Προς το περιεχόμενο

Todoras

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    423
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από Todoras

  1. Μα αυτό είναι και το θέμα.... Προσπάθησαν μέσω του "737" να κρατήσουν τον ίδιο τύπο αεροσκάφους. Γιατί με αυτό τον τρόπο θα μπορούσαν γρήγορα να το βγάλουν στην παραγωγή. Ένας νέος τύπος α/φους χρειάζεται δεκαετίες για να βγει στην παραγωγή. Στην πραγματικότητα το max θα έπρεπε να είναι νέος τύπος αεροσκάφους με τα νέα χαρακτηριστικά του σωστά σχεδιασμένα (πχ μεγαλύτεροι σε μέγεθος κινητήρες απαιτούν πιο ψηλό σύστημα προσγείωσης - αλλαγή βασικού συστήματος ξεκινάμε από εκεί και μόνο.....) Αλλά για τους ευνόητους λόγους προτίμησαν να ενσωματώσουν τις αλλαγές στο 737 με όλα τα επακόλουθα....
  2. Todoras

    Αισθητήρας λάμδα polo 9n

    Στα 180 που σου είπε ο μαστορας λογικά εννοεί και τον μπροστά και τον πίσω λ. Ναι το 9N έχει 2 λ. Έναν πριν τον καταλύτη και έναν μετά. Και καλό ειναι να τους αλλάξεις ζευγάρι. Ο ΝΤΚ που αναφερεται και πιο πανω είναι καλη μάρκα. Ζορίσου και βάλτο στο πρόγραμμα. Αλλιώς μακροπροθεσμα ετοιμάσου και για καταλύτη-προκαταλύτη.
  3. Πας το πρωί να βάκεις μπροστα.... τα μισα δεν δουλεύουν.. Update θα θέλει πάλι......
  4. Αναρωτιέμαι.... το Innovation στο μηλάμαξο ποιο θα είναι......??
  5. Snecma... ο cfm που φοράνε airbus και boeing ειναι κοινοπραξία Γαλοαμερικάνικη με την GE....όμως.... όχι ευρωπαικός...... Απόφυγε λοιπόν τα αμερικάνικα αεροπλάνα και τα ευρωπαικά με τους "αμερικάνικους" κινητήρες. Δεν σου μένουν πολλές επιλογες όμως... αν βγάλεις εκτός και τα τρενα..... αστο καλυτερα σπιτι..... ειναι και η βενζίνη ακριβη..... ποδήλατο μονο..... Εμπιστέψου τις "Ευρωπαικές" και "Ασιατικές" πολυεθνικές μόνο. Αυτές δεν έχουν αυτοσκοπό το κέρδος με τον κάθε δυνατό τρόπο και θα σου το πουν αν κάτι δεν παει καλά.....
  6. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός για το ποια εταιρεία έχει την ευθύνη. Ποιος είναι ο ευρωπαικός??? CFM - κοινοπραξία Pratt - πολυεθνική ΙΑΕ - (παλιοτερη επιλογη στα α320_ κοινοπραξία. Και όλα σχεδόν off topic με την πόρτα του max αλλά σχετικά με το aviation
  7. Ναι αλλά δεν τα φτιάχνουν όπως θέλουν. Ακολουθούν τα σχέδια της Hughes και ότι βελτιωσεις έχουν γίνει στα μετεπειτα χρονια. Έχουν αγοράσει τα διακαιώματα και τον τύπο. Άρα αν υπάρχει σχεδιαστικό λάθος έτυχε σε αυτούς να το λύσουν... Αλλά ναι είναι υπόλογοι. Pratt, General Electric, RR. CFM μερικοί κατασκευαστες κινητήρων αεροσκαφών. Κάποιοι κινητήρες φοριούνται και σε boeing και σε airbus, πχ cfm56. Δεν ειναι πλεόν αμερικάνικοι οι βρετανικοι. Είναι πολυεθνικές. Το αεροπλανο γενικά ειτε boeing είτε airbus δεν μπορείς ακριβώς να το βαφτίσεις αμερικάνικο η ευρωπαικό. Ειναι τα πάντα. Και έχουν κοινούς κατασκευαστές σε πολλες μονάδες avionic και συστήματα. Υπόλογη είναι η εταιρεία που κατέχει τον τύπο λοιπόν όπως αναφέρω και παραπάνω. Άρα στην περίπτωση του neo με gtf engine η airbus.
