Προς το περιεχόμενο

Ardov

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    603
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

8 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με Ardov

  • Ημερομηνία γέννησης 04/04/1985

Πρόσφατες Επισκέψεις

11.265 προβολές προφίλ

Ardov's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 12/04/2024 02:46 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλούνται οι εξής επαγγελματικοί θερμικοί εκτυπωτές POS / παραγγελιοληψίας σε άριστη λειτουργική κατάσταση και πάρα πολύ καλή εμφανισιακή κατάσταση. Ελάχιστα χρησιμοποιημένοι με τις κεφαλές τους να έχουν δουλέψει μόνο για μερικά χιλιόμετρα (5-10km) από τα 150-250km που είναι η διάρκεια ζωής τους. Πωλούνται καθαροί και σωστά συντηρημένοι μαζί με τα τροφοδοτικά τους. Τονίζω πως όλα τα θερμικά στοιχεία της κεφαλής τους δουλεύουν άψογα, με αποτέλεσμα την άριστη εκτύπωση χωρίς λευκές γραμμές. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ 1. Epson TM-T20 (Model M249A) - με USB και έξοδο RJ11 για σύνδεση με συρτάρι ταμειακής. ΤΙΜΗ: 100€ - 80€ - 50€ ΤΕΛΙΚΗ 2. Sam4s Ellix40IIE με USB και Ethernet interface και έξοδο RJ11 για σύνδεση με συρτάρι ταμειακής. ΤΙΜΗ: 100€ - 80€ - 50€ ΤΕΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ : ΑΘΗΝΑ ΚΕΝΤΡΟ / ΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ Αποστέλλονται κατόπιν κατάθεσης της αξίας τους με υπηρεσία BoxNow αποκλειστικά και το κόστος το αναλαμβάνει ο αγοραστής. Για περισσότερες πληροφορίες και εκδήλωση ενδιαφέροντος παρακαλώ στείλτε μου pm. Ευχαριστώ.

    50 €

  2. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 12/04/2024 02:45 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Πωλείται η ακόλουθη κάρτα δικτύου για enterprise servers, Intel I350-T4V2 σε συσκευασία BULK. μαζί με το low profile bracket της, ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΗ και είναι η V2 για τους γνώστες, γνήσια φυσικά. Προοριζόταν για server περιβάλλον ενός project που τελικά δεν υλοποιήθηκε και έτσι έμεινε αναξιοποίητη στην εργοστασιακή της συσκευασία όπως αγοράστηκε. ΤΙΜΗ: 80€ (στο 1/3 της τιμής καινούριας δηλαδή) Επίσης: Tenda AC10U - Router / Access Point / Repeater - 4 κεραίες BeamForming, Full Gigabit ΤΙΜΗ: 25€ Όλα είναι σε άριστη κατάσταση εμφανισιακά και λειτουργικά. Για επιπλέον πληροφορίες / φωτογραφίες και εκδήλωση ενδιαφέροντος παρακαλώ όπως επικοινωνήσετε μαζί μου μέσω pm. ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΘΗΝΑ / ΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ BOXNOW ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΟΣΟΥ. ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

