Προς το περιεχόμενο

UnrealSP

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    68
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με UnrealSP

  • Ημερομηνία γέννησης 16/03/1988

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

UnrealSP's Achievements

  1. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 19/04/2024 01:14 πμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    ΜΟΝΤΕΛΟ 2021 ΜΕ ΚΟΥΤΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ (ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΙΧΟ ΚΑΙ ΤΑΒΑΝΙ, ΒΙΔΕΣ, POE ADAPTOR, MANUAL) ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΕ FACTORY SETTINGS, ΠΛΗΡΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ. 1 KOMMATI ΔΙΑΘΕΣΙΜO ΜΕ MAC ADDRESSES (AΡΙΘΜΟΣ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑCCESS POINT): 245A4C77F30E ΚΟΣΤΟΣ 120€. ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ Βασικά χαρακτηριστικά: Dual Band (2.4 & 5GHz) Μέγιστη Ταχύτητα WLAN: 2200 Mbps Ταχύτητα LAN: 1000 Mbps Wi‑Fi 5 Θύρες RJ45: 2 USB 3.0 Για εξωτερικό και εσωτερικό χώρο https://www.skroutz.gr/s/10968191/Ubiquiti-UniFi-AC-HD-Access-Point-Wi-Fi-5-Dual-Band-2-4-5GHz.html Περιοχή: Αθήνα, νότια προάστια, στέλνω παντου με αντικαταβολή ΕΛΤΑ (εξοδα δικά μου)

    120 €

  2. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 02/04/2024 06:28 μμ

    • Πώληση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Επαγγελματικό Battery Tester AUTOMETER SB-300 για ολους τους τύπους 6V/12V μπαταριών, έως 1600Α CCA Δίνει ακριβείς μετρήσεις Ah (Ampere-hours), CCA (Cold Cranking Ampere), EN, SOC (State of charge), Voltage Μετρά μπαταρίες AGM, Μολύβδου οξέος (Lead Acid), βαθειάς εκφόρτισης (Deep Discharge) και εκκίνησης (Start-Stop) Δίνεται με το κουτί και το εγχειρίδιο σε άριστη κατάσταση όπως φαινεται στις φωτογραφίες ===== DESCRIPTION: AutoMeter's SB-300 is a handheld battery tester that is a great addition to any technician's toolbox! This tester will help you rapidly and accurately diagnose battery issues with unmatched speed and accuracy with our easy to use testing protocol. Featuring AutoMeter's patented and award winning Digital Pulse Load (DPL) technology™, this tester delivers a true on-board 40 amp load for unmatched accuracy. Capable of performing a full battery test in less than 82 seconds, the SB-300 represents the ultimate in value, convenience, and ease of use. https://www.autometer.com/sb-300-technician-grade-intelligent-handheld-battery-tester-for-6v-12-applications.html ===== Γινεται αποστολή σε όλη την Ελλάδα και με αντικαταβολή (εξοδα δικά μου) Περιοχή: Αθήνα, Νότια Προαστια