  8. Ας συγκρίνουμε μήλα με μήλα και όχι με ντομάτες. Το απάτσι είναι στρατιωτικό ελικόπτερο που ακολουθεί εντελώς διαφορετική νομοθεσία και ελέγχους και προφανος χρήση. Επίσης είναι σχέδιο της Hughes, που εξαγοράστηκε από την Douglas και μετα από την Boeing. Δεν το κάνει όμως και Boeing. Ειναι εντελώς διαφορετικά τα προτυπα οι απαιτήσεις και οι διαδικασίες συντήρησης στον στρατό και την πολιτική αεροπορία. Επίσης και ο τρόπος που οι χειριστές τα χειρίζονται.... Πρέπει να λάβεις επίσης υποψην πως στην συγκεκριμένη κατηγορία του 737 max. και A320F neo, η airbus και boeing ειναι 50-50 στην αγορα. Σίγουρα η boeing έχει κάνει μοιραία λαθη με το max αλλά μη ξεχνάς ότι όλος ο στόλος καθηλώθηκε για μήνες. Και αυτό λέει πολλά. Αντίστοιχα και τα neo καθηλώνονται στο έδαφος λόγο προβλημάτων με τους κινητήρες τους. Απλά στην περίπτωση αυτή δεν υπήρξε ατύχημα με ανθρώπινες ζωές. Και αυτό έχει δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα στις εταιρείες με 320neo που επηρεάζονται.... Με την παραπάνω λογική μην μπαίνεις ούτε σε airbus... μπορεί να σου πουν να κατέβεις να σμπρώξεις..... https://simpleflying.com/lufthansa-a320neo-engine-failure/ https://simpleflying.com/global-impact-pratt-whitney-engine-issues/ https://airlineweekly.skift.com/2023/09/airbus-a320neo-pratt-engine-issues-to-ground-650-planes-next-year/
  9. Και από 25+ που πρέπει να δικαιολογήσουν στον εαυτό τους τον λόγο για τον οποίο δεν επιλέχθηκαν.
  10. εεεε...... μα το tag ειναι για αυτόν ακριβώς τον λόγο.... αν χάσεις την βαλίτσα με το tag θα την βρείς. Ο κωδικός στο αυτοκολητάκι που σου δίνουν αφού δωσεις τη βαλιτσα είναι ο ιδιος με αυτόν στο tag στην βαλίτσα. Και αν χαθεί η βαλίτσα βαση αυτού του κωδικού παίρνεις και την αντίστοιχη αποζημιώση για χαμένη αποσκευη. Το να πληρώσεις 80αρι για tag εννοειται πως είναι παντελώς ανούσιο.......
  11. Ο κανόνας είναι να πάρεις τον καλύτερο στην καλυτερη τιμή. Η αγορά εργασίας το ορίζει αυτό και οι τιμές ειναι πανω κάτω ορισμένες είτε μιλάμε για νέο χωρίς εμπειρία, είτε για εμπειρο επαγγελματία. Και δεν έχει σημασία αν είναι μινι μαρκετ, σουβλατζίδικο η πολυεθνική...... Αν δεν γίνει έτσι το μαγαζί δεν προχωράει. Πέρα απο αυτό η κάθε εταιρεια-εργοδότης-ακόμα και το δημόσιο μπορεί να έχει τις προτιμήσεις του στο προφίλ του προσωπικού του. Αυτό πάντα εξυπηρετει το συμφέρον του μαγαζιού πάνω από όλα ανάλογα με το προιον/υπηρεσιά που προωθεί. Και στις προτιμίσεις συμπεριλαμβάνονται και τα βύσματα...... Εσύ με τι κριτήρια θα διάλεγες προσωπικό αν είχες εταιρεία? Ποιο είναι το δικό σου diversity? Και πως θα το έπαιρνες αν σε έκριναν για τον τρόπο που επιλεγεις τα άτομα που επέλεξες για πάει μπροστα η εταιρεία σου?
