Προς το περιεχόμενο

flick

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    83
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από flick

  1. Με ένα Huawei που ήμουν μέχρι πρότινος δεν είχα τέτοιο θέμα οπότε δεν είμαι σίγουρος ότι είναι (μόνο) θέμα Cosmote. Τι φάση; Σαν nagging screen σε πρόγραμμα που τελείωσε το trial είναι. Απλά νόμιζα πως ήταν αυτονόητο πως αν δεν θέλω κάποια στιγμή και τα έχω κλειστά, θα σημαίνει όντως κλειστά. Thanks για την ιδέα με τα APN, το έκανα, για να δούμε... Αν δουλέψει θα το αφήσω έτσι και θα πρέπει μάλλον να κάτσω να κάνω ολόκληρο macro κάπως, ώστε να αλλάζει και πάλι αυτόματα αν θέλω να χρησιμοποιήσω data.
  2. Υπάρχει τρόπος να κάνω ένα Samsung Galaxy A54 να μην προσπαθεί να χρησιμοποιήσει data παρόλο που τα έχω απενεργοποιημένα; Νόμιζα πως ήταν αυτονόητο, αλλά αν όταν δεν χρησιμοποιώ κάποιο data πακέτο (και συνήθως δεν μου χρειάζονται) λαμβάνω sms από την Cosmote για σύνδεση με χρέωση ανα mb, παρόλο που είναι κλειστά. Μου είπαν να ενεργοποιήσω το “Cosmote my internet” που ουσιαστικά δεν σε αφήνει να συνδεθείς αν δεν έχεις πακέτο, αλλά σε αυτή τη περίπτωση (παρόλο που δεν χρεώνομαι τουλάχιστον) μου έρχονται sms σχεδόν κάθε μέρα που με ενημερώνουν γι΄αυτό ακριβώς (δεν μπορείς να συνδεθείς χωρίς πακέτο), οπότε φαίνεται πως και πάλι το κινητό προσπαθεί να συνδεθεί. Το Allow background data usage είναι στο off, ενεργοποίησα και το data saver αλλά δεν κάνει διαφορά. Νομίζω πως αυτό που προσπαθεί να συνδεθεί είναι το ίδιο το λειτουργικό αφού στα στατιστικά το “app” που φαίνεται να έχει καταναλώσει κάποια kb είναι το “Android OS” που είναι ομπρέλα για διάφορα processes στα οποία δεν μπορείς να αποκλείσεις πρόσβαση έτσι και αλλιώς. Δεν ξέρω αν είναι ιδιοτροπία του One UI ή γενικά του android αλλά πραγματικά μου φαίνεται περίεργο. Κλειστά data θα έπρεπε να σημαίνει “δεν συνδέεσαι”, δεν νομίζω πως θα με χρεώσει κάτι ιδιαίτερο αλλά είναι ενοχλητικό να λαμβάνω sms χωρίς λόγο.
  3. Οπότε ουσιαστικά (αν εξαιρέσεις το θέμα με το ΣΚ που όντως έχει νόημα να προνοήσεις), τραπεζικά/για τη Revolut είναι το ίδιο, απλά ο χρόνος, οπότε και η ισοτιμία αλλάζει. Κυρίως προσπαθούσα να καταλάβω αν με το να έχεις μετατρέψει τα ευρώ από πριν σε άλλο νόμισμα δεν προσμετρούταν στο όριο των 1000, μήπως δηλαδή αυτό ίσχυε μόνο για συναλλαγές στις οποίες η μετατροπή γίνεται αυτόματα. Τώρα είναι καθαρό, ευχαριστώ! Πιθανότατα δεν θα προλάβει, οπότε αυτό είναι μια καλή ιδέα. Σωστά, αυτά δεν θα τα έχω μετατρέψει εγώ για να προσμετρούνται στο όριο. Διαβάζω πως για το standard plan είναι 1% αλλά και πάλι πιο χαμηλό από τις ελληνικές τράπεζες, ειδικά αφου δεν είδα να λέει και για standard κατώτατη χρέωση τύπου 1 ευρώ ανά συναλλαγή που επιβάλουν αυτές. Πάντως αν δεν κάνω αυτό που είπες με την αποστολή από άλλον, πριν στραφώ σε τράπεζα μάλλον θα κοιτάξω πρώτα προς payzy που επίσης έχω, αν χρειαστεί για κάποιο λόγο να μην χρησιμοποιήσω revolut (προβλήματα φόρτισης κλπ.). Καθόλου αμελητέο, είδα αρκετές φορές στο thread να λένε για τέτοια θέματα. Οποτε παρόλο που μιλάμε για την ίδια κάρτα (το Gpay δεν έχει credits σαν το paypal απ όσο ξέρω) , η ελληνική τράπεζα "βλεπει" Gpay με το οποίο είναι αυτομάτως ok και όχι Revolut που όσο να ΄ναι, δεν θα τρελαίνεται κιόλας λόγω ανταγωνισμού με τις προμήθειες κλπ, εεε; Θα προτιμήσω μέσω Gpay λοιπόν. Σκέφτηκα επίσης πριν το ταξίδι να ειδοποιήσω την τράπεζα μου γι΄αυτό, ώστε να είναι πιο cool με τις συναλλαγές και τα top-up.
