Προς το περιεχόμενο

Todoras

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    423
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Todoras

  • Ημερομηνία γέννησης 24/03/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    hyperspace

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.334 προβολές προφίλ

Todoras's Achievements

  1. Μα αυτό είναι και το θέμα.... Προσπάθησαν μέσω του "737" να κρατήσουν τον ίδιο τύπο αεροσκάφους. Γιατί με αυτό τον τρόπο θα μπορούσαν γρήγορα να το βγάλουν στην παραγωγή. Ένας νέος τύπος α/φους χρειάζεται δεκαετίες για να βγει στην παραγωγή. Στην πραγματικότητα το max θα έπρεπε να είναι νέος τύπος αεροσκάφους με τα νέα χαρακτηριστικά του σωστά σχεδιασμένα (πχ μεγαλύτεροι σε μέγεθος κινητήρες απαιτούν πιο ψηλό σύστημα προσγείωσης - αλλαγή βασικού συστήματος ξεκινάμε από εκεί και μόνο.....) Αλλά για τους ευνόητους λόγους προτίμησαν να ενσωματώσουν τις αλλαγές στο 737 με όλα τα επακόλουθα....
  2. Todoras

    Αισθητήρας λάμδα polo 9n

    Στα 180 που σου είπε ο μαστορας λογικά εννοεί και τον μπροστά και τον πίσω λ. Ναι το 9N έχει 2 λ. Έναν πριν τον καταλύτη και έναν μετά. Και καλό ειναι να τους αλλάξεις ζευγάρι. Ο ΝΤΚ που αναφερεται και πιο πανω είναι καλη μάρκα. Ζορίσου και βάλτο στο πρόγραμμα. Αλλιώς μακροπροθεσμα ετοιμάσου και για καταλύτη-προκαταλύτη.
  3. Πας το πρωί να βάκεις μπροστα.... τα μισα δεν δουλεύουν.. Update θα θέλει πάλι......
  4. Αναρωτιέμαι.... το Innovation στο μηλάμαξο ποιο θα είναι......??
  5. Snecma... ο cfm που φοράνε airbus και boeing ειναι κοινοπραξία Γαλοαμερικάνικη με την GE....όμως.... όχι ευρωπαικός...... Απόφυγε λοιπόν τα αμερικάνικα αεροπλάνα και τα ευρωπαικά με τους "αμερικάνικους" κινητήρες. Δεν σου μένουν πολλές επιλογες όμως... αν βγάλεις εκτός και τα τρενα..... αστο καλυτερα σπιτι..... ειναι και η βενζίνη ακριβη..... ποδήλατο μονο..... Εμπιστέψου τις "Ευρωπαικές" και "Ασιατικές" πολυεθνικές μόνο. Αυτές δεν έχουν αυτοσκοπό το κέρδος με τον κάθε δυνατό τρόπο και θα σου το πουν αν κάτι δεν παει καλά.....
  6. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός για το ποια εταιρεία έχει την ευθύνη. Ποιος είναι ο ευρωπαικός??? CFM - κοινοπραξία Pratt - πολυεθνική ΙΑΕ - (παλιοτερη επιλογη στα α320_ κοινοπραξία. Και όλα σχεδόν off topic με την πόρτα του max αλλά σχετικά με το aviation
  7. Ναι αλλά δεν τα φτιάχνουν όπως θέλουν. Ακολουθούν τα σχέδια της Hughes και ότι βελτιωσεις έχουν γίνει στα μετεπειτα χρονια. Έχουν αγοράσει τα διακαιώματα και τον τύπο. Άρα αν υπάρχει σχεδιαστικό λάθος έτυχε σε αυτούς να το λύσουν... Αλλά ναι είναι υπόλογοι. Pratt, General Electric, RR. CFM μερικοί κατασκευαστες κινητήρων αεροσκαφών. Κάποιοι κινητήρες φοριούνται και σε boeing και σε airbus, πχ cfm56. Δεν ειναι πλεόν αμερικάνικοι οι βρετανικοι. Είναι πολυεθνικές. Το αεροπλανο γενικά ειτε boeing είτε airbus δεν μπορείς ακριβώς να το βαφτίσεις αμερικάνικο η ευρωπαικό. Ειναι τα πάντα. Και έχουν κοινούς κατασκευαστές σε πολλες μονάδες avionic και συστήματα. Υπόλογη είναι η εταιρεία που κατέχει τον τύπο λοιπόν όπως αναφέρω και παραπάνω. Άρα στην περίπτωση του neo με gtf engine η airbus.
