Προς το περιεχόμενο

lary7

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    577
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από lary7

  1. Κοινόχρηστη πιλοτή σημαίνει πως παρκάρει όποιος προλάβει πρώτος είτε είναι ένοικος είτε ιδιοκτήτης και δεν υπάρχει περιορισμός για τον αριθμό των οχημάτων. Τώρα για το παρατημένο είναι γαιδουριά αλλά το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι συνέλευση και ίσως τροποποίηση καταστατικού ώστε στους κοινόχρηστους χώρους να παρκάρουν οχήματα με πινακίδες σε ισχύ. Αμα υπάρχει ενδιαφέρον απο την πλειοψηφία κάτι μπορεί να γίνει με συμβουλή δικηγόρου, αλλα μεμονομένα μόνο με καγκουριές μπορεί να έρθει αποτέλεσμα.
  2. Πρώτα μόνωση κουφώματα και μετά σκέφτεσαι για Α.Θ. Αν το σπίτι είναι μονωμένο τότε μπορείς να δουλέψεις και σώματα αν υπάρχουν ήδη. Είναι η πιο ακριβή επιλογή, ίσως ενα λεβιτάκι αερίου να αξίζει καλύτερα.
  3. lary7

    Διαρροή λαδιών.

    Οι τσιμούχες του σασμάν συνήθως είναι εύκολο να αλλαχθουν αν ειναι απο εκεί το πρόβλημα, αλλά λογικά το σασμάν έχει αρπάξει και θέλει ολική ανακατασκευή. Οι διαρροές αρχίζουν όταν υπάρχει φθορά στα ρουλεμάν και χάνουν τα κέντρα του οι άξονες, καλό είναι άμεσα να προχωρήσεις στην επισκευή γιατί οταν χάνει βαλβολίνες μειώνεται η ψύξη του και θα πάθει μεγαλύτερη ζημιά και επίσης τα λάδια που πάνε ημιαξόνια τα πετάει προς τα επάνω με κίνδυνο ακόμα και να πάρει φωτιά αν πέσουν στην πολλαπλή εξαγωγής.
  4. Να σου το εξηγήσω διαφορετικα, εστω σπίτι με μεγάλες απώλειες που έχουν υπολογιστεί στα 15KW. Βάζεις λέβητα πετρελαίου 16KW, ο λέβητας θα δώσει 16KW με σταθερό βαθμό απόδοσης σε οποιαδήποτε θερμοκρασία περιβάλλοντος και ανεξάρτητα την θερμοκρασία που εχεις ρυθμίσει το νερο και θα ζεσταθείς καίγοντας ενα χ ποσότητα πετρελαίου. Ο λέβητας θα δουλευει σωστά ανεξέρτητα αν το σπίτι έχει μεγάλες απώλειες γιατί θα πιάσει τον βαθμό απόδοσης που πρέπει. Βάζεις τώρα μια αντλία LG 16KW, την ρυθμίζεις να σε δίνει 50βαθμούς νερό, όταν έξω έχει 7 βαθμούς θα έχει βαθμό απόδοσης 3.5 και θα σε δώσει τα 16kw που χρειάζεσαι καίγοντας 1*Χ kwh, όταν έξω κάνει 0 , η αντλία θα σου δώσει πάλι 16kw αλλά ο βαθμός απόδοσης θα πέσει στα 2.5 καιγοντας 1,5*Χ. Κατα πάσα πιθανότητα τα σώματα δεν θα μπορούν να ανεβάσουν την θερμοκρασία στο σπίτι, οπότε θα πρέπει να την ρυθμίσεις στους 65βαθμούς, οπότε ο βαθμός απόδοσης θα πέσει στο 2 και θα φτάνεις να κάψεις 2*Χ Kw. Aν τώρα έξω κάνει -7, η αντλία δεν θα δώσει 16kw αλλά λιγότερα, το νερό στους 65 μπορεί να μην φτάνει, η απόδοση πάει περίπατο και στο τέλος θα πρέπει να ανάψει πρόσθετο σύστημα θέρμανσης. Η Α/Θ είναι πολύπλοκο σύστημα και θέλει μελέτη για να το κατανοήσει κάποιος, το να λέμε "ασε την απόδοση" είναι το λάθος που κάνουν πολλοί θερμουδραυλικοι που βάζουν συστήματα χωρίς μελέτη και μετά ο πελάτης τραβάει τα μαλλιά του γιατί δεν ζεσταίνεται ή γιατί πληρώνει τα ίδια με το πετρέλαιο.