  4. Καινούργιος χρήστης με μερικές απορίες: 1. Όσον αφορά τα ταξίδια, δεν έχω καταλάβει ακόμη αν η πρακτική να έχω χρήματα σε ευρώ με τη μετατροπή να γίνεται αυτόματα όταν πληρώνω κάτι είναι το ίδιο πράγμα με το να ορίσω στην εφαρμογή από πριν να έχω κάποια χρήματα σε στο νόμισμα της χώρας που ταξιδεύω. Είναι καταρχήν δύο διαφορετικά πράγματα ή το ίδιο αφού το top up από ελληνική κάρτα είναι πάντα σε ευρώ έτσι και αλλιώς; Αν είναι διαφορετικά, τι συμφέρει καλύτερα; 2. Διαβάζω πως υπάρχει όριο 1.000 ευρώ / μήνα (κάνει reset με το που αλλάζει ο μήνας ή είναι πάντα 30 μέρες;) στις μετατροπές. Τα περισσότερα από αυτά θα πάνε για τη πληρωμή του ξενοδοχείου με το που θα φτάσω, οπότε μετά θα αρχίζει η προμήθεια... Οπότε ο «καλύτερος» δυνατός τρόπος διαχείρησης είναι να πληρώσω με ελληνική κάρτα (αντί τη Revolut) το ξενοδοχείο μόλις φτάσω (δίνοντας αναγκαστικά περίπου 15 ευρώ προμήθεια στη τράπεζα…) και να έχω τη Revolut μόνο για τα άλλα έξοδα του ταξιδιού ή κάτι μου διαφεύγει; Φίλος εδώ είχε εξηγήσει περί μετατροπής τη Παρασκευή για να γλιτώσεις τη προμήθεια του ΣΚ το οποίο και καταλαβαίνω, αλλά η αρχική μου απορία κατά πόσο είναι διαφορετικές διαδικασίες και περί του ορίου των 1.000 παραμένει. 3. Βλέπω πολύ στις τελευταίες σελίδες πως ο ιδανικός τρόπος φόρτισης είναι μέσω Gpay. Αφού για τη φόρτιση το Gpay θα τραβήξει από την ίδια χρεωστική κάρτα που έχω συνδέσει , ποιο είναι το πλεονέκτημα σε σχέση με το να τη χρησιμοποιήσω κατευθείαν;
  5. Διαβάζω πως υπάρχει όριο 1.000 ευρώ / μήνα (κάνει reset με το που αλλάζει ο μήνας ή είναι πάντα 30 μέρες;) στις μετατροπές. Τα περισσότερα από αυτά θα πάνε για τη πληρωμή του ξενοδοχείου με το που θα φτάσω, οπότε μετά θα αρχίζει η προμήθεια... Έχω μπερδευτεί λίγο και για το αν η πρακτική να έχω χρήματα σε ευρώ με τη μετατροπή να γίνεται αυτόματα όταν πληρώνω κάτι είναι το ίδιο πράγμα με το να ορίσω στην εφαρμογή από πριν να έχω κάποια χρήματα σε κορόνα (γιατί σε ευρώ θα γίνεται το top up, οπότε δεν θα είναι μεταροπή έτσι και αλλιώς;) ή μιλάμε για δύο διαφορετικές διαδικασίες. Σε αυτή τη περίπτωση τι συμφέρει καλύτερα;
  6. Σκεφτόμουν να βγάλω και εγώ Revolut ενόψει ταξιδιού στη Σουηδία τον άλλο μήνα και έχω μερικές απορίες. Είπαμε να γλιτώσουμε τις προμήθειες από τις τράπεζες, αλλά με διάφορα που διαβάζω περί ξαφνικού παγώματος χωρίς απαραίτητα προφανή λόγο προβληματίζομαι κατά πόσο θα είναι αξιόπιστη. Πιο συγκεκριμένα, είδα στο thread για προβλήματα verification με παλιά ταυτότητα και επειδή η δική μου έχει εκδοθεί πριν 20 χρόνια αναρωτιέμαι αν θα έχω θέμα. Αν βγάλω μια φωτό και το δίπλωμα που είναι περίπου 10-12 χρόνων θα είμαι ok; Λόγω του παραπάνω, σκέφτηκα αντί να βάλω όλα τα χρήματα του ταξιδιού, καλύτερα να μεταφέρω καθημερινά όσα χρειάζομαι από την κάρτα μου, τύπου 100-200 ευρώ αλλά διαβάζω πως υπάρχουν και όρια στο top up που ποικίλουν ανά χρήστη