Προς το περιεχόμενο

alkis13

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.182
  • ΜΕΛΟΣ

Σχετικά με alkis13

  • Ημερομηνία γέννησης 01/01/1937

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Κρήτη

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Heraklion

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

alkis13's Achievements

  1. Πρόταση vfm laptop 500-750€? Χρηση light gaming (fm, tropico)
  2. alkis13

    h300s και zte 288A wifi extend

    Μέσω καλωδίου μόνο.
  3. alkis13

    Vodafone H300s

    Καταργείτε το συγκεκριμένο router, ποιο συγκεκριμένα, όσοι έχουν πρόβλημα τους γυριζουν σε h267a και 17a προφιλ. Οσοι δεν εχουν το κρατανε και θα ερθει το 288 (νομιζω). Σε γραμμη απο 50 σε 100 μου ειπαν οτι το h300s πλεον δεν τον στελνουν και οτι οταν περασει τη πιλοτικη φαση το 288 θα γινει η αλλαγη. Κακο αστειο το συγκεκριμενο router.
  4. alkis13

    ZTE H1600 (Cosmote)

    Ddns πως ρυθμιζει σε αυτο το router? Λειτουργει και αν ναι με ποιον provider. Να φανταστω vpn ουτε καν ε;
  5. Αλλαξε εταιρεια.Κανε μια γραπτη καταγγελια στην ΕΕΤΤ και γραψε αναλυτικα το προβλημα πιθανα να φυγεις χωρις ρητρα.
  6. Και το νεο ZTE και το sercom (plus) μια χαρα ειναι στο ping. To ping δεν ειναι λογος αγορας του ρουτερ. ΕΙναι λογος αγορας αν εχεις κακη γραμμη, αν εχεις πολλους χρηστες.
  7. Υπαρχει καποιο link στο forum να κοιταξω; Ευχαριστω οπως και να εχει
  8. Θα ηθελα πληροφορίες παρακαλω. Πως τι που ποτε;
  9. Συνηθως 12,6V ειναι full φορτισμενη. Στα 11,9-12V χρειαζεται ειτε φορτιστη (ειτε με την μηχανη αναμενη, ειτε να την βγαλεις και να την φορτισεις σε φορτιστη) και αυτο μονο αν ηταν αρκετο καιρο σε ακινησια. Αναλογα το Δυναμο 14,3-14,4V δειχνει οτι φορτιζει. Αν δειχνει το δυναμο τασεις στα 13-13,7V πιθανο να θελει επισκευση (καρβουνακια, αυτοματος, δυναμο). Τα usb της θυρας του αναπτηρα με οθονη οπου δειχνει τα volt, ειναι χρησιμα καθως, μπορουν να μας πουν, οτι θα μας αφησει καποιο πρωινο το αυτοκινητο απο μπαταρια. Επισης, αν σταματησει το δυναμο να φορτιζει γινεται χριστουγεννιατικο δεντρο το ταμπλο (ειδικα σε γαλλογερμανικα), οπου καποιος θα δει απο ecu fault μεχρι και abs fault), ετσι με μια ματια μπορεις να δεις οτι κατι δεν κανει τη δουλεια του. Ακριβεια, θα δει καποιος οταν μετρησει την μπαταρια ακριβως, ή το δυναμο. Την δουλεια του την κανει.
  10. Η αναλογία αλλάζει κάθε στιγμή. Έτσι για να μπορέσει το υγραέριο να δουλέψει "πάτησαν ότι τους χρόνους της βενζίνης, έδωσαν και λίγο παραπάνω και δούλεψε", αρκετά χοντρικά αυτό. Εμένα η απορία μου είναι άλλη, αν το lpg έχει περισσότερα οκτάνια, γιατί καταναλώνει το αυτοκίνητο +0,5lt σε σχέση με την βενζίνη; Δεν θα έπρεπε να καταναλώνει λιγότερο; Όπως και να έχει, για το υγραέριο γίνεται λόγος για οικονομία στη τσέπη μας. Εάν κάποιος έχει αυτοκίνητο και θέλει να ξοδεύει λιγότερα πράττει ανάλογα, αν κάποιος δεν έχει και σκέφτεται να πάρει, άποψη μου, κοιτάει diesel που έχουν μικρότερη κατανάλωση. Πχ το κορσα βενζίνη του 2015 καίει 8lt, και το diesel 5lt. Εάν έχεις ΙΧ και σκέφτεσαι ότι θα το κρατήσεις πάνω από 5 ετια κάνεις την μετατροπή.
  11. alkis13