    120 €

  3. Αν έχει βραχυκυκλώσει το δυναμό που χάλασε μπορεί να έχει επηρεάσει και την μπαταρία. Αν είσαι κοντά στο να αλλαξεις, καλό είναι να αλλαξεις και αυτή μαζί
  4. Και εγώ από ΗΜΜΥ ΕΜΠ, κυνήγα να πας σε αυτή τη σχολή με όσα μέσα διαθέτεις. Θα σε ανταμείψει στο τέλος. Θα βρεις καλές δουλειές και στην Ελλάδα και θα ζήσεις άνετα αν ασχοληθείς. Ο εργασιακός κόσμος έχει σε υψηλή υπόληψη τους ΗΜΜΥ ΕΜΠ. Η ποιότητα των αποφοίτων είναι αυτή που κρατά τη φήμη της σχολής
  5. Με τη σειρά αυτή θεωρώ ότι είναι το πιο αποτελεσματικό Πτυχιο, εμπειρια, και μετά μεταπτυχιακο με βαση την εμπειρια που εχεις αποκτήσει και βλεπεις σε τι θελεις να εμβαθύνεις ή τι αποσπασματική πληροφορία να συγκεντρωσεις Συμβουλή μου να μην κανετε μεταπτυχιακό αμέσως μετά το πτυχίο γιατί χάνετε εμπειρία και χρήματα που θα μπορούσατε να είχατε βγάλει και ίσως και να είχατε επενδύσει. Το μεταπτυχιακό αμέσως μετά το πτυχίο επεκτείνει τη φούσκα μηχανικής υποστήριξης στην οποια ζούσε κανείς ως τότε οπου τον καθοδηγούσαν απο το χέρι. Αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση διδακτορικού για ακαδημαική καριέρα ή σε πολύ σπάνιες και αξιοθαύμαστες περιπτώσεις, διδακτορικό παράλληλα με δουλειά
  6. Απολύτως ασφαλές ειναι η προθεσμιακή κατάθεση. Το επόμενο πιο ασφαλές είναι ομολογιακό αμοιβαίο κεφάλαιο μέσω τραπέζης με ανάμιξη κρατικών και εταιρικών ομολογιών, το οποίο δίνει μέρισμα και υπεραξία. Ουτε πλατφόρμες ούτε χρηματιστήρια.
  7. Σίγουρα δεν είμαι η πλειοψηφία αλλά ακολούθώ την 100% αποταμιευση κύριου μισθού και επένδυση 80% αυτού, τα υπόλοιπα cash. Tα μηνιαία έξοδα καλύπτονται από έσοδα δευτερευόντων δραστηριοτήτων (online businesses, εισοδήματα από consulting-εξειδικευμένος εξωτερικός συνεργάτης, ενοίκια) Επενδύσεις κυρίως (70%) σε offshore εταιρείες πλοίων με μερισματικές αποδόσεις με επανεπένδυση τους και τα υπόλοιπα σε αναλογίες ομολογιών-μετοχών 60-40%. Βασικά έχω καταφέρει να μη μου τα φάνε οι γυναίκες ακόμα 😄
  8. Τι να ψάξω? Είναι ανήκουστο να επιτρέπεται αυτή τη στιγμή μια τεχνολογία που δεν είναι ασφαλής και δεν εχει κατσει κανεις να κάνει μια ανάλυση ρίσκου με βάση τις πιθανότητες που μπορεί να παρουσιαστεί κίνδυνος, τις συνεπειές του και τους τρόπους ελεγχου τουλάχιστον για συγκεκριμένα περιβάλλοντα όπως ειναι οι κλειστοί χώροι χωρις εύκολη πρόσβαση ή δυνατότητας πυρόσβεσης με συμβατικά μέσα. Οταν θα σκάσει ηλεκτρικό σε γκαράζ πλοίου ή σε πολυκατοικία και θα σκοτωθεί κόσμος επειδή δε θα μπορούν να σβήσουν τη φωτιά (γιατί θα γίνει κάποια στιγμή αν δε ληφθούν μέτρα), τότε δε νομίζω να εχει σημασια να πούμε εκείνη τη στιγμη ότι στο μέλλον μπορεί να έχουμε τεχνολογίες ξηρών μπαταριών που να μην εφαρμόζεται το thermal runaway effect.. Δε λέμε για έξω στο δρόμο που θα σκοτωθεί ενας. Μιλάμε για κλειστό χώρο!! Πόσο μάλλον εάν αυτες οι μελλοντικες τεχνολογίες έχουν ακόμα θέμα με τις χαμηλές θερμοκρασιες και την αποδοτικότητα λόγω υψηλής εσωτερικής αντίστασης αλλά και και της αλληλεπίδρασης του στέρεου ηλεκτρολύτη και των ηλεκτροδίων.