συν ότι μερικές φορές οι τράπεζες το μπλοκάρουν. Τελικά ποιος είναι ο πιο ενδεδειγμένος τρόπος για να είμαι σίγουρος πως δεν θα με κρεμάσει; Τώρα μιλάμε για 1000-1500 max για μια εβδομάδα ταξιδιού, δεν ξέρω αν τα θεωρούν πολλά (για νέο χρήστη). Τα διάφορα referrer για δωρεάν αποστολή φυσικής κάρτας ή premium ισχύουν/αξίζουν; Τρέχει κάποιου τύπου προσφορά για νέους χρήστες αυτή τη περίοδο που θα άξιζε να εκμεταλλευτώ; Είχα δει αυτή της Vodafone αλλά μου είπαν πως είναι μόνο για συνδρομητές κινητής τελικά και όχι σταθερής / double play που θα μπορούσα να εκμεταλλευτώ. Εδώ που τα λέμε βέβαια, ο μόνος λόγος που ίσως θα μου ήταν χρήσιμο το premium trial είναι το μεγαλύτερο όριο top up και ξοδέματος. Μήπως δεν αξίζει να ασχοληθώ αφού διαβάζω πως παίζει χρέωση (early termination fee) ακόμη και αν ακυρώσεις πριν τελειώσει το trial; Αν καταλαβαίνω καλά, η πρώτη virtual είναι δωρεάν και μπορώ απλά να την περάσω στο gpay, αλλά όσο να ΄ναι, καλό θα ήταν να υπάρχει και φυσική. Σκέφτομαι όμως μήπως δεν προλάβει να φτάσει πριν τον Δεκαπενταύγουστο αν την παραγγείλω τώρα. Αν δεν έχει φτάσει θα πρέπει για λόγους ασφαλείας (να μην μείνει στη πολυκατοικία ενώ λείπω) να την ακυρώσω; Θα χρεωθώ τα 6 ευρώ σε αυτή τη περίπτωση; Ευχαριστώ!
  7. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά. Πέφτει λίγο μακριά η Ν. Ιωνία και δεν βλέπω να κάνουν παράδοση προς τα εδώ, αλλά φαίνονται ενδιαφέρουσα επιλογή, θα τους έχω υπόψιν μου. Μου είπαν στο τηλέφωνο πως δεν τα κάνουν σιροπιαστά. Αν δεν βρω κάτι άλλο, με βλέπω εκεί να καταλήγω πάλι. Όπως είπα δεν είχα τρελαθεί, αλλά τουλάχιστον δεν τα κάνουν εντελώς στεγνά...
  8. Επειδή έρχεται Πάσχα και επειδή παρόλο που βρίσκεις παντού γεμιστά τσουρέκια, δύσκολα πλέον βρίσκεις κάποιο που να αξίζει πραγματικά, ξέρεις κανείς κάποιον που να κάνει αξιόλογα, που όμως να πληρούν μια συγκεκριμένη προϋπόθεση, που για μένα κάνει και όλη τη διαφορά; Εκτός από την επικάλυψη και την γέμιση πραλίνας, το τσουρέκι να είναι ΚΑΙ σιροπιαστό εσωτερικά; Είχα φάει ένα που ήταν έτσι από ζαχαροπλαστείο εκτός Αττικής και πίστευα πως είναι το σύνηθες, αλλά γρήγορα διαπίστωσα πως αυτό δεν ισχύει και όλοι απλά τα γεμίζουν με πραλίνα αλλά είναι στεγνά εσωτερικά. Αποτελέσματα από άλλες χρονιές: Ο Κωνσταντινίδης μου είπε πως δεν το κάνει έτσι αλλά και καλά θα έβαζε σιρόπι αφού το ζήτησα (fail, είτε με έγγραψε είτε απλά δεν είναι τόσο απλό όσο το να βάλεις λίγο με τη σπάτουλα και θέλει ειδική τεχνική όταν το φτιάχνεις) και στο Max Perry βάζουν μεν λίγο σιρόπι οπότε δεν είναι εντελώς στεγνό, αλλά για κάποιο λόγο (ποσότητα σιροπιού; ποιότητα τσουρεκιού overall;) απλά δεν πλησίαζε την τελειότητα του άλλου. Ξέρει κανείς κάποιον Αθήνα, ιδανικά να στέλνει μέσω Wolt / e-food κλπ. προς τα Βόρεια; Μπορεί να φαίνεται λίγο αστείο αλλά μόνο αν κάποιος έχει δοκιμάσει καταλαβαίνει... 😀 Καλή Ανάσταση σε όλους!
