Προς το περιεχόμενο

loverman210

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    94
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με loverman210

  • Ημερομηνία γέννησης 11/06/1986

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.437 προβολές προφίλ

loverman210's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 5 χρόνια Insomniac

Πρόσφατες Διακρίσεις

30

Φήμη

  1. Πάντως σε κάθε περίπτωση φαίνεται να'ναι μικρότερο σε διαστάσεις απ'το PS5 🙌
  2. Εγώ ένα θα πώ: Καλοκαίρι δεν θα βρίσκεις Παξούς ούτε τέντα για σκιά. Όποιος προλάβει τον Κύριο είδε!
  3. ΟΚ σε πιάνω - Αλλά να σου πώ κάτι; Παιδεύτηκε λιγο με κατι μαυρες οθόνες κλπ όμως στο τέλος δούλεψε! Του το δίνω αυτό! Σ'ένα παράλληλο σύμπαν που μου περισσεύουν λεφτά και chains άνετα το κάνω παραγγελία!
  4. Έχει γίνει σε κανέναν η αναβάθμιση; / Ξέρουμε πότε θα ξεκινήσει; Επίσης: Όσοι είναι στα 24 λογικά θα λάβουν κ νέο εξοπλισμό λόγω VoIP. 1) Ξέρουμε τι router δίνουν; 2) Ξέρουμε VoIP κωδικούς για να κουμπώσουμε πάνω κανα fritzbox;
  5. Ναι, fair enough. Αυτά είναι τα κακώς κείμενα. Αυτοί ακριβώς είναι που χαλάνε τη πιάτσα. Το σημαντικό όμως είναι να κατανοήσουμε ότι δεν είναι όλοι έτσι.
  6. My 2 cents: Ο μεσίτης -εφόσον του ζητηθεί- προσφέρει μια υπηρεσία στον πωλητή και για τον λόγο αυτό πρέπει να αμειφθεί. Τέλος. Συγκρίσεις με γιατρούς δικηγόρους κλπ είναι εντελώς άτοπες. Κάθε υπηρεσία πρέπει να πληρώνεται είτε πρόκειται για delivery, taxi ή whatever ανεξάρτητα αν προυποθέτει πτυχίο, καλό καιρό ή οτιδήποτε άλλο. Ο μεσίτης στην Ελλάδα ΜΠΟΡΕΙ να πληρωθεί και απο τον αγοραστή χωρίς αυτό να είναι όμως απαραίτητο. Με αυτό είμαι προσωπικά εντελώς αντίθετος. Στις ΗΠΑ για παράδειγμα ο αγοραστής και ο πωλητής έχουν ο καθένας τον δικό του μεσίτη που προσπαθεί για το συμφέρον του πελάτη του. Διαφορετικά πολύ συχνά προκύπτει σύγκρουση συμφερόντων. Ναι, η πιάτσα βρίθει απο κακούς επαγγελματίες. So what? Παντού υπάρχουν κακοί επαγγελματίες. Deal with it και επίλεξε αυτόν που ενδιαφέρεται πραγματικά ή μην χρησιμοποιείς καν. Παρά τα κακώς κείμενα οι μεσίτες έχουν να συλλέξουν, να κατηγοριοποιήσουν, να ελέγξουν και να αντιστοιχίσουν πωλητές με αγοραστές/ενοικιαστές μέσα σε μια θάλασσα απο ακίνητα, συνήθως υπό αντίξοες συνθήκες στις μεγαλουπόλεις και τις περισσότερες φορές παρακαλάνε για την αμοιβή τους. Σεβαστείτε το κάθε επάγγελμα και τους ανθρώπους εκείνους που πραγματικά αγωνίζονται για να κάνουν σωστά τη δουλειά. Και μιας και είπα αυτά, shameless plug: Κάποιοι φίλοι δουλεύουν εδώ και καιρό ένα CRM για μεσιτικά. Είναι ακόμα σε beta αλλά αν κάποιος ενδιαφέρεται.. here it goes: https://realtorpms.com
  7. loverman210

    Skroutz απαραδεκτοι.

    One last thing to note: Βάσει του νόμου δίνεται το δικαίωμα στον πωλητή (Skroutz) να μην δέχεται επιστροφές. Κανένας όμως νόμος δεν τον αναγκάζει να το κάνει αυτό. Δηλαδή αν το ήθελαν θα μπορούσαν να δεχτούν επιστροφές ΚΑΙ με τιμολόγια (αρκεί να εκδώσεις κ εσύ ένα τιμολόγιο επιστροφής) όπως αναφέρθηκε παραπάνω. Γενικά πολλά καταστήματα δέχονται με αυτόν τον τρόπο επιστροφές. Μη ξεγελιέστε απο τα λαμόγια τους κολοσσούς που νομίζουν ότι με γλώσσα ξύλινη και αυθαίρετες αναφορές στον εκάστοτε νόμο ότι τρώμε κουτόχορτο.
  8. loverman210

    Skroutz απαραδεκτοι.

