Προς το περιεχόμενο

tsichles

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    29
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Αναρτήσεις από tsichles

  1. Η Google διακαώς ήθελε να περάσει το μήνυμα "not evil"

    Καταδίκασε τουλάχιστον μία γενιά σε αποσπασματική πληροφόρηση χρησιμοποιώντας την βιομηχανία της προσοχής 

    https://www.youtube.com/results?search_query=attention+economy

    Οδήγησε το σύνολο του content production, σε click bate τακτική καθώς ΠΟΤΕ ο μαγικός αλγόριθμος της δεν επιβράβευσε το ποιοτικό περιεχόμενο, αλλά το δημοφιλές.

    Και όλα αυτά με την υπεροψία της ηθικότητας. 

    Για να συναγωνισθεί στο ΑΙ, πρέπει να αποφασίσει ότι θα κάψει κομμάτι από τα γλυκά της υπερκέρδη, καθώς το επόμενο μοντέλο με τις ΑΙ μηχανές δεν έχει ακόμα αποσαφηνίσει πως θα παραγει και διανέμει χρήμα στους δημιουργούς περιεχομένου.

    ΣΙΓΟΥΡΑ, όχι με bannerακια, AMP pages (!!!!) κλπ κλπ

    Google is absolutely evil με μόνη δικαιολογία ότι πιθανότατα και άλλη εταιρεία να ήταν στην θέση της, τα ίδια αποτελέσματα θα είχε.

    Το μόνο που με ενοχλεί (και όχι μόνο σε αυτή την περίπτωση), η ηθική ανωτερότητα της...

    • Like 4
    • Thanks 1
  2. 42 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

    Λοιπον καλή η πλάκα αλλα για να είμαστε δίκαιοι:

    Δεν ξέρω εαν συμπαθούμε ή αντιπαθούμε τον Elon Mask αλλα δεν μπορούμε να του αρνηθούμε ότι ειναι ο τρελός που τραβάει μπροστά.

    Η τρέλα και το ρίσκο είναι απαραίτητα στοιχεία για την εξέλιξη και την καινοτομία.

    Οταν η Tesla ξεκινησε την ηλεκτροκίνηση ολοι κοροϊδευαν και σημερα είναι το standard

    Η καινοτομία εχει 99.9999% αποτυχίες μέχρι την αρχική επιτυχία.

    Οι πύραυλοι ναι σκάνε αλλά να θυμίσω τις τεραστιες αντίστοιχες αποτυχίες της NASA?

    H Space-X συνεργάζεται επίσημα με την NASA για  διαστημικές αποστολές και αυτο εγινε και για λογους κσοτους αλλα και για λογους μεγαλυτερης ασφαλειας μετά απο μεγαλες αποτυχίες της ίδιας της NASA.

    Να θυμίσω ότι η τεχνολογία αυτόματου πιλότου ειναι διαθέσιμη και σε αεροπλάνα και σε πλοία σε περιβάλοντα απίστευτα πιο απλα και ασφαλή και χωρίς πιθανά απρόοπτα. Παρόλα αυτά οι πιλότοι έχουν τον έλεγχο σε απογείωσεις και προσγειώσεις με τα συστήματα να ειναι απλα βοηθητικά και οι πλοιαρχοι εχουν τον πλήρη ελεγχο μεσα σε λιμανια ή σε πολυσυχναστους διαυλους. Και τα δυο περιβαλλοντα (λιμανια, διαυλοι και αεροδρόμια) εξοχως με λιγότερους απροοπτους κινδύνους απο ενα αυτοκινητοδρομο ή μια πολη.

    Απορώ λοιπόν γιατι το autopilot της Tesla που λειτουργεί ήδη σε πολύ υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε ενα εξαιρετικά ασταθές περιβαλλον με απειρους ασταθμητους παράγοντες και ξαφνικούς κινδύνους χλευάζεται αντί να θαυμάζεται!

    Ενα σύστημα που σαφεστατα δεν είναι τέλειο και πιθανότατα να μην είναι τέλειο ποτέ μιας και εδω μπαίνει και ενα κομμάτι αποφάσεων ηθικής φύσης.