  9. Ξέρουμε αν δίνεται ακόμη το επίδομα των 300 ευρώ σε όσους κάνουν ΑΣΔ και πληρούν τις προϋποθέσεις; Έχω διστάσει να το κάνω γιατί αν και μη οπαδός συνωμοσιολογιών μου φαίνεται λίγο περίεργο να σου κάνουν δώρο, έτσι απλά, 300 ευρώ. Μήπως αν το κάνεις ανοίγει ο δρόμος να σε διαγράψουν πιο εύκολα όπως διερωτάται ο φίλος;
  10. Τι τύπος αρχείου είναι; Αν κοιτάξεις την extension θα λέει. Δεν έχει πέσει πότε αυτή η μάρκα στα χέρια μου, αλλά αν δεν πρόκειται για κάποια ειδική περίπτωση που έχουν δικό τους τύπο αρχείου ή είναι κλειδωμένες όπως στις σύγχρονες τηλεοράσεις, λογικά θα πρέπει να είναι .ts ή .mts. Σε αυτή τη περίπτωση, λογικά θα παίζουν σε αρκετούς άλλους αποκωδικοποιητές και αν τις περάσεις από ένα πρόγραμμα σαν το MKVToolNix, γίνονται άμεσα .mkv (γρήγορα και χωρίς απώλεια στη ποιότητα, αφού δεν κάνεις convert) που παίζουν παντού.
  11. Παιδιά από αξιοπιστία /after sales συμπεριφορά της εταιρείας ξέρουμε τι παίζει; Έχω απογοητευτεί από Samsung, ενώ LG έχει περισσότερο νόημα αν πας σε OLED πιστεύω και κοιτάω για εναλλακτικές, αλλά όσο να 'ναι προβληματίζομαι λίγο γιατί δεν την γνώριζα σαν μάρκα. Γνωρίζουμε αν μπορείς να κάνεις κατευθείαν από τη Hisense επέκταση εγγύησης όπως με τις άλλες δύο; Είναι σημαντικό πιστεύω.
  12. Παιδιά όσοι είχατε το πρόβλημα καταλήξατε απλά να πάτε σε καινούργια TV ή βρήκε κάποιος τεχνικό Αθήνα που να χρεώνει τιμή που ίσως σε κάνει να σκεφτείς το ενδεχόμενο πως αξίζει να την επισκευάσεις; Μια UE50H6400 άρχισε τα ίδια και ενώ είναι ήδη αρκετά ενοχλητικό όταν υπάρχει λευκό στην οθόνη, υποψιάζομαι πως θα επεκταθεί το πρόβλημα αργά ή γρήγορα...
  13. Το βρήκα το service manual. https://www.manualslib.com/manual/793205/Lg-32ln52-Series.html?page=17 Από αυτά που έγραψε και ο kallair καταλαβαίνω πως το part που φαίνεται στην εικόνα 4 είτε δεν έχει τοποθετηθεί καλά, είτε δεν είναι καλά μέσα το καλώδιο που το συνδέει με την main board. Απλά αν κάποιος έχει τις γνώσεις, θα ήταν χρήσιμο να μας έλεγε κατά πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία. Ok είναι LED και όχι CRT η TV, αλλά επειδή μιλάμε για ρεύμα καλύτερα να είμαστε σίγουροι...
  14. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Οπότε καλά που δεν επέμεινα να την ανοίξω από μπροστά, τραβώντας από την γωνία κάτω δεξιά που δεν έχει κλείσει καλά, αφού ανοίγει από την πλάτη... Επειδή δεν θέλω να σε κουράζω με οδηγίες κλπ. αν έχεις κάποιο link πρόχειρο σχετικά με το τι ακριβώς ψάχνω (πλακέτα / το IR "μάτι") + κάτι για σωστό και πάνω απ' όλα ασφαλές άνοιγμα (έχω διαβάσει πως υπάρχει κίνδυνος να σε χτυπήσει ρεύμα που μπορεί να έχει μείνει στους πυκνωτές ή και άλλα μέρη, ακόμη και αν δεν είναι στη πρίζα η TV, δεν ξέρω αν ισχύει αλλά καλύτερα να είμαστε σίγουροι, αν υπάρχουν κάποια μέτρα ασφαλείας!) θα το εκτιμούσα.
