Προς το περιεχόμενο

greekmm

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    162
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από greekmm

  1. Ναι την σπανε σε τμηματικες αποστολες αναλογα την διαθεσιμοτητα
  2. Ξαναγράφω. Αντιμετώπισε κάποιος πρόβλημα με ηλεκτρονική παραγγελία ; Εχω δοκιμάσει από κινητό και υπολογιστή και όταν παω να κάνω ολοκληρωση παραγγελίας με πετάει ξανά στην ίδια σελίδα.
  3. Είχε κανένας πρόβλημα στο "Ολοκλήρωση" της παραγγελίας ; Κολλάει εκεί και με ξανα γυρίζει πίσω . Τις τελευταίες 2 ώρες και απο laptop (2 browsers) και από κινητό .
  4. greekmm

    Αγορα Bluetooth Handsfree

    Παρακαλώ για τις προτάσεις σας για αγορά Bluetooth Handsfree για χρήση καθημερινή 3-4 ώρες 1) Κλήσεις παραδοσιακές 2) Ακρόαση μουσικής τρέξιμο/ΜΜΕ 3) Calls π.χ. Microsoft Teams Χαρακτηριστικά : ANC, Budget 100-150 euros
  5. Έχοντας μηχανή Νεσπρεσσο και μηχανή Συμβατική Gaggia μην συγκρίνεται τον καφέ που βγάζει μια μηχανή σαν του τοπικ με μία Nespresso. Ειναι αρκετά κατώτερος . Πχ με εναν διπλό (=16gr = 0.40-0,50 ευρώ) με συμβατική μηχανή πίνεις εναν πολυ καλό φρεντο εσπρεσσο/καπουτσινο ενώ με 2 κάψουλες νεσπρεσσο ῍0.60 δεν ειναι καλό το αποτέλεσμα ( φρεντο πάντα) .
  6. Αυτο που αναφέρεις το έχει κάνει κάποιος ή μιλάμε θεωρητικά . Ελλάδα μιλάμε πάντα. Εννοω να πας κατευθείαν στον 2ο χρόνο σε istorm . Τυπικά αν δεις από τις συσκευες Apple μετα τον 1 χρόνο είναι εκτος εγγύησης. Τον 2ο χρόνο τον "προσφέρει" το κατάστημα αγορας με σύμβαση με τον Apple authorized dealer λόγω του νόμου της Ευρωπαικής Ένωσης. Επίσης το πρόβλημα δεν ήταν αυτό . Επικοινώνησα τότε με την υποστήριξη Apple αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι παραπάνω από την απάντηση της Infoquest .To πρόβλημα δεν το έλυσε ΟΥΤΕ το kaizershop , ΟΥΤΕ η infoquest ( που ηταν η κύρια υπεύθυνη) , ΟΥΤΕ η Apple . Επίσης σαν Apple δινω σοβαρή ευθύνη γιατί ενώ ειναι φανερες οι ελλατωματικές παρτιδες Airpods 2 με τα ίδια και τα ίδια προβλήματα δεν κάνει κάτι ουσιαστικό π.χ. ελλατωματικές μηχανές και ψάχνουμε δικαιολογίες μη αλλαγές π.χ. αμυχή στο καπό.
  7. Να το πας ως τι; Την εγγυηση την 2ετης την προσφέρει ο πωλητής σε σύμβαση με κάποιο εξουσιοδοτημενο service . Και γιατί να υποθέσω ότι η istorm θα απαντήσει το ίδιο όπως απάντηση και η επισημη τηλεφωνική υποστήριξη της Apple ;
  8. greekmm

    Αγορά Bluetooth handsfree

    Θα ήθελα προτάσεις για handsfree bluetooth . Χρήση : Κλήσεις, Conference meetings από laptops, κινητά , Μουσική . Καθημερινή χρήση 2-3 ώρες τουλάχιστον Budget : 120-150 ευρώ Κινητό : Iphone Laptop : Windows Apple εξαιρούνται λόγω κακής εμπειρίας service .
