Προς το περιεχόμενο

lary7

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    580
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από lary7

  1. O γενικός κανόνας είναι πως άμα φεύγει ο θόρυβος μετά από λίγα δευτερόλεπτα τότε δεν έχει θέμα. Επίσης στα δικά μας με καδένα ποτέ παρκάρισμα με ταχύτητα γιατί την επιβαρύνει και αν είναι χαλαρή μπορεί να πηδήξει δόντι, νεκρά και χειρόφρενο στο παρκάρισμα, εκτός μεγάλης κατηφόρας. Αν δοκιμάσεις το μοτορκοτε πες εντυπώσεις, έχω περιέργεια.
  2. Δεν χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις, και εγώ κατά των πρόσθετων ήμουν αλλά έλα όμως που έκανε δουλειά. Αν ειναι να βελτιώσει τον θόρυβο θα φανεί αμέσως, αν και τα περισσότερα κόρσα που βλέπω έχουν αυτόν τον χαρακτηριστικο ήχο
  3. Εγώ έχω ενα Golf με 230.000χλμ και εδώ και 5 χρόνια άρχισε να χτυπάει η καδένα για 3-5 δευτερόλεπτα όταν το αμάξι έχει κάτσει 3-4 μέρες. Πέρυσι έβαλα Μοτορκοτε και όντος βελτιώθηκε η κατάσταση, όλο τον χειμώνα δεν χτύπησε σχεδόν ποτέ. Φέτος άλλαξα τα ετήσια λάδια και μετά απο 2 μέρες πάλι άκουσα το χτύπημα, έβαλα το τελευταίο Μοτορκοτε που είχε μείνει και πάλι βελτιώθηκε η κατάσταση. Οπότε εμπειρικά δείχνει να κάνει δουλειά, με άγνωστες όμως συνέπειες για τον κινητήρα. Θεωρώ δεν χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις, ο λόγος που δεν έχω αλλάξει ακόμα καδένα είναι αυτός που αναφέρεις, θα πληρώσω να τα αλλάξω όλα και μετά θα ακούω πάλι τον θόρυβο και θα σπαστώ.
  4. Ολα τα λάδια όταν βγαίνουν μαύρα δείχνουν στο μάτι. Για να δεις πόσο "μαύρα" είναι πρέπει να βάλεις μια σταγόνα σε χαρτοπετσέτα. Και να βάλει ακριβότερα απο 5€/λίτρο κακό δεν θα κάνει, 4-5 καφέδες τον χρόνο είναι να βάλει το καλύτερο λάδι. Η σωστή λίπανση έχει κυρίως να κάνει με τις τακτικές αλλαγές παρά με το μάρκα α ή β, όλα λάδια είναι και κάνουν την δουλειά για την οποία σχεδιάστηκαν. Απλά ένα τόσο παλιό αμάξι θέλει και άλλα πράγματα για να είναι ασφαλές, έστω με τα δεδομένα του 1993.
  5. Tα Lild ή τα GM 10W40 είναι ότι καλύτερο μπορεί να βρεί στο 5€/λιτρο και με σωστές αλλαγές θα αντέξει αρκετά το συγκεκριμένο μοτέρ. Παραπάνω χρήματα δεν αξίζει να δώσει γιατί δεν θα του προσφέρει κάτι παραπάνω όσο τα αλλάζει στα 7500/ετος. Καλή ευκαιρία, αλλά ας κοιτάξει και για κανένα σετ αμορτισέρ μαζί με βάσεις για να μην πηγαίναι σαν βάρκα το αυτοκίνητο αμα δεν τα έχει αλλάξει ο προηγούμενος.
  6. Όπως είπαν και άλλοι βάσεις αμορτισέρ μαζί με αμορτισέρ, τα αλλάζεις και ξεμπερδεύεις απο την στιγμή που έχεις αλλάξει τα υπόλοιπα. Εμένα έκανε ένα γδούπο το αμάξι σε ανωμαλίες με χαμηλές ταχύτητες απο τα 65.000 χλμ και δεν μπορούσαμε να βρούμε τι έχει. Όταν στα 140.000 άλλαξα αμορτισέρ και βάσεις λύθηκε το θέμα. Μπορείς να δοκιμάσεις να ψεκάσεις τις βάσεις με μπόλικο wd40 και να δεις αμα μειώνεται ή αλλάζει ο θόρυβος, αλλά με τα χλμ που έχεις αναμενόμενο.
  7. lary7