    Καλησπέρα, Μου έχουν κάνει κ εμένα αυτή τη π*****α. Επί της ουσίας αυτό που διαφημίζουν ως "Ασφάλεια αγορών Skroutz" δεν είναι τίποτα παραπάνω από τα προβλεπόμενα του νόμου που πρέπει να ισχύουν παντού: Αν δηλαδή ο καταναλωτής αλλάξει γνώμη, έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν και να ζητήσει τα χρήματα του πίσω. Παρόλα αυτά σε ορισμένες περιπτώσεις υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις όπως π.χ για λόγους υγιεινής κλπ (βλέπε εδώ) στις οποίες όμως περιλαμβάνεται και η αγορά με τιμολόγιο . Δυστυχώς, αυτό ισχύει βάσει νόμου. (Διάβασε το άρθρο του νόμου στο kodiko.gr (1)). Τα πραγματικά προβλήματα για μένα όμως είναι: Το παραπλανητικό marketing "Ασφάλεια αγορών Skroutz" αφού κάτι τέτοιο ισχύει για όλα τα καταστήματα ανεξαρτήτως Skroutz βάσει νόμου. Το "θάψιμο" των εξαιρέσεων σε παραπομπή της παραπομπής βοηθητικής σελίδας και η μη προβολή σε prominent σημείο. Τι εννοώ; Από τη σελίδα προϊόντος π.χ. εδώ, κάνεις κλίκ στην "Ασφάλεια αγορών Skroutz". Μετά κάνεις δεύτερο κλικ στο "δες αναλυτικά" στο popup. Μετά σε μεταφέρει στη σελίδα βοήθειας "byers protection program" κ αν τα καταφέρεις κ φτάσεις μέχρι εδώ (kudos to you!) πρέπει να κάνεις ακόμα ένα κλικ στη μέση της σελίδας στα ψιλά γράμματα που γράφει "Πολιτική επιστροφών". Σε αυτή λοιπόν τη σελίδα πρέπει να φτάσεις στην τελευταία γραμμή κάτω κάτω όπου αναφέρει τον εν λόγω περιορισμό. Όπως είχε πει και κάποιος, κάποτε, ότι είναι νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Ειδικά αν πρόκειται για μελάνια που ένα τεράστιο ποσοστό κόσμου αγοράζει με τιμολόγιο. Στη δική σου τώρα περίπτωση ισχύει αυτό που είπε ο @kyr123 παραπάνω: Δεν μιλάμε για υπαναχώρηση εδώ αλλά ξεκάθαρα για ελαττωματικό προϊόν. Οφείλεις να επικοινωνήσεις και να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ αντικατάσταση. Προσωπικά, μέσω Skroutz -αν αγοράσω ποτέ- αγοράζω μόνο προϊόντα μικρής αξίας. Και αυτό γιατί πάντα κάτι θα συμβεί, κάτι θα προκύψει και ο ριγμένος τελικά θα είναι πάντα ο καταναλωτής και όχι το Skroutz. Για να μη μιλήσω για τα μεταφορικά που τα αυξάνουν όποτε τους καπνίσει (ήταν 2, γίνανε 2,5 και τώρα 3)...
  9. Μου κάνει εντύπωση που κανείς εδώ μέσα δεν έχει αναφέρει ακόμα το Elorus, μία απο τις πιο αξιόπιστες και ευέλικτες λύσεις στο χώρο.
  10. Έτσι ξέρω κ εγώ... απαράδεκτοι...
  11. Παρακαλώ διαβάστε αυτό: https://www.reddit.com/r/greece/comments/m30yts/%CE%BC%CE%B9%CE%B1_%CE%B5%CE%B9%CF%82_%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BF%CF%82_%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%AC_%CF%83%CF%84%CE%BF_%CF%84%CE%BF_%CE%B2%CE%BB%CE%AD%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BD_4_%CE%AC%CF%84%CE%BF%CE%BC%CE%B1_%CF%84%CF%89%CE%BD/?utm_medium=android_app&utm_source=share Όπως καταλαβαίνει κανείς "Το βλέπουν 4 άτομα" είναι κατάφωρο ψέμα και ίσως αξίζει καταγγελία...
  12. loverman210

    Paypal

    Αυτός λογικά πήγε -180€ γιατί ήδη θα τα "τράβηξε" στον τραπεζικό του λογαριασμό...! Τέσπα όπως είπαν και παραπάνω πήγαινε στις αρχές...
  • Δημιουργία νέου...