Προς το περιεχόμενο

opterios

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    233
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με opterios

  • Ημερομηνία γέννησης 03/12/1979

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

opterios's Achievements

  1. Αν το αγαπάς και το γουστάρεις, τότε μην το φοβηθείς. Το μόνο που θα πρέπει να σκεφτείς είναι ότι θα πρέπει να ξεκινήσεις κάνοντας μία προσωρινή θυσία στο οικονομικό κομμάτι, καθότι η ηλικία δε θα επηρεάσει το μισθό. Μία εταιρία θα σε προσλάβει ως junior developer, οπότε και ως junior θα σε πληρώνει. Αν όμως το αγαπάς και δουλέψεις πολύ με προσωπικό σου χρόνο επάνω στον προγραμματισμό, τότε μπορείς να κάνεις catch up σχετικά γρήγορα και ενδεχομένως σε λίγα χρόνια να παίρνεις τα ίδια χρήματα με αυτά που θα έπαιρνες αν είχες ξεκινήσει πιο μικρός, στο χέρι σου είναι. Είναι ένα επάγγελμα που το skill πληρώνεται. Τώρα, σχετικά με την επιλογή περιβάλλοντος, επειδή είπες ότι προτιμάς το backend, τότε θα πρότεινα με κλειστά μάτια C# και να ακονίσεις και τις γνώσεις σου σε SQL (οποιαδήποτε από τις μεγάλες είναι μια χαρά, για ευκολία θα σου πρότεινα να παίξεις με SQL Express που είναι εύκολη να σετάρεις και είναι free), καθότι backend χωρίς ένα RBDMS δεν νοείται στο 99% των υλοποιήσεων. Τη C# στην προτείνω για πολλούς λόγους, εκ των οποίων μερικοί είναι: πληθώρα δωρεάν εκπαιδευτικού υλικού μεγάλη ζήτηση στην αγορά σχετικά πιο εύκολη για αρχάριους σε σχέση με άλλα περιβάλλοντα τεράστιος αριθμός βιβλιοθηκών σχεδόν σε κάθε πρόβλημα που θα πέσεις, θα υπάρχει κάποιος που το έχει ήδη αντιμετωπίσει κι επιλύσει Παράλληλα με τη C# ωστόσο, όπως σωστά ειπώθηκε και από κάποιον παραπάνω, πρέπει να εστιάσεις και στις αρχές του προγραμματισμού. Ο προγραμματισμός είναι ένας διαρκής κύκλος μεταξύ θεωρίας και πράξης. Μόνο με πράξη δε θα έχεις βέλτιστο αποτέλεσμα, μόνο με θεωρία δε θα μάθεις ποτέ. Ίσως ακούγεται λίγο ανάποδο, αλλά νομίζω πως με την πράξη μαθαίνεις και με τη θεωρία βελτιστοποιείς.
  2. opterios

    Apex Legends [F2P Battle Royale]

    Παιδιά, έχει καταφέρει κανείς αυτό έως τώρα;
  3. opterios

    Overwatch Topic v1

    Ξέχασες τον Ρώσσο (SDB)
  4. opterios

    Assetto Corsa Competizione [PC]

    Βγήκε το reveal trailer. 12 Σεπτεμβρίου το early access και content update κάθε μήνα, μέχρι την τελική έκδοση το 2019:
  5. opterios

    Assetto Corsa Competizione [PC]

    Περιμένω πώς και πώς να βγει το παιχνίδι. Έχω μάθει διάφορα για το μοντέλο καιρού, θα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Η ομάδα του Assetto Corsa ούτως ή άλλως πάντα στοχεύει σε εξαιρετικά physics, να δούμε τι άλλο θα φέρει. Έχουν πει ότι θα υπάρχει σύστημα καριέρας και απ' ό,τι έχω καταλάβει, θα μοιάζει λίγο με το iRacing το match making. Όσο για τα γραφικά, είναι unreal 4. Αν δεν εντυπωσιαστήκατε, μάλλον φταίει το video που είδατε. Η unreal 4 έχει φωτορεαλισμό.
  6. opterios