    Οι χρήστες είναι προειδοποιημένοι να το χρησιμοποιήσουν με συγκεκριμένο τρόπο. Επιλέγουν συνειδητά να μην το κάνουν. Και αντί να ρίξουμε το φταίξιμο στους χρήστες το ρίχνουμε στο autopilot.

    Οι χρήστες βρήκαν την δικαιολογία που έψαχναν για να παίζουν με το κινητό τους ή να βάφονται στον καθρέφτη ή να χαζευουν την κοπελα που περναει διπλα τους αντι να χειρίζονται με σύνεση το αυτοκινητό τους εχοντας τον πλήρη έλεγχο. Αλλα σε αυτο φταιει το autopilot?

    Και ας πουμε ότι το autopilot γίνεται κατι κοντα στο τέλειο. Εδω μπαινει το κλασικο ερωτημα ηθικής. Η επιλογή σε ενα πιθανό ατύχημα ειναι πχ, να γινει ελιγμος και να σκοτωθεί ενα παιδακι 5 χρονών ή να γίνει διαφορετικός ελιγμός και να σκοτωθεί πχ ενας ενηλικας. Σωζουμε το παιδακι ή τον ενηλικα? Όχι δεν ειναι προφανης επιλογη μιας και ο ενηλικας μπορει να υποστηρίζει μια εξαμελή οικογενεια πχ. Βαλτε στο ιδιο ερωτημα ενα ζευγαρι που διασχίζει παράνομα και αδιαφορα ενα δρομο και ενα ατομο που περπαταει νομιμα στο διπλανο πεζοδρομιο. Σωζουμε ενα ή δυο άτομα. Σωζουμε αυτον που δεν φταιει σε τιποτε ή το ζευγαρι γιατι ειναι 2 ζωες αντι για μια? Βαλτε ότι αλλο ηθικο δήλειμμα θελετε. Θα ζητησετε απο την ΑΙ να αποφασίζει και με ποια κριτηρια? Και ποιος οριζει αυτα τα κριτηρια?

    Πραγματικά θεωρώ ότι χλευάζοντας τα βοηθητικά πάντα συστήματα οπως το autopilot και κατηγορώντας τα για τα δικά μας λάθη απλά προσπαθούμε να αποφύγουμε τις ευθύνες μας.

    Ειμαι στο 1000% με την απόφαση του δικαστή και μακάρι και ολοι οι υπολοιποι να ακολουθήσουν το παραδειγμά του.

    Εαν το ατυχημα δεν ευθύνεται σε ξεκαθαρη δυσλειτουργία καποιου συστηματος πχ να εστριψες το τιμονι οντως αριστερα και το αυτοκινητο να πηγε ευθεια, να πατησες τα φρενα αλλα το συστημα να μην υπάκουσε κλπ κλπ τότε ξεκαθαρα ευθύνεσαι αποκλειστικα για το οποιο ατυχημα προκαλεσες.

    Να μην κρυβομαστε πίσω απο αλλους. 

    Γνώμη μου παντα.

    Πλέον του ότι συμφωνώ απόλυτα με την γνώμη σου, η οποία επιβεβαιώνετε και από τους αριθμούς :

    In the last 12 months, a Tesla with FSD Beta engaged experienced an airbag-deployed crash about every 3.2 M miles, which is ~5x safer than the most recently available US average of 0.6M miles/police-reported crash

    Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το μίσος και η αντιπάθεια για οτιδήποτε πρωτοποριακό, που ναι μεν εμπεριέχει ρίσκο, αλλά καλώς ή κακώς περιλαμβάνεται μέσα στα benefits του αποτελέσματος.

    πχ Τα αεροπορικά δυστυχήματα ήταν πολλές φορές περισσότερα στην αρχή του civil aviation από ότι σήμερα. 

    Τεςπα .... απλά σκέψεις 

  3. Πηγαίνουμε ολοταχώς σε μία κοινωνία όπου η εργασία δεν θα είναι "υποχρεωτική".