  5. Ο μεγάλος θα σβήνει και λίγο, ο μικρός θα δουλεύει συνέχεια, ο χώρος θα πάρει τα kw που χρειάζεται και όχι τα μέγιστα που δινει ο λέβητας. Ο βαθμός απόδοσης είναι το πάν για να υπολογίσεις ένα συστημα που θα δουλεύει οικονομικά. Τα σώματα δεν αποδιδουν κάτω απο 40 βαθμούς, κανένας δεν θα κάτσει να αλλάξει σώματα για να βάλει μεγαλύτερα ώστε να δουλέψει η αντλία σε περιοχή υψηλής απόδοσης.
  6. Δεν παίζει τόσο ρόλο η κατανάλωση αλλά ο βαθμός απόδοση που είναι σταθερός . Αν απο 1kw πετρέλαιο πάρεις 0.9KW θέρμανση είσαι άρχοντας. Στις αντλίες όμως τα πράγματα είναι πιο περίπλοκα. 35 ειναι η ενδοδαπέδια, τα σώματα πάνε απο 50 και πάνω. Ετσι ενα τυπικο σώμα έχει ισχύ 2050w σε θερμοκρασία 75/65 αλλά αυτή πέφτει στα 1055 σε θερμοκρασία 45/55, οπότε χωρις θερμομόνωση θέλεις μεγάλη θερμοκρασία, με μεγάλη θερμοκρασία πάει περίπατο ο βαθμός απόδοσης.
  7. Δεν ισχύει 100%. Σε ενα σπίτι με μεγάλες απώλειες βάζεις πιο μεγάλο λέβητα αλλα πάλι το ίδιο βαθμό απόδοσης θα έχεις αφου εύκολα δίνουν νερό 70 βαθμούς. Αντίθετα στις αντλίες ακόμα και 16kw να βάλεις αυτή θα δουλευει στο 100% και θα πέσει ο βαθμός απόδοσης γιατί αν εχεις σώματα θα πρέπει να την βάλεις στους 65βαθμούς. Αντίθετα σε ενα μονωμενο η ίδια αντλία θα δίνει νερό στους 55 με καλύτερο βαθμό απόδοσης.
  8. Χωρίς θερμοπρόσοψη η αντλία δεν θα δουλεύει σωστά, θα καις τζάμπα ρεύμα. Οπώτε ξέρεις πως να ξεκινήσεις.
  9. Μιλάμε για το 2ο σενάριο, την κατανάλωση που δείχνει το χειριστήριο οταν ζητήσω μονο ζεστό νερό με την αντλία να ξεκινάει απο κλειστή. Δεν ξέρω πως αυτό θα μπορούσα να το βελτιώσω, η αντλία ειναι η κλασική LG thermaV και τώρα αρχίζω να την μαθαίνω. Απο το τοπικό εργοστάσιο ΞΑΦΗΣ στην Κατερίνη. Είναι το κλασικό μπόιλερ τοίχου αλλα το φτιάχνει ειδικα με 3/4 παροχή, για το δικό μου ζήτησα να βάλει πολυουρεθάνη αντί για υαλοβάμβακα με καλά αποτελέσματα όπως έδειξε η θερμοκάμερα.
  10. Καλό ειναι να αλλάξεις το boiler, πρόσφατα έφτιαξα 2 συστήματα με αντλία, ενα για εμένα και ενα για πελάτη, μπήκε ειδικό boiler 120λιτρα με παροχή 3/4 απο τοπικό κατασκευαστή μετά απο συμβουλή του υδραυλικού και δουλεύει μια χαρά. Απο 16C σε 50C το ανεβάζει σε μισή ώρα και κατανάλωση 2,2kw ,όταν το παλιό 80ρι με αντίσταση 4kw ήθελε 40λεπτά .
  11. lary7