    Overwatch Topic v1

    Why not participate?
  7. opterios

    Overwatch Topic v1

    Να προσθέσω ότι η χρήση μικροφώνου και Discord είναι υποχρεωτική. Επίσης, το mode των matches θα είναι κανονικό competitive mode.
  8. opterios

    Overwatch Topic v1

    Γράψε λάθος, ρε παιδι μου. Δεν ήξερα ότι το CS είναι team-based. Ίσως το μπέρδεψα με COD (που επίσης έχω μεσάνυχτα).
  9. opterios

    Overwatch Topic v1

    Sorry, δεν έχω όντως ιδέα!! Αν έλεγα COD θα ήμασταν εντάξει;
  10. opterios

    Overwatch Topic v1

    Όταν δεν είσαι DPS, σου φταίει ο DPS, όταν δεν είσαι support, σου φταίει το support... Οι DPS τρώνε συνήθως το μεγαλύτερο κράξιμο και είναι και λόγος που κάποιοι παίκτες δεν τους ακουμπάνε. Ακόμα και σε περιπτώσεις που υπάρχει αποκλειστική ευθύνη των tanks ή των supports που ένας DPS δεν μπορεί να δουλέψει, στη συνείδηση της ομάδας ο DPS θα φταίει (άσχετα αν αρκετές φορές ισχύει πραγματικά ή όχι). Ειδικά στα χαμηλότερα tiers, το επιχείρημα αυτό παίζει πολύ. Όσο ανεβαίνεις, τόσο λιγότερο κατηγορούνται αποκλειστικά οι DPS. Δε λέω, οι DPS είναι αυτοί που θα κάνουν το πολύ damage και τα kills, και ναι, είναι τις περισσότερες φορές το πιο impactful class, αλλά είναι πολύ συχνό το φαινόμενο ένας decent DPS να μην μπορεί να κάνει τίποτα, επειδή κάτι δε δουλεύει σωστά στην ομάδα. Το "εύκολο" πόρισμα είναι ότι φταίει ο DPS (και φυσικά θα υπάρχουν φορές που θα φταίει), αλλά συνήθως το πρόβλημα είναι βαθύτερο μέσα στην ομάδα και εξαιρετικά σύνθετο να το αντιληφθεί κανείς εγκαίρως για να προσαρμοστεί. Θα σου πρότεινα να κλείνεις το voice chat και να κάνεις εσύ κάθε φορά ό,τι καλύτερο μπορείς. Προσοχή όμως, αυτό δε σημαίνει να παίξεις mentally απομονωμένος σα να παίζεις CS, πηγαίνοντας μόνος για kills κλπ. Πάντα να παίζεις έχοντας υπόψη σου τι κάνει και πού βρίσκεται η ομάδα σου, αλλά και η αντίπαλη ομάδα, και να προσπαθείς να κάνεις synergies με τα ultimates κλπ και να τους βοηθάς/καλύπτεις όπου μπορείς και όπου προβλέπει ο ρόλος σου. Απλώς, μπορείς να τα κάνεις όλα αυτά απέχοντας από το voice. E, το boosting δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Εγώ μία φορά το έκανα (πήγα έναν φίλο από high bronze σε low gold), αφενώς γιατί για να είμαι ειλικρινής είχα περιέργεια αν θα μπορέσω, αφετέρου γιατί όντως θεωρούσα ότι ο φίλος μου άξιζε για παραπάνω και ότι είχε κολλήσει στο "elo hell" Σταμάτησα στο high gold ενώ ήμουν σε σερί νικών, γιατί άρχισα να νιώθω άσχημα και για τους αντιπάλους μου στα lower tiers, αλλά και για τους μελλοντικούς συμπαίκτες του φίλου μου. Θεωρούσα ότι δεν είναι κάτι κακό, αλλά εκ των υστέρων, βλέποντας τι έγινε ακριβώς, συνειδητοποίησα ότι κακώς το έκανα και δε θα πρότεινα σε κανέναν να το κάνει. Είναι εντελώς εκτός του "ηθικού κώδικα" του παιχνιδιού....
  11. opterios

