Προς το περιεχόμενο

kurkosdr

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    2.960
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

kurkosdr's Achievements

  1. Δηλαδή δούλευαν ενώ έκαναν καθιστική διαμαρτυρία, μάλιστα. Εν τω μεταξύ και μόνο που έκαναν κατάληψη στο χώρο εργασίας εμπόδιζαν άλλους να δουλέψουν.
  2. Αν ήταν εναντίον των στρατηγικών επιλογών της εταιρείας να δεις για πότε θα έφευγαν και σε αυτή την περίπτωση. Πχ η Ρωσία ακόμα χρησιμοποιεί το δίκτυο Eutelsat για να μεταδίδει τους δορυφορικούς τηλεοπτικούς σταθμούς της, ας πάει κάνας μηχανικός της EutelSat να κατεβάσει τους Ρωσικούς τηλεοπτικούς σταθμούς (πχ το NTV-Plus που ανήκει στην Gazprom Media) χωρίς έγκριση του προϊστάμενου και να δεις για πότε θα τον συνοδεύσουν εκτός κτηρίου οι σεκιούριτι με το termination notice στο χέρι.
  3. Τσου, δεν είναι point of view: Δεν εκτελείς τα καθήκοντα σου ενώ ο εργοδότης σε πληρώνει κανονικά και σου παρέχει ο,τι χρειάζεσαι για να εργαστείς; Έφυγες.
  4. Εδώ όμως δεν μιλάμε για εργοδοτική αυθαιρεσία εδώ αλλά για εργατική αυθαιρεσία. Τράβα εσύ να κάνεις διαμαρτυρία για θέμα που δεν αφορά τις συνθήκες εργασίας σου αλλά για θέμα που αφορά τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρίας αρνούμενος να εκτελέσεις τα καθήκοντα σου να δεις για πότε θα σε διώξουν από οποιαδήποτε εταιρεία. Bonus άμα κάνεις κατάληψη με τρόπο που εμποδίζει άλλους να δουλέψουν.
  5. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν η πλειοψηφία είχε εκλέξει κυβέρνηση εντελώς εχθρική ενάντια σε αυτά τα δικαιώματα τότε ο,τι και να έκαναν στο δρόμο δεν θα έπαιρναν τίποτα. Ο μύθος ότι η διαμαρτυρία της 1ης Μαΐου έφερε αξιωματικά την κατοχύρωση δικαιωμάτων είναι ακριβώς αυτό: ένας μύθος. Η καθοριστική ενέργεια λοιπόν είναι η ψήφος στην κάλπη από όλους μας ώστε να εκφράζεται η πραγματική πλειοψηφία, διαμαρτυρόμενοι να διαδηλώσουν για το οποιοδήποτε ζήτημα θα βρεθούν, δεν είναι εκεί το πρόβλημα.
  6. Ας μην υπήρχαν εκλεγμένες κυβερνήσεις να καθιερώσουν τα δικαιώματα ως νόμο για όλους και θα σου έλεγα εγώ τι αποτέλεσμα θα είχε η "Εργατική Πρωτομαγιά". Θα ήταν κάτι σαν τις διαμαρτυρίες στην πλατεία Τιανανμέν, όπου έγιναν και αυτό ήταν. Απλά η "Εργατική Πρωτομαγιά" πουλάει ως μύθος και παρέχει μια μέρα στα συνδικάτα να κάνουν ελεγχόμενη εκτόνωση τυχόν grievances, όποτε όλοι -μα όλοι- είναι ευχαριστημένοι που υπάρχει ως μύθος.
  7. Δεν κατακτήθηκαν με αγώνες αλλά με ψήφο. Δες πχ στην Κίνα που δεν έχουν ψήφο τι έχουν κατακτήσει μέχρι τώρα (θα σου έλεγα τι έχουν κατακτήσει μέχρι τώρα αλλά θα με μπανάρουν οι mods άμα το γράψω).
