Κοιτα,εχεις δικιο σε αυτο αλλα εγω το βλεπω καθαρα απο την μερια του πελατη. Τα ακουστικα χαλασαν μετα απο συνδεση σε κινητο απανω, χωρις ζορισμα, απλα οπως εβγαιναν εμεινε το μισο μεσα. Αυτο εγινε τις πρωτες μερες. Εγγυηση εχουν, εστω απο κατασκευαστη. Εγω σαν πελατης αγορασα ενα ελλατοματικο προιον το οποιο θελω να μου το αλλαξουν απο εκει που το αγορασα και οχι να χανω μια μερα τρεχωντας οπου ειναι η αντιπροσωπεια. Λαθος που δεν ελενξε την εγγυηση εξαρχης ναι, αλλα δεν μπορεις να 'τιμωρεις' ετσι τον πελατη, αμα θες να ξαναρθει σε εσενα. Και τα ακουστικα καλυπτονται στην εγγυηση, μιας και δεν εγινε κακια χρηση (συνδεση πανω σε κινητο) και ουτε το wear and tear παιζει αφου χαλασαν μεσα στις πρωτες μερες.
PS. εχεις καμια σχεση παλια με MU?