    Η ενδιάμεση κατάσταση είναι ... τρομακτική

    Κινήσεις όπως αυτές της Ιταλικής κυβέρνησης, ανήκουν στην σφαίρα της αμάθειας και βλακείας.

    Αυτός που είναι determined να βρει την πληροφορία, θα την βρει.

    Σπασμωδικές κινήσεις δείχνουν το μέγεθος του πανικού που έχει δημιουργηθεί. 

    • Like 3
  4. 2 ώρες πριν, kukukali είπε
    kukukali·

    Δημοσ. πριν από 2 ώρες

    Κατοχος Νote9 ειμαι απο αυτους που το χρησιμοποιουν για τις σημειωσεις.

    Το προβλημα που εχω ξεκινα απο το ιδιο το κινητο με τις καμπυλες.

    Ποτε δεν καταλαβα τη χρησιμοτητα ειδικα σε ενα κινητο με πενακι που ειναι απαραιτητο το καθε χιλιοστο στις σημειωσεις.

    Περιοριζει την επιφανεια και οχι μονο αυτο αλλα ειναι εκνευριστικο καθε φορα  στο οριο να μην αποτυπωνει τις ακρες.

    Αν αληθευουν τα δημοσιευματα γιατι τα εχουμε διαβασει πολλες φορες ισως να επρεπε να ενσωματωσει τη σειρα Νote κ να φταξει ενα Galaxy με πενακι.

    Το σοβαρότερο σχόλιο στο νήμα.

    Χρησιμοποιώ καθημερινά το πενάκι και εγώ, σημειώσεις, remote desktop, σχέδια κλπ κλπ. ως κάτοχος note 4 επίσης, η μόνη περίπτωση να αλλάξω τον 10ultra είναι το "τελευταίο" note να έχει flat οθόνη.

    • Like 1
  5. 7 ώρες πριν, DukeOfDream είπε

    Εδώ έχει καταρακιάσει ότι μηχάνημα υπάρχει εκεί έξω. θέλουν και VR? Πόσα θα δίνουν για τον πονοκέφαλο που θα σε πιάνει με τα 20 FPS? :P

    Αναφορικά το πρώην FSX πλέον λέγεται Prepar3d και το έχει αγοράσει η Lockheed με το οποίο εκπαιδεύει πιλότους...

    Σωστόοοος

    • Like 1
  6. 2 λεπτά πριν, hayatevo9 είπε

    Χάχα σωστός φίλε μου. Κι εγώ το ίδιο έχω αλλά είναι λίγο ντροπή ο εξυνος. Όπως επίσης και τα σκαμπανεβασματα της μπαταρίας. Μια έτσι μια αλλιώς. Γενικά όμως είναι από τα πιο ολοκληρωμένα κινητά ακόμη και της φετινής χρονιάς 

    Απο μπαταρία είμαι Σουπερ , μήπως να το κοιτάξεις ?

    Την αλλάζουν free of charge με το μισό παράπονο.

    Για την ιστορία .... scooby for ever ΧΑΧΑΧΑΧΑ

  7. 2 ώρες πριν, hayatevo9 είπε

    Κάτοχος της σειράς από το note 3 και θεωρώ ότι το 4 ήταν και το τελευταίο note που άξιζε να έχει κι αυτήν την ονομασία. Το 5 iphonιζε, το 6 το πήδηξε, το 7 το έκαψε κι από το 8 κι έπειτα η σειρά έχει γίνει πιο generic, πιο galaxy s με πενάκι. Κι αν βάλει και waterfall display την πατήσαμε.Που θα σημειώνουμε μαντάμ; Πάνω στην κυρτότητα που γλιστράει η πένα όπως η γάτα σε φρεσκοσφουγγαρισμένο πάτωμα;

    Τα είπες όλα.

    Note 4 for ever ή γουρούνι λόγο χρώματος !