  9. Τι εννοείς ; Ανάλογα τον authorised συνεργάτη ; Infoquest , Isystem κτλ ; Τώρα 2 μήνες . Γιατί ;
  10. Σίγουρα ισχύει αυτό αλλά στο περιβάλλον μου ακούω πολλά αρνητικά για τα συγκεκριμένα . + σε σχόλια στο skroutz και όλα ίδιου τύπου προβλήματα. Iphone 12 έχω. Ξέρω ενδείκνυται airpods αλλά... Το άλλο που λες το φοβάμαι 😄. Να πάρω 2-3 χαμηλής τιμής , να μην κάνω την δουλειά που θέλω, και στο τέλος να καταλήξω σε κάτι ακριβό.
  11. Το καταλαβαίνω αυτό που λες απλά μετά από μια άστοχη αγορά 120 ευρώ που λειτούργησε για 1 χρόνο 3 μήνες δεν μπορώ να πάω σε προιον ίδιας εταιρείας 300 ευρώ ( Αποκλείω skroutzομάγαζα) . Εμπιστεύομαι την Apple πολλά χρόνια αλλά νομίζω τελευταία έχει ξεφύγει σε τιμές και σε κάποια πράγματα δεν σέβεται τον πελάτη ( φορτιστης , ακουστικά) . Επίσης υπάρχουν και δύο άλλα σημαντικά σημεία . 1)Τo Apple service στην Ελλάδα και την απαράδεκτη εμπειρία που είχα συνολικά ( Κατάστημα αγοράς , infoquest , Apple επίσημητηλεφωνική υποστήριξη ) που είναι και το θέμα του topic. Μη το υποτιμάτε επειδή ίσως δεν το έχετε χρειαστεί. 2) Το παραπάνω σε συνδυασμό με το γεγονός της αστοχίας και της χαμηλής ποιότητας κατασκευής με επαναλαμβανόμενες αναφορες από πολλούς χρήστες για βλάβη μικροφώνου , χαμηλη ενταση ακουστικου κτλ . συν την υψηλη τιμή για ακουστικά.
  12. Thanks για την πρόταση αλλά 170 ευρώ από μη Skroutz και in ear δεν νομίζω . Κάτι σε budget 80-100 και όχι in ear .
  13. Με kaizer shop μίλαγα που τα έστειλε Infoquest. Είναι πολύ ψυχοφθόρο το όλο θέμα . Καταναλώνεις χρήμα, χρόνο και χάνεις την ηρεμία σου . Οπότε το πήρα απόφαση. Παίρνω άλλα και τελειώνει. Ποια προτείνετε εκτός από Airpods ; 🙂😄
  14. Update : Μετά την πληρωμή των 25 ευρώ για να μου πουν ότι ειναι σκισμένο το σιτάκι ( Ειλικρινά με φωτο και zoom δεν φαίνεται καθαρά) , μετα την παραλαβή παρατηρώ χαμηλή ένταση στο ακουστικο κατά 50% . Αυτό το πρόβλημα το αναφέρουν και άλλοι χρήστες. Πλήρως απογοητευμένος από την όλη κατάληξη. Στην ουσία σε ~ 1.5 χρόνο κατοχής παρουσιαστηκαν δύο διαφορετικά προβλήματα και το service μηδέν εξυπηρέτηση. Κατά τα άλλα εφταιγε το βιολογικό υλικό που έφραζε τις σίτες του δεξιού μικροφώνου και η φθορά της σίτας για να χαλάσει και το αριστερό. Απογοητευτικό προιόν απογοητευτικο after sales support. Κρίμα Apple.
  15. Τα προιόντα Apple στην Ευρώπη είναι υποχρεωτικό να έχουν 2 χρόνια εγγύηση. Στο 90% των περιπτώσεων οντως ο δευτερος χρόνος παρέχεται από τον πώλητη ο οποίος επειδη δεν έχει κατά 99% εξουσιοδοτημένο service Apple τα στέλνει σε ενα τέτοιο ( ο θεός να το κάνει ... ) . Οπότε εν τέλει σε σερβις της Apple καταλήγει είτε τον 1 είτε τον 2ο χρόνο . Ειναι φανερό ότι ειδικα στην περίπτωση των ακουστικων που δεν επισκευάζονται αλλά αντικαθίστανται το κόστος είναι μεγαλύτερο και αποφεύγουν την εξυπηρέτηση με διάφορες δικαιολογίες της πλάκας . ΦΑνταστείτε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων να σου λέει εγω δεν κοιτάζω το αυτοκίνητο επειδή το τιμόνι ειναι βρώμικο ή ειναι εκτός εγγύησης σε πρόβλημα της μηχανής επειδή εχει μια αμυχή το καπό . Μιλάμε για ῾μανάβικα῾ πολυτελείας με κοντοφθαλμους μανατζερς που παίρνουν αποφάσεις . Το θράσος τους βέβαια ειναι φοβερὄ επειδή ο έλληνας καταναλωτης ειναι της φάπας ( κατάλοιπο του ραγιαδισμού) . Σορυ για το καυστικό ύφος αλλά ορισμενα πράγματα ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ και είναι ευθύνη και των καταναλωτών και του τρόπου που αντιδρούν.
