Προς το περιεχόμενο

jimaek22

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    169
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με jimaek22

  • Ημερομηνία γέννησης 07/06/1979

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

jimaek22's Achievements

  1. jimaek22

    AMD Radeon RX 6700 XT

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 18/04/2024 12:15 μμ

    • Ζήτηση
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ

    Ζητείται για άμεση αγορά κάρτα γραφικών Radeon RX 6700 XT Διαθέτω μεχρι 250, αναλόγως την υλοποιηση και την παλαιοτητα. Παρακαλω μονο προτασεις απο Αθηνα για Χερι - Χερι συναλλαγη.

    1 €

  2. Καλησπέρα, στην παρεα. Για τους γκουρου των laptop, θα ηθελα μια πρόταση για laptop με τα εξης χαρακτηριστικα: 15ρι, καλη οθονη, οσο το δυνατον μεγαλυτερη αυτονομια και παρα πολυ καλο touchpad. Η χρήση που το θελω ειναι για εργασια sysadmin και τεχνικου δικτυτων υπολογιστων. Θελω να ειναι γρηγορο σε εργασιες γραφειου αλλα δεν με ενδιαφερει να εχει δυνατη GPU μιας και θα προκειται καθαρα για λαπτοπ εργασιας. Επισης δεν εχω θεμα να ειναι καινουριο μοντελο αποκλειστικα, αν μπορει να προταθει και καποιο παλαιοτερο με τα ανω χαρακτηριστικα το οποιο μπορω να το βρω και μεταχειτισμενο ή refurbished μια χαρα.
  3. jimaek22

    Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.

    Απλα δεν το χωραει ο νου σου τι τραβαω. Παιδια μακρυα, απλα μακρυα.
  4. jimaek22

    Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.

    Φιλε η πλατφορμα του αλι δεν υπαρχει. Δεν αξιζει να παιρνουν ουτε euro τα λαμογια. Πραγματικα δεν υπαρχει τπτ που να τους δικαιολογει και οποιος εδω μεσα τους υποστηριζει καλο θα ειναι να το κοψει γιατι το μαγαζακι του ali ειναι μπακαλικο. Θα επιστρεψω με περισσοτερα στοιχεια.
  5. jimaek22

    Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.

    Φιλε μου μπορει ενδεχομενος να εχεις και δικιο για την χρεωση δεν ειμαι βεβαιος αλλα 18 μερες εκανε η αποστολη να παραλαβω δεν την λες καθολου γρηγορη. Εαν εστελνε απο Ευρωπη και οδικως να ερχοταν θα εκανε το πολυ 2 εβδομαδες. Επισης εδινε 5-15 μερες guaranteed delivery το οποιο και ξεπεραστηκε. Αλλα σε καθε περιπτωση οταν αγοραζεις κατι απο Ευρωπη πρεπει να φευγει απο Ευρωπη. Επιπλεον, δεν μπορουσα να ανοιξω dispute οσο το προιον ηταν σε transit ασχετα αν ηταν fake το tracking id. Για να ανοιξεις dispute στο aliexpress πρεπει είτε να υπαρχει ενημερωση απο το tracking του site οτι παρελαβες ή μετα απο περιπου 18 με 20 μερες. Οπως ειπα ομως το προσπερασα αυτο μιας και προχωραγε η αποστολη. Δεν περιμενα οτι μετα απο τοση κουβεντα που ειχα με τον πωλητη για το προιον να μου την κανει γι αυτο και ανοιξα το dispute επειδη το λαμογιο μου εστειλε εντελως αλλο προιον. Τεσπα, το customer support του ali ειναι τουλαχιστον απαραδεκτο και ταλαιπωρειται πολυ ο καταναλωτης. Τελικα μετα απο πολυ κοπο και συζητησεις με τους εκπροσωπους του αλι, σημερα ενας με διαβεβαιωσε να στειλω το προιον με δικα μου εξοδα, να ενημερωσω το site με τα στοιχεια της μεταφορικης και το tracking number και οταν το πακετο φτασει Κινα πριν παραλαβει ο πωλητης θα με αποζημιωσει με το αρχικο ποσο της αγορας+ τα μεταφορικα ασχετα το τι θα κανει ο πωλητης, αν θα δεχτει δηλαδη να πληρωσει το τελωνειο κτλ και θα κλεισει το dispute. Για τα επιπλεον εξοδα των μεταφορικων της αποστολης μου ειπε να μιλησω στο τσατ με το customer support του, να ποσταρω την αποδειξη πληρωμης και το αλι θα με αποζημιωσει για τα εξοδα στην καρτα μου. Ηδωμεν, θα στειλω αυριο το δεμα με ΕΛΤΑ και θα ενημερωσω το νημα για το αποτελεσμα. Μηπως γνωριζει καποιος καποια αλλη αξιοπιστη μεταφορικη πιο οικονομικη απ τα ΕΛΤΑ μπας και γλιτωσω τπτ απο τα 52€ που ζητανε τα ΕΛΤΑ?
  6. jimaek22

    Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.