  12. Γενικά υπάρχει ολόκληρο πλαίσιο για το τι πόρτες και ποσες πόρτες θα έχει ένα αεροπλάνο. Και αντίστοιχα και τα ανάλογα παρύθυρα για να μειωθεί το κόστος, να αυξήθει το κέρδος μέσα πάντα στα πλαίσια του νόμιμου κα του ασφαλούς..... πχ Α321classic, next gen, ceo vs A321neo...... Η αφαίρεση της μιας μεγαλης πόρτας στο Α321neo δίνει τη δυνατότητα προσθήκης μίας η δυο σειρών καθισμάτων. 6 η 12 επιπλέον επιβατες δηλαδη.... Αυτές είναι Overwing πορτες -- άλλες πόρτες.. όχι σαν αυτή που έσκασε. Αλλά ισχύει αυτό που λες. Ότι είναι λειτουργικές. Λόγω του μεγάλου αριθμού καθισμάτων. Πρέπει σε περίπτωση κινδύνου να μπορούν να ανοίξουν. δλδ να είναι λειτουργικές.
  13. Ακριβώς.... Τις έχουν λοιπόν τις πόρτες (λόγο του μεγάλου αριθμού καθισμάτων) αλλά....... εξαιρούνται των επιθεωρήσεων σε αυτές......... Λογικά σε λίγο καιρό προληπτικά και μόνο εφόσον έχουν τον ίδιο τύπο πόρτας θα κάνουν επιθωρήσεις....
  14. Μπα..... πρεπει να υπαρχει υγιείς ανταγωνισμός.... (λέμε τώρα).... Το ενδεχόμενο δηλαδή να μείνει μονοπώλειο η airbus, να καβαλήσει το καλάμι, να μειώσει και αυτή το κόστος λειτουργείας όσο μπορεί, πέρασε από το μυαλό σου? https://www.airlineratings.com/news/watch-differences-in-boeing-737-max-exit-doors-explained/
  15. Δεν περναει στο ζύγισμα.... Σταματάει ο ιμάντας... και σου λέει... φιλαράκι,,, πεσε κανα 40αρι .... Θέλουν να γλιτώσουν τα έξοδα εκτύπωσης. Και εννοείται και να μειώσουν το κόστος σε προσωπικό. Και εννοειται το μπιμπλικι να το χρεώσουν στους επιβάτες. Γενικά όχι μόνο η συγκεκριμένη εταιρεία.. Και βολευει και αεροπορικές και αεροδρόμια..... Τις εταιρείες handling δεν βολεύει γιατί θα χάσουν χρημα όντας περιττές πλέον σε αυτόν τομέα. Υποθέτω πως στο μέλλον οι βαλίτσες θα το έχουν ενσωματωμένο το σύστημα.... Φτιάχνει κανεις βαλίτσες? 10% απο τα ετήσια κέρδη για την ιδεα παρακαλώ....
  16. Ότι καθαρίζεις καλό κάνει. Τώρα το μάτι του εκκεντροφόρου (και του στροφάλου) να σου κάνει σκόρτσα στο ρελαντι ναι (αν και συνήθως απλά δεν ξεκινάει το αμάξι αν έχουν πάρει μέντα). Αλλα με το ac δεν σχετίζεται. Μακάρι να το λύσεις και όταν το λύσεις να μας πεις πως το κατάφερες. Το ac ζορίζει τον κινητηρα αλλά απο την στιγμή που λειτουργεί σωστά (άρα συμπιεστής-συμπλέκτης συμπιεστή και ιμαντας-ρουλεμαν παρελκωμένων ειναι οκ) και το πρόβλημα ειναι στο ρελαντί, τότε κατα την γνώμη μου ή κάποιος αισθητήρας μπορεί να είναι που επηραζει το μίγμα (άστα κλάφτα όλοι το επηρεάζουν) σε ότι αφορά το σβήσιμο ή ρύθμιση του ρελαντί (κλάφτα - πάλι στην πεταλούδα γυρνάς) σε ότι αφορά τις στροφές και το σβήσιμο. Το μόνο ηλεκτρονικό είναι ο εγκέφαλος (ECU) που και πάλι αν είχε πάρει μέντα πιστεύω πως δεν θα ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα σου αλλά λογικά απλά δεν θα έπαιρνε καν μπρος το αμάξι.