  8. Να υποθέσω late Millennials/Gen-Z που νομίζουν ότι ο κόσμος περιστρέφεται γύρω από αυτούς ή θα έπρεπε να περιστρέφεται γύρω που αυτούς. Μόλις πήραν μια γερή δόση πραγματικότητας. Ναι, "ειρηνική διαμαρτυρία" κάνοντας κατάληψη του χώρου και εμποδίζοντας όσους θέλουν να μπουν. Οι τύποι νόμιζαν ότι θα ήταν σαν αυτές τις διαδηλώσεις στα κέντρα Ευρωπαϊκών πόλεων που πληρώνουν ένα προστιματάκι (αφότου έχουν προκαλέσει κυκλοφοριακό έμφραγμα σε ολόκληρη πόλη) και αυτό ήταν. Φαντάσου να έχεις δουλειά στη Google και να τη χάσεις χωρίς να πάρεις καν συστατική επιστολή επειδή νομίζεις ότι η εργοδοσία έχει την υποχρέωση να συμμερίζεται την αποψάρα σου. Αν δεν τους άρεσε για οποιοδήποτε λόγο ας έφευγαν.
  9. Τα warrants είχαν ημερομηνία λήξης, οπότε η κυβέρνηση άσκησε το δικαίωμα όταν θεώρησε ότι την συνέφερε να ασκήσει το δικαίωμα (σκέψου ότι λόγω υψηλών επιτοκίων τα χρηματιστήρια έχουν αβέβαιη απόδοση πλέον). Επίσης αν κάνεις έτσι για 35εκ ευρώ κατά τη διάρκεια της πανδημίας (που πήραν τόσοι άλλοι) που έδωσε το το κράτος στην Aegean φαντάζομαι όταν η κρατική Ολυμπιακή που μας χρέωσε 2 δις ευρώ την περίοδο 1999-2007 (δηλαδή σε κανονικές εποχές) ήσουν στους δρόμους και διαδήλωνες κάθε μέρα, έτσι; Αλλά όταν αναφέρουμε τις τεράστιες ζημιές της κρατικής Ολυμπιακής και τις συγκρίνουμε και με την πανδημική ενίσχυση της Aegean και με τις επιδοτήσεις των άγονων γραμμών για κάποιο λόγο οι θιασώτες του πρώην κρατικού αερομεταφορέα το κάνουν αβαβά. Εκεί που χρεώθηκαν και τα λεφτά που πήραν ένα σωρό μικρές επιχειρήσεις (με μεγαλύτερο ποσοστό στήριξης από την Aegean ανάλογα με τον κύκλο εργασιών τους). Για την κρατική Ολυμπιακή: Όταν κάτι σου βγάζει ζημιά και δεν μπορείς να το εξυγιάνεις, είναι παθητικό και όχι "ασημικά". Χωνέψτε το: Οι κυβερνήσεις δεν μπορούν να εξυγιάνουν κερδοσκοπικές επιχειρήσεις, δεν μπορούν να ρισκάρουν να γίνουν μη αρεστοί στους ψηφοφόρους απολύοντας κόσμο όπως μόλις έκανε ο Μασκ (και τον βρίζουν μέχρι και στην Ελλάδα), πόσο μάλλον να διώξουν διορισμένα κομματόσκυλα (δικά τους και των προηγούμενων). Το ίδιο για τον ΟΣΕ. Για τον ΟΠΑΠ συμφωνώ δεν έπρεπε να πωληθεί γιατί ήταν license to make money, αλλά λόγω μνημονίου υπάχθηκε στον ΤΑΙΠΕΔ για ταϊσουμε κηφήνες (συν πίεση από την ΕΕ για απελευθέρωση της αγοράς του τζόγου). Αλλά θέλω να είμαι ξεκάθαρος ότι ένα (πρώην) νομικό μονοπώλιο στην αγορά του τζόγου (δηλαδή license to make money όπως είπα πιο πάνω) δεν έχει καμιά σχέση με εταιρίες όπως η Ολυμπιακή που οφείλουν να είναι ανταγωνιστικές πχ ενάντια στην Easyjet και την Ryanair. Ή ακόμα και ο ΟΣΕ που έχει ανταγωνισμό από τα ΚΤΕΛ και τα αεροπλάνα. Πόσες φορές πρέπει να σου πούμε ότι πήραν και τόσοι άλλοι από μικρές επιχειρήσεις μέχρι και φυσικά πρόσωπα; Και