    Απορία περί Όπελ

    Βρες αλλο συνεργειο. και λ να ηταν δεν θα εκανε ετσι.
  12. Εαν ειναι "απλος" ο ξεκασμος, ουσιαστικα λεει το προγραμμα αν 0.1msec ψεκασμος βενζινης, τοτε 0.15msec lpg. Πολυ χοντρικα για να καταλαβεις. Ο σωστος εγκαταστατης βαζει εναν χρονο ψεκασμου λοιπον, και μετα κοιταει τα trimmings καυσιμου ωστε να ειναι κοντα στο 0 ή οσο πρεπει να ειναι. ετσι καταλαβαινει οτι στελνει τη σωστη ποσοτητα καυσιμου στο σωστο χρονο. Εαν ειναι λιγοτερο το καυσιμο πιθανα να στεγνωσει ο χωρος καυσης και να σπασει κατι, αν ειναι περισσοτερο δεν σπαει τοσο ευκολα, αλλα θα μπουκωνει δεν θα εχει αποκριση το γκαζι θα ειναι με μειωμενη δυναμη το αυτοκινητο. Γενικως πως παει, ψαχνεις καποιον απο γνωστους ο οποιος να ειναι αξιοπιστος και να ξερει τη δουλεια του. Εαν εισαι σε Αθηνα/Θεκ/κη υπαρχουν αρκετοι, εαν εισαι επαρχια εκει ειναι δυσκολοτερο να βρεις. Υπαρχουν και καποιοι εγκεφαλοι οπου διαβαζουν τα trimmings και διορθωνουν μονοι τους, το δυσκολο εκει ειναι να βρεις καποιον που να γνωριζει πως να τους εγκαθιστα. Υπαρχουν αυτοκινητα που θελουν μικτο ψεκασμο. Υπαρχουν αυτοκινητα που θελουν οι βαλβιδες ρυθμισμα. Γενικα η "καλυτερη" λυση ειναι να βρεις καποιον με τον ιδιο κινητηρα και να δεις ποσα χλμ εχει, που το εβαλε, κτλ κτλ.
  13. Έξω δεν υπάρχει κάποιος να στο φτιάξει. Ποιος θα βρει μητρική από πού με τι κόστος, θα είναι καινούργια η ανακατασκευασμένη; Τι εγγύηση θα σου δώσει; Η οξείδωση μπορεί να είναι είτε από υγρασία (έχετε δει τι τσιγκινα ανακυκλωμένα σίδερα έχουν τα fan) είτε από κάποιο πυκνωτη όπου έφτυσε τα υγρά του. Αυτό που θα τους πεις είναι ότι λόγω κατασκευαστικής αστοχίας, ότι υπήρχε ελαττωματικός πυκνωτής όπου και χαλάει εντέλει για αυτό πλέον δεν δουλεύει. Προφανώς τα υγρά είναι από τον πυκνωτή. Ευχαρίστησε τους για τις φωτογραφίες και απαίτησε να το φτιάξουν. Να είσαι ευγενικός με τους υπαλλήλους και αν θες να αυξήσεις την ένταση να ζητήσεις τον προϊστάμενο του τμήματος. Από τη στιγμή που είδε ο υπάλληλος την υγρασία δεν μπορεί να κάνει αλλιώς παρά να δηλώσει ότι έχει υγρασία. Να έχει πρόβλημα με τι δουλειά του για να σε εξυπηρετήσει; Χρειάζεται να του δώσεις το αφήγημα εσύ. Ώστε και αυτός με τη σειρά του να μπορέσει να σε εξυπηρετήσει. Εάν δεν αντικατασταθεί ζητά το πίσω, πουλά το για ανταλλακτικά και πήγαινε στο επόμενο.
  14. Αν ψάξεις στο YouTube θα βρεις το βίντεο. Συνήθως κάτω από το φίλτρο καμπίνας έχει την τρύπα του νεροχύτη. Η τρύπα του νεροχύτη έχει μια λαστιχένια ηλιθιότητα, όπου μικραίνει την διατομή του νεροχύτη. Πέτα την και όλα καλά.
  • Δημιουργία νέου...