    Καλησπερα στην παρεα. Με το παρον μηνυμα θελω να προστατεψω οσους καταναλωτες αγοραζουν από το aliexpress. Παμε λοιπον στην εμπειρια μου. Σαν παλιος χρηστης του aliexpress την πατησα. Για πρωτη φορα αποφασισα να εμπιστευτω την πλατφορμα και να αγορασω κατι ακριβο (multimedia OEM android οθονη αυτοκινητου), κοστος 400€ με τα μεταφορικα. Μεχρι προτινος εκανα αγορες ψιλολογια και οσες φορες ειχε γινει μαλακια ειτε απο αργοπορια σε αποστολη ειτε απο λαθος αποστολη ειχα αποζημιωθει με dispute χωρις προβλημα. Επελεξα το aliexpress για το συγκεκριμενο προιον γιατι στο συγκεκριμενο ειδος ειχε μεγαλη γκαμα και δεν με καλυπταν τα specs απο αντιστοιχες οθονες που κυκλογορουν στην ελληνικη αγορα και δεν βρηκα αντιστοιχη ποικιλια σε amazon ή ebay. Στις 19 Φεβρουαριου λοιπον εκανα την αγορα απο πωλητη που και καλα εχει αποθηκες στην Ευρωπαικη ενωση για να μην εχω θεμα με τελωνειο (κοστος μεταφορικων 42€ απο Ισπανια). Ο πωλητης αποδειχτηκε λαμογιο γιατι κλασικα δηλωσε οτι εστειλε το πακετο με GLS Spain δηλωνοντας tracking number της YunExpress το οποιο ψιλιαστηκα οτι ειναι fake διοτι για μια εβδομαδα το tracking του aliexpress και της GLS δεν εδειχνε κανενα update και εννοειται δεν δειχνει τπτ ακομα και τωρα. Για του λογου το αληθες, ο πωλητης ειναι αυτος: https://www.aliexpress.com/store/4392044?spm=a2g0o.detail.100005.1.48464714uapqVC To προιον που αγορασα ειναι αυτο: https://www.aliexpress.com/item/1005003887406417.html?spm=a2g0o.order_detail.0.0.606ef19czSQYmh Αφου λοιπον αρχισα να του στελνω να με ενημερωσει για το status της αποστολης αυτος αφαντος στα μηνυματα. Με λιγα λογια ανακαλυψα οτι εστειλε το πακετο με YunExpress απο Κινα με ελαχιστα μεταφορικα ενω εγω ειχα δωσει 42€ για express αποστολη guaranteed 5-15 μερες απο Ευρωπη. Επιπλεον, πριν την πωληση του ειχα κανει ενα σκασμο ερωτησεις για διαθεσιμοτητα, για τα specs του προιοντος και αφου ηταν λαλιστατος και μου ελυσε ολες τις αποριες τοτε τον εμπιστευτικα και προχωρησα στην αγορα. Επισης ειχε feedback 92%, το μαγαζι του ηταν 3 χρονια στο ιδιο αντικειμενο και ειχε καποιες λιγες αρνητικες αξιολογησεις για ελλειπη επικοινωνια και για αποστολη λαθος αντικειμενου με κακη επικοινωνια στο aftersales. Αλλα αυτες οι αξιολογησεις ηταν λιγες και λεω οκ, αυτα μπορει να γινουν αλλα υπαρχει και το buyer protection αν γινει κατι απο το aliexpress. Αυτά, συν την πολυ καλη επικοινωνια που ειχα μαζι του τον εμπιστευτηκα και προχωρησα στην αγορα. Την λαμογια με την αποστολη απο Κινα την καταπια μιας και ειδα οτι η αποστολη προχωρησε κανονικα χωρις καθυστερηση και μεσα στον χρονο του guaranteed delivery οποτε ειπα δεν γαμιεται για το επιπλεον κερδος του Κινεζου απο τα μεταφορικα. Παρελαβα το προιον στις 12 Μαρτιου, το εκανα unboxing με βιντεο μολις το παρελαβα και ειδα με εκπληξη οτι το προιον ηταν αλλο. Οποτε κλασικα ανοιξα dispute στο aliexpress στις 14 Μαρτιου και εδω αρχιζει η ταλαιπωρια. Δεν μπηκα καν στον κοπο να μιλησω με τον πωλητη διοτι οταν του ειχα στειλει σχετικα με την λαμογια της αποστολης και ενω τον εδειχνε online το τσατ δεν απαντουσε οποτε συνδιασα ολα τα δεδομενα και αποφασισα να τον αντιμετοπισω σαν λαμογιο. Θα το πω και θα το τονισω να το ξερουν ολοι "μακρυα απο ακριβες αγορες απο το aliexpress, η πλατφορμα μπαζει απο πολλες μεριες