για τις επιχειρήσεις πολύ περισσότερο αναλογικά με τον κύκλο εργασιών τους. Ναι, τα λεφτά που τύπωσε η ΕΕ κατά τη διάρκεια της πανδημίας προορίζονταν για τέτοιου είδους "κάψιμο" κατά τη διάρκεια του lockdown, πόσο πιο απλά να στο πω; Τσου, άλλο η ΕΡΓΟΣΕ και άλλο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ποσώς με ενδιαφέρει, εφόσον μπήκε σφήνα η Sky Express και πήρε 6 στα 10 άγονα δρομολόγια σημαίνει ότι υπάρχει δυνατότητα ανταγωνισμού, όποιος νομίζει ότι μπορεί να τα κάνει φθηνότερα εκεί είναι ο διαγωνισμός. Επαναλαμβάνω: Αν μπορεί κάποιος να το κάνει φθηνότερα από τις Aegean και Sky Express (πχ Ryanair, Easyjet), εκεί είναι ο μειοδοτικός διαγωνισμός να το κάνει. Ποιο μονοπώλιο; Στον μειοδοτικό διαγωνισμό; Απλα μερικοί εδώ μέσα δεν ξέρετε πόσο ζημιογόνα μπορεί να είναι αυτά τα αεροπορικά δρομολόγια στην εποχή των υψηλών τιμών καυσίμων και των high-speed ferries (τη στιγμή που ο περισσότερος κόσμος απλά πάει με το καράβι και με το αυτοκίνητο του κιόλας). Για να στο πω απλά, σαν φορολογούμενος που δεν παίρνω αεροπλάνο για μετακινήσεις εσωτερικού, δεν έχω καμιά υποχρέωση να σου πληρώνω τα αεροπορικά σε ποσοστό που εσύ θεωρείς "δίκαιο". Σου πληρώνω μια επιδότηση για άγονες γραμμές και μέχρι εκεί. Επαναλαμβάνω: το να λες ότι μόνο η Aegean πήρε ενώ πήραν μέχρι και τα κομμωτήρια και οι φούρνοι είναι τουλάχιστον γελοίο.
  10. Κάτι το οποίο σου βγάζει ζημιές ~350εκ ευρώ το χρόνο (όσες δηλαδή έβγαζε η κρατική Ολυμπιακή) όταν το πουλάς δεν το "ξεπουλάς", το ξεφορτώνεσαι. οι επιδοτήσεις για την άγονη γραμμή δίνονται με μειοδοτικό διαγωνισμό, και τις περισσότερες τις πήρε η Sky Express και όχι η Aegean: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3692310/elixe-i-proti-aeromaxia-ton-agonon-grammon-sti-sky-express-6-kai-stin-olympic-air-4/ Άρα αυτό που το είπες ότι τα πήρε η Aegean είναι ψέμα. Επίσης μερικές πρώην "άγονες γραμμές" αποχαρακτηρίστηκαν λόγω ανταγωνισμού. Τώρα για τα €180 ανά πτήση αν κάποια εταιρεία νομίζει ότι μπορεί να το κάνει φθηνότερα ας συμμετάσχει στο μειοδοτικό διαγωνισμό, η κυβέρνηση επιδοτεί μέχρι ενός ορίου τις "άγονες γραμμές" αλλά δεν είναι ο πατερούλης σου να σου πληρώνει τα αεροπορικά εισιτήρια. από τα οποία τα 85εκ ευρώ τα πήρε πίσω από τα warrants, κάτι το οποίο αποκλείεται να μην το πήρε το αυτί σου αν παρακολουθείς τον τομέα, οπότε να λες ότι πήρε 120εκ ευρώ είναι ψέμα. Δηλαδή σε περίοδο πανδημίας (που πήραν λεφτά από την κυβέρνηση μέχρι και τα κομμωτήρια), η κυβέρνηση έδωσε το 1/10 από το όσα έριχνε στη μονίμως ζημιογόνο κρατική Ολυμπιακή κάθε χρόνο. Θα πεις και άλλα ψέματα ή να το λήξουμε εδώ; Επειδή μερικοί ελπίζετε ακόμα να χωθείτε "κάπου" στο δημόσιο δεν σημαίνει ότι έχουμε υποχρέωση να ακούμε τις μπαρούφες σας.
