-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
6.560 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
-
ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ
1
Black Demis είχε τις περισσότερες αντιδράσεις τελευταία στις 15 Απριλίου 2014
Black Demis είχε τις περισσότερες αντιδράσεις!
Σχετικά με Black Demis
- Ημερομηνία γέννησης 30/10/1987
ΑΛΛΑ
-
Τοποθεσία
Κάπου...
Πρόσφατες Επισκέψεις
Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.
Black Demis's Achievements
-
Ότι πείτε 😊
-
Κρυπτογράφηση BitLocker για όλους θα προσφέρουν τα Windows 11 24H2
Black Demis απάντησε σε θέμα του nchatz στο Νέα
Για έναν απλό χρήστη δεν έχει κάποια τεράστια θετικά. Για κάποιον που θέλει ασφάλεια είναι κρίσιμο να μην μπορεί κάποιος να δει temporary files η και να τροποποιήσει κάποια αρχεία πχ να κάνει inject keyloger η Trojan κλπ -
Όταν 80% και πλησθησμου παίρνει 1200 και κάτω λογικό είναι η ειπωμένη λύση είναι να παίρνει αμάξια 20 χρονών και 250.000 χιλομετρα (περρισοτεροι αυτό κάνουν)
-
αγαπαμε τα μουσεια βρε
-
παιζει για αυτούς που έχουν...... για αυτούς που δεν έχουν δεν παιζει καθώς άλλο να δώσουν πες 20 χιλιαρικα και άλλο να δώσουν 30 και να πάρουν 10 πισω μετά γιατι αυτα τα 10 για να τα δώσουν....... θα πρέπει να τα έχουν και αυτό ειναι το δύσκολο κομμάτι περισσότεροι σε μια τετοια αγορά δίνουν μεχρι και το τελευταίο φράγκο αν το κανουν να παιρνει ο πολίτης απευθείας από το κράτος αλλάζει το θέμα........ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ αλλάζει
-
Επιδότηση δεν παίζει κάποιο ρόλο γιατί θα πρπει να τα έχεις για να τα δώσεις.... Δυστιχος δεν είναι στην τημη. Η να το πω αλλιος θα πρπει να έχεις στη τσέπη 30 χιλιάρικα να τα δώσεις και μετά θα πάρεις πίσω τα Καμί 7 χιλιάρικα (περρισοτεροι δεν είναι σε αυτή την θέση συνήθος) Και αυτονομία του dolphin σε καμία περιπτοση δεν πλισιαζει τα 500+ με χρήση της εθνικής
-
Καλά συγκρίνουμε κομμάτι μουσείου με τελευταίο όχημα μεχει τώρα νομίζαμε ότι μήλας για αμάξι 2022 2023 2024 Γενικός η άποψη μου μένει ίδια δεν κρατάμε σε καμία περίπτωση αμάξι τόσα χρόνια στα 5 6 παίρνει πόδι, έτσι δεν χάνεις πολύ χρήμα παίρνεις δλδ αρκετά για αγορά καινούργιου και όσο σου βγάλει είναι στην εγγύηση πρακτικά, γιατί από κάποια χιλομετρα και από κάποια ηλικία αρχίζουν και ζητάνε είτε λίγα είτε πολλά, έτσι ανά 5 μαξ 6 χρόνια αλλαγή οχήματος και είσαι άρχοντας
-
πως ακριβός να χαρείς μέσα στην πόλη και στο ταξίδι την οδήγηση εκτός και αν θα βγαλεις συμβατικό αμάξι στην πίστα τοτε καλή τύχη με της ζημίες αργοτερα........... προφανώς δεν αναφέρω καν την παλαβή ιδέα να κάνεις τον δημόσιο δρόμο πίστα που μερικοί τρελοί την κανουν πραγματικότητα και βλέπουμε στην ειδήσεις τρελή πορεία οχήματος σκότωσε και ακρωτηρίασε τόσα δα άτομα........ και ολα αυτά τα άτομα έλεγαν το ίδιο πράγμα ξερουμε πότε πατάμε ξερουμε που ανοιγουμε κλπ αμάξι στον δημόσιο δρόμο μια χρήση έχει μόνο να πάει από σημείο α στο σημείο β οσο ποιο ανετα γινεται (ακομη και χωρίς καν να οδηγάς αν γινοταν θα ήταν κάλο) και όσο ποιο οικονομικά γινεται