  16. Επειδή διάβασα διάφορα σχόλια … Καταρχήν όταν ένα μέλος ξεκινάει ένα θέμα, καλό είναι να το διαβάζετε καλά πριν στείλετε απάντηση και όχι να διαβάζετε τον τίτλο μόνο. 1) Τονίζω ξανά ότι τα ακουστικά καθαρίστηκαν και ξανά στάλθηκαν και μιλάμε για «βιολογικό» υλικό στο κάτω μέρος του μικροφώνου που φαίνεται μόνο με Μεγεθυντικό φακό . Και λέω εγώ τώρα … είναι δυνατόν να απαντάς σε χρήστη το συγκεκριμένο με τα μέσα που έχει να το καθαρίσει . Μήπως έπρεπε να το καθαρίζεις Εσυ με εξειδικευμένα εργαλεία σπαταλώντας 2 λεπτά ; Και όχι να κοιτάς να αρπάξεις 25 ευρώ για το ΤΙΠΟΤΑ ;;;; 2) επικοινώνησα με την επίσημη τηλεφωνική υποστήριξη χωρίς να κάνουν κάτι ιδιαίτερο . Η απάντηση ήταν πάνω κάτω η ίδια . 3) Αφού ξεπεράστηκε το «βιολογικό υλικό» εφερευθηκε ότι είναι σκισμένη η σίτα του 1.5 χιλιοστού . Να τονίσω ότι αυτό πραγματικά δεν μπορώ να το διαπιστώσω . Καταρχήν όταν είναι σκισμένη μια σίτα αν βάλεις το κεφάλι της καρφίτσας πρέπει να μπαίνει μέσα . Αυτό δεν γίνεται όποτε μάλλον μιλάμε για σκίσιμο μικρό χιλιοστού . Αστεία πράγματα . Αν ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να καλύψετε την εγγύηση πες το από ΤΗΝ ΑΡΧΗ για να μην ταλαιπωρούμαστε και μη ΓΙΝΕΣΤΕ ΡΕΖΙΛΙ με αστείες απαντήσεις που επινοείται με σκοπό το ΚΕΡΔΟΣ και όχι την ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΕΛΑΤΗ . 4) Το συγκεκριμένο προϊόν το θεωρώ τελείως ΝΟΤ VALUE FOR MONEY γιατί εκτός του αστείου service χρήστες αναφέρουν εξαιρετικά συχνά βλάβες εντός 1-2 χρόνων . Διακοπή λειτουργίας μικροφώνου . Χαμηλή ένταση ακουστικού . Προσωπικά μετά την παραλαβή από το service παρατηρώ και χαμηλή ένταση στο ένα ακουστικό . Για ολα τα παραπάνω προφανώς υπάρχουν πράγματα που δεν ξέρουμε εμείς οι καταναλωτές . Οι ενδείξεις λένε ότι η Apple έβγαλε ένα προϊόν μακριά από τα ποιοτικά στάνταρ της σε επίπεδο αντοχής και αξιοπιστίας και δεν θέλει να υποστηρίξει τις αστοχίες της . Όποτε εγώ δεν είμαι μόνο δυσαρεστημένος από την Infoquest ( δεν περίμενα και κάτι καλύτερο στην μπανανία ) αλλά και από την Apple ως εμπορικό προϊόν . Και οπως είπε και ένας παραπάνω προχωράμε αποκλείοντας από μελλοντικές αγορές τέτοιων προϊόντων γιατί δημιουργεί φθορά χωρίς λόγο ( οικονομική και χρόνου αφού πήγα 5 φορές στο κατάστημα ) . Τελος θεωρώ ότι κοντόφθαλμες στρατηγικές τέτοιου είδους έχουν βραχυπρόθεσμα κέρδη αλλά μακροπρόθεσμες πολύ μεγαλύτερες ζημιές . Μιλάω ως ένας φανατικός των Apple προϊόντων . Και ένα σχόλιο γενικό για τα ελληνικά «σέρβις» καταστήματα : ισχύει και για σας ότι τα βραχυπρόθεσμα κέρδη με τέτοιου είδους στρατηγικές