    Toyota Aygo X 2023

    Πήραν ένα μικρό αμαξάκι και το έκαναν 30 πόντους μακρύτερο, 170 κιλά βαρύτερο και αντί για 14ρες του βάζουν 17-18ρες με πιο φαρδιά λαστιχα, κρατώντας τον ιδιο κινητήρα ουσιαστικά. Λογικό να καιει παραπάνω. Έγινε πιο μεγάλο απο την 1η γενιά Yaris
  8. Η ταμπλέτα θα είναι μεγάλη ποσότητα, εκτός αν τα πιάτα είναι γεμάτα λάδια και πολύ βρώμικα και την χρειάζεται. Παλιά που είχαμε πάγκου το γύρισα σε υγρό γιατί ρύθμιζα την ποσότητα και δεν άφηνε υπολείμματα όπως οι ταμπλέτες. Στο 45ρι γεμάτο η ταμπλέτα κάνει μια χαρά δουλειά, σε μισο-γεμάτο την κόβω στην μέση.
  9. Αμα ειναι σβηστο θα ζορίσεις την μπαταρία ενώ η συσκευή δουλεύει με μικρότερη δύναμη. Εγώ πάντα ανοιχτό το έχω το αμάξι όταν χρησιμοποιώ τέτοιες συσκευές.
  10. To 1000ρι του Aygo είναι καλύτερο μοτέρ,αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις θέλει το πόδι στο πάτωμα αν αφήσεις το γκάζι επειδή ξεκίνησες θα σβήσει. Στο Ματίζ είχαμε μαζευτεί ουρά πίσω απο μια κοπέλα σε γνωστή απότομη ανηφόρα. Αφού είχε βγάλει καπνούς ο συμπλέκτης της, είχε την φαεινή ιδέα "μπορείτε να μας σπρώξετε λίγο", εκεί εφάρμοσα την γνωστή εντυπωσιακή τακτική και το ξεκόλλησα.
  11. Όλα ειναι θέμα στροφών της μηχανής, πρέπει να ξεκινήσεις απότομα σπινιάροντας τις ρόδες μέχρι να πιασει πρόσφυση και οι στροφές να είναι πάνω απο 3000. Καλύτερα να φαγωθούν ελάχιστα τα λάστιχα παρά ο συμπλέκτης. Έχω ανέβει αντίστοιχη ανηφόρα με νοικιασμένο Matiz, εκεί ήταν ακόμα χειρότερα. Μια χαρά μοτεράκι έχει το aygo απλά επιναι 12βάλβιδο και βγάζει την ροπή ψηλα οπότε εκει πρέπει να το κρατήσεις .
  12. Οχι 1 αλλά 3 (Mars 96, Fobos-Grunt, Luna 25) δηλαδή όλες οι διαπλανητικές αποστολές που δοκίμασαν απο το 90 και μετά δεν κατάφεραν καν να φτάσουν στον προορισμό τους. Αυτό δείχνει την παρακμή της όντος κάποτε κραταιάς σοβιετικής διαστημικής βιομηχανίας. Το σογιουζ είναι ένα παλαιό σοβιετικό σκάφος που εκσυγχρόνισαν με αμερικάνικα-δυτικά κεφάλαια, αλλά δεν πάυει να είναι τεχνολογία του 60΄ σε σχέση με το σύγχρονο σκάφος του Μασκ.
  13. Λεπτομέρειες δεν γνωρίζω, αναφέρω απλά απο την μικρή μου εμπειρία στο αντικείμενο. Είναι μεγάλη αμαρτία οι πράξεις εφαρμογής, σε ποια περιοχή ειναι το ακίνητο;
  14. Τα τεχνολογικά άλματα έχουν και τα ρίσκα τους, και οι Ρώσοι στο παρελθόν έχασαν 4 άτομα και έμαθαν απο τα ατυχήματά τους. Απλά το διαστημικό τους πρόγραμμα το έστησαν οι Σοβιετικοί, στη συνέχει οι Ρώσοι προσπάθησαν να το εξελίξουν αλλά τα βρήκαν σκούρα γιατί δεν έχουν τις δυνατότητες των Σοβιετικών ή το απαραίτητο χρήμα.
  15. Οι ενστάσεις στην πράξη εφαρμογής νομίζω γίνονται σε διάστημα 15ημερών από την ανάρτησή της άρα σκούρα τα πράγματα. Το σχέδιο δεν αναιρείται, έχει ψηφιστεί από το ΔΣ, έχει εγκριθεί απο περιφέρεια κτλ. και η πιθανότητα να κάτσει ο δήμος να το αλλάξει είναι κοντά στο μηδέν, αλλά καλού κακού μίλα και με κανένα μηχανικό της περιοχής που ασχολείται με τέτοια θέματα.
  16. 3ος κουβάς για τους Ρώσους, είχαν προηγηθεί 2 οχήματα που πήγαιναν για τον Αρη αλλά από λάθη στον προγραμματισμό και αστοχίες απέτυχαν να φύγουν από την γη. Γενικά οι Ρώσοι μάλλον δεν το έχουν πλέον, πάνε να κάνουν πράγματα φθηνά και αποσπασματικά και τελικά πετάνε τα λεφτά τους.
  17. Πας για ολικο ρεκτιφιε, μπλε καπνος =καιει μεγαλη ποσοτητα λαδιου. Η ρεκτιφιε ή μεταχειρισμένο μοτέρ
  18. lary7

