Προς το περιεχόμενο

mankam

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    84
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με mankam

  • Ημερομηνία γέννησης 02/05/1967

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.448 προβολές προφίλ

mankam's Achievements

  1. Ναι υπάρχει ίντερνετ για την ακρίβεια έχει ενα tv box αλλά σταμάτησε να παίζει μου είπε και δεν υπάρχει κάποιος εκεί να τον βοηθήσει να το σεταρει ξανα , οπότε σαν λύση βρίσκω να του στείλω ενα αλλο.
  2. Ξεθάβω αυτό το θέμα για να μην ανοίγω νέο, θέλω να στείλω στον θείο μου (81 χρόνων) που μένει μόνιμα στην Γαύδο ενα tv box για να βλέπει τα ελληνικά ελεύθερα κανάλια να έχει τηλεκοντρόλ και απλό στον χειρισμό του δεν υπάρχουν πολλές απαιτήσεις. Υπάρχει κάτι έτοιμο στην αγορά η πρέπει να το σετάρω εγώ πρίν το στείλω ώστε να το συνδέσει και να παίζει αμέσως?
  3. Αλαζονείας συνέχεια Πρόσφατα μείωσαν το εβδομαδιαίο ποσοστό εκκαθάρισης για τις ολοκληρωμένες παραγγελίες που αποδίδουν στο κατάστημα στην προσπάθεια τους να πουλήσουν την συνδρομή Smart Finance με 62 ευρώ συνδρομή κάθε μήνα για καθημερινή εκκαθάριση πληρωμών. Νέα τροποποίηση της σύμβασης στην προσπάθεια να κόψουν την επικοινωνία ανάμεσα σε πελάτη και καταναλωτή η οποία επιφέρει κυρώσεις στο κατάστημα που τις παραβιάζει, παραθέτω απόσπασμα. Επικοινωνία καταστημάτων με χρήστες α. Η απευθείας επικοινωνία των καταστημάτων με τους καταναλωτές δεν επιτρέπεται είτε για λόγους επιβεβαίωσης ή/και ενημέρωσης για την πορεία των παραγγελιών μέσω Skroutz Marketplace είτε για διαφημιστικούς ή προωθητικούς σκοπούς (μέσω email, SMS, viber, whatsapp, κ.α.). Ως μοναδικός επιτρεπτός τρόπος επικοινωνίας με τους καταναλωτές καθίσταται η διαχειριστική πλατφόρμα των παραγγελιών σας, ο Χώρος Συνεργατών (Merchants' Panel). *Εξαίρεση αποτελούν οι παραγγελίες με έκδοση τιμολογίου 39Α, για τις οποίες έχετε τη δυνατότητα να προχωράτε σε απευθείας επικοινωνία με τον καταναλωτή με σκοπό την αμεσότερη εξυπηρέτησή τους. β. Δεν επιτρέπεται η απευθείας επικοινωνία με χρήστες με σκοπό την προτροπή ακύρωσης παραγγελιών όταν τα προϊόντα της παραγγελίας δεν είναι διαθέσιμα. γ. Δεν επιτρέπεται η χρήση προσβλητικής ή ανάρμοστης γλώσσας κατά την επικοινωνία σας με τους καταναλωτές. δ. Δεν επιτρέπεται οποιαδήποτε ενέργεια που αποσκοπεί να αφαιρέσει την πώληση από το Skroutz ή να την κατευθύνει εκτός Skroutz Marketplace. Κυρώσεις από την αθέτηση της Πολιτικής Ορθής Χρήσης Στην περίπτωση αθέτησης των ανωτέρω, προβλέπεται η προσωρινή ή/και μόνιμη απενεργοποίηση του παραβιάζοντος καταστήματος σύμφωνα με την παρακάτω διαδικασία : Στην πρώτη παράβαση προβλέπεται η απενεργοποίηση για επτά (7) ημερολογιακές ημέρες που συνοδεύεται με αφαίρεση οποιονδήποτε προνομίων ή εκπτώσεων για το διάστημα ενός (1) ημερολογιακού μήνα από τη χρονική στιγμή της απενεργοποίησης. Στη δεύτερη παράβαση προβλέπεται απενεργοποίηση για δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες που συνοδεύεται με αφαίρεση οποιονδήποτε προνομίων ή εκπτώσεων διάστημα δύο (2) ημερολογιακών μηνών από τη χρονική στιγμή της απενεργοποίησης. Στην τρίτη παράβαση προβλέπεται μόνιμη απενεργοποίηση από την πλατφόρμα. Ωστόσο, ανάλογα με το είδος της παράβασης και την κρισιμότητα αυτής, εξετάζεται από το Skroutz τυχόν μόνιμη απενεργοποίηση του καταστήματος, χωρίς να προηγηθεί προσωρινή απενεργοποίηση αυτού.
  4. Μονο αν το ηξερες και τα ζητουσες.
  5. Ισχυε,αλλα πλεον δεν δινουν, ειναι μεσα στις συμβατικες υποχρεωσεις του καταστηματος, αυτο απαντησαν σε τικετ που εστειλα και ζητησα να μου στειλουν λογω οτι μου τελειωσαν, (εστελναν αν ζητουσε το καταστημα μεχρι προτινος)