    Εναρξη στην booking/airbnb

    Σενάριο 1: Γίνεται επενοικίαση στον ΤΣ προς 100€ το μηνα τυπικά. Ο ΤΣ που δεν εχει άλλα ακίνητα το βάζει airbnb και βγάζει 5000€. Ο ιδιοκτήτης πληρώνει εφορία 1200Χ35%=420€ εφορια και ο ΤΣ πληρώνει 5000Χ15%=750€ εφορία, σύνολο 1170€ φόρο Σενάριο 2: Ο ιδιοκτήτης το βάζει στο airbnb βγάζει 5000€ αλλά επειδή έχει και άλλα ακίνητα ο φόρος του είναι 5000Χ35%=1750€ Άρα γιατί να πληρώσει 580€ παραπάνω φόρο όταν μπορεί νομιμα να το αποφύγει;
  12. Και εκει και σε όλη την επιφάνεια που ο αγωγός είναι εκτεθειμένος με τον χώρο.
  13. Ακόμα και έτσι, αν δεν σφραγίσουν οι παλιοί αγωγοί πάλι θα βάζει αέρα απο εκει.
  14. Αν ειναι τόσο μικρός τότε θα έπρεπε να τον βγάλει μια και καλή ευθεία στον τοίχο και να μην μπλέξει με τέτοιους αγωγούς. Τώρα οτι έγινε εγινε, τέτοια προβλήματα που δεν τα περιμμενείς είναι μέσα στο παιχνίδη. Η λύση με την μεμβάνη δείχνει η ιδανική, το θέμα είναι ποιος θα την πληρώσει.
  15. Αυτές οι καμινάδες ειναι ειτε τούβλο είτε απο τσιμεντόλιθα κολήμένα με λάσπη, 55 χρονών κατασκευή προφανώς δεν είναι αεροστεγανή. Αν ήταν το μπάνιο εκεί τότε ήταν σοβατισμένο, δεν υπήρχε και αναρόφηση κοντά οπότε δεν έβγαζε θέμα, τώρα με τον απορροφητήρα δίπλα εμφανίζεται το θέμα. Η λύση furanflex δείχνει ιδανική αλλά μάλλον με μεγάλο κόστος. Εναλλακτικα αποσυναρμολόγηση επίπλου απο μαραγκο για να δεί ενας μηχανικός τι παίζει, στην φωτό δείχνει καλά σοβατισμένο οπότε το πρόβλημα μπορεί να είναι σε κανένα άλλο σημείο μη εμφανές, Trial and error είναι η μέθοδος που πρέπει να εφαρμόσεις. Σίγουρα πρέπει να ελεγχθεί το σημείο ενωσης του αγωγού του απορροφητήρα με την καμινάδα απο την στιγμή που φαντάζομαι απλά το σύνδεσε εκεί και δεν τράβηξε νεω σωλήνα pvc μέχρι επάνω. Αυκανένα άλλο σημείο μη εμφανές, Trial and error είναι η μέθοδος που πρέπει να εφαρμόσεις. Σίγουρα πρέπει να ελεγχθεί το σημείο ενωσης του αγωγού του απορροφητήρα με την καμινάδα απο την στιγμή που φαντάζομαι απλά το σύνδεσε εκεί και δεν τράβηξε νεω σωλήνα pvc μέχρι επάνω.
  16. Ναι. Αν δεν μυρίσει τότε τραβάει αέρα απο μια απο τις 2 καμινάδες. Δεν γλιτώνεις το ξήλωμα-μερεμέτι, απλά μια λύση για να μην μείνεις χωρίς θέρμανση
  17. Ακόμα και να μην φταίει ο πράσινος, επειδή με θερμοπροσόψεις και νεα κουφώματα τα σπίτια σφραγίζουν, όταν ανάβεις απορροφητήρα αυτός τραβάει πχ. 400 m³ / h, απο κάπου πρέπει να τα βρεί αυτά δημιουργόντας υποπίεση. οπότε ο αγωγός του τζακιού είναι υποψήφιος αφου λόγω τρόπου κατασκευής δεν μπορεί να είναι αεροστεγανός 100%. Αν κάνεις την δοκιμή και δεν εχεις μυρωριές τότε ξέρεις τον ένοχο.
  18. To πράσινο ειναι και αυτό καμινάδα, σιγά μην είχαν αεραγωγό εξαερισμού το 1967. Είτε χάνει ο κύριος αγωγός κάπου και περνάει σε εσένα είτε ο πράσινος που εχεις τον απορροφητήρας επικοινωνεί με τον διπλανό κάπου, με αποτέλεσμα να τραβάει καυσαέρια απο τον διπλανο. Όπως κατάλαβες ξήλωμα όλα για να δείς τι παίζει και μιλάς με κανένα. Δοκίμασε όταν έχεις ανοιχτό απορροφητήτα ή το VRV να έχεις και ένα παράθυρο εκει κοντά λίγο ανοιχτο και δές αν θα μυρίζει πάλι.
  19. Και εγώ της Xiaomi έχω , δουλεύει μια χαρά και αντέχει η μπαταρία να δώσεις +4-5 psi σε 4 λάστιχα αν και θέλει υπομονή, αλλά σταματάει με αρκετή ακρίβεια, το έχω ελέγξει με χωριστό μετρητή.
  20. O διαχωριστικός τοίχος ειναι λογικά 9εκ, οπότε τα 4.5 είναι δικά σου και τα 4.5 του γείτονα, άντε βγάλε άκρη τι και πώς. Τον θερομοσίφωνα πρέπει να βρούν μερος στον συμπαγή τοίχο να τον βιδώσουν ή να βάλουν τίποτα οδηγούς για να τον κρεμάσουν απο μπετό. Γενικά μλκια έκανε ο γείτονας, θα μπορούσε να βάλει στο δικό του μια ακόμα σειρά τούβλα ή ytong για να έχει και ηχομόνωση.
  21. Θα έλεγα ενεργειακό τζάκι άμα θέλεις να ξοδευτείς ή μια καλή σόμπα αν γουστάρεις την φαση με ξύλα και την εμπειρία της φλόγας. Αλλιώς για ευκολία πάρε μια σόμπα πελετ. Την έχεις έτοιμη και σε 5 λεπτά αρχίζει να βγάζει ζέστη ενώ και το πέλλετ το στοκάρεις πιο εύκολα σε σχέση με ξύλα. Άμα είναι καινούργιο το σπίτι χρειάζεσαι κάτι 10+ kw για να πετύχεις αυτό που θέλεις, δηλαδή να ζεσταθεί γρήγορα.
  22. lary7