    80 €

  3. Εκπληκτικό επίτευγμα, μακάρι αυτή η τεχνολογία να μπορέσει να ωριμάσει το ταχύτερο δυνατό και να λειτουργήσει εμπορικά με φιλικό προς την ανθρωπότητα τρόπο και όχι ως εξωτική τεχνολογία προνόμιο μόνο λίγων χωρών, ελεγχόμενη από ενεργειακούς κολοσσούς που θα κοστολογούν βάσει χρηματιστηρίου ενέργειας ως είθισται. Ίσως στο μέλλον να δούμε και κάτι τέτοιο από τη ΔΕΗ:
  4. Η έννοια της εγγύησης δυστυχώς είναι μια αρκετά "ρευστή" έννοια και ειδικά σε ορισμένες αγορές συμπεριλαμβανομένης και της Ελληνικής. Είναι δυστυχώς στη διακριτική ευχέρεια του παρόχου υπηρεσιών service να σε καθυστερήσει όσο θέλει ή ακόμη και να ισχυριστεί υπαιτιότητα πελάτη. Προσοχή στο σημείο της υπαιτιότητας πελάτη γιατί είναι ενα "χαρτί" που παίζεται με πολύ μεγαλύτερη συχνότητα από όσο φανταζόμαστε. Είτε πρόκειται για μια απλή μικρή συσκευή είτε για εξοπλισμό δεκάδων/εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Εναπόκειται στην δεοντολογία του εκάστοτε παρόχου τεχνικών υπηρεσιών εάν θα σεβαστεί και θα τηρήσει τους όρους της εγγύησης και με τρόπο συμβατό με τις αναγκαιότητες του αγοραστή. Είναι πάρα πολλές οι φορές που επαγγελματίες αδυνατούν να περιμένουν Χ χρονικό διάστημα για μια επισκευή του εξοπλισμού τους καθώς αυτό συνεπάγεται διαφυγών τζίρο για την επιχείρησή τους, και αναγκαστικά επιλέγουν την αγορά νέου εξοπλισμού ή αγορά μεγαλύτερου (και ακριβότερου) τμήματος ανταλλακτικών με κόστος που αναλαμβάνουν οι ίδιοι με σκοπό την ταχύτερη επισκευή ώστε η παραγωγικότητα να επανέλθει σε υγιή επίπεδα. Κι από την άλλη μεριά υπάρχουν και ορισμένοι καταναλωτές που κάνουν κατάχρηση της εγγύησης, καταστρέφουν προϊόντα εσκεμμένα για να έρθει RMA με μεταγενέστερης γενιάς αντικατάσταση, ή κάνουν χρήση της εγγύησης επιστρέφοντας προϊον που βρήκαν στα σκουπίδια ή που αγόρασαν από αγγελία και βγήκε ελαττωματικό και πάει λέγοντας. Και στο τέλος αρμόδια υποτίθεται είναι η δικαιοσύνη και τα δικαστήρια. Αρκεί και πάλι να έχεις την ευχέρεια και την όρεξη/διάθεση να εμπλακείς και οικονομικά (δικηγόροι, αμοιβές, έξοδα κλπ.) αλλά και χρονικά μέχρι να δικαιωθείς κι αν θα δικαιωθείς (διαδικασίες που κρατούν τουλάχιστον 2-3 χρόνια). Στο μεσοδιάστημα όμως πώς θα κάνεις τη δουλειά σου αν είσαι επαγγελματίας? Ή και επαγγελματίας να μην είσαι και να επένδυσες χρήματα για να αγοράσεις ενα υλικό αγαθό το οποίο θα χρησιμοποιήσεις και τελικά δεν θα μπορείς μέχρι/όταν/αν επισκευαστεί, πάλι δεν είναι ενα πρόβλημα? Πόσα καταστήματα επίσης ανοίγουν και κλείνουν σαν τα μανιτάρια και μαζί εξαφανίζονται και τα προϊόντα που είχαν παραλάβει για σέρβις μέχρι εκείνη τη στιγμή που τερμάτισαν τις δραστηριότητές τους? Θεωρώ πως είναι να μη σου τύχει να πρέπει να ενεργοποιήσεις την εγγύηση. Όταν ενα αγαθό αποκτά ελάττωμα και χρήζει επισκευής ή αντικατάστασης, αυτή η διαδικασία απαιτεί κάποιο έργο και κάποιο χρονικό διάστημα. Να επικοινωνήσεις με το service, να πάς ή να έρθουν στον χώρο σου, να βρεθούν χρόνοι, να βρείς τρόπο/μέσο μεταφοράς, να πληρώσεις ίσως για πιο γρήγορα, να περιμένεις Χ χρόνο μέχρι την αντικατάσταση/επισκευή. Στο τέλος, η όποια ζημία είτε χρονικά είτε οικονομικά, είτε άμεσα είτε έμμεσα (από τη μη κατοχή του αγαθού) , είτε ακόμη και ψυχολογικά, βαρύνει σχεδόν πάντοτε τον αγοραστή. Ο κατασκευαστής, το κατάστημα, ο πάροχος τεχνικών υπηρεσιών, έχουν τους όρους όλους με το μέρος τους. Έχουν το μαχαίρι έχουν και το καρπούζι που λέει η λαϊκή ρήση. Και κάπως έτσι αυτή την "υπόσχεση" αρτιότητας και λειτουργικότητας ενός αγαθού για πεπερασμένο χρονικό διάστημα την βαφτίζουμε "εγγύηση" με όρους και προϋποθέσεις και μια ρευστή εν τέλει χρηστική αξία.
  5. Ardov