  15. LG πενταετίας πάει σε "μάστορα" πιθανότατα χωρίς λόγο (επειδή απλά ήταν στο radio ή είχε αλλάξει το source σε HMDI 2 - δυστυχώς κάποιοι ηλικιωμένοι έχουν την τάση να λένε πως κάτι "χάλασε" ακόμα και αν η εξήγηση είναι πιο απλή...). Η εικόνα έχει "φτιαχτεί" αλλά πλέον δεν δουλεύει το remote control. Την επόμενη "ξαναχαλάει" (λέμε τώρα...) και η εικόνα. Δυστυχώς, για όλα αυτά ενημερωνόμαστε εκ των υστέρων . Λίγους μήνες μετά, η "χαλασμένη" TV φτάνει στα χέρια μας και όπως υποπτευόμασταν, δεν "έδειχνε εικόνα" επειδή ήταν στο HDMI 2... Πράγματι όμως, δεν ανταποκρίνεται στο remote control. Ούτε με αλλαγή μπαταριών, ούτε με "μούφα" remote control ενώ ταυτόχρονα το δικό της εκπέμπει κανονικά υπέρυθρες και μάλιστα πιάνει σε άλλη LG που έχουμε. Οπότε η εικόνα που έχουμε είναι πως η τηλεόραση ήταν πάντα μια χαρά και ένας τίμιος "μάστορας" χρέωσε ηλικιωμένο άνθρωπο με 70 ευρώ (!) για να αλλάξει το source και ταυτόχρονα έκανε "μαγεία" και η TV πλέον δεν ανταποκρίνεται στο remote control. Δυστυχώς να πάει πίσω σε αυτόν και να απαιτηθεί να φτιαχτεί, όπως θα έπρεπε, δεν αποτελεί επιλογή για διάφορους λόγους (π.χ είναι στην επαρχεία), οπότε η ερώτηση είναι αν μπορώ να κάνω εγώ κάτι. Σημειωτέων, η TV στο κάτω δεξιά μέρος δεν κλείνει καλά. Δοκίμασα να την πιέσω εκεί αλλά και πάλι δεν κλείνει, μήπως παίζει ρόλο αυτό; Επίσης δεν ανάβει το κόκκινο φωτάκι όταν είναι standby. Μπορώ να κάνω κάτι για να ανταποκρίνεται στο remote control ή ο καλός "μάστορας" πιθανότατα την κατέστρεψε;
  16. flick

    Logitech G903 Hero @ Amazon.de

    Ενδιαφέρον. Επειδή βλέπω πως έχεις ασχοληθεί αρκετά με τη συγκεκριμένη μάρκα και στο site τους έχει τόσα ποντίκια χωρίς filter για τα κουμπιά όμως, ξέρεις αν έχουν κάποιο αντίστοιχο του G600 της Logitech; Ή τέλος πάντων κάποιο από 15 programmable buttons και πάνω χωρίς να εμφανίζει double clicks; Επίσης, έχουν software για να προγραμματίζεις shortcuts/macros στα πλήκτρα;
  17. Οι WD Elements/Passport 4 TB ξέρω σίγουρα πως δεν έχουν SATA μέσα αλλά proprietary usb αν εννοείτε αυτό. Οπότε shucking ή να διασωθούν δεδομένα αν κάτι πάρει στραβά δεν παίζει. Θα στοιχημάτιζα πως και οι 5 TB θα είναι το ίδιο, όμως δεν είμαι σίγουρος, όπως δεν είμαι σίγουρος και για τους Seagate που λέτε αλλά γι' αυτούς πιστεύω πως ισχύει το αντίθετο.