και αν γινει μαλακια θα μπειτε απο λιγο, πολυ ή παιζει να χασετε τελειως τα λεφτα σας). Και εξηγουμαι. Αφου λοιπον ανοιξα το dispute, η πλατφορμα σου δινει μονο 500 λεξεις να περιγραψεις την λαμογια που οι 500 λεξεις δεν φτανουν ουτε στο 1/10 να περιγραψεις την μαλακια που εχει γινει. Τεσπα, μετα απο πολυ κοπο καταφερα να χωρεσω οσο περισσοτερο απ το ζουμι μπορουσα και το ανοιγω. Στις 15 Μαρτιου το aliexpress αφου εξετασε ολα τα πειστηρια που εστειλα (φωτογραφιες του προιοντος, screenshot με επικοινωνιες με πωλητη, βιντεο του unboxing) μου δινει δικιο και στελνει την τυποποιημενη προταση, ειτε δλδ full refund και επιστροφη του προιοντος με τα εξοδα επιστροφης να επιβαρυνουν τον πωλητη είτε μερικο refund την μιση τιμη του προιοντως και των μεταφορικων και κρατας το προιον. Φυσικα για να προχωρησει η διαδικασια θα πρεπει ειτε να υπαρξει κοινη συμφωνια με τον πωλητη της προτασης του aliexpress ειτε αν υπαρχει διαφωνια τοτε αυτοματα το aliexpress εκτελει το μερικο refund, κρατας το προιον και κλεινει το dispute. Εγω επιλεγω το full refund και στις 18 Μαρτιου συμφωνει και ο πωλητης για full refund. Τωρα το aliexpress μου δινει 7 μερες να στειλω το προιον και να δηλωσω ταχυδρομικη και tracking number. Αν δεν το κανω τοτε κλεινει το claim, αποδεσμευονται τα χρηματα, τα τσεπωνει ο πωλητης κι εγω παιρνω το μακρυτερο. Ακομα δεν εχω προχωρησει την διαδικασια γιατι δεν μπορει κανεις να μου εγγυηθει πως το λαμογιο ο κινεζος θα μου πληρωσει τα μεταφορικα γιατι το aliexpress βαζει εσενα να διαπραγματευτεις με το λαμογιο και δεν σου διασφαλιζει πως ο κινεζος θα σου στειλει τα χρηματα της αποστολης. Το aliexpress λεει ότι με καποιον τροπο θα πρεπει να συμφωνησεις με τον πωλητη να επωμιστει τα εξοδα επιστροφης και αφου συμφωνησεις τοτε να στειλεις το προιον στην διευθυνση του πωλητη, να πληρωσεις τα εξοδα, να δηλωσεις το tracking number στην πλατφορμα (μεχρι εδώ καλα) και από εκει και υστερα δεν σου λεει πως θα κλεισει το dispute και πως διαολο θα αποζημιωθεις τα χρηματα της αγορας και της αποστολης. Οποτε αγνωστο τι θα κανει το λαμογιο ο πωλητης αφου παραλαβει το προιον. Mπορει πχ να ισχυριστει ότι το προιον ηρθε χαλασμενο και να κανει claim στο claim για να μην πληρωσει. Μπορει να γινουν τα χιλια δυο την ωρα που υπαρχει εν ενεργεια ένα dispute σε απομακρυσμενη συναλλαγη και το marketplace (aliexpress) δεν βαζει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει την διαδικασια αλλα περιμενει feedback από τον πωλητη για να κλεισει ή όχι το claim. Αν η διαδικασια δεν εμπαζε στην προκυμμενη περιπτωση επιστροφης προιοντoς από λαθος του πωλητη θα επρεπε το ιδιο το aliexpress να βρει μηχανισμο να σου εγγυηθει ότι θα αποζημιωθεις και για το full refund και για τα εξοδα επιστροφης με το να εχει μια ανεξαρτητη αρχη να ελεγξει το προιον και αναλογα να σε αποζημιωσει για όλα αν το προιον εχει επιστραφει αρτια και να το επιστρεψει στον πωλητη ειτε να αποζημιωσει τον πωλητη και να μην παρεις φραγκο πισω σε περιπτωση που αποδειχτει ότι το προιον επιστραφηκε χτυπημενο με υπαιτιοτητα του καταναλωτη. Εννοειται πως ξεχωρα με την χρηματικη αποζημιωση του claim θα πρεπει να πεσουν και οι ποινες οπου προβλεπονται εκατερωθεν. Αντι να γινει λοιπον το παραπανω το ali σε βαζει σε φαση να προχωρησει και εν τελει να κλισει το