Προς το περιεχόμενο

kostas4949

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από kostas4949

  1. kostas4949

    Μηνυμα από 1211

    Δεν ειναι ακριβως phising. Silent sms ονομαζεται και χρησιμοποιειται απο τηλ/ους παροχους για τεχνικους ελεγχους και απο αστυνομια/κακοβουλους χρηστες για τον εντοπισμο της τοποθεσιας της SIM.
  2. Κοιτα,εχεις δικιο σε αυτο αλλα εγω το βλεπω καθαρα απο την μερια του πελατη. Τα ακουστικα χαλασαν μετα απο συνδεση σε κινητο απανω, χωρις ζορισμα, απλα οπως εβγαιναν εμεινε το μισο μεσα. Αυτο εγινε τις πρωτες μερες. Εγγυηση εχουν, εστω απο κατασκευαστη. Εγω σαν πελατης αγορασα ενα ελλατοματικο προιον το οποιο θελω να μου το αλλαξουν απο εκει που το αγορασα και οχι να χανω μια μερα τρεχωντας οπου ειναι η αντιπροσωπεια. Λαθος που δεν ελενξε την εγγυηση εξαρχης ναι, αλλα δεν μπορεις να 'τιμωρεις' ετσι τον πελατη, αμα θες να ξαναρθει σε εσενα. Και τα ακουστικα καλυπτονται στην εγγυηση, μιας και δεν εγινε κακια χρηση (συνδεση πανω σε κινητο) και ουτε το wear and tear παιζει αφου χαλασαν μεσα στις πρωτες μερες. PS. εχεις καμια σχεση παλια με MU?
  3. Εγω παλι γιατι πιστευω οτι μια εταιρια σαν τα multirama θα επρεπε να τα ειχε ηδη αντικαταστησει αμα θελει να λεγεται οτι εχει καλη εξυπηρετηση πελατων? Δηλαδη βαζουν τον πελατη να τρεχει για 23 ευρω αντι να του τα αντικαταστησουν και να τα βρουν αυτοι με τον αντιπροσωπο. Οκ το site μπορει να λεει εγγυηση κατασκευαστη, μπορει η εγγυηση να εχει ψιλα γραμματα, αλλα δεν νομιζω ο πελατης να κατσει να τα χαλασει επιτηδες(Στην συγκεκριμενη φαση ημουν μπροστα οταν χαλασαν τα ακουστικα και δεν φταιει ο πελατης, ουτε τα ζορισε.Το δικιο του πως θα το βρει?). Δεν νομιζω μια εταιρια να κερδιζει ετσι πελατες παντως
  • Δημιουργία νέου...