    E-shop.gr

    OFFTOPIC, Δεν θα ξεχάσω την αντίδραση του υπεύθυνου στο service του καταστήματος στο Σύνταγμα πριν 12 χρόνια περίπου. Έχω πάει για σοβαρό πρόβλημα σε ενα έτοιμο PC ΒΤΟ Turbo-X για λογαριασμό πελάτη μου που είχε λυσσάξει να προμηθευτεί από το ΠΛΑΙΣΙΟ το νέο του μηχάνημα για επαγγελματική χρήση. Είμασταν αρκετά άτομα στη σειρά και είναι δύο φίλοι που εξυπηρετούνται για μια ελαττωματική κάρτα γραφικών και κάποια στιγμή κάνει μια "έκρηξη" ο υπεύθυνος απευθυνόμενος στο πλήθος με φωνή στεντόρεια: "- Αυτά που θυμάστε με τις επιστροφές να τα ξεχάσετε, ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ΟΛΟΙ ΣΑΣ" (δύο φορές) - Τέρμα οι εξυπηρετήσεις και οι χάρες - Τελείωσαν οι μαγκιές με τις επιστροφές" - Έτσι για να μάθετε, άντε μπράβο, όλα θα ελέγχονται από εδώ και πέρα - Το εδώ και τώρα μας τελείωσε, όπως και τα λεφτά πίσω, κι αμα σας αρέσει. " Δεν θα το ξεχάσω πραγματικά, ήταν και το τέλος αυτής της εποχής όπου συνέβαινε πολλές φορές αυτό που περιέγραψες. Είχε ενα δίκιο ο υπεύθυνος αλλά ήταν σοκαριστικό το επεισόδιο αυτό. 🤣 @andreaspA ONTOPIC, Το eshop έχει ξεκάθαρη πολιτική. Αφήνεις το αντικείμενο, "ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ" από το τεχνικό τμήμα και ΑΝ βρεθεί ελαττωματικό, τότε γίνεται η αντικατάσταση με ίδιο, με άλλο παρόμοιων χαρακτηριστικών ή η "επισκευή". Παλαιότερα πριν 15 χρόνια το service τους ήταν εξαιρετικά κακό, είχα γράψει και σχετικό νήμα τότε για την εμπειρία που είχα με μια κάρτα γραφικών. Τώρα όμως έχει βελτιωθεί σε μεγάλο βαθμό. Επιτόπου έλεγχος δεν υφίσταται ούτε στο κεντρικό κατάστημα στο Μενίδι. Η πολυδιαφημιζόμενη 4ωρη υποστήριξη ποτέ δεν εφαρμόζεται για τα BTO μηχανήματά τους, πάντοτε ισχυριζόμενοι φόρτο εργασίας και πολλές φορές έχει μετατραπεί σε 4ήμερη αναμονή. Υπάρχει καλή τηλεφωνική επικοινωνία από τους τεχνικούς, για παράδειγμα σε ενα στικάκι 256GB HyperX που είχα επιστρέψει, με πήραν να με ρωτήσουν πότε εμφάνιζε το πρόβλημα γιατί εκείνοι δεν μπόρεσαν να το αναπαράγουν. Τους είπα ότι το εμφανίζει 4 στις 10 φορές περίπου, οπότε θα έπρεπε να επιμείνουν και να βάλουν μια μεγάλη μεταφορά αρχείων που θα διαρκέσει μισή ώρα ώστε ξαφνικά θα πάψει να λειτουργεί το στικάκι. Με ξαναπήραν μετά από 40 λεπτά και μου είπαν πως έχω δίκιο και τους το έκανε μετά από μισή ώρα περίπου οπότε δρομολογούν αντικατάσταση. Προς τιμήν τους καθώς θα μπορούσαν να πούν ότι δεν βλέπουν τίποτε το προβληματικό και να το επιστρέψουν ως έχει. Σε άλλη περίπτωση με μια μνήμη 8GB DDR4 Kingston 2400 πελάτη μου, εντόπισαν ενα σημείο που ισχυρίζονται πως έλειπε ένας πυκνωτής SMD και άρα δεν μπορούν να το καλύψουν γιατί είναι θέμα φθοράς από χτύπημα. Την πιθανότητα να έσκασε υπό ιδανικές συνθήκες και να χάθηκε μέσα στο κουτί γιατί δεν την καλύπτει η εφόρου ζωής εγγύηση του προϊόντος? Η απάντηση ήταν πως πιστεύουν ότι προκλήθηκε από κακό χειρισμό, πτώση και παρεμφερείς αιτιολογίες. Δεν το συνέχισα γιατί μια μνήμη είναι φτηνή και ο πελάτης μπορούσε να αγοράσει καινούρια. Κάποιος όμως που δεν μπορεί να αγοράσει? Συνεπώς το θέμα με την εγγύηση είναι πονεμένο, γιατί κάποιος που θέλει να κάνει τη δουλειά