dispute με feedback δικο σου και του πωλητη κοινως παρ τ αυγο και κουρευτο. Και εδω λεω πρεπει να το αναφερω στο chat τους και να δω πως θα βγαλω ακρη. Αφου με ταλαιπωρησε το γαμω bot που εχουν τελικα μπαινω στο τσατ και μιλαω με εκπροσωπο τους. Και εδω αρχιζει το πανηγυρι. Το τσατ τους ειναι εντελως για τον π@@@ο. Μιλας με καποιον και αν καθυστερησεις να απαντησεις πανω απο 2-3 λεπτα τοτε σε κανει αυτοματα disconnect και μετα ξαναμπαινεις και μιλας με αλλον και ξανα μανα να λες την ιστορια. Το μονο καλο που εχει ειναι πως τουλαχιστον ολες οι επικοινωνιες σωζονται σε ενα chat session οποτε, οποτε χρειαστει να ξανασυνδεθεις υπαρχει ολο το ιστορικο. Εγω βεβαια για καλο και για κακο ολες τις συζητησεις τις εχω σωσει σε αρχεια. Μιλαω λοιπον με τον εκπροσωπο τους και μου λεει ειτε να διαπραγματευτω εγω με το λαμογιο ετσι ωστε να μου καταβαλει τα εξοδα της αποστολης αφου παραλαβει το προιον με τροπο αγνωστο ειτε να μεσολαβησει αυτος και να κανει την διαπραγματευση. Και εκει ερχομαι και ρωταω, πως θα παρω πισω τα χρηματα της αποστολης αφου θα εχει κλεισει το dispute και εκει αρχισε τις παπαντζες λεγοντας μου οτι θα πρεπει να ξαναμιλησω με το τσατ και να κανω νέο claim. Ασε που δεν ξερουν καλα αγγλικα και αυτά που σου γραφουν πολλες φορες δεν βγαζουν νοημα και πρεπει να ξανα ρωτησεις με διαφορετικους τροπους για να παρεις σαφη απαντηση. Τεσπα, μετα από παρα πολύ επιμονη και υπομονη μου από οσο καταλαβα τελικα ο τελευταιος εκπροσωπος ειπε ότι θα αναλαβει την διαπραγματευση με τον πωλητη και θα προσπαθησει να τον πεισει να αναλαβει το pickup της αποστολης από τον χωρο μου. Εκει λοιπον του λεω, οκ, για τον χρονο που θα χρειαστει μεχρι να ερθει η courier να παραλαβει το δεμα πως θελω να παγωσει το ρολοι και να ξεπαγωσει όταν βάλω το tracking number στην σελιδα. Εννοειται πως δεν υπαρχει η δυνατοτητα για κατι τετοιο και εκει αρχιζε να μου λεει μαλακιες να μην ανησυχω, πως θα αναλαβει προσωπικα το case και θα ενημερωθω αμεσα κτλ. Εκει οσο και να επεμεινα δεν αλλαξε κατι και το case πορευεται ετσι. Εχω ακομα περιθωριο να δηλωσω tracking number 6 μερες και 19 ωρες μεχρι να κλεισει το dispute. Οποτε λεω να περιμενω 1-2 μερες και αν δεν εχω εξελιξη τοτε δυστυχως θα πληρωσω τα ΕΛΤΑ 52€, θα ορισω το tracking στην πλατφορμα και μετα ευελπιστω τουλαχιστον να παρω πισω αρχικα χρηματα της αγορας και να μην εχω περαιτερω μπλεξιματα με το λαμογιο τον πωλητη και κομματια να γινει ας χασω τα 52€ τις επιστροφης που μαλλον αυτό θα γινει. Εν κατακλειδι, μακρυα από το aliexpress για ακριβες αγορες. Η πλατφορμα μπαζει από παντου και παιζει να χασετε αρκετα χρηματα από τα λαμογια. Αλλα και να μην χασετε χρηματα θα ταλαιπωρηθειτε παρα πολύ για να δικαιωθειτε με ατερμονες, επιπονες συζητησεις με το customer care τους και γενικως με τις ελλιπεις διαδικασιες προστασιας του καταναλωτη. Παρακαλω αν καποιος δικαιωθηκε σε dispute ακριβης αγορα με υπαιτιοτητα του πωλητη να παραθεσει αν τελικα πηρε την αποζημιωση και τι παιχτηκε με τα μεταφορικα της επιστροφης, αν τα επωμιστηκε δλδ η αν του επιστραφηκαν και με ποιον τροπο. Επισης αν ξερει κανεις, τι γινεται σε περιπτωση που ο πωλητης δεν δεχτει τυχων εξοδα του τελωνειου της Κινας και κανει αρνηση παραλαβης? Παιρνεις την αποζημιωση της αγορας απ το ali ή χαιρετας?
  7. jimaek22