  17. Πρώτα έκανα καθαρισμό και ρύθμιση πεταλούδας μόνος μου. Αφού βελτιώθηκε στο 99% το πρόβλημα, μετά βρήκε και ο μάστορας το 1% που ήταν ο αισθητήρας θερμοκρασίας. Ενδεικτικά το ανταλλακτικό παρακάτω. Δεν θυμάμαι κωδικό. VW Polo 2004 (9N) 1,4 - 16V - BKY κινητήρας βενζίνη και LPG https://www.autodoc.gr/ridex/8140269#aisthitiras-thermokr-psiktikou-ighrou
  18. Έχουν πλεονεκτήματα τα SUV. Αλλά κάτι μου λέει ότι το κόστος των ελαστικών και μόνο είναι ακριβότερο σε σχέση με ένα hatchback η sedan αντίστοιχης κλίμακας.... Ανίστοιχα και οι καταναλώσεις είναι ενα τι ποιο τσιμπιμένες σε σχέση πάντα με sedan kai hatchback αντίστοιχης κλίμακας. Επίσης και..... οι ρύποι.... συγκριτικά πάντα με sedan kai hatchback αντίστοιχης κλίμακας και χρονολογίας... ------ Είναι θεωρώ για τους οικολόγους και την πράσινη αναπτηξη... και ειδικά τα υβριδικά και τα αμιγώς ηλεκτρικά.... ------ Δεν μπορώ να πω πάντως θα έπαιρνα ένα.....
  19. Μόνο αν το πιστέψεις εσύ και ακόμα μερικά εκατομύρια κόσμου. Αν τη κόψεις τη συνδρομή εσύ και τα υπόλοιπα εκατομυρια κόσμου τότε ή θα αλλάξουν πολιτική ή θα το κλείσουν το μαγαζί. (προσφορα και ζήτηση ένα πράμα). Τώρα η λογική της τελευταίας 15ετίας από ότι φαίνεται είναι ότι σε περίπτωση που η επιθετική πολιτική αύξησης κέρδους δεν βγαίνει, αντί να παει το μαγαζί ένα βήμα πίσω (σε βίωσιμη επιχείρηση αλλά όχι κερδοφορα) είναι να το κλείνουν το μαγαζί..... Τι να λέμε τώρα... Άμα πρέπει με το στανίο να βγάζεις 10-15% παραπάνω κέρδος κάθε χρόνο είναι λογικό μετά από χ χρόνο να το κλείσεις το μαγαζί με τέτοιου είδους πολιτική..... Και στην συνέχεια να ανοίξεις νέο αντίστοιχο..... ακολουθώντας τον ίδιο κύκλο.... Ότι να ναι δηλαδη.... Το διαταυτα είναι... δέχεσαι να πληρώνεις και να βλεπεις διαφημίσεις? Σκέψου ότι παλιότερα η πειρατία υπήρχε γιατί οι τιμές στο σινεμα ή στην απόκτιση τίτλου ήταν ακριβές. Αυτό λύθηκε με όλες αυτές τις πλατφορμες σε μεγάλο βαθμό. Από ότι φαίνεται το μέλλον της πειρατίας θα είναι για όσους δεν αντέχουν τις διαφημίσεις....