    Αλλαγή λαδιών Μότο

    3-5000 ή ανα έτος καλό είναι να γίνεται η αλλαγή. Μάθε να την κάνεις μόνος σου και με 15€ έχεις ξεμπερδεψει. 2 σκούτερ είχα-εχω, πάντα κάθε σεπτέμβρη έβαζα φρέσκο λάδι ανεξάρτητα χλμ, 70.000χλμ και τα 2 μαζι δεν έκαψαν σταγόνα λάδι.
  19. Από πάντα, αυτή είναι η συμβουλή ξαδέρφου που έχει στο μαγαζί ενα βουνό απο αλλαγμένους κομπρέσορρες και ασχολείται με τον κλιματισμό αυτοκινήτων απο το 90κάτι. Τώρα αν εσύ έχεις κανένα γιαπωνέζικο σύστημα μπορεί να είσαι από τους τυχερούς που λόγω ποιότητας δεν έβγαλε θέμα. Αλλά η γενική οδηγία, ιδιαίτερα στα οχήματα με αυτόματο κλιματισμό, είναι πως το σύστημα δεν πρέπει να μένει σε αδράνεια για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  20. Δεν μπορείς να αφήσεις μικρή, η κολλάς ή πας 2.5+μέτρα οπότε κάποιες φορές είναι αδιέξοδο. Για τον TS, αν είσαι μερακλής βάλε σοβαρό εξαερισμό με εναλλάκτη θερμότητας για να έχεις το ιδανικό αποτέλεσμα. Αν βάλεις απλό φουρφουράκι τότε από κάπου θα πρέπει να τραβάει φρέσκο αέρα που σημαίνει με κλειστή την πόρτα δεν θα δουλεύει σωστά. Σχετικά με την μόνωση πάρε με τον καλό τον παππού, ίσως στείλε έναν μηχανικό να του εξηγήσει. Δεν χάνει τίποτα από το οικόπεδό του γιατί σε μελλοντική κατοικία η μόνωση αυτή δεν θα μετρήσει στα Τ.Μ. Εν ανάγκη πρότεινε του ιδιωτικό συμφωνητικό που να προβλέπει πως θα την ξηλώσεις μόνος σου αν ποτέ προκύψει θέμα. Εγώ αυτό έκανα 2 φορές μέχρι τώρα και έπιασε.
  21. To χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις στο κλιματιστικό είναι να μην το χρησιμοποιείς. Δεν κυκλοφορεί το λάδι που έχει μέσα και παθαίνει ζημιά. Πρέπει να γίνει διάγνωση από που το έχασε πριν το γεμίσεις πάλι για να μην το ξαναχάσει οπότε καλό είναι να πας σε κάποιον σοβαρό ψυκτικό.