    Αγορες απο Aliexpress, τελωνειο.

    Παιδια καλησπερα. Στις 19 Φεβρουαριου παραγγειλα κατι απο aliexpress υποτιθεται με εξπρες αποστολη απο Ισπανια με Aliexpress guaranteed delivery 5-15 μερες (κοστος μεταφορικων 42€) και αξια προιοντος 340€. Φυσικα δεν εσταλη ποτε απο Ισπανια με GLS—ES—Business Parcel_International οπως δηλωσε το λ@μ@@ιο ο κινεζος πωλητης αλλα απο Κινα με YunExpress. Η παραγγελεια φαινεται να προχωραει αλλα θα παραδωθει πολυ μετα τις 15 μερες για τις οποιες και πληρωσα και τα εχω παρει στο κρανιο. Εστειλα πολλα μηνυματα στον πωλητη ζητοντας εξηγησεις αλλα με εγραψε στα @@ του. Οπως και να χει θελω να του κανω dispute και να ζητησω παραδειγματικα full refund γιατι δεν μπορω την κοροιδια. Το aliexpress αναφερει οτι η παραγγελια μου κλεινει στις 20-03-2022 και απο εκει και υστερα εχω 15 μερες να κανω dispute. Θα ηθελα να ρωτησω αν καποιος ιδια φαση με εμενα κανε dispute για full refund 1ον: αν πηρε το refund και 2ον αν μετα το refund ειχε υποχρεωση να επιστρεψει πισω το προιον ή απλα το θεμα εκλεισε εκει χωρις αλλη υποχρεωση του καταναλωτη. Επισης, απο οτι εχω διαβασει τουλαχιστον μεχρι πριν την 1η Ιουλιου 2021 οσα αντικειμενα στελνονταν μεσω YunExpress οτι, η YunExpress ειχε τον τροπο και ο παραληπτης δεν επιβαρυνοταν με τελωνειακα εξοδα. Αυτο ισχυει ακομα και τωρα ή θα πρεπει να πληρωσω και τελωνειακα γαμ@@@τικα?
  8. Κανεις δεν εχει αποψη εμπειρια σχετικα με το παραπανω?
  9. Παιδια καλησπερα. Ειμαι κι εγω παθων μιας και στις 19 Φεβρουαριου παραγγειλα κατι απο aliexpress υποτιθεται με εξπρες αποστολη απο Ισπανια με Aliexpress guaranteed delivery 5-15 μερες (κοστος μεταφορικων 42€) και αξια προιοντος 340€. Φυσικα δεν εσταλη ποτε απο Ισπανια με GLS—ES—Business Parcel_International αλλα απο Κινα με YunExpress. Η παραγγελεια φαινεται να προχωραει αλλα θα παραδωθει πολυ μετα τις 15 μερες για τις οποιες και πληρωσα και τα εχω παρει στο κρανιο. Εστειλα πολλα μηνυματα στον πωλητη ζητοντας εξηγησεις αλλα με εγραψε στα @@ του. Οπως και να χει θελω να του κανω dispute και να ζητησω παραδειγματικα full refund γιατι δεν μπορω την κοροιδια. Το aliexpress αναφερει οτι η παραγγελια μου κλεινει στις 20-03-2022 και απο εκει και υστερα εχω 15 μερες να κανω dispute. Θα ηθελα να ρωτησω τα παιδια που εκαναν dispute για full refund λογω του guaranteed delivery οπως ο @christos_uoa που πηραν το full refund και παραλληλα παρελαβαν το προιον αν εχουν την υποχρεωση να επιστρεψουν πισω το προιον η το θεμα κλεινει εκει χωρις αλλη υποχρεωση του καταναλωτη. Αν πρεπει να επιστρεψεις πισω το προιον σε περιπτωση full refund τοτε του παλιο κινεζαρα θα του κανω dispute για partial refund ζητωντας τα μεταφορικα δεν προκειται να τον αφησω και προτρεπω ολους μας να κανουν το ιδιο μπας και στρωσουν τα λαμ@@ια.