  18. Αυτό λες ισχύει ανεξαρτήτως αν έχεις ήδη υπάρχουσα ενεργή συνδρομή; Δηλαδή, εγώ έχω ήδη συνδρομή με 260 days left σε ένα desktop. Αγόρασα κωδικό για την προσφορά. Αν βάλω τώρα το ένα license λογικά θα προστεθεί και θα περιμένει να περάσουν οι 260 μέρες για να ενεργοποιηθεί αυτό, οπότε μετά από τις 260 μέρες θα αρχίσουν τα 2 χρόνια της προσφοράς. Αυτό σημαίνει πως ο χρόνος της προσφοράς για τις άλλες 2 συσκευές θα αρχίσει να μετράει αντίστροφα από τώρα ή μόλις λήξουν οι 260 μέρες; Επίσης, βάζω το license όπως είπα στο desktop να περιμένει να ενεργοποιηθεί μετά τις 260 μέρες. Αν βάλω το άλλο license στο laptop ή το δώσω σε φίλο ΤΩΡΑ και τα ενεργοποιήσω, αν ισχύει αυτό που λες καταλαβαίνω πως θα αρχίσουν να μειώνονται οι μέρες και από το license που θα έχω βάλει στο desktop; Τέλος, υπάρχει κάποιο όφελος στο να μην το περάσουμε στο πρόγραμμα αλλά να κάνουμε kaspersky account και να το βάλουμε εκεί;
  19. flick

    Logitech G903 Hero @ Amazon.de

    Συμφωνώ απόλυτα. Και προφανώς δεν έχουμε μετοχές στην Razer ή στην Corsair... 😄 (Corsair ένα πληκτρολόγιο έχω εδώ και κάτι μήνες, so far so good, Razer δεν έχω πάρει ποτέ κάτι, Logitech έχω πάρει πάρα πολλά πράγματα εδώ και χρόνια). Σίγουρα παίζει ρόλο που θα πέσεις στο support και διαβάζω πως γενικά η υποβάθμιση αφορά το web support τους και πως από το τηλέφωνο παραμένουν καλοί. Ίσως έχω πέσει και στην περίπτωση, τι να πω... Έπρεπε να τους κράξω και να επιμείνω αρκετά για να δεχθούν τελικά να μπούμε σε RMA για ένα mouse που έχει πρόβλημα από κατασκευής, είτε hardware είτε software (μάλλον κάποια μαγεία έχουν κάνει με τον driver του και ένα ακόμα μελανό σημείο στη Logitech είναι πως είναι λίγο κοινό μυστικό πως δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με fixes, θα πω μόνο πως υπάρχουν αναφορές για το συγκεκριμένο πρόβλημα εδώ και 4 χρόνια και δεν το έχουν φτιάξει...), και μετά από ένα μήνα, τώρα μόνο τελικά δέχθηκαν να προχωρήσουμε αλλά μου προσφέρουν είτε το ίδιο (που 99.9% θα έχει το ίδιο πρόβλημα...), είτε ένα άλλο που αν και ακριβότερο (που τους τιμάει, για να λέμε και τα θετικά, να είμαστε δίκαιοι) δεν με εξυπηρετεί καθόλου επειδή έχει πολύ λιγότερα programmable buttons από αυτό που αγόρασα, οπότε αδιέξοδος... Έχει γράψει και ο φίλος ο 1.3power από πάνω για το G600 και ξύνει πληγές γιατί ιδανικά, θα ήθελα να μου το αλλάξουν με αυτό που έχει τόσα programmable butttons και γενικά διαβάζω πως είναι αρκετά ανθεκτικό (double click μετά από 5 χρόνια είναι ok νομίζω, για τα νέα μοντέλα υπάρχουν αναφορές πως το κάνουν μέσα σε λίγους μήνες....) αφού προέρχεται από άλλη γενιά που φαίνεται πως οι διακόπτες ήταν πιο ποιοτικοί. Αλλά το συγκεκριμένο όσο και κάποια άλλα φαίνεται πως δεν τα διαθέτουν πια Ευρώπη, στην Αμερική υπάρχει κανονικά αλλά είναι ανένδοτοι στο να μου το στείλουν. Btw τόσο το ποντίκι που είχα αγοράσει όσο και ένα από αυτά που μου προσφέρουν είναι ίσης/ακριβότερης τιμής από το G600 που θα εξυπηρετούσε, δεν είναι δηλαδή πως θέλω να τους εκμεταλλευτώ για δωρεάν αναβάθμιση.
  20. flick

    Logitech G903 Hero @ Amazon.de

    Για να λέμε και του στραβού το δίκαιο, υποψιάζομαι πως ένας από τους λόγους που έχει χαλάσει το support της, είναι το ότι όπως όλα τα ωραία πράγματα, γινότανε συχνά θύμα από επιτήδειους που το εκμεταλλεύτηκαν... Γι αυτό και, ανά περίπτωση φυσικά, έχω διαβάσει πως μερικές φορές ζητάνε μέχρι και να βιντεοσκοπήσεις να καταστρέφεις το προϊόν για να σου στείλουν άλλο... Αυτό βέβαια δεν έχει σχέση με τα canned replies που έλεγα πριν.
  21. Ευχαριστώ παιδιά. Επειδή δεν έχω ψαχτεί να βγάλω Revolut και δεν θυμάμαι αν στο Paypal έχω Εθνική ή Πειραιώς μάλλον θα αφήσω το Paypal να την κάνει, αφού βγαίνει 11.2 ευρώ δεν είναι ότι χρεώνει και κανα φοβερό καπέλο, μια χαρά..
