Προς το περιεχόμενο

washcloud

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    14.322
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

7 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με washcloud

  • Ημερομηνία γέννησης 17/12/1971

Ιστοσελίδα

  • Website URL
    http://www.google.com

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Cumulus Congestus

ΑΛΛΑ

  • Βιογραφικό
    Ο λάθος άνθρωπος τη σωστή στιγμή
  • Τοποθεσία
    Cumulus Congestus
  • Ενδιαφέροντα
    Χρονοχάσιμινγκ
  • Απασχόληση
    Πάντα σε αναζήτηση της επομένης

Πρόσφατες Επισκέψεις

27.544 προβολές προφίλ

washcloud's Achievements

  1. Εγώ θυμάμαι στα πεδία των εισοδημάτων (μαζί κι επιδόματα κτλ) να αναφέρονται κάπου και καταθέσεις πάντως (με μικρά επεξηγηματικά γράμματα; Αν θυμάμαι κάτι λάθος, πάσο. Εκτός κι αν θυμάμαι να αναφέρονται τόκοι από καταθέσεις). Προφανώς, και δεν υποστήριξα αυτό. Δεν νομίζω να είναι ούτε το ίδιο, ούτε πρόβλημα. Απ' όσο ξέρω, ζήτημα υπάρχει όταν υπάρχει μεταφορά από λογαριασμό σε λογαριασμό (γιατί θεωρούνται δυνητικά πληρωμή για υπηρεσίες και δη αδήλωτες - τέλος πάντων αφορμή για έλεγχο με βάση αυτό το σκεπτικό). Δεν τίθεται θέμα "παραλήπτη" έτσι όπως το έθεσα εγώ, καθώς ο καταθέτης προφανώς δεν θα αναφέρει πουθενά ότι τα χρήματα που έβαλε στον τραπεζικό του λογαριασμό προέρχονται από τρίτον. Δεν ξέρω (αλλά ναι νομίζω ότι από κάποιο ύψος ποσού και πάνω σου ζητά πρωτ' απ' όλα η ίδια η τράπεζα να αιτιολογήσεις την προέλευσή τους, και χωρίς να ξέρω τί προβλέπεται νομικά, υποθέτω πως ο καθείς μπορεί να υποστηρίξει ότι προέρχονται από αποταμιέυσεις χρόνων - σε φάση "κράταγα λεφτά στο σπίτι, μαζεύτηκαν σιγά-σιγά, ή μάλλον,,,,αργά-αργά, και μια μέρα είπα να τα βάλω στην τράπεζα". Αν κάποιος έχει δηλωμένα εισοδήματα της τάξης πχ του χιλιάρικου/μήνα και χρησιμοποιεί μετρητά κι όχι αποκλειστικά ηλεκτρονικές συναλλαγές, υποθέτω πως μπορεί να δικαιολογηθεί μια κατάθεση 4.5 χιλιάδων, υποστηρίζοντας ότι μαζεύτηκαν σε βάθος χρόνων. Δεν γνωρίζω η αλήθεια είναι, αλλά φαντάζομαι ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα "ανίχνευσης" και του τελευταίου μας Ευρώ σε βάθος χρόνων. Υποθέτω επίσης πως αυτά που δεν μπορούν να δικαιολογηθούν είναι ποσά της τάξεως των 4.5 εκατοντάδων χιλιάδων, ως "αποταμιευμένα"....