    Overwatch Topic v1

    Αν αρχίσεις με ένα φρέσκο account στο quick play και παίζεις απίστευτα καλά, λόγω εμπειρίας, το MMR σου θα γίνει adjust ότι είσαι πχ. master. Οπότε φαντάζεσαι τι θα γίνει όταν αρχίσεις να παίζεις competitive! Sooner or later, θα καταλήξεις πάλι εκεί που πρέπει να είσαι.
  12. opterios

    Overwatch Topic v1

    Υπάρχει community. Όποιος ενδιαφέρεται, ψάχνει και βρίσκει πρόθυμο κόσμο να τον βοηθήσει
  13. opterios

    Overwatch Topic v1

    Ας το πάρουμε λίγο από την ανάποδη. Έστω ότι τα παραπάνω δε φταις εσύ. Έχεις όμως εστιάσει στο πού φταις; Διότι, για το ότι δεν ανεβαίνεις, εσύ φταις (και ο καθένας μας δηλαδή, όχι μόνο εσύ). Αν η ομάδα σου κάνει διαρκώς όλα τα παραπάνω λάθη, με αποτέλεσμα να μην μπορεί τελικά να νικήσει, σημαίνει ότι δεν έκανες αυτό το κάτι παραπάνω για να τη φέρεις εσύ σε πλεονεκτική θέση. Κάθε ήρωας μπορεί να κάνει "carry" την ομάδα του αν είναι καλός και σωστός στο ρόλο του. Μου έλεγε ένας Grandmaster Lucio ότι ο λόγος που σκαρφάλωσε τόσο πολύ (από Gold) ήταν ότι έμαθε πώς να κάνει carry με τον Lucio, πηγαίνοντας ως disruptor μέσα στην αντίπαλη ομάδα, απασχολόντας στόχους κλειδιά (πχ. soldier, widow κλπ), παίζοντας συνήθως μακριά από την ομάδα του, δίνοντας όμως έτσι τον χώρο στην υπόλοιπη ομάδα να εκμεταλλευτεί αυτό το disruption για να πιέσει και τελικά να κερδίσει το fight. Το παραπάνω είναι ένα απλό παράδειγμα και μάλιστα με έναν ήρωα που λες "πώς θα κάνεις carry" με Lucio;
  14. opterios

    Overwatch Topic v1

    Τελικά πείστηκε; Υπάρχει κόσμος που ούτε έτσι δε θα πειθόταν και απλώς θα θεωρούσε ότι έτυχε σε άτυχο σερί. Βέβαια, για λίγα games είναι κάτι που μπορεί να συμβεί όντως, αλλά λογικά τα matches στο 3200 πρέπει να του φάνηκαν διαφορετικά.
  15. opterios

    Overwatch Topic v1

    Έχω παίξει με 1300 SR, το οποίο το πήγα 2100 μέσα σε περίπου 8 ώρες. Οπότε ναι, ξέρω πώς παίζουν εκεί κάτω και ακριβώς γι' αυτό δεν πιστεύω στο elo hell. Ομοίως, φαντάζομαι ένας Master αν έπιανε το account μου θα το πήγαινε high diamond χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Οπότε τι να γκρινιάζω εγώ για άχρηστους συμπαίκτες, από τη στιγμή που πάντα υπάρχει κάτι παραπάνω που θα μπορούσα να έχω κάνει; Δε μου φταίνει οι συμπαίκτες μου που δεν ανεβαίνω. Εγώ φταίω. Δεν αμφιβάλλω ότι σου κάθονται πολλές φορές κακοί συμπαίκτες κλπ. Αν όμως είσαι καλύτερος από το elo στο οποίο βρίσκεσαι, τότε είσαι ένας σταθερά θετικός παράγοντας για την εκάστοτε ομάδα στην οποία βρίσκεσαι, που σημαίνει ότι κατά συνέπεια θα έχεις >50% win rate, άρα θα ανεβαίνεις.
  • Δημιουργία νέου...