  22. flick

    Logitech G903 Hero @ Amazon.de

    Επειδή αυτές τις μέρες είμαι σε διαδικασία RMA και έχω προσωπική εμπειρία τόσο με το support όσο και το τι γράφουν οι χρήστες στο Reddit... Μάλλον πρέπει να ξεχάσουμε τη Logitech που ξέραμε: 1. To customer support μου έχει βγάλει στη κυριολεξία το λάδι. Επίσης δεν ξέρω καν αν διαβάζουν αυτά που γράφεις και απαντάνε full με canned replies... Καμία σχέση με το Customer Support που ξέραμε πριν χρόνια π.χ. Btw η γραμμή στα ελληνικά έχει κλείσει ουσιαστικά ε; Δοκίμασα να καλέσω, έχουν αυτοματοποιημένο σύστημα στα ελληνικά αλλά μετά από την αναμονή απάντησαν στα αγγλικά. 2. Το πρόβλημα με τα double clicks και τους φτηνούς διακόπτες της Omron παίζει πλέον σε όλα τα ποντίκια τους. Δηλαδή έχω δει πολλούς στο Reddit να λένε πως εμφάνισε θέμα μετά από 3 μήνες ας πούμε... 3. Το LGS δεν υποστηρίζει πλέον τα νέα τους ποντίκια και έχει αντικατασταθεί με το απαράδεκτο G HUB. Από τα πιο counter intuitive και buggy software που έχω συναντήσει. Απλά googlάρετε να δείτε πόσο το λατρεύουν οι χρήστες. Αν απλά βέβαια θέλετε να κάνετε βασική χρήση χωρίς macros κλπ. στα programmable buttons, αυτό δεν σας επηρεάζει. Εγώ προσωπικά με αυτά που έχω περάσει τον τελευταίο καιρό ήταν η τελευταία φορά που τους έδωσα λεφτά, μόνο Corsair ή Razer από δω και πέρα, τουλάχιστον μέχρι να σταματήσουν να βάζουν αυτούς τους διακόπτες και να σε αναγκάζουν να χρησιμοποιήσεις το G-HUB (εκτός και αν το φτιάξουν). Αυτή τουλάχιστον είναι Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ εικόνα ΤΗ ΔΕΔΟΜΕΝΗ χρονική στιγμή, όπως πάντα και στα πάντα your mileage may vary...
  23. Οπότε η τελική τιμή είναι 10,50 ευρω + αυτό που λες (που βγαίνει περίπου 20 λεπτά;). Ή έχει και έξτρα χρέωση μετατροπής συναλλάγματος; Αν 0.34 είναι η χρέωση μετατροπής μέσω Paypal καταλαβαίνω πως συμφέρει να βάλουμε το Paypal να την κάνει αντί την Πειραιώς π.χ. Ξέρω πως συνήθως είναι καλύτερο να βάζουμε την τράπεζα να την κάνει αλλά κάποιος έγραψε στο περσινό thread πως η Πειραιώς "γδέρνει". Ας δώσει κάποιος που αγόρασε τα φώτα του περί προμήθειας/τελικής τιμής γιατί μπερδεύτηκα λίγο....
  24. flick

    Sennheiser HD 599 SE black amazon.de

    Παιδιά ψάχνομαι και εγώ για ακουστικά γύρω στο 150άρι αυτή την εποχή ΑΛΛΑ για μείξη (τελική μείξη κομματιών, όχι DJing), σε semi-pro επίπεδο (βάζω semi λόγω budget, όχι λόγω ανάγκης), έχετε άποψη για μια καλή πρόταση; Επειδή μιλάμε για μείξη προφανώς ψάχνουμε και κάτι όσο πιο flat γίνεται, που όμως σημαίνει και πως θέλουμε να μπορούν να αναπαριστούν bass/sub συχνότητες που είναι εκεί, όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστικά χωρίς να χρωματίζουν. Έχω JBL monitors για τον ίδιο σκοπό, απλά ψάχνω και ένα όσο το δυνατόν καλύτερο ζευγάρι ακουστικά σε αυτό το price range (σίγουρα δηλαδή όχι πάνω από 200 ευρώ), για να μπορώ να έχω και μια δεύτερη αναφορά, βγάζοντας μάλιστα το δωμάτιο που δεν είναι treated από την εξίσωση. Θα μπούνε πάνω σε Steinberg UR22 MKII audio interface.