  2. Θα μπορέσεις (και θα το πάρεις κι όλας) και με πολύ περισσότερες. Ελπίζω, απλώς, να μην τις ΔΗΛΩΝΕΙΣ στο σχετικό πεδίο "εισοδημάτων" των αιτήσεων ΚΕΑ....(χωρίς να έχω ιδέα τί γίνεται αν τις δηλώσεις - πάντως αν ΔΕΝ τις δηλώσεις, δεν θα έχεις πρόβλημα). "...από τον πιο αγαπημένο μου ξάδερφο" :ρ (καλά κι εσύ, δεν χρειάζεται να γίνει μεταφορά από λογαριασμό σε λογαριασμό....Του τα δίνεις στο χέρι να πάει να τα βάλει στον λογαριασμό του. Και να μην ξαναμιλήσετε στον αιώνα τον άπαντα μετά.... Σαν το στρώμα, δεν έχει :ρ)
  3. Προφανώς ο αέρας από τον ανεμιστήρα της "χρήσης (και) ως αερόθερμου" φυσάει μέσα στον θάλαμο καύσης του πετρελαίου ενώ πριν (μάλλον) δεν θα (έπρεπε να) γινόταν αυτό - άρα ΙΣΩΣ να τρύπησε κάποια λαμαρίνα (εσωτερικά της σόμπας)...; Αν μιλάμε για σόμπα πολλών χρόνων, δεν αποκλείεται όντως να έχει τρυπήσει κάπου και να είναι όντως αυτός ο λόγος αυτού που περιγράφεις (πρακτικά, μόνο αν λύσετε ΑΝ κάτι εκεί λύνεται "εκεί", και ΑΝ όντως βρείτε κάποια τρύπα, ΙΣΩΣ με αλουμινόχαρτο να μπορείτε να κλείσετε κάτι...). Μπορεί και να φαίνεται και κάτι από κάπου με το μάτι χωρίς την ανάγκη λυσίματοςκαι αν χωράει από πουθενά κάποιο χέρι, να μπορέσετε να στριμώξετε το αλουμινόχαρτο που λέγαμε... Υπάρχει βέβαια και η περίπτωση απλά να μην έχει καθαριστεί καλά η σόμπα, και δη το καρμπυρατέρ, και απλά να μην κατεβάζει αρκετό πετρέλαιο/να μην ανάβει σωστά, ειδικά αν ο καθαρισμός του δεν έγινε από τανχίτη αλλά "τον κάνετε μια ζωή οι ίδιοι"...Αν πάλι, ανάβει φουλ στο,,,φουλ (προφανώς χωρίς την χρήση αερόθερμου ταυτόχρονα) Κατά τ' άλλα και γενικά, θα πρέπει ιδανικά να καθαρίζεται από "τεχνίτη" η όποια σόμπα (προφανώς το καταλαβαίνεις και μάλλον είναι οικονομικό το θέμα - ΕΚΤΟΣ κι αν εννοείς ότι ο εν λόγω καθαρισμός ΕΓΙΝΕ από τεχνίτη.....). Τέλος αν υπάρχει ανάγκη να διαχέεται η ζέστη της σόμπας προς τον υπόλοιπο χώρο, μια μπακαλίστικη εναλλακτική (αντί του ενσωμετωμένου "αερόθερμου", που υποθέτω πως είναι μάλλον ένα απλό ανεμιστηράκι και όχι κάτι με αντίσταση πυρακτώσεως) είναι να βάλετε έναν πχ "όρθιο" ανεμιστήρα κοντά της (προφανώς με τη δέουσα προσοχή) ούτως ώστε όλο και κάτι να στέλνει "προς το υπόλοιπο δωμάτιο".... Εγώ θα ρώταγα και σε όσα περισσότερα σχετικά καταστήματα (ιδανικά από κοντά), αν έχουν ιδέα σαν τί μπορεί να είναι και αν μπορούσα να το επιδιόρθωνα μόνος, τονίζοντας ότι "το ξέρω πώς πρέπει να την δει κάποιος, αλλά επειδή ζορίζομαι οικονομικά, ρωτάω μπας και μπορείτε να εξυπηρετήσετε με μια συμβουλή απλώς" - ΑΝ υπάρχει τελικά ζήτημα οικονομικό.... Ξέρω τα παραπάνω δεν ήταν λύση, αλλά ό,τι μπόρεσα και σκέφτηκα, το είπα....
