Προς το περιεχόμενο

pluss

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    442
  • ΜΕΛΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

5.869 προβολές προφίλ
  1. Μπορείς και τηλεφωνικά στο 2109555000.
  2. Η πληρωμή που γίνεται κάθε 1η του μηνός αφορά τις παροχές του προηγούμενου μήνα.
  3. Όχι, θα πληρώσεις τον Φεβρουάριο για τις παροχές του Ιανουαρίου.
  4. Η Vodafone τους τελευταίους μήνες έκανε ορισμένες τιμολογιακές αλλαγές (με την πιο πρόσφατη στις 01/12/2023), που επηρεάζουν τους πελάτες σταθερής τηλεφωνίας, δίνοντας έτσι το δικαίωμα στους συνδρομητές να διακόψουν αζημίως το συμβόλαιό τους μέχρι και 2 μήνες μετά από την τελευταία αλλαγή. Συνεπώς, μέχρι και τις 01/02/2024, μπορείς να φύγεις αζημίως επικαλούμενος αυτές τις αλλαγές (ασχέτως που είναι ο πραγματικός λόγος που θες να "σπάσεις" το συμβόλαιό σου είναι άλλος). Την σχετική ανακοίνωση μπορείς να τη βρεις εδώ.
  5. Και εγώ μια από τα ίδια. Ούτε καν το παράβολο δεν δέσμευσαν ακόμα σε εμένα, παίζει να μην έχουν κοιτάξει καν την αίτηση.
  6. pluss

    Aφμ και τράπεζα.