-
για αυτό παιρνει καινουργιο διαλέγει την μεγαλύτερη εγγύηση και οτι πάθει το πας και το κανουν μολις πάει να λήξει εγγύηση τρώνε ενα σουτι στον κώλο και πας για επόμενο με αυτο το σκεφτικο πας όποιος έχει την μεγαλύτερη και καλύτερη εγγύηση όποιος εχει μικρότερη κατανάλωση όποιος εχει καλύτερη άξια μεταπώλησης αργοτερα οσο για το οδηγηκα αδιάφορο..... δεν παιζει καποιο ρόλο από την στηγμη που ειναι όχημα για δημόσιους δρομους δεν ειναι ουτε για να τρεξεις ουτε για "στροφιλικια" ουτε για για για , θες να πας απο σημείο α στο σημείο β οικονομικά και ανετα το αν ειναι made in japan made in hermany made in turkey made in china τοσο αδιαφορο οσο δεν παει
-
οτι και να πάρεις θα ειναι καινουργιο πχ συνάδελφος 2010 πήρε το polo 2014 το έδωσε με 60 χιλιάδες χιλομετρα, 2014 πήρε jazz 2018 αρχές του 2019 το έδωσε με 65,000 χιλομετρα 2019 πήρε swift και τώρα μαρτιο το έδωσε με 55 χιλιάδες και πηρε MG4 πλήρες ηλεκτρικό που το παρέλαβε τέλος απριλιου γενικώς οτι θέματα έβγαζαν τα αμαξια ηταν στην εγγύηση ποτε δεν έδωσε τπτ αλλο περα από τα service τους ουτε ανταλλακτικά έψαχνε ουτε τπτ ηρθε έφυγε η φαση
-
Δεν είναι μόνο στάση, παράδειγμα πηγαίναμε Λάρισα από την Θεσσαλονίκη, στην διαδρομή μας κάρφωσε να πάμε γύρο γύρο να δούμε και άλλα μέρη βάρεσαν πίσω μπρος σχεδόν 650 χιλομετρα, δλδ μη προγραμματισμένη αλλαγή και γενικός πολλά ταξίδια μας έτσι είναι, για αυτό και ανέφερα η δεύτερη επηλογη είναι λουκούμι μόνο και μόνο που δεν έχεις τον άγχος και προγραμματισμό και ψάξιμο από πριν που θα σταματήσω και για πόσο κλπ για μένα αξίζει κάθε ευρώ που θα δώσεις παραπάνω
-
Την καλύτερη δουλειά έκανες, το να κρατάς όχημα για 50 με 90 χιλιάδες και 4 5 χρόνια είναι το καλύτερο που μπορεί να κάνεις κάποιος και για την τσέπη του και για την ψυχολογία του
-
από ένα σημείο και μετά πίσω δίσκους έβαζαν μόνο στα οχήματα που όντος τα χρειάζονται , τα περισσότερα καινουργια μικρά και μεσαία ειναι περιορισμένα γύρο στα 170 με σχετικα αργη επιταχηνση και μικρο βαρος ετσι διαφορα με ταμπουρα και δίσκους πίσω ειναι σχεδόν μηδενική ποιο πολύ στο feeling εχει διαφορα πάρα στην απόσταση φρεναρισματος........ ετσι ειδικά με την πίεση που τους ασκούς με ρύπους τα κόψανε οποί ήταν δυνατόν (το τακάκι παραγει ρύπους όταν φθείρεται η σκόνη του δλδ ) αν δεις ακομη και πάρα πολλά suv μικρόν κυβικών έχουν ταμπουρά πίσω μόνο κάτι τέρατα βάζουνε πλέον δίσκους και καποιες λίγες εξαιρέσεις
-
για αυτό και ειπα αν το μεγαλύτερο βγάζει τόσο και η τσέπη το σηκώνει ειναι πραγματικά λουκουμάκι βεβαια εμεις η φτοχοι θα περιμενουμε να βγει αμαξι του λαου που θα αντικαταστησει στο κοστος αποκτησης και στην αυτονομια τα κλασσικα αμαξια με 17-20κ ibiza, swift, polo, i20 κλπ
-
αξίζει τοτε αν υπάρχει φράγκο.......και ο λόγος ειναι να μην προγραμματίζεται ταξίδι (που θα σταματήσεις κλπ να μην μπορείς να αλλάξεις την διαδρομή ) και γινεται αγχωτικό , αν βγάζει τετοια αυτονομία με ταχύτητες 130 140 (που ειναι και το ζητούμενο) ειναι λουκουμάκι