Προς το περιεχόμενο

nikosjc

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    542
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

2 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με nikosjc

  • Ημερομηνία γέννησης 30/05/1981

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Χαλκίδα

Πρόσφατες Επισκέψεις

7.116 προβολές προφίλ

nikosjc's Achievements

  1. Εντάξει, προφανώς η χρησιμότητα σε λαπτοτ είναι σχεδόν ανύπαρκτη (μάλλον πρόβλημα θα έλεγα ότι είναι), αλλά σαν τεχνολογία μπορεί να έχει πολλές χρήσεις.
  2. Πολύ ωραία μέτρα, ότι πρέπει για τα τηλεοπτικά παράθυρα και για πηχυαίους τίτλους στις φυλλάδες και στα sites. Για να τα βλέπει ο κόσμος που δεν ασχολείται και τον ταϊζουν σανό, ρίχνοντας τις ευθύνες τους στον αθλητισμό. Τις ευθύνες που έχουν για την έξαρση της κοινωνικής βίας, που καθημερινά πλέον μιλάμε για φόνους, βιασμούς ενηλίκων και ανηλίκων, ρατσισμό κάθε είδους. Επεισόδια σε αγώνα έχουν να γίνουν από το 2017 στο τελικό κυπέλου ΠΑΟΚ-ΑΕΚ στον Βόλο. Έκτοτε και με την απαγόρευση φυσικά της μετακίνησης των φιλάθλων, εντός γηπέδου βλέπουμε κάναν πυρσό και καμιά κροτίδα. Όχι ότι δεν πρέπει να εξαλειφθούν και αυτά, αλλά δεν είναι αυτά το πρόβλημα και η υποτιθέμενη έξαρση της οπαδικής βίας. Ο Αστυνομικός, ο Άλκης, ο Μιχάλης δεν σκοτώθηκαν σε κάποιο γήπεδο. Οι δύο τελευταίοι ούτε καν σε μέρα αγώνα! Τιμωρήθηκαν οι υγιείς φίλαθλοι που πάνε γήπεδο και δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα, γιατί η πολιτεία δεν μπορεί να συμμαζέψει τους εγκληματίες εκτός γηπέδων. Γιατί πχ στην υπόθεση του Άλκη, αν η ερώτηση που του στέρησε την ζωή δεν ήταν "τί ομάδα είσαι", αλλά κάτι του στυλ "τι κόμμα ψηφίζεις", "τί χρώμα έχεις", "ποια σεξουαλική προτίμηση έχεις", "από που κατάγεσαι", το αποτέλεσμα θα ήταν πιθανόν το ίδιο, αλλά εκεί όλα καλά και συνηθισμένα. Απλά καθημερινότητα. Δεν θα ήταν οπαδική βία! Με την λογική τους, εφόσον εφαρμοστούν αυτά τα μέτρα και εξαλειφθεί η βία, τότε να επιτραπεί και η μετακίνηση φιλάθλων! Να δούμε επιτέλους γήπεδα με κερκίδες Κόκκινο-Πράσινο, Πράσινο-Κίτρινο, Κίτρινο-Μαύρο, κλπ! Σίγουρα μέσα στο γήπεδο δεν θα γίνει τίποτα, θα υπάρχουν κάμερες και πιστοποιημένοι φίλαθλοι από το gov! Τώρα για απέξω... Καλώς ή κακώς έχουμε φτάσει να μας κοροϊδεύουν μέσα στα μούτρα μας, να μας τιμωρούν για την ανικανότητα τους, και όχι μόνο να τα υπομένουμε αλλά πολλές φορές να πιστεύουμε ότι έχουν και δίκιο. Και δεν μιλάω για το κόμμα που κυβερνάει, μιλάω για όλο το πολιτικό σύστημα και φυσικά για εμάς τους ίδιους που συμμετέχουμε σε όλο αυτό...
