Προς το περιεχόμενο

gthe

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    528
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    2

Σχετικά με gthe

  • Ημερομηνία γέννησης 13/10/1981

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

  1. Οι αποφάσεις για WFH/RTO έχουν πάρα πολλές παραμέτρους και γενικά είναι πολύ δύσκολο να ικανοποίησουν τους πάντες μέσα σε μια εταιρεία. Για αυτό και οι πιο πολλές όντως θα πάνε hybrid 3/2 ή 2/3. Εμείς σαν τμήμα (πρώην Xilinx, νυν AMD) όντως μικρό και ευέλικτο καταφέραμε 2 χρόνια να έχουμε την ίδια ή ίσως και αυξημένη παραγογοκότητα σε WFH με παλίοτερα που είμασταν στο γραφείο. Αυτό ομως δεν λέει κάτι, η επιστροφή στο γραφείο έχει και αυτή κάποια θετικά (απομόνωση δουλειάς από προσωπική ζωή, καλύτερη συγκέντρωση κτλ) όπως και αρνητικά (κόστος μετάβασης, αδυναμία εξυπηρέτησης απλών μικρών οικογενειακών υποχρεώσεων κτλ). Προσωπικά είμαι οπαδός και των 2 λύσεων, πιστεύω ότι κάθε μια δουλεύει καλά, αλλά από άποψη παραγωγικότητας νομίζω ότι το hybrid είναι το χειρότερο. Σε τεχνολογικές εταιρίες όπου το 80% των υπαλλήλων είναι μηχανικοί και κάνουν development υπάρχει το μεγάλο πρόβλημα του setup. Όταν όλοι μας πρέπει να πηγαινοερχόμαστε ανάμεσα στο σπίτι και το γραφείο, είναι αρκετά δύσκολο να διπλασιάσεις το setup για κάθε υπάλληλο. Δλδ dock, οθόνες, πληκτρολόγια/ποντίκια ώστε ο καθένας να μπορει να δουλέψει το ίδιο παραγωγικά σπίτι και γραφείο. Αν πάλι μισοί είναι εντός και μισοί εκτός, όλα τα open space θα γίνουν μπουρδέλο απο τα πολλά calls ακόμα και εντός ομάδων αφού δεν θα υπάρχει πλέον αρκετός χώρος στα meeting rooms. Επίσης αν το WFH είναι δύσκολο για τους juniors, το hybrid θα είνια βουνό .... Αλλά κλασσικά οι εταιρίες θα πάνε όλες στη μεσοβέζικη λύση hybrid για να δείξουν ότι όλοι είναι "δυνητικά" ευχαριστημένοι.
  2. gthe