  4. Υπάρχει λόγος που πας στο κέντρο και δεν κάνεις την ανανέωση μόνος σου, online; Κατά τ' άλλα πάρε και ρώτα και σε οποιοδήποτε ΚΕΠ αν ισχύει αυτό που σου είπε. Ή ζήτα να δεις τον προϊστάμενό της, να επιβεβαιώσει (ή όχι) την υπάλληλο. Την ήξερες εκεί αυτή; Και τις άλλες φορές σου έκανε η ίδια απροβλημάτιστα την ανανέωση; Ή είναι καινούρια; οπως και να 'χει "μην τα παίρνεις" (αν και σε καταλαβαίνω) και μόνο με ψύχραιμες κινήσεις θα βγάλεις άκρη. "Τα μασάς λίγο κι εσύ" εκεί που λες ότι "σου τα μάσαγε" (ενώ μέχρι εκεί μας τα έλεγες με λεπτομέρειες), αλλά ενδεχόμενα να είναι θέμα (στραβόξυλου) υπαλλήλου. Αν ανανεώθηκε τώρα το ΚΕΑ σου, πιθανώς το άλλο 6μηνο δεν θα έχεις πρόβλημα, αν δεν θα είναι ντε και καλά η ίδια εκεί. Από την άλλη, αν όντως έχουν ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ οδηγία από το υπουργείο (όσο κι αν ακούγεται "εξωγήινο"), σαν τί να σου κάνει και αυτή (ή έστω, "είναι δικιολογημένη να το πάει by the book",,,ακόμη κι αν δεν χάσει βελόνι η Βενετιά αν σου ανανεώσει με την παλιά ταυτότητα.... Εσύ προφανώς θες να καταλάβεις αν πρόκειται για "κόλλημα" της ίδιας με το οποίο σε παιδεύει κι αν έχει την δικαιοδοσία να σε "παιδέψει" (και τα 'χεις πάρει),,,,,αλλά γενικά αυτού του τύπου οι ιστορίες δεν καταλήγουν "καλά", γι' αυτό παν' το όσο πιο "χαλαρά" μπορείς...("-ήρθα για ΚΕΑ" "-μάλιστα, ταυτοτητα" "-ορίστε" "-α είναι παλιά και θυμάμαι σας είχα πει να την αλλάξετε" "-είναι δύσκολο, δώστε μου τον ανώτερό σας να μιλήσω μαζί του. Ή αν σας είναι εύκολο, δείξτε μου την οδηγία του υπουργείου ή τώρα ή αργότερα γιατί έχω βάσιμη υποψία ότι δεν ισχύει αυτό που λέτε" " «μάσημα»" "καλώς, θέλω να κάνω επίσημο παράπονο για τις υπηρεσίες που προσωπικά παρέχετε" κτλ... Δεν είμαστε 1960 ρε συ. Είτε υφίσταται αυτό που σου είπε, είτε όχι (και είναι θέμα "στραβού υπαλλήλου"). Απορώ πάντως γιατί το άφησες "όταν στα μάσαγε". Ρώτα πότε να περάσεις να σου δώσει την συγκεκριμένη απόφαση εγγράφως. Ή να στην στείλει σε μέιλ ξερωγώ.
  5. https://youtu.be/Kh72FRD1opQ?t=13 🤓 ...την πάπια....; Α-πα-παα! 🦆
  6. ...και για "ανανέωση" (που στην ουσία είναι νέα αίτηση) μπορείς να κάνεις όποτε θες. Απλά αν έχεις ήδη ΚΟΤ και δεν "ανανεώσεις" ως την προθεσμία που πόσταρες στην προηγούμενη σελίδα, θα χάσεις μέρες έκπτωσης αν το κάνεις πέραν της συγκεκριμένης ημερομηνίας...(πχ φέτος έπρεπε να το κάνω έως 1/11, ξεχάστηκα, και το 'κανα 29 μέρες μετά = έχασα όλες αυτές τις μέρες την έκπτωση...)
  7. Τυχαία το είδες; Πάντως (αν έχεις δώσει τηλέφωνο) σου έρχεται και SMS και mail που να σε "προειδοποιούν" ότι είσαι σε μήνα λήξης και πρέπει εντός μηνός να ξανακάνεις αίτηση. Και όχι δεν είναι θέμα "πρωτοχρονιάς", αλλά,,,,πρωτομηνιάς, με την συμπλήρωση του 6μήνου. (Η διατύπωσή τους εν τω μεταξύ είναι τέρμα μαλακισμένη, ενώ απλά σημαίνει "κάντε νέα αίτηση εντός μηνός για να μη χάσετε καθόλου από το επίδομα")