  25. Καλά, σε καμία περίπτωση δεν δηλώνω ειδήμων του τελωνείου, γενικά το αποφεύγω, μια φορά μόνο χρειάστηκε να πάρω κάτι από χώρα εκτός ΕΕ και (εν γνώσει μου προκαταβολικά, γιατί δεν το έβρισκα πουθενά αλλού τη δεδομένη στιγμή), έστειλα την απόδειξη με email και έφαγα το γενναίο χαράτσι μου αδιαμαρτύρητα και κανονικότατα. Αυτό που εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω και ρώταγα και τον τύπο χωρίς να πάρω ουσιαστική απάντηση, είναι πώς, με τι κριτήριο και με ποια τιμή θα υπολογίσουν τους ανάλογους δασμούς/φόρους/whatever όταν θα έρθει ένα δέμα που δεν θα γράφει καν τιμή πάνω (εκτός αν γράφει οπότε πάω πάσο...) και δεν θα έχω και εγώ απόδειξη να τους στείλω γιατί στην ουσία δεν πρόκειται για εμπορική συναλλαγή (δεν αγοράζω κάτι). Και δυστυχώς στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό που έχω διαβάσει εδώ πως συμβαίνει, είναι είτε να googlάρει ο τελωνειακός και να υπολογίσει με βάση σε ποιο αποτέλεσμα θα πέσει ή ακόμη χειρότερα να βάλει ότι θέλει αυτός, ανάλογα με το πως έχει ξυπνήσει το πρωί. Αν ΔΕΝ ισχύει αυτό ok, αν ισχύει, προσωπικά δεν με βρίσκει σύμφωνο, αλλά προφανώς σε αυτή τη περίπτωση δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο εκτός από το να φροντίσω να μην χρειαστεί να μπούμε σε αυτή τη διαδικασία εξαρχής (να μην περιμένω πράγματα εκτός EE). Και επειδή αυτό είναι τελικά το θέμα, αφού τείνω να συμφωνήσω με την γνώμη του LaMereda του να είμαι ξεκάθαρος από την αρχή και παρόλο που η αντιπροσωπεία είπε πως συνήθως στέλνουν από Ολλανδία, δεν μου υπέγραψαν και κανα συμβόλαιο οι άνθρωποι, ειδικά από τη στιγμή που είναι λίγο πιο σύνθετη η περίπτωση, γιατί αυτό που θέλω να μου αντικαταστήσουν καταλαβαίνω πως δεν πολυκυκλοφορεί Ευρώπη πλέον, δηλαδή στα ευρωπαϊκά e-shops τους δεν το βλέπω διαθέσιμο καν, μόνο στο αμερικάνικο. (Δεν ξέρω φυσικά αν παίζει διαφορετική διαθεσιμότητα στις αποθήκες τους). Και τελικά φοβάμαι πως θα πρέπει είτε να κάνω τη πάπια και να μη πω κάτι με τον κίνδυνο όμως να μείνει τελωνείο αν δεν παίζει κάτι σε στυλ global shipping (δηλ. να προπληρώσει το τελωνείο η εταιρεία, όπως λες), και έρθει τελικά από ΗΠΑ, γιατί προφανώς και δεν θα συμφέρει να το πάρω οπότε θα χάσουμε και οι δυο όπως λέει πολύ σωστά και ο LaMereda, ή να τους ρωτήσω για τον προβληματισμό μου σε στυλ "εεε στέλνετε με Global/προπληρώνετε εσείς τελωνείο, έτσι;", με τον κίνδυνο να σκαλώσω και τον υπάλληλο που μπορεί να μην ξέρει και τι ακριβώς παίζει και να μου πει κανα: "το τελωνείο είναι ευθύνη του πελάτη και στην τελική άντε και γ.... και εσύ και ο γρύλος σου (όπως στο ανέκδοτο), που θες να σου πληρώσουμε και τελωνείο, δεν το στέλνουμε καθόλου" και να δημιουργηθεί θέμα από εκεί που δεν υπάρχει και αν δεν έλεγα κάτι να ερχόταν το mouse χωρίς πρόβλημα. Κανένα από τα δύο σενάρια δεν είναι ιδιαίτερα θετικό και επειδή ο καθένας μας, συχνά, βλέπει το ίδιο πράγμα από διαφορετική οπτική γωνία, είμαι σίγουρος πως στη πρώτη περίπτωση (την...πάπια...) μπορεί κάποιος να πει κάλλιστα πως αυτό δεν είναι σωστό για κανένα και στη δεύτερη πως το πολυψυρίζω. Προσωπικά συμφωνώ και με τις δυο απόψεις....
  • Δημιουργία νέου...