    Τιμές κουρείων

    Η φύση φροντίσε σε πολλούς από εμάς και ισοσταθμησε τις αυξήσεις των κουρείων 😜. Τα λιγοστά μαλλιά που έχουν απομείνει τα κουρεύει η γυναίκα μου με μηχανή πλέον. Έχει βγάλει τα λεφτά της 10φορες η μηχανή. Ξεκινήσαμε από την καραντίνα, όπου εδω uk δεν υπήρχε κομμωτήριο για πάνω από χρονο ανοιχτό και όταν άνοιξαν έπρεπε να κλείσεις ραντεβού 2 μήνες πριν! Πάντως και εδώ που είμαι 6χρονια....οι τιμές πήγαν από 7, στις 8, στις 9, στις 11 λίρες (πριν τον covid) και αισίως είναι στις 14 😊. Όλα ξεκίνησαν όταν αντί για κουρεία άρχισαν όλοι να τα θεωρούν... "barbershop" που και καλά είναι καλλιτέχνες....
  3. Μειώνετε η αγοραστική δύναμη της Ελλάδας αν πληρώνεις συνδρομή netflix σε άλλη χώρα για να σου στοιχίζει λιγότερο? Ε πως προκύπτει αυτό όταν η netflix όπως και όλες οι άλλες συνδρομητικές δεν έχουν καν γραφεία στην χώρα, άρα δεν αποδίδουν το ελάχιστο σε φόρο στην χώρα ...! Για να καταλάβω δλδ. Γιατί εγώ αλλιώ το καταλαβαίνω ... αυξάνεται η αγοραστική δύναμη της χωρας όταν κάποια χρήματα ανακυκλώνονται στην ελληνική αγόρα και όχι σε προιόντα εκτός της χώρας.
  4. Καλά.... Με το που θα ξεκινήσει το ip filtering, θα πάνε οι συνδρομές 50% ακόμα πιο κάτω. Ειναι κατανοητό ότι προσπαθούν με κάποιο τρόπο να αύξησουν τα κέρδη τους... Αλλά αυτός είναι σίγουρα ο λάθος τρόπος
  5. Γιατί όταν η amazon λέει πως κάτι θα το έχεις την τάδε μέρα, όντως το έχεις! Και αν είσαι και prime, είναι ο μόνος τρόπος να προγραμματίσεις μια αγορά 100% αν δεν έχεις πολλές μέρες διαθέσιμες και το χρειάζεσαι. Και δωρέαν shipping οι prime (αν κάνεις πολλές αγορές, η συνδρομή συμφέρει προφανως). Μακράν τα καλύτερα logistics και δίκτυο διανομής παγκοσμίως. Και για να μην αρχίσει η γκρίνια, μιλάμε για χώρες που υπάρχει το site όπως UK, US, DE, ΙΤ, όχι για τις υπόλοιπες. Για όλες τώρα τις "χαβαλετζίδικες" αγορές που δεν τις βιάζεσαι .... μπορεί να τις φέρει ο ταχυδρόμος, ο κούριερ ή όποιος άλλος θέλει ... που ευκολα μπορεί να αρρωστήσει ή να βαρεθεί να περάσει κάνα 5ήμερο. Δεν θα το χάσεις, θα το έχεις προφανώς.
  6. Για να ολοκληρωθει ένα acquisition πρέπει να δώσουν έγκριση όλες οι ρυθμιστικές αρχές που οι εταιρίες εχουν παράρτημα. Και η πιο σκληρή είναι πάντα η Κίνα και η τελευταία που εγκρίνει. Ειδικά μετά το ban. H ΑRΜ έχει κανονικά γραφεία εκεί. Στις μεγάλες τεχολογικες εξαγορές: melanox/nvidia, altera/Intel η Κίνα άργησε πιο πολύ από όλους. Και τώρα στις arm/nvidia και xilinx/amd όλοι την Κινα περιμένουν.
  7. Οι ρυθμιστικές αρχές της Κίνας θα πουν προφανώς τελικα το ναι στο acquisition. Έτσι η Nvdia θα πάρει την ARM. Προφανώς δεν είναι χαζοί να κόψουν ένα τόσο σημαντικό τους πελάτη, άρα απλά θα συνεχισουν να τους πουλάνε την αρχιτεκτονική. Case closed. Όλα τα υπόλοιπα ειναι απλά μπαρουφολογίες αρθρογραφων. Και ποιος είπε ότι η ARM δεν σχεδιάζει (ούτε η apple κατασκευάζει, fabless είναι. H tsmc τους φτιαχνει) επεξεργαστές? Οι cortex τι είναι?
  8. Προσωπικά θεωρώ ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει χάσει τελείως το επικοινωνιακό κομμάτι στην αντιμετώπιση της πανδημίας. Η κατάσταση δυστυχώς (μακάρι να κάνω λάθος) είναι μη αναστρέψιμη επικοινωνιακά. Με άσκοπες απαγορεύσεις τη περίοδο του lockdown (SMS, συνεχής απαγόρευση κυκλοφορίας, πρόστιμα κτλ) κατάφερε να δημιουργήσει τεράστιο κλίμα αντιδράσεων πολύ νωρίς που το βρήκε μπροστά της μόλις ξεκίνησαν οι εμβολιασμοί. Θεωρώ πως αν είχε ακολουθήσει τακτική "Καποδίστρια με τις πατάτες" θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα. Ελπίζω να πάνε τελικά όλα καλά για όλους μας πάντως...
  9. https://covid19-vaccine-report.ecdc.europa.eu/ Fully vaccinated by age group week 26, 2021 (4 July 2021), αντιγράφω μόνο τα στατιστικά των άνω των 80+. Όποιος θέλει πατάει το σύνδεσμο και βλέπει τα γραφήματα ενα ένα και όλες τις ηλικιακές ομάδες. Η Ελλάδα είναι πίσω στους εμβολιασμούς στους υπερήλικες από τις περισσότερες ευρωπαικές χώρες συμπεριλαμβανομένου και των μεσογειακών χωρών. Βέβαια εμείς έχουμε ωραία ονόματα στο εμβολιαστικό πλάνο (ελευθερία, γαλάζια ελευθερία κτλ)! Αυστρία 91% Βέλγιο 87% Βουλγαρια 15% Κροατία 50% Κύπρο 86% Τσεχία 75% Δανια 100% Εσθονία 61% Φιλανδία 88% Γαλλια 71% Ελλάδα 67% Ουγγαρία 71% Ισλανδία 99% Ιρλανδία 99% Ιταλία 89% Λετωνία 32% Λιθουανία 47% Λουξεμβόυργο 79% Μάλτα 96% Νορβηγία 90% Πολωνία 59% Πορτογαλία 95% Ρουμανία 18% Σλοβακία 48% Σλοβενία 62% Ισπανία 100% Σουηδία 90%