  3. Ακριβώς αντίστοιχο με το Clio έχω το Renault Zoe. Το βρίσκεις μεταχειρισμένο 2-4 χρόνων με κάτω από 25. Εξαιρετικό και με καλή αυτονομία (250χλμ+). Και απολαυστική οδήγηση! Από κει και πέρα κάπου εκεί παίζουν τα Corsa και Peugeot 208. Αν θέλεις σε καινούριο (που δεν υπάρχει λόγος σε αυτή την κατηογρία τιμής αν το βρίσκεις μεταχειρισμένο) ανεβαίνεις λίγο αλλά η απόσβεση είναι πολύ γρήγορη. Ξανά λέω με συνθήκες που να μπορείς να έχεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με σταθερό πάρκινγκ και νορμάλ απαιτήσεις για μακρινά ταξίδια.
  4. Η διαφορά στο κόστος αγοράς δεν είναι μεγάλη και καλύπτεται εύκολα σε 1-3 χρόνια χρήσης. Οι διαφορές είναι πιο μεγάλες στα μικρά αυτοκίνητα, όπου μπορείς να πάρεις θερμικό με 15χιλ και το αντίστοιχο ηλεκτρικό μπορεί να έχει 20+ με μεγάλο αρνητικό την μικρή αυτονομία σε αυτή την κατηγορία. Στην κατηγορία θερμικών 20-25χιλ+ που τα περισσότερα αξιοπρεπή αυτοκίνητα σήμερα από εκεί ξεκινάνε, η διαφορά με τα ηλεκτρικά δεν φαίνεται, με τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης να είναι πολύ μεγαλύτερα. Επίσης υπάρχουν και τα μεταχειρισμένα που εκεί η διαφορά εκμηδενίζεται σε πολλές περιπτώσεις! Γιατί ένα μεταχειρισμένο ηλεκτρικό πχ. 3-5ετίας είναι το ίδιο αξιόπιστο με το καινούριο με μόνη απώλεια κάποια χιλιόμετρα αυτονομίας. Μηχανολογικά δεν έχει τίποτα που να φθείρεται και να έχει θέματα λόγω χιλιομέτρων, κακής/σκληρής χρήσης, κλπ. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ηλεκτροκίνησης είναι το θέμα σταθερής φόρτισης στο σπίτι, όπου ειδικά στις μεγάλες πόλεις το σταθερό πάρκινγκ είναι αδύνατο για το μεγαλύτερο μέρους του πληθυσμού! Το να φορτίζεις συνεχώς σε κοινόχρηστους φορτιστές είναι χρονοβόρο και κοστοβόρο προς το παρόν.
  5. Φίλε μου, παραπληροφόρηση είναι όταν βγαίνει ο κάθε ένας τυχάρπαστος, στην καλύτερη γιατρουδάκος, στη χειρότερη ο αγράμματος-αμόρφωτος συνωμοσιολόγος, και νομίζει ότι μπορεί να κάνει τη δουλειά των επιστημόνων που είχαν στα χέρια τους στοιχεία και που πάσχιζαν να μάθουν μέρα με τη μέρα την συμπεριφορά του ιού και να μας καθοδηγήσουν αναλόγως! Και προσπαθούσαν να συνετίσουν εκατομμύρια ανεγκέφαλους για τα απολύτως απαραίτητα, όπως τη σωστή χρήση της μάσκας. Όπου αυτοί οι ανεγκέφαλοι πήραν ζωές με τα λόγια και τις πράξεις τους, παρασέρνοντας άλλους ανεγκέφαλους! Μόνοι μας φέραμε τα αυστηρά μέτρα, μόνοι μας βάλαμε τους "κανόνες" παραπληροφόρησης. Και προτιμώ αυτά από τη χαζομάρα του ανθρώπου. Είναι το ίδιο με τα κάγκελα που μπαίνουν στα γήπεδα και γίνονται κλουβιά, και με κάθε τι καλό που προσπαθεί η κοινωνία να χτίσει και οι ίδιοι οι άνθρωποι γκρεμίζουν. Γιατί η βλακεία είναι ανίκητη! Το ιντερνετ μια χαρά ελεύθερο είναι! Όσο ελεύθερη είναι και η υπόλοιπη ζωή σου φυσικά *, τηρώντας νόμους και κανόνες! Ανέβασε μια σελίδα και γράψε ότι θέλεις! Τώρα αν θέλεις να χρησιμοποιείς τα "μαγαζάκια" των άλλων για να πεις την "αντίθετη" δική σου γνώμη προφανώς και δεν γίνεται. Τουλάχιστον όχι πάντα! Θα ακολουθήσεις τους κανόνες του εκάστοτε "μαγαζιού"! * Η συζήτηση για το κατά πόσο είσαι ελεύθερος στη ζωή σου είναι μεγάλη κουβέντα! Πάντως... δεν είσαι!