  20. Καλημέρα και Χρόνια Πολλά..!!! Συνδυασμός πραγμάτων. Αρχικά ήθελε σωστή ρύθμιση η πεταλούδα. Και καθαρίσματα maf, EGR, πολλαπλή εισαγωγής και γενικά ότι μπορείς να καθαρίσεις (επαφές σε φύσες αισθητήρων και εσωτερική μάκα). Τα παραπάνω ελαχιστοποιησαν το πρόβλημα αλλά δεν το εξάλειψαν. Όταν ο μαστορας εντόπισε τον αισθητηρα θερμοκρασιας και τον αλλάξαμε τότε το πρόβλημα λύθηκε εντελώς. Επαναρύθμιση πεταλούδας δεν χρειάστηκε μετα την αλλαγή του αισθητήρας θερμοκρασίας. Μόνο ψυκτικά (παραφλού - και αν θες μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα υπάρχοντα). Στο καντράν στη θερμοκρασία δεν το έβλεπα (η δεν έτυχε να το παρατηρησω??) Η βελόνα ανεβαινε στο 90 και έμενε σταθερή εκεί. Από ότι κατάλαβα ο αισθητήρας "χάζευε" στιγμιαια - όχι τόσο ώστε να ανεβαίνουν η να κατεβαίνουν θερμοκρασιες και να ανοιγοκλείνει αντίστοιχα ο θερμοστάτης (ή και να δώσει βλάβη στο καντράν αν και κατα τη γνώμη μου θα έπρεπε...). Αλλά ήταν αρκετό για να δώσει λάθος πληροφορία στον εγκεφαλο (ECU) και να επηρεάζεται το μίγμα σε πλουσιο/φτωχό. Χρόνια Πολλά..!! Προσωρινές αυξομοιώσεις 5-10 τιμές μέσο όρο με διάρκεια 3-5 δευτερολέπτων πάνω κάτω. Δεν πήρχε σταθερό μοτίβο από τη μία αυξομείωση στην επόμενη, το χρονικό διάστημα μεταξύ των αυξομειώσεων ήταν τυχαίο/διαφορετικό καθε φορά. Ναι θα ήταν καλή φάση να είχαμε το γράφημα αλλά δεν... (δεν φαντάζομαι ότι το κάνει και κάποιο συνεργείο να κρατάει log από κάθε σκανάρισμα έλεγχο που κάνει). Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε σε αυτά τα 3-5 δευτερόλεπτα που οι τιμές ήταν κουκουρούκου να είχε πετάξει βλάβη στο καντράν με καποιον αντιστοιχο κωδικό Pxxxx. Αυτό είναι που μου κάνει εντύπωση. Αλλά δεν το σκαλίζω... Τώρα λειτουργεί σωστά και δεν μου σπάει τα ....νεύρα.... Για τον μάστορα πάντως κατάλαβα ότι ήταν κάτι γνωστό - δεν προβληματίστηκε.
  21. Ναι μεν φίλε @Zakzam έχεις δίκιο για καλό εξουσιοδοτημένο συνεργείο θα πω εγώ και όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία. Από την άλλη σε αυτά τα μαγαζία η αντικατάσταση ανταλλακτικού είναι πολύ συχνά και η προτιμώμενη λύση. Στο τέλος έτσι έχουν χαρούμενο πελάτη που δεν τραβιέται όλη την ώρα στο κάθε συνεργείο (και κυρίως το δικό τους). Όλοι είναι χαρούμενοι απλά η τσέπη σου λίγο πιο άδεια... άλλα αν υπολογίσεις το χρόνο που κερδίζεις τότε ναι συμφέρει. Βέβαια αν έχεις βάλει υγραέριο είναι η εύκολη λύση να φταίει πάντα αυτό ακόμα και στις αντιπροσωπείες...... (εκτός αν η εγκατάσταση έχει γίνει εκεί.....) Φίλε @μπαρμπαγιωργος εμένα το πρόβλημα μου έλαβε τέλος. Με πρόλαβαν τα χιλιόμετρα και πήγα για λάδια όποτε τσέκαρα και τα παρελκώμενα που ανέφερα πιο