  10. Γιατί τι θα άλλαζε στο θέμα του τουρισμού αν είχε φροντίσει νωρίτερα για τον αποτελεσματικότερο εμβολιασμό: 1) σε δομές ηλικιωμένων, 2) σε κινητές μονάδες εμβολιασμών, 3) σε προσωπικό δομών υγείας που μπορεί έρχεται σε επαφή με ευπαθείς ομάδες? Φέρνει το νόμο για υποχρεωτικό εμβολιασμό υγιειονομικού προσωπικού τον Ιούλιο? Δλδ το Μάρτιος/Απρίλιος/Μάιος τι έκανε ...? Έλεγε ... περπάτα στο δρόμο μόνος σου με μάσκα και στέλνε SMS Πληθυσμιακά οι νέοι. Αλλά το στρεσάρισμα στις δομές υγείας και τις ΜΕΘ θα το φέρουν ευκολοτερα οι ηλικιωμένοι προφανώς. Πρώτα θωρακίζεις τους ευπαθείς και προχωράς, δεν πας ανάποδα...
  11. Επομένως προς τι όλος αυτός ο ντόρος για τα μαγαζία κτλ όταν δεν έχουν λυθεί τα πρωτογενή θέματα μετά από τόσους μηνες εμβολιασμών? Το πρόβλημα μας είναι δλδ είναι αν οι πιτσιρικάδες κάνουν τις σαχλαμαρες τους και διασκεδάζουν ο ένας δίπλα στον άλλο (και τι περίμεναν δλδ με ανοιχτά μπαράκια/club να πάνε να φάνε καθιστοί γαλακτομπούρεκο?) ή το βασικό θέμα είναι να προστατευτούν πρώτα όσο πιο σωστά γίνεται οι πολύ ευπαθείς ομάδες (άνθρωποι που δεν μπορούν να κινηθούν ώστε να πάνε για εμβόλιο, πολύ ηλικιωμένοι, το προσωπικό που τους φροντίζει κτλ).
  12. Προσωπικά βλέπω δυσκολίες στο πως θα χρησιμοποιηθεί η εφαρμόγή. Είμαι μόνιμο κάτοικος uk και δεν νομίζω ότι θα καταφέρουμε ποτέ εμείς να σκανάρουμε το δίκο μας (non-EU) πιστοποιητικό στις διακοπές μας . Φαντάζομαι αντίστοιχα προβλήματα θα παρουσιαστούν με τους επισκέπτες από όλες τις non-EU χώρες (π.χ. Αμερική κτλ). Τώρα για την αξία των εμβολιασμών και των ελέγχων ... κοιτάζοντας τα στοιχεία 2 χωρών (Ελλάδας δλδ και Βόρειας Ιρλανδιας που μένω) έχω μόνο τα 3 παρακάτω σχόλια: 1. Εδώ έχουμε 100% κάλυψη εμβολιασμών στους 85+, στην Ελλάδα είναι στο 70%! Αυτό το ποσοστό σε αυτή την ηλικιακή ομάδα είναι απλά επιεικώς απαράδεκτο ως δολοφονικό, με απόλυτη ευθύνη των οικογενειών αλλά και των κινητών μονάδων εμβολιασμών (αν δεν υπάρχει δυνατότηα κάποιος να πάει) 2. Στις ομάδες 60+ εδω η καλυψη εμβολαισμών είναι 90%, στην Ελλάδα ειναι 50%. 3. Η σύντροφος μου εργάζεται στο τομεα περίθαλψης ηλικιωμένων. Για να καταλαβουμε την διαφορά με την Ελλάδα στις 15 Ιανουαρίου ήρθε απλά ένα μνμ στο κινητό της που έλεγε ... "Σας έχουμε εξαρφαλίσει όλους slots για εμβολιασμό με προτεραιότητα. Μέχρι τη 1η Μαρτίου να προσκομίσετε όλοι την κάρτα που θα δείχνει την 1η δόση". Φυσικά σεβόμενη την ιδιωτικότητα η εταιρεία άφησε και το περιθώριο να αλλάξεις δουλειά με διακριτικότητα αν ήθελες. 4. Προφανώς δεν φορέσαμε ποτέ μάσκα στους δρόμους και προφανώς δεν επιτράπηκαν ποτέ όρθιοι σε pub κτλ εδώ και 1.5 χρόνο. Στην Ελλάδα θυμήθηκαν τωρα να απαγορεύσουν τους όρθιους.... Άρα λοιπόν μάλλον μικρότερο μέρος του προβλήματος είναι το αν θα φάει σε κάνα εστιατόριο κάνας ανεμβολίαστος τη μπριζόλα του χωρίς να σκαναριστεί σωστά ... νομίζω κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος!
  13. Κοιτάς το θέμα λάθος. Το FTTH δεν έχει να κάνει με τη ταχύτητα μόνο, έχει να κάνει με την αξιοπιστία. Μένω uk, είχα fttc πριν 2 μήνες και τώρα συνδέθηκα με FTTH. Σε εμένα ο χαλκός τράβαγε μέχρι 37 mbps στο τελευταίο κομμάτι. Με την ίνα πήρα απλά μια 100αρα. Δεν έχουν σχέση στο response time οι 2 τεχνολογίες. Ούτε έχουν και και καμιά σχέση στο maintainability σε περίπτωση βλάβης. Το FTTH είναι μονόδρομος και παίζει καλύτερα και από το DOCSIS της virgin (το γνωστό cable δλδ). Αν συν υπολογίσεις ότι σε σχετικά καινούργια σπίτια η ίνα περνάει μέσα από το conduit του χαλκού και δεν υπάρχει ίχνος τρύπας στο σπίτι είναι εξαιρετική λύση για όλους.
  14. gthe