  6. Δεν θα συμφωνίσω σε αυτό! Τα reality -όπου και εγώ σπάνια παρακολουθώ αλλά οκ- έχουν κάτι πολύ σημαντικό να προσφέρουν και αυτό είναι η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ! Δεν είναι απαραίτητο όλα να είναι ψυχ-αγωγικά ή εκπαιδευτικά ή βαθυστόχαστα! Τα reality τα παρακολουθεί εκατομμύρια κόσμος για αυτό που προσφέρουν! Την "χαζομάρα", την ελαφρότητα, το κουτσομπολιό της άλλης μέρας, το να ξεφύγεις λίγο από την καθημερινότητα, όπως άλλωστε κάνουν και δεκάδες άλλες δημιουργίες στην τηλεόραση, βλέπε πρωινάδικα-μεσημεριανά-νυχτερινά σόου κλπ, αλλά φυσικά και εκατομμύρια βιντεάκια στα social! Τώρα το... "βάθος" του "trash" ο καθένας έχει ένα όριο και όσο αντέχει, από τη στιγμή όμως που πάρα πολύς κόσμος τα παρακολουθεί, σίγουρα κάτι του προσφέρουν... Στο θέμα τώρα, ενδιαφέρον φαίνεται σαν κόνσεπτ! Είδα σε κάποια φάση το "Η Μάχη των 100" στο netflix που στην αρχή έφερνε λίγο σε Squid Game και έφερε έτσι λίγο... ανατριχίλα από την σειρά! Γιατί όχι και ένα ολόιδιο στήσιμο με τη σειρά...!
  7. Πάντα έτσι ήταν! Και όταν οι φωτογραφικές από το "μαγικό" φιλμ έγιναν ψηφιακές και όταν ο σκοτεινός θάλαμος έγινε photoshop, η προηγούμενη γενιά "φώναζε" για αλλοίωση της τέχνης. Το ότι κάτι παίρνει πολύ κόπο/χρόνο για να γίνει, το κάνει πιο ακριβό όχι πιο αξιόλογο. Ο άνθρωπος πάντα έβρισκε τρόπο για να δημιουργήσει κάτι περισσότερο από το "ετοιματζίδικο". Όλοι έχουμε πλέον μια κάμερα στο χέρι, αλλά αναθέτουμε σε επαγγελματίες τις κινηματογραφικές ταινίες, τα διαφημιστικά σποτ, ακόμα και τα γαμο-βαφτίσια μας! Αυτός που θα ασχοληθεί και θα αφιερώσει κόπο και χρόνο ώστε να τελειοποιήσει το αποτέλεσμα που μπορούν να βγάλουν τα εργαλεία που του δίνονται (και ακόμα περισσότερο σε αρκετές περιπτώσεις), θα γίνεται επαγγελματίας και θα ξεχωρίζει από τους πολλούς. Μάλιστα όσο τα εργαλεία αυξάνουν τις δυνατότητες τους και μειώνεται το κόστος τους, τόσο περισσότεροι άνθπρωποι έχουν ευκολότερη πρόσβαση ώστε να αξιοποιήσουν και να αναδείξουν τα ταλέντα τους. Έτσι προχωράει μπροστά η τεχνολογία και μαζί της η ανθρωπότητα. Έτσι αναγκάζεται ο άνθρωπος να εφευρίσκει νέους τρόπους δημιουργίας και έτσι εξελίσσεται...
  8. Το τικτοκ αυτή τη στιγμή έχει 3 κατηγορίες υλικού. 1) Χαβαλετζίδικα βίντεο, 2) Ημίγυμνο, 3) Διαφήμιση επαγγελματιών ή influencers για άλλες πλατφόρμες. Η πρώτη και η τρίτη κατηγορία προφανώς δεν έχει κάποιο νόημα να γίνει επί πληρωμή. Το 2ο όμως, αν αφήσει πιο... ελεύθερο περιεχόμενο μπορεί εύκολα να γίνει ένα αντίστοιχο onlyfans.