    Αγορά Toyota Yaris

    To 1000ρι μοτέρ θέλει καλή συντήρηση για να μην καίει λάδι, κάτι που δεν είναι εξασφαλισμένο αν ο κάτοχός του δεν ήταν σωστός στις αλλαγές . Δεν ειναι μοτέρ για πολλά πολλά και αν φορτωθεί με χλμ θα αρχίσει να καίει, οπότε κάνε έναν σωστό έλεγχο πριν το αγοράσεις με 186.000χλμ. Το aygo μου που πάω για σέρβις είναι απο τα λίγα που δεν καίνε λάδια μου λεει ο μηχανικός.
  23. O γενικός κανόνας είναι πως άμα φεύγει ο θόρυβος μετά από λίγα δευτερόλεπτα τότε δεν έχει θέμα. Επίσης στα δικά μας με καδένα ποτέ παρκάρισμα με ταχύτητα γιατί την επιβαρύνει και αν είναι χαλαρή μπορεί να πηδήξει δόντι, νεκρά και χειρόφρενο στο παρκάρισμα, εκτός μεγάλης κατηφόρας. Αν δοκιμάσεις το μοτορκοτε πες εντυπώσεις, έχω περιέργεια.
  24. Δεν χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις, και εγώ κατά των πρόσθετων ήμουν αλλά έλα όμως που έκανε δουλειά. Αν ειναι να βελτιώσει τον θόρυβο θα φανεί αμέσως, αν και τα περισσότερα κόρσα που βλέπω έχουν αυτόν τον χαρακτηριστικο ήχο
  25. Εγώ έχω ενα Golf με 230.000χλμ και εδώ και 5 χρόνια άρχισε να χτυπάει η καδένα για 3-5 δευτερόλεπτα όταν το αμάξι έχει κάτσει 3-4 μέρες. Πέρυσι έβαλα Μοτορκοτε και όντος βελτιώθηκε η κατάσταση, όλο τον χειμώνα δεν χτύπησε σχεδόν ποτέ. Φέτος άλλαξα τα ετήσια λάδια και μετά απο 2 μέρες πάλι άκουσα το χτύπημα, έβαλα το τελευταίο Μοτορκοτε που είχε μείνει και πάλι βελτιώθηκε η κατάσταση. Οπότε εμπειρικά δείχνει να κάνει δουλειά, με άγνωστες όμως συνέπειες για τον κινητήρα. Θεωρώ δεν χάνεις κάτι να το δοκιμάσεις, ο λόγος που δεν έχω αλλάξει ακόμα καδένα είναι αυτός που αναφέρεις, θα πληρώσω να τα αλλάξω όλα και μετά θα ακούω πάλι τον θόρυβο και θα σπαστώ.
  • Δημιουργία νέου...