  10. Φυσικα και ζητησα βοηθεια να διορθωσω τις ατελειες μου. Ο τροπος που εγραψες φιλε (δεν ειρωνευομαι) ηταν ειρωνικος, απαξιωτικος και απολυτος. Οπως ειπα, δεν μπορεις να εισαι απολυτος ουτε υπαρχει μπουσουλας. Στο παραπανω εχει απολυτο δικιο και η ΑΑΔΕ ειναι το αρμοδιο οργανο εχει ορισει η ΕΕ να εφαρμοσει το τελωνιακο καθεστος. Ομως στην πραξη εδω στο Ελλαντα οπως γνωριζεις, οι δημοσιες υπηρεσιες ειναι αστα να πανε και πολλες φορες δεν εφαρμοζονται οι νομοι και το χειροτερο, το δικαστικο - κρατικο μας συστημα δεν σου επιτρεπει να βρεις το δικιο σου. Με ολα αυτα λοιπον και βασει το οτι εχουν γραφτει τοσα threads με "απειρες" σελιδες και φαινεται στην πραξη οτι πολλοι την εχουν πατησει και απλα δεν ασχολουνται γιατι οι μηχανισμοι του κρατους δεν τους δινουν τα εργαλεια να βρουν το δικιο τους. ΠΧ. πολλοι λενε οτι θα κανουν καταγγελια στην ΕΕΤΤ για να βρουν το δικιο τους. Ε και!!! Η ΕΕΤΤ δεν ειναι δικαστικο οργανο. Το μονο που κανει στην πραξη για τον πολιτη ειναι να ειναι ο κομιστης της εκαστοτε καταγγελιας απο τον πολιτη στον φορεα και το αντιστροφο. Οταν λοιπον απαντησει ο ενας στον αλλον (πολιτης-φορεας) με αριθμο πρωτοκολου μεσω της ΕΕΤΤ και εννοειται οτι δεν προκειται να βρεθει λυση, το επομενο βημα ειναι η ΕΕΤΤ επειδη δεν εχει την δικαιοδοσια, να στελνει τον πολιτη στα πολιτικα δικατηρια να βρει το δικιο του εναντιον του δημοσιου, κοινως αντε γεια!!! Αυτα τα λεω επειτα απο προσωπικο αγωνα εναντιον του ΟΤΕ για κακη παροχη υπηρεσιας με υπαιτιοτητα του. Πολυ απλα φιλε (και παλι δεν ειρωνευομαι) δεν μπορεις να εισαι απολυτος οτι στην πραξη θα βρεις το δικιο σου. Και στην τελικη πες οτι το βρισκεις, εισαι διατεθειμενος να κυνηγησεις το ελληνικο κρατος σε κρατικο και διεθνες δικαστικο επιπεδο, δαπανοντας χρονο (χρονια), χρημα με ψυχικη οδυνη και ολα αυτα γιατι, για 150€? Κανενας μας δεν προκειται να το κανει. Γι αυτο κι εγω προτεινα την χρηση της αξιας CIF και οχι της ιδιας αξιας για το οριο της απαλλαγής από τελωνειακούς δασμούς. Ειναι προτιμοτερο να παιξεις με ασφαλεια στο οριο τον 150€ παρα να σου πιασουν τον κ@λο πληρωνοντας σχεδον τα διπλα σε δασμους. Με την απαντηση μου αυτη θελω να καταλαβεις οτι με προσεβαλες αλλα θα ηθελα να ληξει το θεμα. Το μονο που επιθυμω ειναι πως αν εχεις κατι να πεις να το πεις ομορφα και οχι με ειρωνιες κτλ. Η κοινοτητα εχει φτιαχτει για να αλληλοβοηθιομαστε.