  11. Εν τω μεταξύ στην ΕΕ βρίσκονται σε πανικό επειδή η BYD ετοιμάζεται να πουλήσει ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε τιμές βενζινοκίνητου, αλλά μερικοί νομίζουν ότι δεν είναι το μέλλον. Για το άλλο, αν συμφωνήσουμε ότι το CO2 που προέρχεται από ορυκτά κάυσιμα αποτελεί μια μορφή ρύπου που προκαλεί ζημιά στο κλίμα του πλανήτη, δεν θα πρέπει να φορολογείται ως ρύπος; Και δεν θα πρέπει να υπάρχουν κίνητρα για την σταδιακή μετάβαση σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας που δεν εκλύουν CO2;
  12. Αυτό που υπονοείται εμμέσως πλην σαφώς είναι ότι υπάρχει ένα 10% του εργατικού δυναμικού που μπορεί να απολυθεί χωρίς να επηρεαστεί η παραγωγικότητα και η καινοτομία, άρα η παραγωγικότητα και η καινοτομία ανά υπάλληλο θα αυξηθεί. Αυτό που πραγματικά συμβαίνει είναι ότι τα (σχεδόν) τζάμπα δανεικά τελειώσαν, λόγω αύξησης του επιτοκίου από την ΕΚΤ και την κεντρική τράπεζα των ΗΠΑ σημαίνει ότι τα δανεικά έχουν πλέον κόστος, συν το ότι στην περίπτωση της Tesla η αγορά των EVs έχει γίνει πιο ανταγωνιστική. Οπότε κόβουν αυτό το 10% του εργατικού δυναμικού που θεωρούν ότι μπορούν να κόψουν χωρίς να υπάρξει ουσιαστική ζημιά στην παραγωγικότητα και την καινοτομία.
  13. Πλέον στην αγορά των EVs έχουν εισέλθει κολοσσοί όπως η Hyundai και η BYD και η Tesla αισθάνεται την πίεση. Πλέον "λαθάκια" όπως πόρτες πορτμπαγκάζ που μπάζουν νερά, υπερβολικά μεγάλα κενά μεταξύ των πάνελ, και κακό after sales δεν δικαιολογούνται. Και έτσι πρέπει να είναι, τα EVs δεν είναι πλέον "πείραμα" αλλά mainstream προϊόντα.
  14. Και οι τεχνικοί της Nvidia έλεγαν ότι τα τσιπ τους δεν καταστρέφονται από το thermal stress, αλλά φευ! https://web.archive.org/web/20101004114517/http://www.theinquirer.net/inquirer/news/1736698/nvidia-settles-bumpgate-class-action-lawsuit Δεν τους νοιάζει η αξιοπιστία, απλά να βγάλει την εγγύηση και να δείχνει καλά στα benchmarks δυστυχώς.
  15. Να μην επιτρέπει! Αυτή βγάζει τα specs, αυτή παρέχει τα chipsets, δεν είναι δημόσια υπηρεσία να είναι υποχρεωμένη εκ του νόμου να εξυπηρετεί τους πάντες, έχει δικαίωμα να βάζει όρους δηλαδή υποχρεωτικά specs στους συνεργάτες της.
  • Δημιουργία νέου...