  9. Δεν ειναι καν news. Έχουν ήδη συμβεί στο εξωτερικό και σε γκαράζ πολυκατοικιών και σε πλοία μεταφορας αυτοκινήτων (όχι επιβατηγά ακόμη). Απλά δεν έχει τυχει ακόμα εδώ διοτι από στατιστικής άποψης είναι μικρή ακόμα η πιθανότητα. Τώρα όταν ο καθένας θα έχει πλεον κινεζικό ηλεκτρικό, εκεί αλλάζουν δυστυχώς τα πράγματα. Αλλά ως γνωστόν εμεις θα περιμένουμε πρώτα να συμβεί η ζημιά και μετά θα παρουμε αποφάσεις. Όπως προσφατα αφού έγινε το περιστατικό στο λιμάνι του Πειραιά, και μετά συνέβη καινούριο με μια γιαγιά, βούτηξαν ολοι στη θάλασσα για να μην την πληρώσουν, και το πλήρωμα, και οι λιμενικοί και αυτοί που έδεναν τους κάβους, κλπ κλπ.
  10. Εγώ δε θέλω να είμαι αναμεσα στους ατυχούς οταν θα αρπάξει φωτιά ηλεκτροκίνητο σε πλοίο καποιας ελληνικης ακτοπλοϊκής, όπου θα χάσουν ολοι τα αυτοκίνητα τους και τις περιουσιες τους και θα εγκλωβιστούν. Γιατί μόνο όταν γίνει κάτι τέτοιο θα τα απαγορέψουν. Γιατί δε σβήνει η φωτιά όταν ξεκινησει από την μπαταρία με κανένα από τα μέσα που έχουμε μέχρι να καεί όλο το πλοίο, πόσο μάλλον σε κλειστό γκαράζ τον Αύγουστο που είναι όλα τίγκα…
  11. Παίζει πολύ μεγάλο ρόλο το αντικείμενο και ο χώρος αλλά και ο ρόλος μέσα στο χώρο. Πχ αν είσαι frontliner μηχανικος στο τεχνικό τμήμα στα γραφεία ναυτιλιακής εταιρείας, είναι διαφορετικό από το να είσαι μηχανικός σε γραφείο εκπόνησης μελετών για πλοία ή σε νηογνώμονα. Και οι δυο μπορεί να έχουν το ίδιο μεταπτυχιακό και τα ίδια χρόνια προϋπηρεσίας. Αλλά σίγουρα οχι τον ίδιο μισθό, ο πρώτος θα παίρνει αρκετα περισσότερα. Και εξαρτάται επίσης από την εταιρεία τι περιθώρια έχει να αυξάνει τους μισθούς κάθε χρονιά , πχ συνηθως οι ναυτιλιακες εταιρείες στον ίδιο χώρο ξέρουν τι παίζει και δεν θα υπάρχουν μεγάλες διαφορες.
  12. Κάτι δεν έχεις καταλαβει καλά. Δεν υπάρχει Α και Γ αρχιμηχανικός, αν το ακούσει καποιος σε συνέντευξη θα σταματήσει να δίνει σημασία πλέον. . Για να μπαρκαρεις πρέπει να βγαλεις ΑΕΝ κανονικά. Διαφορετικά πρεπει να περάσεις σωστικά να βγαλεις φυλλάδιο και να βρεις να μπαρκάρεις σαν δόκιμος. Αλλά προτεραιότητα δίνουν στους φοιτητες της ΑΕΝ που πρέπει να έχουν θαλάσσια υπηρεσία για να τελειώσουν τη σχολή και αυτοί δε βρισκουν καλά καλά εύκολα. Καλό θα είναι να δεις τις θέσεις που βγαίνουν και να δοκιμάσεις να κανεις αίτηση σε πολύ junior θέσεις είτε internship είτε data entry σε τεχνικό/spare part τμήμα. Η δουλειά σε τεχνικό τμήμα ναυτιλιακής αμείβεται καλά αλλά έχει και παρα πολλές απαιτήσεις ταυτόχρονα…δεν είναι όπως στις συνηθισμένες δουλειες. Το πλοίο δεν έχει ωράριο, κυκλοφορεί παντού ενώ εχει ανάγκη να είσαι διαθεσιμος 24/7 εφόσον χρειαστεί.
  13. Αν δε βρουν τον παραληπτη τα ΕΛΤΑ με την παραδοση τοτε επιστρεφει για παραλαβή στο κοντινοτερο καταστημα και αφηνουν ειδοποιηση. Αν δεν παραληφθει εντος διαστήματος 15-20ημερών (δε θυμαμαι ακριβώς) το επιστρεφουν στον αποστολέα
  14. Ευχαριστώ πολύ. 50W παραπανω καταναλώνει από την 970gtx, οπότε δεν ειχε και μεγαλες διαφορές. Τη δοκίμασα σε 1080p και με Vsync Metro Exodus ολα ultra+rtx, 80% CPU usage+100% GPU usage και σε GTA V ολα ultra και on, 35% CPU+ 70%GPU usage, FPS 60 και πανω παντού με Geforce experience , φαινεται lockarei τα FPS το Vsync . Ευχαριστημένος είμαι. Θερμοκρασιες είδα 72-73 βαθμούς φτάνει. Ήταν μικρή και οικονομική παρέμβαση με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Θα βάλω καποια στιγμή και ενα SSD 870 evo στο μέλλον αντι για τον HDD που έχω για τα data, με image από τον αρχικό σκληρό και θα φυσάει.
  • Δημιουργία νέου...