  8. ....πιο σίγουρη απάντηση από εδώ μέσα δεν θα βρεις πάντως. Και ειδικά από μέλη όπως ο ekrepali, που εμπεριστατωμένα είναι από τους μια χούφτα νοματαίους εδώ μέσα και που ξέρουν στο απόλυτο τί λένε και ξέρουν και πολλά (όχι ότι "οφείλεις να το γνωρίζεις", αλλά απλά στο δηλώνω). Τώρα, αν για κάποιο λόγο δεν βασίζεσαι στο τί σου λένε σε ένα φόρουμ, απορώ γιατί έκανες καν την ερώτηση και δεν απευθύνθηκες σε "αυτούς που δείχνουν να γνωρίζουν καλά τη δουλειά τους" ευθύς εξ' αρχής, αλλά ΟΚ. Κατά τ' άλλα (και προς πάσα ενδιαφερόμενο), στις προηγούμενες ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΕΣ περιπτώσεις Elpedison και Ήρωνα, να τονίσω κι εγώ την δική μου εμπειρία με ΔΕΗ και 2 παροχές, όπου χωρίς ν' ακυρωθεί καμμία ισχύουσα αίτηση ΚΟΤ, τις είδε αυτομάτως με το πέρασμα σε αυτή. Είχε προηγηθεί επικοινωνία με ΔΕΔΔΗΕ όπου επιβεβαίωσε ότι έβλεπαν κι εκεί το ΚΟΤ μετά την αλλαγή παρόχου και τέλος επικοινωνία με ΗΔΙΚΑ όπου μου είπαν πως "ναι δεν χρειάζεται να ακυρωθεί η τρέχουσα αίτηση" και στην ερώτησή μου "γιατί τότε στο site σας λέει πως πρέπει ν' ακυρωθεί;" η απάντηση ήταν "επειδή το είναι παλιό και δεν έχει μπει κάποιος στον κόπο να το αλλάξει". Αντίστοιχες ερωτήσεις σε ΗΔΙΚΑ έχουν κάνει κι άλλοι από εδώ μέσα και σε κάποιους έχουν πει "πρέπει να την ακυρώσετε", προφανώς γιατί "τόσα ξέρουν - τόσα λένε", καθώς δεν είναι όλοι οι υπάλληλοι (ειδικά σε υπηρεσίες του Δημοσίου) το ίδιο. Πόσο μάλλον η εδώ μέσα εμπειρία λέει ότι ΠΛΕΟΝ ναι, δεν χρειάζεται να ακυρωθεί η αίτηση. Υπάρχει ένα ανδεχόμενο να έχει να κάνει με τον πάροχο το ζήτημα, οπότε επικοινωνία με τον συγκεκριμένο πάροχο για όποιον ενδιαφέρεται. Αλλά τουλάχιστον για τους 3 διαπιστωμένους που αναφέρθηκαν, δεν υπάρχει θέμα.
  9. ...το θέμα είναι ότι "αν κάποιο μήνα πάει 20-25 λεπτά η kw", ΠΡΩΤΑ θα πάει η τιμη των "μπλε" στα ~25-30 (για νέα συμβόλαια)...
  10. παραδείγμαΤΑ (πχ και εγώ το '22 από Βολτέρα->ΔΕΗ, 2 παροχές) (στο τηλ. προς ΗΔΙΚΑ μου είπαν κι όλα "εχμ...το σάιτ είναι καιρός που δεν έχει αλλαχθεί - δεν ισχύει πλόν το να κάνετε νέα αίτηση με αλλαγή παρόχου") Κανένα. Και γενικά πλην των 2 εξέλ εδώ μέσα από Κοράκιο (μεγάλη η χάρη του) και doomnx, δεν υπήρξε/δεν υπάρχει (και δεν το κόβω ούτε μελλοντικά να υπάρξει) σάιτ που να "συγκρίνει παρόχους" και που να τα λέει σωστά/αντικειμενικά. Ή που θα πουσάρουν προγράμματα/παρόχους στοχευμένα, ή λόγω "μισοδουλειάς" δεν λαμβάνουν ΟΛΑ τα δεδομένα υπ' όψη.
  • Δημιουργία νέου...