του, επαγγελματίας κυρίως που έχει αγοράσει εξοπλισμό από το κατάστημα και χρειάζεται άμεση, 4ωρη όπως διαφημίζουν στο Μενίδι, υποστήριξη, πολύ απλά δεν την έχει. Αυτό ισχύει όχι μόνο στο Eshop αλλά γενικά και κυρίως στη χώρα μας που η έννοια της εγγύησης και του τεχνικού ελέγχου είναι πολύ ρευστή και ακαθόριστη. Η εγγύηση είναι για τους υπομονετικούς και τους τυχερούς πλέον. Αν σου "τύχει" ελαττωματικό προϊόν, πρέπει να είσαι πολύ τυχερός να εφαρμοστεί σωστά η εγγύηση. Στο κομμάτι των πωλήσεων, το eshop αν και πλέον λίγο πιο ακριβό από παλιότερα, θεωρώ πώς καινοτόμησε με τα eshop points και ειδικά μέσα στην πανδημία που έχοντας άδεια από την ΕΕΤΤ ως εταιρία κούριερ, μπορούσε και λειτουργούσε κανονικότατα για παραλαβές. Σε σχέση με άλλες μεγάλες αλυσίδες της χώρας που έχουν καπέλο από 50-300% καπέλο στα ίδια προϊόντα σε σχέση με τον ανταγωνισμό και σχεδόν ποτέ διαθεσιμότητα σε αυτά που ακριβώς ψάχνει κανείς (οπότε σου πουλάνε ακριβότερη εναλλακτική για να κάνεις τη δουλειά σου άμεσα), οι τιμές τους παραμένουν συγκρατημένες. Συμπεράσματα: - Το site δεν με ενοχλεί, ίσως φαίνεται παλιό το design σε ορισμένους, λειτουργεί όμως μια χαρά και είναι πρακτικό. - Χρόνοι παράδοσης κυμαίνονται, παλιά ήταν πολύ πιο συνεπείς. - Χρόνοι παραλαβής και παράδοσης προϊόντων μη ετοιμοπαράδοτων, παλιά ήταν ΠΟΛΥ πιο συνεπείς, τώρα οι 10 μέρες μπορεί να γίνουν και 20 και 30 μέρες αναμονής ή και το ακυρώνουν αφού περίμενες 10-20 μέρες. Πάλι καταφεύγεις σε εναλλακτική που προτείνουν είτε ακριβότερη είτε φθηνότερη, ΟΜΩΣ δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ που ήθελες να πάρεις, είναι κάτι άλλο. Εν μέρει ευθύνονται και οι προμηθευτές τους, το κατανοώ, όμως ο συντονισμός και η ενημέρωση του πελάτη πλέον δεν έχουν την ακρίβεια και την συνέπεια που είχαν παλαιότερα. - Το κόστος των 0,50€ για την διαχείριση της παραγγελίας είναι πολύ κακή πρακτική και πιστεύω πως γίνεται πιλοτικά, για να κάνουν ένα πείραμα και σύντομα θα αφαιρεθεί. Είναι πολύ χαμηλού κύρους ενέργεια. Πραγματικά. Ειδικά γι'αυτόν τον λόγο θα το ξανασκεφτώ σοβαρά εαν θα ξαναψωνίσω από εκεί. Καινοτομία οικονομοτεχνική για τον εξορθολογισμό του κόστους? Εγώ προσωπικά δεν το συναντώ αυτό το fee σε πλατφόρμες αντίστοιχες, και πόσο μάλιστα στην ελληνική αγορά. - Το service χρειάζεται μεγαλύτερη συνέπεια και ταχύτερη επίλυση των περιπτώσεων. Μαζί και καλύτερη τεχνική κατάρτιση των υπαλλήλων. Θεωρώ άτοπο (αν και αποτελεσματικό) να κατευθύνω εγώ τον υπάλληλό τους ως προς τη μεθοδολογία τεχνικού ελέγχου. Καλό από άποψη συνεργασίας για να υπάρξει το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά δεν συνιστά ευταξία πραγμάτων σε ένα τεχνικό τμήμα. - Αδιάφορα μου είναι τα παλιά φορτηγάκια που πολλοί αναφέρατε, αρκεί να είναι ασφαλή για τους οδηγούς πρώτα από όλα που τους τρώνε οι δρόμοι μέρα νύχτα, και εργάζονται κάτω από ακραίες καιρικές συνθήκες, επιφορτισμένοι με μεγάλες ευθύνες. Και δεύτερον να είναι ασφαλή και για τα μεταφερόμενα αγαθά.
  6. Ευχαριστώ θερμά τον @yanni88 για την δωρεά του!!
  7. @yanni88 Θα με ενδιέφερε κι εμένα το box της vodafone σε περίπτωση που αλλάξει γνώμη ο συμφορουμίτης μας Doubt. Ευχαριστώ.