    Υπαναχώρηση αγορας

    Αυτο με τα ρούχα και τις δοκιμές σπίτι και επιστροφές είναι κανόνας εκτός Ελλάδος. Ο οποίος κιολας το τελευταίο χρόνο λόγο ιου αποδεικτηκε και πρακτικός μιας και δεν υπάρχει ανοιχτά δοκιμαστήρια. Σημασία δεν έχει για τα μαγαζιά ότι θα αγοράζεις 10 και θα γυρίσεις τα μισά πίσω γιατί ήταν λάθος νούμερο. Σημασία έχει να πας για 1, να ξέρεις ότι εχεις την ευκολία επιστροφής και από μανία κατανάλωσης να αγοράσεις 10, εκ των οποίων θα κρατήσεις τα 5 😊. Αν τώρα βρεθούν και 2 γύφτοι που προτιμάν να βγουν βόλτα με ρούχο με ταμπελακι ώστε να το γυρίσουν μετά... Ε οκ
  15. gthe

    Υπαναχώρηση αγορας

    Είναι ξεκάθαρα θέμα νοοτροπίας της αγοράς το θέμα return & refund. Όπως το ίδιο ισχύει και για προσφορές και εκπτώσεις. Μένω uk, μια δλδ από τις πιο ανταγωνιστικές αλλά και ανοιχτές αγορές της Ευρώπης (οκ δεν είμαστε eu εδώ και κάνα 3μηνο 😊). Δεν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει πελάτης προϊόν άθικτο και να μην πάρει full refund. Εδώ πολλές φορές φαίνεται ξεκαθαρα ότι χρησιμοποιήθηκε και εκ του πονηρου το γυρνάνε... Και πάλι ο πελάτης έχει δίκιο! Γιατί; Γιατί οι πωλήσεις και ο τζίρος στηρίζεται στην (υπερ)κατανάλωση, δεν στηριζεται στο αν θα του γυρίσουν 1-2 πίσω. Τους νοιάζει να πουλάνε όσα πιο πολλά μπορούν. Το ίδιο με τις απίστευτες εκπτώσεις/προσφορές που γίνονται για να ξεστοκαρουν τα πάντα. Τι κάνουν τις επιστροφές; Open box discount, τα δίνουν εταιρικά, τα κρατάμε για το προσωπικό τους κτλ. Το θεμα είναι να κινείται το χρήμα, τα υπόλοιπα λύνονται...
  • Δημιουργία νέου...