    Όλες οι τράπεζες (πλην της Εθνικής απ' όσο ξέρω) έχουν στο e-banking τους σχετική επιλογή για την αποδοχή ή μη προωθητικών ενεργειών (μέσω e-mail, τηλεφώνου, κ.λπ.) για προϊόντα ή υπηρεσίες με βάση το προφίλ του πελάτη. Οπότε, ας το τσεκάρει όποιος θέλει και αυτό.
  7. Αυτό που για μένα αποτελεί το μεγάλο ερωτηματικό, είναι το πόσο πιεστικοί μπορεί να είναι για να πιάνεις στόχους, κ.λπ.. Γιατί, κατά τ' άλλα, εμένα προσωπικά δεν μου φαίνεται τόσο παράξενο μέσα σε όλα, να υπάρχει και το κομμάτι της προώθησης. Αυτό εξάλλου καλώς ή κακώς υπάρχει στις περισσότερες δουλειές που έρχεσαι σε επαφή με κόσμο, από το κατάστημα ρούχων που θα σου πουν πόσο πολύ σου πάει η τάδε μπλούζα, από το κατάστημα αρωμάτων που "μόνο για σήμερα" έχει 20% έκπτωση η τάδε κολόνια, μέχρι φυσικά και τις τράπεζες που θα σου πουν ότι οι κλοπές στην Αθήνα έχουν αυξηθεί τελευταία, οπότε καλό θα ήταν να κάνεις πρόγραμμα ασφάλισης κάρτας, κ.ο.κ.. Σίγουρα δεν είναι και το πιο ευχάριστο κομμάτι των αρμοδιοτήτων κάποιου, αλλά δεν είναι και κάτι το τρομερό πιστεύω, εφόσον βέβαια γίνεται εντός "φυσιολογικού" πλαισίου... Από εκεί και πέρα, ασφαλώς και δεν πρέπει να την έχει κανείς στο μυαλό του ως μια δουλειά που θα πάρει σύνταξη από αυτή ή να έχει πολλές βλέψεις για ανέλιξη, ωστόσο το να έχει μελλοντικά στο βιογραφικό του μια εργασιακή εμπειρία ως τραπεζικός υπάλληλος έστω για 1-2 χρόνια, μόνο καλό μπορώ να το θεωρήσω, αν φυσικά δεν έχει άλλες προτάσεις για εργασία με περισσότερη σταθερότητα και καλύτερες απολαβές. Καταλαβαίνω εν μέρει πάντως την απογοήτευση του γνωστού σου...
  8. Μιας που πέρασα πρόσφατα την ίδια φάση, θα μοιραστώ την εμπειρία μου για όποιον ενδιαφέρεται. Γενικά: Προσωπικά, πέρασα την πρώτη συνέντευξη, πέρασα επιτυχώς και το online assesment test που μου έβαλαν (για να προχωρήσω στο επόμενο στάδιο μου είχαν πει πως πρέπει να πιάσω τουλάχιστον 5/10) και περίπου 3 εργάσιμες ημέρες μετά ενημερώθηκα πως θα περάσω και από δεύτερη συνέντευξη με τον αρμόδιο διευθυντή της τράπεζας. Πρώτη συνέντευξη: Μου είπαν ότι η αγγελία αφορά θέση ταμία, αλλά επειδή τα ταμεία στη Eurobank σε πολλά υποκαταστήματα λειτουργούν μόνο 08:00-10:00 και 13:00-14:00, μου ανέφεραν πως σε αυτό το "κενό" 3ωρο (10:00-13:00) θα αναλάβω άλλα καθήκοντα "γραφείου" (π.χ. έκδοση/επανέκδοση καρτών, άνοιγμα/κλείσιμο λογαριασμών, παροχή βοήθειας σε άτομα που δεν ξέρουν πώς να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους μέσω των αυτόματων μηχανημάτων, κ.λπ.). Μέσα στα καθήκοντα θα είναι επίσης και η προώθηση καρτών ή/και τραπεζοασφαλιστικών προϊόντων, ανάλογα με τον πελάτη που θα έχω μπροστά μου εκείνη την ώρα. Μισθό μου είπαν γύρω στα 850 καθαρά και τυπικό ωράριο εργασίας 07:45-15:15, εκτός "εξαιρετικών περιπτώσεων" που μπορεί να χρειαστεί να κάτσω 20-30 λεπτά παραπάνω και ότι σε περίπτωση λάθους που αφορά το ταμείο, τότε δεν φεύγω φυσικά έως ότου το βρω. Και συμβάσεις 3μηνες, που ανανεώνονται διαρκώς αν όλα πηγαίνουν καλά και ότι ίσως σε 1-2 χρόνια με απορροφήσει η ίδια η τράπεζα αν μείνει πολύ ικανοποιημένη (για το τελευταίο αμφιβάλλω προσωπικά). Δεύτερη συνέντευξη: Σε γενικές γραμμές άκουσα ό,τι και στην πρώτη. Μου είπαν πως μπορεί να χρειαστεί να μετακινούμαι από κατάστημα σε κατάστημα εντός συγκεκριμένης γεωγραφικής περιοχής ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν κάθε φορά και ότι η θέση αρχικά αφορά το ταμείο και μετέπειτα θα δοθεί έμφαση στην προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών εντός του εκάστοτε καταστήματος.