  9. Θα συμφωνήσω σε μεγάλο βαθμό και προφανώς δεν περιμένω εμπεριστατομένες επιστημονικές απόψεις! Ούτε εγώ είμαι επιστήμονας, αλλά φροντίζω να εκφέρω γνώμη μόνο όταν κάτι το γνωρίζω, το έχω δοκιμάσει, το έχω ψάξει καλά. Αν δεν ξέρεις κάτι καλύτερα να μη μιλάς, να ακούς και να μαθαίνεις! Το να γίνεσαι πολέμιος σε κάτι που δεν έχεις καν δοκιμάσει και φυσικά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν ξέρεις καν σε τι κατάσταση θα είναι σε... 12 χρόνια, είναι από αστείο έως επικίνδυνο αφού παρασέρνεις και άλλους στην ημιμάθεια διαμορφώνοντας εντελώς λάθος απόψεις...
  10. Εμπρός... πίσω! Γκρινιάζουμε ότι είμαστε 100 χρόνια πίσω στην Ελλάδα, αλλά τα μυαλά μας είναι ακόμα στον μεσαίωνα και μόνοι μας μας κρατάμε σε αυτή την κατάσταση, με όλες τις προεκτάσεις φυσικά σε πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο! Τα σχόλια που διαβάζω κάθε φορά που ανακοινώνεται κάτι για την ηλεκτροκίνηση (αλλά και σε κάθε τι καινούριο/καινοτόμο, διαφορετικό από τα συνηθισμένα και έξω από τα νερά μας) είναι από αστεία έως επικίνδυνα! Όχι μόνο εδώ, παντού όπου υπάρχουν αντίστοιχα θέματα. Αγράμματοι, αμόρφωτοι, χωρίς ιδέα για το τι λένε, χωρίς να έχουν όχι δοκιμάσει, ούτε καν διαβάσει 5-10 αναφορές και μελέτες από ανθρώπους που ασχολούνται, έρχονται και γράφουν το μακρύ τους και το κοντό τους! Και τους διαβάζουν και άλλοι με αντίστοιχο νοητικό επίπεδο και πάνε και τα αναπαράγουν και αλλού θεωρώντας το δεδομένο! Αφού το διάβασαν από τον... "paidaro45" στο τάδε forum θα ισχύει φυσικά! Σαν ιός που μεταδίδεται ραγδαία η ανθρώπινη βλακεία και χωρίς ελπίδα για αντίδοτο δυστυχώς... Λυπάμαι πολύ...
  11. Όχι φίλε μου, 5 προφίλ σου δίνει για την δουλειά που αναφέρεις. Η παροχή είναι 4 ταυτόχρονες θεάσεις, δηλαδή 4 άδειες που υποτίθεται ότι έχεις δικαίωμα να δεις μέσα σε ένα σπίτι ώστε να μπορεί κάθε μέλος να βλέπει σε δική του συσκευή ότι θέλει. Τα προφίλ μπορεί να στα δίνει και στα πακέτα των 2 ή της μιας θέασης. Άλλο πράγμα τα προφίλ και άλλο οι άδειες. Δεν πληρώνεις μόνο το 4Κ, κατά κύριο λόγο τις άδειες πληρώνεις. Δεν έχει κανένα νόημα εν έτη 2023 να υπάρχει πακέτο HD! Ούτε καν για χρήση σε κινητό! Οπότε εγώ που θέλω μια θέαση γιατί είμαι μόνος μου, αλλά έχω τηλεόραση 4K, θα πρέπει να πληρώσω το μεγάλο πακέτο με 4 ταυτόχρονες θεάσεις. Αν η πληρωμή ήταν ανά ανάλυση, ας είχαν όλες 4 ταυτόχρονες θεάσεις να ξεκαθάριζαν ότι πληρώνεις την ποιότητα της εικόνας!
  12. Όχι δεν υπάρχει δίκιο! Με αναγκάζει να πάρω 4 άδειες για να έχω 4K. Εγώ θέλω δύο ή και μια μπορεί να μου έφτανε. Τις υπόλοιποες πρέπει να έχω δικαίωμα τουλάχιστον να τις διαμοιράσω (με αμοιβή ή όχι δικό μου θέμα). Αλλιώς ας μου δώσει 1 ή 2 άδειες σε 4K με μικρότερο κόστος! Η πονηριά 1 άδεια σε HD και 2 άδειες FHD είναι απλά γελοία! Ούτε η αναλογία των τιμών κολλάει πουθενά! 14€ για 4 άδειες σε 4K, και μόλις 3€ λιγότερα για 2 άδειες σε FHD??? Δηλαδή αν είμαι μόνος μου δεν χρειάζομαι το 4K? Και αν το θέλω πρέπει να πληρώσω 4 άδειες???