  11. Την ειρωνια στην επιστρεφω και απλα δεν ασχολουμαι με εξυπνακιες τρολ σαν κι εσενα. Επειδη το εχω διαβασει ολο το thread κε εξυπνακια, δεν σε ειδα πουθενα να δινεις μια τεκμηριωμενη εικονα για το τι παιζει απλα πεταγεσαι λες 2 κουβεντες και αντε γεια. Γι αυτο και τετοια thread γινονται 100 σελιδες επειδη πολυ λιγα ατομα εχουν την διαθεση και τον χρονο να γραψουν κατι ολοκληρωτικο για να βοηθησουν την κοινοτητα. Οι περισσοτεροι γραφουν για να το παιξουν εξυπνοι ή να τρολαρουν και στο τελος τι, το thread γινεται 100 σελιδες και δεν βοηθαει κανεναν. Εσυ λοιπον, βγηκες ως φωστηρας και μαυρισες το ποστ μου για το οποιο εφαγα πολυ ωρα και ψαξιμο να το φτιαξω ακριβως για τον λογο οτι κι εγω ταλαιπωρηθηκα πολυ για να δω τι παιζει στο συγκεκριμενο ζητημα και χρειαστηκε να διαβασω παρα πολλες σελιδες με διασπαρτη πληροφορια. Ολα τα thread γι αυτο το θεμα ειναι πολυσελιδα και εχει πολυ σκορπια πληροφορια, κοινως σε καποιον που θελει να βοηθηθει, στην καλυτερη τον κουραζουν, στην χειροτερη τον γεμιζουν με περισσοτερα ερωτηματικα και μεταβλητες. Αν ειχες καλη προθεση, δεν θα εμπαινες σε αντιπαραθεση μαζι μου για να δουμε ποιος την εχει πιο μεγαλη αλλα θα εκανες εποικοδομητικο διαλογο για να δουμε πως μπορουμε να κανουμε το chart οσο το δυναοτν πιο σωστο. Επιπλεον, να ξερεις κε εξυπνακια οτι η φραση που μιλαει για "ιδια αξια" στο site των ΕΛΤΑ εχει γινει copy paste απο την ΑΑΔΕ αλλα αν διαβασεις τι σκατα λεει η ΑΑΔΕ στο σχετικο κειμενο, αμφιβαλω αν θα βγαλει ακρη αν ο ορος "ιδια αξια" ειναι για το 150ρι. Εγω λοιπον επειδη δεν εβγαλα ολοκληρωτικο συμπερασμα απο την ξυλινη γλωσσα των γραφομενων της ΑΑΔΕ, επειδη ειχα κι εγω την ιδια απορια για το αν οντως χρησιμοποιειται η "ιδια αξια" ή το CIF (μεχρι πριν λιγα χρονια ημουν σιγουρος οτι για τα παντα χρησιμοποιουταν αποκλειστικα το CIF) προσπαθησα να διασταυρω αυτην την πληροφορια απο πολλες πηγες στο internet. Επειδη λοιπον δεν εβγαλα ακρη, αποφασισα να μιλησω απευθειας με το τελωνειο και εκανα τον κοπο και μιλησα και με εναν εκτελωνιστη την Orbit που αναλαμβανει τεραστιο ογκο εκτελωνισμων για λογαριασμο αλλων courier. Και οι 2 λοιπον μου ειπαν σε 1ο προσωπο οτι ισχυει η αξια CIF για οποιοδηποτε ποσο. Ετσι λοιπον χωρις να ειμαι απολυτος, το πιο safe ειναι να παιζει καποιος με τιμη CIF στο 150ρι παρα με "ιδια αξια" ειδικα αν εισαι στα ορια του 150€. Για να το κλεισω, αν συνεχισεις με το ιδιο υφος δεν προκειται να μπω σε επιπλεον αντιπαραθεση και ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του για τα λεγομενα μας.
  12. Φιλε, το aliexpress εχει αναφερθει κατα κορον εδω μεσα οτι ειναι πληρως αναξιοπιστο οσον αφορα το τελωνειο. Οι λογοι ειναι γνωστοι στο thread. Οποτε θεωρω οτι ειναι πολυ λαθος παραδειγμα να στηριζεις την αποψη σου στο συγκεκριμενο site. Γιατι μπορει να εχεις κανει οτι αναλυση θες βασει aliexpress και να σου ερθει εδω το προιον και να χρειαστει το λιγοτερο να διπλο πληρωσεις ΦΠΑ ή ακομα χειροτερα εξοδα εκτελωνισμου, δασμους κτλ... Εγω εβαλα κατω ολες τις πληροφοριες που εχουν ειπωθει στο thread, διαβασα και αλλα αντιστοιχα threads καθως και το πληροφοριες για τους τρεχοντες εκτελωνισμους 3ων