  9. Εννοώ να συνεννοηθείς μαζί του πριν πληκτρολογήσει το ποσό. Πάντως, πλην των περιπτώσεων χρήσης κουπονιού όπου καθίσταται υποχρεωτική η ηλεκτρονική πληρωμή, έχεις πάντοτε τη δυνατότητα να ορίσεις ως τρόπο πληρωμής τα μετρητά αν αυτό σε κάνει να αισθάνεσαι πιο ασφαλής.
  10. Αν είναι κάτι που θεωρείς ότι μπορείς να το επιλύσεις εκείνη την ώρα με τον οδηγό, μπορείς να το κάνεις, δεν είσαι υποχρεωμένος να μιλήσεις (και) με την εταιρία. Απρόοπτα παντού μπορεί να συμβούν, όπως και το να σου τύχει κάποιος κακός επαγγελματίας, ωστόσο το ότι υπάρχει μια εταιρία, που έχει καταγεγραμμένη τη διαδρομή σου και που σου έχει δώσει εκ των προτέρων μια εκτίμηση κόστους για τη διαδρομή σου, σίγουρα συνιστά μια πρόσθετη δικλείδα ασφαλείας για τον επιβάτη. Αν αποφασίσεις πάντως να ξαναχρησιμοποιήσεις εφαρμογή εύρεσης ταξί, όποια κι αν είναι αυτή, και σου συμβεί κάτι παρόμοιο, θα σε συμβούλευα να στείλεις μήνυμα στην εταιρία και να εκφράσεις τα παράπονά σου. Είναι ακραίο να σε διπλοχρεώσει κάποιος και να το αφήσεις έτσι. Οι αρνητικές αξιολογήσεις δεν αποτελούν πάντοτε τον απόλυτο δείκτη αξιοπιστίας, διότι η συντριπτική πλειοψηφία που θα μπει στη διαδικασία να γράψει σχόλιο θα είναι για να εκφράσει κάτι αρνητικό. Ελάχιστοι θα μπουν στον κόπο να γράψουν σεντόνι για να πουν κάτι θετικό (π.χ. πόσο καλός και εξυπηρετικός ήταν ο οδηγός που τους έτυχε ή να ευχαριστήσουν την εταιρία αν επιλύθηκε άμεσα κάποιο ζήτημα, κλπ). Και αυτό ισχύει γενικά για όλες τις εταιρίες, πλην ακραίων περιπτώσεων.
  11. Ναι, είναι εφαρμογή εύρεσης ταξί. Θα πρέπει να καταχωρήσεις paypal ή χρεωστική/πιστωτική κάρτα για να λειτουργήσει το κουπόνι. Ο συγκεκριμένος ταξιτζής θα σε διπλοχρέωνε ανεξαρτήτως προσφοράς. Εξάλλου, δεν είναι σε θέση να γνωρίζει καν αν έχεις κουπόνι ή όχι. Αυτός απλώς πληκτρολογεί το ποσό που είναι να σε χρεώσει βάσει ταξίμετρου, αλλά το τελικό ποσό που θα χρεωθεί στην κάρτα σου θα είναι αυτό που θα προκύψει μετά την αφαίρεση τυχόν κουπονιών/προσφορών. Όποτε μου έχει συμβεί πάντως κάτι τέτοιο, αμέσως το ανέφερα στην πλατφόρμα (είτε Uber είτε FreeNow) και αφού έλεγξαν την διαδρομή, μου επέστρεψαν τα χρήματα που έπρεπε.
  12. Χριστουγεννιάτικη προσφορά από τη Vodafone και τη FreeNow. Καταχωρήστε στο σχετικό πεδίο "κουπόνια και προσφορές" του FreeNow app τον κωδικό freenowxcuxmas και θα προστεθεί στον λογαριασμό σας κουπόνι αξίας 10€ για την επόμενή σας διαδρομή. Μετά την καταχώρησή του, το κουπόνι θα παραμείνει ενεργό μέχρι τις 05/01/2024 - 23:59. Να σημειωθεί πως θα πρέπει να επιλέξετε πληρωμή μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας ή paypal για να εφαρμοστεί η έκπτωση. Επίσης, αν η διαδρομή είναι κάτω από 10€, το υπολειπόμενο ποσό του κουπονιού θα χαθεί.
  13. Η Nova δυστυχώς είναι η μόνη που δεν παρέχει τη δυνατότητα να κόβεται το internet μόλις τελειώσουν τα data των πακέτων σου. Δεν μπορείς να έχεις καμία προστασία ουσιαστικά.
  14. Ναι, γίνεται και μέσω e-banking. Αφού συνδεθείς και δεις την αρχική σελίδα, πάτησε πάνω στον λογαριασμό που σε ενδιαφέρει, μετά πάτησε την επιλογή "Αναλυτικά" και ύστερα θα δεις λίγο παρακάτω την σχετική δυνατότητα για κλείσιμο του λογαριασμού.
  15. Στην πράξη δεν εφαρμόζεται τίποτα.
  • Δημιουργία νέου...