Προς το περιεχόμενο

shape

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    6
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με shape

  • Ημερομηνία γέννησης 02/02/1984

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

shape's Achievements

  1. Και το b2bmobiles.gr ανήκει στον ίδιο. Όπως και το planc.gr, όπου υπάρχει και τη φωτογραφία του στο κάτω μέρος της σελίδας.
  2. Όσοι έχετε κάνει αρνητική κριτική για το συγκεκριμένο κατάστημα στο Google και σας την έχει απορρίψει, ζητήστε αίτημα επανεξέτασης και θα την εγκρίνουν. Η απόρριψη γίνεται αυτόματα για προστασία του καταστήματος, λόγω των μαζικών αρνητικών κριτικών.
  3. Να σας ενημερώσω ότι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, κ. Περηφάνης, έχει λογαριασμό στο insomnia και διαβάζει όλα τα σχόλια στο παρόν θέμα. Μετά το σχόλιο που έκανα αναφέροντας την εμπειρία μου, μου έστειλε προσωπικό μήνυμα μέσα από το forum και μου ζήτησε τον κωδικό της παραγγελίας για να μου επιστρέψει τα χρήματα. Του τον έστειλα και μου είπε οτι θα το διευθετήσει. Την επόμενη ημέρα με κάλεσε στο κινητό μου μια κυρία, η οποία μου είπε οτι είναι η λογίστρια του και μου είπε οτι μου έχει επιστρέψει τα χρήματα αλλά θα φανούν στην τράπεζα μετά από 3 ημέρες. Από τότε έχουν περάσει 11 ημέρες και φυσικά δεν έχουν φανεί τα χρήματα.
  4. Καλησπέρα. Είμαι και εγώ παθών. Έχω κάνει μια παραγγελία από το συγκεκριμένο κατάστημα τον Δεκέμβριο του 2023 και 2 μήνες μετά δεν έχω παραλάβει τίποτα. Η διαθεσιμότητα στη σελίδα του προϊόντος παραμένει μέχρι και σήμερα: Παράδοση σε 1-3 ημέρες. Έχω στείλει πολλά email αλλά δεν μου απάντησαν ποτέ. Πριν 20 ημέρες κατάφερα να μιλήσω τηλεφωνικά με μια κοπέλα, η οποία μου είπε οτι για να μου επιστρέψουν τα χρήματα θα πρέπει να συμπληρώσω μια φόρμα στο site τους. Την συμπλήρωσα αλλά τα χρήματα δεν επιστράφηκαν ποτέ. Σήμερα προχώρησα σε αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα και καταγγελία. Έκανα και αρνητική κριτική στο Google αλλά δεν δημοσιεύθηκε. Μου εμφανίζει το μήνυμα "Δεν απαιτείται καμία ενέργεια από εσάς. Η δημοσίευση ενδέχεται να ενεργοποιηθεί ξανά αργότερα." Η τελευταία κριτική που υπάρχει είναι πριν 6 ημέρες, οπότε υποθέτω ότι λόγω των πολλών αρνητικών κριτικών η Google έχει κλειδώσει προσωρινά τις δημοσιεύσεις:
  5. Καλησπέρα σε όλους. Δυστυχώς την πάτησα κι εγώ με το myHomeOnline της ΔΕΗ όπως οι περισσότεροι. Στην δική μου περίπτωση η αίτηση έγινε 24/11. Στις 29/11 έστειλα τα δικαιολογητικά. Στις 9/12 μου έστειλαν οτι λείπει ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΛΛΟΥ ΠΑΡΟΧΟΥ & ΑΠΟΔΕΙΞΗ, τα οποία δεν μου τα είχαν ζητήσει αρχικά. Τα έστειλα την ίδια ημέρα. Στις 11/12 μου έστειλαν ότι έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς ο έλεγχος των εγγράφων σας και προωθήθηκε εντολή στον ΔΕΔΔΗΕ, η οποία εκτιμάται ότι θα υλοποιηθεί εντός 2 εργάσιμων ημερών. Στο ebill είναι επιλεγμένο το myHomeOnline και εμφανίζει την ένδειξη "το αίτημα σας για το ΔΕΗ myHome Online είναι υπό εξέταση". Φυσικά ο τιμοκατάλογος από κάτω αναφέρει τις νέες τιμές. Η σύμβαση αναφέρει ημερομηνία 24/11, αλλά δεν αναφέρει πουθενά το πρόγραμμα Online, ούτε έχει επισυναπτόμενο τιμοκατάλογο. Κάλεσα εχθές την εξυπηρέτηση πελατών και τους ρώτησα αν θα έχω τις παλιές ή τις νέες τιμές και μου είπαν τις νέες. Όταν τους ανέφερα ότι η σύμβαση αναφέρει 24/11 μου είπαν οτι αυτό δεν έχει σχέση και εφαρμόζεται ο τιμοκατάλογος που ισχύει την ημέρα της ενεργοποίησης. Τι προτείνετε, μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία παρόλο που δεν αναγράφεται το πρόγραμμα στην σύμβαση; Αν ναι, μπορώ αν το κάνω τώρα ή θα πρέπει να περιμένω πρώτα να ενεργοποιηθεί;
  • Δημιουργία νέου...