  8. Ας συγκρίνουμε μήλα με μήλα και όχι με ντομάτες. Το απάτσι είναι στρατιωτικό ελικόπτερο που ακολουθεί εντελώς διαφορετική νομοθεσία και ελέγχους και προφανος χρήση. Επίσης είναι σχέδιο της Hughes, που εξαγοράστηκε από την Douglas και μετα από την Boeing. Δεν το κάνει όμως και Boeing. Ειναι εντελώς διαφορετικά τα προτυπα οι απαιτήσεις και οι διαδικασίες συντήρησης στον στρατό και την πολιτική αεροπορία. Επίσης και ο τρόπος που οι χειριστές τα χειρίζονται.... Πρέπει να λάβεις επίσης υποψην πως στην συγκεκριμένη κατηγορία του 737 max. και A320F neo, η airbus και boeing ειναι 50-50 στην αγορα. Σίγουρα η boeing έχει κάνει μοιραία λαθη με το max αλλά μη ξεχνάς ότι όλος ο στόλος καθηλώθηκε για μήνες. Και αυτό λέει πολλά. Αντίστοιχα και τα neo καθηλώνονται στο έδαφος λόγο προβλημάτων με τους κινητήρες τους. Απλά στην περίπτωση αυτή δεν υπήρξε ατύχημα με ανθρώπινες ζωές. Και αυτό έχει δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα στις εταιρείες με 320neo που επηρεάζονται.... Με την παραπάνω λογική μην μπαίνεις ούτε σε airbus... μπορεί να σου πουν να κατέβεις να σμπρώξεις..... https://simpleflying.com/lufthansa-a320neo-engine-failure/ https://simpleflying.com/global-impact-pratt-whitney-engine-issues/ https://airlineweekly.skift.com/2023/09/airbus-a320neo-pratt-engine-issues-to-ground-650-planes-next-year/
  9. Και από 25+ που πρέπει να δικαιολογήσουν στον εαυτό τους τον λόγο για τον οποίο δεν επιλέχθηκαν.
  10. εεεε...... μα το tag ειναι για αυτόν ακριβώς τον λόγο.... αν χάσεις την βαλίτσα με το tag θα την βρείς. Ο κωδικός στο αυτοκολητάκι που σου δίνουν αφού δωσεις τη βαλιτσα είναι ο ιδιος με αυτόν στο tag στην βαλίτσα. Και αν χαθεί η βαλίτσα βαση αυτού του κωδικού παίρνεις και την αντίστοιχη αποζημιώση για χαμένη αποσκευη. Το να πληρώσεις 80αρι για tag εννοειται πως είναι παντελώς ανούσιο.......
  11. Ο κανόνας είναι να πάρεις τον καλύτερο στην καλυτερη τιμή. Η αγορά εργασίας το ορίζει αυτό και οι τιμές ειναι πανω κάτω ορισμένες είτε μιλάμε για νέο χωρίς εμπειρία, είτε για εμπειρο επαγγελματία. Και δεν έχει σημασία αν είναι μινι μαρκετ, σουβλατζίδικο η πολυεθνική...... Αν δεν γίνει έτσι το μαγαζί δεν προχωράει. Πέρα απο αυτό η κάθε εταιρεια-εργοδότης-ακόμα και το δημόσιο μπορεί να έχει τις προτιμήσεις του στο προφίλ του προσωπικού του. Αυτό πάντα εξυπηρετει το συμφέρον του μαγαζιού πάνω από όλα ανάλογα με το προιον/υπηρεσιά που προωθεί. Και στις προτιμίσεις συμπεριλαμβάνονται και τα βύσματα...... Εσύ με τι κριτήρια θα διάλεγες προσωπικό αν είχες εταιρεία? Ποιο είναι το δικό σου diversity? Και πως θα το έπαιρνες αν σε έκριναν για τον τρόπο που επιλεγεις τα άτομα που επέλεξες για πάει μπροστα η εταιρεία σου?
  12. Γενικά υπάρχει ολόκληρο πλαίσιο για το τι πόρτες και ποσες πόρτες θα έχει ένα αεροπλάνο. Και αντίστοιχα και τα ανάλογα παρύθυρα για να μειωθεί το κόστος, να αυξήθει το κέρδος μέσα πάντα στα πλαίσια του νόμιμου κα του ασφαλούς..... πχ Α321classic, next gen, ceo vs A321neo...... Η αφαίρεση της μιας μεγαλης πόρτας στο Α321neo δίνει τη δυνατότητα προσθήκης μίας η δυο σειρών καθισμάτων. 6 η 12 επιπλέον επιβατες δηλαδη.... Αυτές είναι Overwing πορτες -- άλλες πόρτες.. όχι σαν αυτή που έσκασε. Αλλά ισχύει αυτό που λες. Ότι είναι λειτουργικές. Λόγω του μεγάλου αριθμού καθισμάτων. Πρέπει σε περίπτωση κινδύνου να μπορούν να ανοίξουν. δλδ να είναι λειτουργικές.
  13. Ακριβώς.... Τις έχουν λοιπόν τις πόρτες (λόγο του μεγάλου αριθμού καθισμάτων) αλλά....... εξαιρούνται των επιθεωρήσεων σε αυτές......... Λογικά σε λίγο καιρό προληπτικά και μόνο εφόσον έχουν τον ίδιο τύπο πόρτας θα κάνουν επιθωρήσεις....
  • Δημιουργία νέου...