χωρων απο ΑΑΔΕ, ΕΛΤΑ και λοιπον courier. Τελος, μιλησα απευθειας με το ελληνικο τελωνειο (ΓΕΤΑ) καθως και με Orbit για να ακουσω σε πρωτο προσωπο τι παιζει. Ολα αυτα τα αποτυπωσα στο flow chart με σκοπο να συγκεντρωσω ολη την παραπανω πληροφορια με αρχη μεση τελος σε εναν απλο διαγραμα (flow chart) με σκοπο οποιος θελει να ενημερωθει σχετικα, να μην χρειαζεται να διαβαζει διαχυτες πληροφοριες σε thread οι οποιες το πιθανοτερο ειναι να τον μπερδεψουν, να μην βγαλει ακρη και ενδεχομενος να προχωρησει σε καποια αγορα και να τον πονεσει η τσεπη του. Οποτε θα σε παρακαλεσω αν εχεις να κανεις καποιο σχολιο η καποια διορθωση στο chart, για να ειναι βοηθητικη θα πρεπει να ειναι επαρκως τεκμηριωμενη και ολοκληρωτικη. Στο θεμα λοιπον, γενικα η ολη φαση του τελωνειου εφοσον ο καταναλωτης δεν μπορει ο ιδιος να τσεκαρει οτι πληρουνται ολες οι προυποθεσεις απο την μερια του πωλητη για να εχει το ελαχιστο τελωνειακο κοστος για μεχρι 150€ (οπως πχ να δει αν ο πωλητης ειναι εγγεγραμενος στο IOSS και οτι εχει σωστα αποδωσει το ΦΠΑ σε αυτο) αλλα και γενικα δεν μπορει να ειναι σιγουρος για το αν ο πωλητης εχει κανει ολες τις απαραιτητες ενεργειες που θα τσεκαρει το τελωνειο, αυτο εχει ως αποτελεσμα τελικα ο καταναλωτης να χρειαστει να πληρωσει πολυ παραπανω απ το ποσο που μπορει να εχει υπολογισει. Εγω στο flow chart, στο ενα κομματι του, εβαλα την πιο safe διαδικασια ετσι ωστε ο καταναλωτης να εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες κυριως αν παιξει κοντα στο οριο των 150€ να μην χρειαστει να πληρωσει υπερογκα ποσα για εκτελωνισμο και ενδεχομενους δασμους..κτλ.
  13. Κανεις λαθος φιλε. Κι εγω ετσι νομιζα αλλα μιλησα με Τελωνειο και με Orbit στο τελωνειο και οι 2 μου ειπαν οτι το 150ρι ειναι αξια CIF δηλαδη αξια προιοντως και μεταφορικα. Αυτο που λες οντως αναγραφεται στα ΕΛΤΑ και αυτος ηταν και ο λογος που πηρα τηλ στο Τελωνειο και μιλησα και με εκπροσωπο της Orbit στο τελωνειο μιας και ειχα το τηλ απο εναν προσφατο εκτελωνισμο που ειχα με την Orbit. Ισως αυτο που λες να παιζει μονο για τα ΕΛΤΑ ως εκτελωνιστη αλλα παρ το αυγο και κουρευτο. Ειδικα αν εισαι στο οριο των 150 καλυτερα για να εισαι πιο safe να παιξεις με την αξια CIF μην φας κανα αγκουρι αν εκτελωνιστει με μη ΕΛΤΑ εκτελωνιστη.
  14. Καλησπερα παιδια. Σε γενικες γραμμες εχω καταλαβει τι παιζει με τις εισαγωγες εντος κι εκτος Ευρωπαικης ενωσης. Επειδη τα σχετικα νηματα ειναι μεγαλα, τα εχω διαβασει οσο μπορεσα αλλα εχω απορια στο παρακατω: Για τις αγορες εκτος ΕΕ: Πως οριζεται η ατελεια των 150€? α) Ως η καθαρη αξια του προιοντος και μονο να ειναι μικροτερη ή ιση των 150€? β) Ως η καθαρη αξια του προιοντως συν την καθαρη αξια του κοστος των μεταφορικων εξοδων (CIF) να ειναι μικροτερη ή ιση των 150€?
  • Δημιουργία νέου...