πάνω. Όλα ήταν μια χαρά. Το μόνο που χρειάστηκε να αλλάξω ήταν ένας αισθητήρας θερμοκρασίας των 15 ευρω στο μπλοκ του κινητήρα δίπλα από τον θερμοστάτη. Όταν είπα στον μάστορα ότι το αμάξι μου σβήνει στο ρελαντί τσέκαρε τις θερμοκρασίες με το πρόγραμμα που είχε στον υπολογιστή και ναι μεν δουλευε κομπλε αλλά στα κάλα καθούμενα πετούσε το πρόγραμμα ακυρες θερμοκρασίες στιγμιαία τύπου -12οC μετά 140οC κτλ. Βλάβη στο καντράν δεν έβγαζε ούτε και στην αναζήτηση σφαλμάτων στο vcds ή στο πρόγραμμα του συνεργείου. Live Data το έτρεχε ο μάστορας και κοιτούσαμε την γραφική και τα νούμερα. Και από εκεί που έπρεπε να είναι μια όμορφη γραμούλα γινόταν στιγμιαία καρδιογράφημα και πάλι γραμμή. Μετά από αυτό τέλος και το 1 στις 50 σβήσιμο. Κατά τη γνώμη μου ΣΩΣΤΗ ρύθμιση και εκμάθηση της πεταλούδας και όχι βιαστηκά. Και μπορείς να το κάνεις μόνος σου και χωρίς διαγνωστικό. Αλλά αν το κάνεις μόνος σου κοίτα να το μελετήσεις καλά για να ξέρεις τι κάνεις και τι επιπτώσεις μπορεί να έχει ότι κάνεις. Το κρέμασμα με το a/c που το είχα και εγώ εξαφανίστηκε μετά από την σωστή ρύθμιση. Επίσης και το βύθισμα των στροφών που έγινε από απότομο πολύ πιο μαλακό. Μετά τη σωστή ρύθμιση το ανέβασμα των στροφών όταν ανάβω το a/c είναι επίσης σωστό. Τέλος και από περιέργεια, οταν είσαι κάπου ήσυχα και με σβηστο το όχημα πατα τον συμπλεκτη 2-3 φορες μέχρι τέρμα και δες αν ακούγεται περίεργος θόρυβος. Μπορεί να έχει πάρει μέντα το ελατήριο στο σετ συμπλέκτη-δισκο-πλατό. Αυτό δεν δικαιολογεί βυθίσματα στροφών η να μήν ανεβαίνουν οι στροφές στο άναμα του a/c αλλά θα μπορούσε να δικαιολογήσει το γκούπ και το κρέμασμα στις αλλαγές ταχύτητας με το a/c αναμένο ή και σβηστό. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία όταν άλλαξα σετ συμπλέκτη στις 300000κμ.
  22. Καλησπέρα και από μένα. @μπαρμπαγιωργος δεν είσαι ο μόνος. Λοιπόν έχω ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια συμπτώματα με το ίδιο σχεδόν αμάξι. VW Polo 9n BKY 1.4 75Hp. Το αυτοκίνητο έχει και υγραέριο. Στο υγραέριο: Σβήνει στο φανάρι ή στο παρκαρισμά στο ρελαντί. Είναι random και δεν συμβαινει πάντα χωρίς aircondition. Με aircondition είναι λίγες οι φορές που δεν θα συμβεί. Συμβαίνει και όταν είναι κρύο και όταν είναι ζεστό. Θα κάνει μια μικρή βουτιά στις στροφές την οποία δεν θα μπορέσει να κρατήσει και πάρτο...... AC όταν ανάβω ανεπαίσθητα ανεβαίνουν οι στροφές αλλά ανεβάινουν μετά από μια γκαζιά και κατεβαίνουν αντίστοιχα όταν κλείνω μετά πάλι από μια γκαζιά. Ιμάντα παρελκομένων και ρουλεμάν δυναμό/συμπιεστή ac και λοιπά ρουλεμάν θα τα ελέγξω όταν πάω για λάδια σε κανά 3μηνο. Όταν είναι με βενζίνη το πρόβλημα είναι