    Παρόλα αυτά, τωρινός κάτοχος note 10+ , το ποιό απροβλημάτιστο κινητό που είχα ποτέ, ειλικρινά εργαλείο, αλλα κυρτή οθονη  ΧΑΧΑΧΑ

  8. 1 ώρα πριν, RaNd είπε

    Σε ποιο OS?? ,  VMware , Windows, Linux?  Σε κάθε OS υπάρχει το hputil, υπάρχει σε iso το SPP και μερικοί ακόμα τρόποι...

    Έλεος με την ημιμάθεια εδώ μέσα, HPE (όπως λέμε Enterprise) όχι Pavilion...

    99 στα 100 συστήματα με τέτοιους SSD έχουν και backup, cluster failover κλπ συστήματα.

    ....  εύχομαι λοιπόν να μην χρειασθεί ποτέ να δεις σε παραγωγικό μηχάνημα που σερβίρει εκατομμύρια pageviews / day η διακινεί μερικά μύρια το μήνα, να σου σκάει ένας ένας δίσκος ακόμη και έχοντας πλήρες disaster recovery σε ετοιμότητα.

    Και ναι είναι δύσκολο να κάνεις update ακόμη και με offline το primary.

    Οσο αναφορά την ημιμάθεια,  δέχομαι το χάος αλλα πριν απονείμεις τα εύσημα ψάξε λιγο (οκ όχι απαραίτητα, ο χρόνος είναι πολύτιμος)  με ποιόν μιλάς. 

    Τέλος η ισχυρή μου πεποίθηση είναι ότι όποιος το παίζει ΘΕΟΣ στον χώρο της πληροφορικής .... συμπληρώνεις ελεύθερα 

     

    • Like 1
    • Thanks 1
  9. 5 ώρες πριν, pacahontas III milagros είπε

    Δε ξερω τι ειναι πιο σαπιλα περισσότερο, το σαπιο android, το σαπιο one ui, τα σαπακια τα exynos η ΟΛΑ ΜΑΖΙ?? αυτο που ξερω ειναι οτι εχω το κινητο εντελως αδρανη το βράδυ στο 100% και παω να το παρω το πρωι να παω στη δουλειά με 88%....

     

     

    Σαπιλα!!!! Ξεπεσμος.

    Τίποτε από όλα αυτά.

    Η πίεση των deadline -> marketing και κάθε άσχετος που τα βλέπει όλα.... εύκολα στην φαντασία του !

  10. Στις 6/2/2019 στις 8:54 ΜΜ, hyperspaced είπε

    Δεν είναι έτσι... Ούτε το software είναι πιο περίπλοκο από το hardware, ούτε η αρχιτεκτονική AMD64 είναι "μετριότητα". 

    H αλήθεια είναι ότι 1 αρχιτεκτονική καλείται να υποστηρίξει εκατομμύρια εφαρμογές λογισμικού, γραμμένες από προγραμματιστές κάθε ποιότητας (από άθλια μέχρι εξαιρετική).

    Σε μία εδραιωμένη αγορά λογισμικού (x86), η οποία υποστηρίζεται την πλειοψηφία των προγραμματιστών, με ώριμα εργαλεία και βιβλιοθήκες, δεν χωράνε εύκολα "επαναστάσεις", τύπου Itanium, ιδιαίτερα όταν τα performance benefits δεν είναι και εντυπωσιακά.

    Το "επαναστάσεις" μπαίνει σε εισαγωγικά, καθώς το να απαριθμούμε τα θεωρητικά πλεονεκτήματα ενός επεξεργαστή είναι ένα πράγμα, το να γράφουμε λογισμικό για αυτόν --ειδικά με ανώριμα εργαλεία υποστηριζόμενα μόνο από έναν vendor-- είναι άλλο. 

    Χαρακτηριστικό παράδειγμα --για εμένα-- είναι το weak memory model του Itanium, κάτι σαν τον DEC Alpha. Σε εφαρμογές όπου αυτό είχε επίδραση, απαιτούσε εμπειρότερους προγραμματιστές, που φυσικά στοίχιζαν περισσότερο. 

    Η AMD64 αρχιτεκτονική δεν είναι "κατώτερη". Απλά είναι η σωστή δόση "εξέλιξης", που ήρθε την κατάλληλη στιγμή και είναι συμβατή με την προηγούμενη. 