είναι πολύ μικρότερα από τα κέρδη . Μην ψάχνετε να βρείτε μετά το λόγο μείωσης τζίρου σας …Επισης όταν το προϊόν που πουλάτε το θεωρείται premium , PREMIUM να είναι σε ΟΛΑ όχι μόνο στην τιμη του προϊόντος . Προσωπικά ήταν η πρώτη φορά που χρεάστηκε να απευθυνθω σε σερβις εντος 2ετους εγγύησης Apple και η όλη εμπειρία ήταν ότι μιλαγα με κινέζικο e-shop για no-name ακουστικα των 20 ευρώ. Οπότε θα σκεφτώ παρα πολύ επόμενη αγορα προιόντος Αpple ( ακουστικά οπωσδήποτε όχι) που ετσι και αλλιως ειναι υπερτιμημενα και στην τιμή περιλανβάνεται για μένα και η after sales υποστήριξη για 2 χρόνια.
  17. Ενδιαφέρον άποψη. Δεν το είχα σκεφτεί ότι πάει έτσι. Μόνο που στο παρελθόν έχω πάρει προιόντα αλλά και έχω χρησιμοποιήσει το σερβις για αλλαγή μπαταρίας σε Iphone οπότε εν δυνάμει ήμουν και θα ήμουν πελάτης τους και για αγορά και για σερβις
  18. Άρα το πρόβλημα μιας εταιρείας είναι τι θα "επικαλεστεί ῾ για να γλυτώσει ;; Και όχι η ουσία ;Σορυ ειναι μη ΑΠΟΔΕΚΤΟ από μια εταρεία επιπέδου Apple. Και δεν τα έχω μόνο με Infoquest . Αν η πολιτική της μητρικής ειναι αυτή τα έχω με την Apple. Το σκισμένο σιτάκι ειναι λόγος μη λειτουργίας μικροφώνου ; Και πριν που δεν ήταν σκισμένο ήταν το βιολογικό υλικό και πριν η αστρική σκόνη και πιο πριν η σκόνη από την Σαχάρα....
  19. Εξανίσταμαι γιάτί η απαίτηση εξονυχιστικού καθαρισμού σε τέτοιο προιον είναι ΠΑΡΑΛΟΓΗ και η διάγνωση σκισμένης σίτας επίσης ΠΑΡΑΛΟΓΗ. Επίσης εξανίσταμαι γιατί όταν κάποιος δίνει 130+ ευρώ για ακουστικά απαιτεί κάτι πολύ καλύτερο για AFTER SALES SUPPORT και Customer Experience. Τέλος εξανίσταμαι γιατί είναι καθαρά πολιτικη Infoquest να ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΑΝΤΙΚΑΣΤΑΣΕΙΣ. Σε περιπτώσεις αλλες π.χ. Γερμανού δεν είχαμε τέτοιες δικαιολογίες . Κλασική ελληνική νοοτροπία . Γλυτώνουμε 10 άμεσα και χάνουμε 200 μακροπρόθεσμα.
  20. Στους παραπάνω που σχολίασαν και μάλλον δεν έχουν μάθουν να διαβάζουν και να κατανοούν , απλά εκφράζουν αυτό που έχουν στο κεφάλι τους Τα airpods τα καθάρισα με πανακί εξωτερικά , και με μπατονέτα και με το εργαλείο της SIM προσεκτικά. Το βιολογικό υλικό ισχυρίζονταν ότι υπήρχε στο κάτω μέρος στο μικρόφωνο που ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΙ και ειναι διαστάσεων μισού χιλιοστού. ENNOEITAI τα ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΙ καθαρίστηκαν εξονυχιστικα. Συγγνώμη που δεν είμαι χειρούργος με εξειδικευμένα εργαλεία . Επίσης λογικό να απορρίπτονται λόγω σκισμένης σίτας . " Εκτός εγγύησης η μηχανή αν έχει μια γρατζουνιά το φτερό ῾ Βολικό δεν λέω...