  6. Θα επιβεβαιώσω όλα τα παραπάνω, στην δική μου περίπτωση έχω ακαραχώρητα 3 μήνες προϊόντα και πάμε στον τέταρτο, αναφέρομαι σε προϊόντα εμπορικά και εποχιακά που ήδη έχω πωλήσεις σε φυσικό κατάστημα και eshop, η απάντηση τους σχετικά με τον χρόνο ταξινόμησης είναι αυταρχική και δεν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας και δεν βλέπω να υπάρχει τέτοιος όρος μέσα στην σύμβαση συνεργασίας, είναι θέμα χρόνου να αποχωρήσω και δεν πρόκειται να τους χαρίσω το υπόλοιπο συνδρομής άσχετα αν το ξεκαθαρίζουν ότι συνδρομή δεν επιστρέφεται. Επίσης κάτι που δέν έχει αναφερθεί είναι η απενεργοποίηση προϊόντων χωρίς καμία ενημέρωση χωρίς την δυνατότητα να εμφανιστούν στην πλατφόρμα στο μέλλον, εχω 217 απο αυτά. Οσοι φύγατε και σκέφτεστε να επιστέψετε η θέλετε να μπείτε στο skroutz τώρα να το σκεφτείτε καλά.
  7. Αραγε την προσφορά την στέλνει σε όλους όσους δεν πλήρωσαν η επιλέγει καταστήματα με μεγάλους τζίρους, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε αν ισχύει σε όλους..
  8. Αυτο που αναφερεις ειναι πολυ σημαντικο, κανε ενα print screen το σημειο που λενε για εκπτωση στις προμηθειες γιατι παει αλλου το πραγμα για οσους πληρωσαν εμπροθεσμα και δεν εχουν αυτη την εκπτωση .
  9. Εξαιρετική ιδέα, είμαι πωλητής στο ebay, με πάνω 750 feedback, κοιτούσα πάντα το προφίλ του αγοραστή πριν στείλω την παραγγελία, πιστεύω οτι θα ήταν πολύ χρήσιμη μία αξιόπιστη βάση δεδομένων και αγοραστών και πωλητών στην ελληνική αγορά. Θυμάμαι περίπτωση "πελάτη" εδω στην Ελλάδα πού παράγγειλε 3 φορές και ακύρωσε 3 φορές αφού το παρέδωσα στο Κούριερ δηλαδή χρεώθηκα τα μεταφορικά + συσκευασία και το προϊόν έκανε βόλτες για μέρες μέχρι να το παραλάβω,
  10. Το μόνο που έχει λογική όσο αφορά τις πληρωμές που καθυστερεί, είναι οι 14 μέρες που έχει ο πελάτης να επιστρέψει προϊόν απο την στιγμή που το παραλαμβάνει απο το Κούριερ, χωρίς να αποτελεί δικαιολογία για ολο το ποσό παραγγελιών που παρακρατούν. Οσο αφορά το skroutz τα επόμενα χρόνια θα πουλάει απευθείας στον καταναλωτή βγάζοντας τα καταστήματα σταδιακά έξω αφού έχει κάνει μια εκ του ασφαλούς στατιστική σχετικά με εμπορικούς κωδικούς.
  11. Θα σου πω την εμπειρία μου απο τα φυσικά καταστήματα και είναι πάνω απο 35 ετών Ο Έλληνας δεν φεύγει χωρίς απόδειξη οι συναλλαγές με κάρτα έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια σε πολύ μεγάλο ποσοστό οπότε όποιος δεν κόψει απόδειξη παίζει ρώσικη ρουλέτα με την εφορία, και ένα μικρό ποσοστό των πελατών προσπαθούν να επωφεληθούν με χαμηλότερη τιμή απο το κατάστημα χωρίς να κόψει απόδειξη, δηλαδή 12ευρώ προϊόν να το πάρει 10 χωρίς απόδειξη, και ρωτάω συμφέρει το κατάστημα ?
  12. Είναι τουλάχιστον χαζομάρα να μην κόβεις παραστατικό όταν κάνεις πωλήσεις μέσω e-shop η πλατφόρμας τύπου skroutz best price,όλα καταγράφονται οι πωλήσεις, τα τιμολόγια προμήθειας απο τις πλατφόρμες που αντιστοιχούν στο Χ ποσοστό προμήθειας επι τζίρου, όλα αυτά ελέγχονται, πλέον τα Ζ των ταμειακών καθημερινά διαβιβάζονται στο taxis, αυτά τα αρχεία πωλήσεων θα υπάρχουν για πάντα και θα μπορεί να ανατρέξει η εφορία ανα πάσα στιγμή σε βάθος χρόνου. Υ.Γ. Ήδη η εφορία αντλεί στοιχεία από το skroutz και καλά κάνει, ίσως είναι ο μόνος τρόπος για να καθαρίσει ο χώρος από "εμπόρους" που δουλεύουν στο κόστος χωρίς παραστατικά για να ρεφάρουν, η έτσι νομίζουν τουλάχιστον.
  13. Τo viber είναι το ποιο εύκολο, σου έχω στείλει μήνυμα πρίν μέρες σχετικά με την δημιουργία ομάδας εκεί , προφανώς δέν το είδες.
  14. Η συνδρομή προκαταβάλλεται, δηλαδή όσοι πλήρωσαν ισχύει για ένα χρόνο μέχρι 02/03/24 εξαιρούνται όσοι είχαν ήδη ενεργή συνδρομή
  • Δημιουργία νέου...