    Περιέγραψες αρτιότερα και αναλυτικότερα το σκεπτικό μου.

    Προσωπικές μου απόψεις

    Το software είναι αυξητικά πολυπλοκότερο του όποιου hardware και μέσα στην κουβέντα, περιλαμβάνονται microcodes, desicion arrays κλπ κλπ.

    Η AMD64 αρχιτεκτονική είναι "βρώμικη" και θα οδηγήσει μακροπρόθεσμα η intel/amd θα χάσουν μεγάλο κομμάτι της πίτας πληρώνοντας "ενεργειακά" τα μπαλώματα που όλα αυτά τα χρόνια αυξάνουν το μέγεθος των dice. Βλέπε apple.

    Mono software memory model matters σε ενα κοσμο γεμάτο απο lock & wait free multi culti oses.

    Ωραία αντιπαράθεση by the way :-) 

  11. Στις 3/2/2019 στις 4:44 ΠΜ, hyperspaced είπε

    Υπάρχουν οι "ανώτεροι" επεξεργαστές, υπάρχει και η πραγματικότητα. Μαντέψτε ποιος κέρδισε... 

    Η πραγματικότητα είναι ότι το software είναι πολύ ποιο περίπλοκο απο το hardware. Οπότε ότι όνειρα έκανε η intel για έστω και απλό recompile έπεσαν στο κενό. 

    when something works don't touch it

    Οπότε η μετριότητα του AMD64 επιβίωσε

  12. Προσωπικά με μπερδεύει η έννοια της αρχής και του τέλους κλπ κλπ.

     

    Μπορεί ο χρονικός προσδιορισμός να το κάνει ποιο εύπεπτο απο την άλλη συσχετίζει την γενικότερη ύπαρξη με ένα δεδομένο...

     

    Τον χρόνο, που είναι σχετικός του χώρου της εντροπίας του συστήματος κοκ

     

    Εκει λοιπόν το χάνω ...

  13. Οκ , το αγοράζεις, το αγγίζεις , χαμογελάς αααα τι ωραίο που είναι και το εξαφανίζεις μέσα σε μία σουπερ ντούπερ θήκη για να μην γρατζουνιστεί σπάσει χαραχθεί κοκ ....

     

    Αρα πανέμορφο τέλειο, αλλα άντε για μία ημέρα πριν χαθεί κάτω απο ένα bezel full protector.

     

    ΥΓ Το πόσο καλή είναι η συσκευή φαίνεται απο την μανία που έχει πιάσει τα apple f(a)n boys. Και to iphone κακό αντίγραφο με άριστο μάρκετινγκ. Οποιος είχε htc hd2 γνωρίζει καλύτερα.

  14. Ρε αδέρφια οπως εγώ είμαι κολλημένος με την σειρά Note και γράφω αυτό το μήνυμα με το πενάκι αγγαλιάστε και εσείς τα αγαπημένα σας μηλαράκια και αφηστε εμάς στις υποδεέστερες φωτογραφικές των s7 Και φυσικά απολαύστε το καταπληκτικό κλειδωμένο iOS.

     

    Τωρα που το σκέφτομαι έχω μια Amiga στο πατάρι με νοσταλγικά αγαπημένο Amiga OS. Τι apple και android

    • Like 1
  15. Το προβλημα με την ζαλούρα σχετίζετε με την ανακολουθία της προσλαμβανόμενης εικόνας με την αντίστοιχη ανυπαρξία αισθήσεων στον λαβύρινθο στα αυτάκια μας.

     

    Ειναι ακριβώς το ίδιο με το σύνδρομο διάβασμα στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου (απο την ανάποδη ομως)...

     

    Τες πα υπάρχουν κάποιες τεχνικές όπως η προβολή μίας εικονικής μύτης (ω ναι) ή ακόμα περισσότερο και λίαν συντόμως χαπάκια vr.

     

    Η άλλη είναι νεα παιχνιδάκια με μηδενική κίνηση. Πολύ crossfade και καθόλου travel.

    • Like 1
  • Δημιουργία νέου...