  22. Ολα τα οχήματα χάνουν με τα χρόνια λίγο ψυκτικό, αυτά δε με σύγχρονο αυτόματο κλιματισμό πιο εύκολα. Είτε πας και συμπληρώνεις για να επανέλθει αλλά το πολύ να κρατήσει 1.5-2 χρόνια και μετά να χρειαστεί πάλι είτε αλλάζεις κομπρέσορα και κάποια ακόμα. Δοκίμασε αρχικά να σου συμπληρώσει και βλέπεις πώς θα πάει. Αν το χάσει αμέσως θα σου κάνει leak test να δει από που χάνει και θα σε καθοδηγήσει. Ένας τρόπος να ελέγξουμε την απόδοση του κλιματιστικού είναι να το βάλουμε τέρμα χαμηλά και με θερμόμετρο να μετρήσουμε τον αέρα που βγαίνει, πρέπει να είναι 10βαθμούς ή χαμηλότερα για να δουλεύει το σύστημα σωστά. Μερικά hints απο ξα που έχει αλλάξει καμία 300 κομπρέσορες 1)Ποτέ ανακατασκευασμένη ή μεταχειρισμένο, πάντα καινούριο 2)Δεν αλλάζουμε μόνο κομπρέσορα αλλά και κάποια ακόμα εξαρτήματα που έχουν γεμίσει λάδια 3)Ποτέ τέρμα σκάλα το κλιματιστικό, ένα κλίκ παρακάτω 4)Το κλιμα το δουλεύουμε και τον χειμώνα τακτικά να να λιπανθεί το κύκλωμα. Αν το κλείσεις το σεπτέμβρη και το ανοίξεις τον Μάι τότε ξεραίνονται φλάντζες γιατί δεν κυκλοφορεί το λιπαντικό. Στο Golf 20ετίας που έχω συμπληρώνω κάθε χρόνο καταστρέφοντας το περιβάλλον μέχρι να το πάρω απόφαση και να τα αλλάξω όλα.
  23. Τα του γκρουπ το έχουν συνήθως στην κλειδαριά, οπότε χρειάζεσαι αλλαγή.
  24. Βρές δουλειά πάνω στο αντικείμενο και παράλληλα ολοκλήρωσε τις σπουδές σου. Ο κλάδος που είσαι βασίζεται στα επαγγελματικά δικαιώματα που σου δίνει το πτυχίο οπότε επ'ουδενί μην τα παρατήσεις σίγουρα θα το μετανιώσεις στο μέλλον.
  25. lary7

    Πρόβλημα με ταχύτητες

    Λοιπόν σε ξαδέρφου Lancia πριν 20 χρόνια έκανε το ίδιο, είχε καταλήξει πως περνούσαν οι σωληνώσεις του AC από κάποιο σημείο και πάγωναν το κιβώτιο ή τμήμα του κιβωτίου με αποτέλεσμα να ζορίζουν οι αλλαγές. Το θυμάμαι γιατί μου είχε φανεί πολύ κουλό, οπότε ρίξε μια ματιά πως περνάνε οι σωλήνες του ψυκτικοί.
  • Δημιουργία νέου...