  13. Νομίζω ήμουν αρκετά σαφής σε όλες τις απαντήσεις μου. Το tiguan με το id4 είναι κοντά στην τιμή σε εκδόσεις που το καθένα προσφέρει παραπλήσια χαρακτηριστικά με το άλλο. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τις βασικές εκδόσεις για να τονίσεις τη διαφορά των 10χιλ ευρώ. Οι αερολογίες πήγαιναν στο ότι αναφέρεις ότι σε 10 χρόνια πρέπει κάποιος να αλλάξει τη μπαταρία! Δεν βλέπω πουθενά να απάντησες που το έχεις δει αυτό; Εκεί πήγαινε και η σύγκριση με τους κινητήρες. Όπως δεν ισχύει το ένα, δεν ισχύει και το άλλο. Ναι αλλά στο υπόλοιπο μήνυμα είναι η απάντηση μου προς την ερώτηση σου για "έναν λόγο που αξίζει κάποιος να πάρει ηλεκτρικό σήμερα". Αυτό που παραθέτεις είναι απλά η προσωπική μου γνώμη μετά από 2+ χρόνια χρήσης ηλεκτρικού. Δεν είδα κάποια ερώτηση για το περιβάλλον; Παρόλα αυτά και σε αυτό απάντησα λιτά και περιεκτικά. Υπάρχουν δεκάδες μελέτες για το αν είναι καλύτερα για το περιβάλλον τα ηλεκτρικά και πίστεψε με είναι! Και για τις πόλεις που είναι μαζεμένη η ρύπανση (αέρος και ήχου) αλλά και γενικά. Κατά πολύ μάλιστα! Δεν μπορώ να μπω σε διαδικασία να στο αποδείξω, στο google, αλλά και το ελληνικό forum της ηλεκτροκίνησης στο fb υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές και επίσημες μελέτες αναρτημένες. Καλώς ή κακώς, είτε είναι θηριωδες πολυτελές τζιπ, είτε είναι supercar με 0-100 σε 2'', είτε είναι το δικό μου φτωχό renault, τα ηλεκτρικά έχουν κατά πολύ μικρότερο οικολογικό αποτύπωμα από οποιοδήποτε θερμικό σήμερα οποιασδήποτε τεχνολογίας. Το civic είχε 0-100 περίπου 10''-11'' αν θυμάμαι καλά. Το renault έχει περίπου 13''. Η διαφορά όμως είναι κυρίως στο 0-50 που χρησιμοποιείς και περισσότερο στην καθημερινότητα. Εκεί είναι σχεδόν ίδια ίσως και πιο γρήγορο το renault. Η αίσθηση όμως είναι ανώτερη στο renault, στο civic έπρεπε να ανοίξει το v-tech για να καταλάβω επιτάχυνση. Υπάρχει και η έκδοση με τα 110 άλογα που είναι πολύ αρκετά πιο σπιρτόζικο με σχετικά μικρή διαφορά στο κόστος. Το κακό είναι ότι σήμερα που μιλάμε δύσκολα βρίσκεις οικονομικό μεταχειρισμένο γιατί οι τιμές έχουν ανέβει αρκετά, όπως και στα θερμικά.
  14. Με ποια λογική συγκρίνεις το id4 με το Tiguan και μάλιστα τις βασικές τους εκδόσεις; Σε επιδόσεις; Σε οδηγική άνεση (αυτόματο μιας σχέσης με χειροκίνητο κιβώτιο); Σε εξοπλισμό; Σε τι ακριβώς; Το ρεύμα όσο και να αυξηθεί είναι είδος πρώτης ανάγκης! Αν ακριβύνει τόσο που να φτάσει ή να ξεπεράσει τη βενζίνη τότε το κόστος του ως καύσιμο στο αυτοκίνητό σου θα είναι το μικρότερο σου πρόβλημα, πίστεψε με! Αυτό με τις μπαταρίες πως έχει προκύψει και το λένε όλοι; Έχεις ακούσει κάποιον να αλλάζει στα 10 χρόνια μπαταρία στο αυτοκίνητό του; Εδώ δίνουν 8 χρόνια εγγύηση για τις μπαταρίες, λες στη 10ετία να χαλάνε και να θέλουν άλλαγμα; Δηλαδή στα θερμικά που δίνουν 2-5 χρόνια εγγύηση στα 7 χρόνια θέλει αλλαγή ο κινητήρας τους; Μάθετε πέντε πράγματα πριν πετάξετε αερολογίες ως δεδομένα για να υποστηρίξετε τη γνώμη σας!
  • Δημιουργία νέου...