σπάνιο χωρίς aircondition. Μερικές φορές όταν έχει aircondition. Αλλά υπάρχει. MAP, EGR, PCV βαλβίδα στον εκκεντροφόρο και PCV από ντεπόζιτο βενζίνης έχουν καθαριστεί. Αισθητήρες θερμοκρασίας δείχνουν νορμαλ ενδείξεις από εντελώς κρύο κινητήρα έως ζεστό. Μάτι στροφάλου και μάτι εκκεντροφόρου καινούργια. Πεταλούδα γκαζιού (ηλεκτρική) έχει βγει και καθαριστεί. Πολλαπλή εισαγωγής και βαλβίδες έχουν καθαριστεί με ψέκασμα σπρεί από την πεταλούδα με κινητήρα στις 2000rpm. Λάστιχα σε τάπες λαδιού σε καλή κατάσταση και δεν έχω αντιληφθεί να ρουφάει/χάνει αέρα από κάπου. λ πριν τον καταλυτη και καταλύτης καινούργια. Έχω καταλήξει ότι είτε μπορεί να είναι δοχείο αναθυμιάσεων (αν και όποια μυρωδια καυσιμού υπήρχε σταμάτησε μετά τον καθαρισμό των βαλβίδων PCV) είτε πεταλούδα γκαζιού και μάλλον ΣΩΣΤΗ ρύθμιση. Οπότε αν δεν ειμαι 1000% σίγουρος τα 200 για την VDO που φοράει δεν τα δίνω.... Το πρόβλημα μου έχει σχεδόν λυθεί μετά από πολλά trial and error.... αλλά δεν μπορώ να πω ότι έχει εξαληθφεί..... Και η ερωτήσεις μου είναι οι εξής για όσους γνωρίζουν και μπορούν να απαντήσουν. Πως γίνεται σωστά η ρύθμιση του ρελαντί σε αυτόν τον κινητήρα? 'Εχω το vcds-lite οπότε reset την πεταλούδα (01-basic settings-060) την κάνω και ουσιαστηκά πειραματίζομαι με αυτό γιατί ανάλογα την διαδικασία έχω καταφέρει να ελαχιστοποιήσω το πρόβλημα. Την πεταλούδα την κάνουμε reset με κρύο η με ζεστό κινητήρα? Μετά το reset αφήνουμε το αμάξι στο ρελαντί με aircondition σβηστό ή ανοιχτό και για πόση ώρα? Μετά οδηγούμε (aircondition αναμενο στο φουλ) μέσα στην πόλη? Σταθερή ταχύτητα στην εθνική για καμία 15 αριά χιλιόμετρα? Ξεκατίνιασμα στους κόφτες? Εφόσον το αμάξι είναι και υγραέριο την διαδικασία εκμάθησης την κάνουμε μόνο με βενζίνη? Η με το υγραέριο? Μέχρι στιγμής τα καλύτερα αποτελέσματα τα έχω πάρει μετά από reset πεταλούδας σε εντελώς κρύο κινητήρα όπου μετά το άφησα στο ρελαντί μέχρι να ζεσταθεί κανονικά (12 λεπτά) με aircondition και ραδιόφωνο κλειστό και μετά άναψα aircondition στο φουλ ραδιόφωνο και φώτα και το πήγα μια βόλτα αττική οδό για καμια 15αρια χιλιόμετρα. Την διαδικασία την έκανα μόνο με βενζίνη. Μετά από αυτό έστρωσε το αμάξι άλλα όχι εντελώς εκεί που έσβηνε 5 στις 10 τώρα σβήνει 1 στις 50 θα έλεγα και παλέυει να μην σβήσει 1 στις 20. Σίγουρα δεν μπορεί η διαδικάσια να είναι τόσο χρονοβώρα.... Εκτός αν πρέπει να γίνει και χορέυοντας κουτσό με τους λύκους κάτω από το φεγγαρόφως 29 Φεβρουαρίου........ Παρακαλώ πολύ μην ακούσω για ρύθμιση υγραερίου - έχει γίνει 3 φορές - και τα συμπτώματα τα βγάζει και στη βενζίνη αλλα σε λιγότερο βαθμό που έιναι λογικό. Ευχαριστώ.
  • Δημιουργία νέου...