  8. Ενημέρωση, το tablet δόθηκε στον @neced2. Καλοδούλευτο να είναι.
  9. Καλησπέρα. Συγχαρητήρια για την κίνηση. Με τη σειρά μου χαρίζω ενα Tablet ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ αλλά περιορισμένων δυνατοτήτων (Android 6) Lenovo TB2-X30F. Είναι ο,τι πρέπει για σερφάρισμα, youtube, ειδήσεις κλπ. ΔΕΝ πρέπει να κάνετε ενημερώσεις εφαρμογών γιατί οι νέες εκδόσεις των Google Apps είναι πιο απαιτητικές και κάνουν το tablet να σέρνεται. Έχω ενημερώσει χειροκίνητα τα Google Services και το Youtube και είναι πανέτοιμο και με ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ μπαταρία που αντέχει μέρες, με απλή χρήση. Οθόνη πεντακάθαρη, wifi, bluetooth, όλα λειτουργικότατα. ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟ ΦΟΡΤΙΣΤΗ MICROUSB. Θα χαρίσω ΟΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΩ και σας χιλιοπαρακαλώ, μη μου κάνετε υποδείξεις όσοι εκνευρίζεστε που δεν σας επέλεξα και απαιτείτε κληρώσεις. Οπότε, εκδήλωση ενδιαφέροντος εδώ και pm. Μέχρι αύριο στις 12μμ. ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΑΜΕΣΑ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ. Καλό καλοκαίρι και χρόνια πολλά σε όλες και όλους που γιορτάζουν αύριο.
  10. OFFTOPIC (ίσως και όχι) Φιλικά πάντα, θα πρότεινα να αφαιρέσεις από τις 2 δημοσιεύσεις σου τα συγκεκριμένα screenshots που δείχνουν και το προσωπικό σου email, ειδικά εάν αυτό είναι δηλωμένο και στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας ή/και στην εφορία. Γιατί πρέπει να γίνει δημοσίως η "σύνδεση" ότι ο Κοσμάς123 έχει το συγκεκριμένο email και μάλιστα έχει κάνει και αυτές τις κινήσεις τις συγκεκριμένες ημερομηνίες? Πείτε με υπερβολικό αλλά ποιός ο λόγος να εμφανίζουμε τέτοιες ευαίσθητες πληροφορίες δημοσίως.
  11. Χαρίζεται κάρτα HDMI Capture της Avermedia. Λειτουργεί κανονικά, αρκεί να "ζεσταθεί" πρώτα για μια ώρα σε ήδη ενεργοποιημένο PC (χωρίς απαραίτητα να πρέπει να γίνει χρήση της κάρτας σε capture ή preview). Εαν αποπειραθείτε να κάνετε εγγραφή πιο πριν, οι εγγραφές σταματούν χωρίς λόγο ή κολλάει το video στο Preview. ΔΕΝ κολλάει όμως τον υπολογιστή ούτε και τον κρασάρει, οπότε ξαναδοκιμάζετε αρκετές φορές μέχρι να δουλέψει. (ενα "θετικό") Πιθανόν λοιπόν με ενα γενικό reflow στο "grill" να δουλεύει άψογα. Ιδανική για καταγραφή τηλεοπτικών εκπομπών από "premium" πηγές με ....."εναλλακτικό" πακέτο drivers/app. ΟΡΟΙ - Παραλαβή από ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (ΑΘΗΝΑ) αυστηρά και μόνο και άμεσα παρακαλώ. Δεν θα κάνω κράτηση για κάποιον. - Διατηρώ δικαίωμα να επιλέξω σε ποιόν θα δώσω το προϊόν ή εάν θα πραγματοποιήσω κλήρωση. - Εκδήλωση ενδιαφέροντος εδώ με παράθεση του παρόντος και κατόπιν στείλτε μου pm.
  12. Ευχαριστουμε θερμα τον @Despotasγια την ευγενικοτατη προσφορα της τηλεορασης. Παρελαβα μολις και χαιρομαι ιδιαιτερα που συναντησα εναν χαμογελαστο και καλοσυνατο ανθρωπο πανω απο ολα!
  13. Ευχαριστω θερμα για το ηθος και την ποιοτητα των συμμετεχοντων στο παρον νημα! Παρακαλω ας συνεχισουμε το εργο προσφορας στους συνανθρωπους μας που το εχουν αναγκη.
  • Δημιουργία νέου...