  21. Θα ήθελα να παραθέσω μια πολύ δυσάρεστη εμπειρία μετά από αγορά από Airpods 2nd Generation από Kaizershop και πρόβλημα που παρουσιάστηκε στο μικρόφωνο του δεξιού ακουστικού. Τα ακουστικά ήταν εντός 2ετους εγγύησης και το Kaizershop τα στέλνει σε επίσημο Apple authorized service στην Infoquest. Το πρόβλημα ήταν ότι το μικρόφωνο στο δεξί ακουστικό δεν δούλευε. Πρώτη απόπειρα να τα δώσω για σερβις εντος εγγύησης δεν είχε αποτέλεσμα με αιτιολογικό επιστροφής ότι "έχουν βιολογικό υλικό πάνω και να τα καθαρίσετε πριν τα στείλετε ξανά" Σημ. Τα μικρόφωνο στα Airpods είναι στο κάτω μέρος και είναι διαστάσεων χιλιοστών . Μετά από τον καθαρισμό τους σύμφωνα με τις οδηγίες της Apple δευτερη απόπειρα και άρνηση εκ νέου παραλαβής από το Kaizer και σε ερώτηση πως μπορώ να τα καθαρίσω η απάντηση ήταν δώστε τα σε τρίτο κατάστημα . Τα πηγαίνω σε τρίτο κατάστημα ( μεγάλη αλυσίδα σερβις/πωλήσεων) όπου απορημένος ο υπάλληλος αφιέρωσε 3 λεπτά για να προσπαθήσει να τα καθαρίσει ΧΩΡΙΣ ΧΡΕΩΣΗ . Τρίτη απόπειρα παράδοσης στο σερβις μέσω του Καιζερ με ταυτόχρονη τηλεφωνική επικοινωνία με την επίσημη υποστήριξη Αpple 2103009960 ( επιβεβαιώσε ότι δεν δεχονται προιόντα στο σερβις με βιολογικό υλικό (??????? ) Απάντηση μετά από σχεδόν 2 εβδομάδες : Το προιον είναι εκτός εγγύησης λόγω " σκισμένης σίτας" μικροφώνου και για επισκευή απαιτείται 90 ευρώ ή για να τα παραλάβετε για τον έλεγχο 25 ευρώ. Ερώτημα 1: Πρώτη φορά ακούω άρνηση παραλαβής σε σερβις με αιτιολογικό ότι έχει βιολογικό υλικό διαστάσεων μισού χιλιοστού . Ερώτημα 2 : Πως μπορεί ενας συμβατικός χρήστης να καθαρίσει επιφάνεια που θέλει μεγεθυντικό φακό για να την δεις απλά...; Σχόλιο 1 : Αν δεν θέλετε να προσφέρετε after sales support πείτε το από την αρχή τουλάχιστον να μην ταλαιπορούμαστε. Σχόλιο 2 : Η σίτα που σκίστηκε ( δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω , χρειάζεται μεγεθυντικό φακό) είναι διαστάσεων ενος χιλιοστού και δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το πρόβλημα . Σαν να λέμε έχει γρατζουνιά στο καπό ενα αυτοκίνητο και βγαίνει εκτος εγγύησης η μηχανή. Σχόλιο 3 : Αν είναι να δίνω 120++ ευρώ για ακουστικά και το aftersales support ( και πωλητές) να ψάχνει ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ για μη αντικατάσταση , ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ . Σχόλιο 4 : Περίμενα ότι μια μεγάλη εταιρεία σαν την Apple να ειναι μεγάλη σε όλα τα πράγματα . Μιλώ ως χρήστης 10 χρόνων Iphone , Ipad , MAC κτλ κτλ . Ήταν η πρώτη εμπειρία after sales support και ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΗΚΑ ΕΝΤΕΛΩΣ. Σχόλιο 5 : Παραγωγικό μια εταιρεία με πελάτες να ζητάει 25 ευρώ ( 20% της αξίας του προιόντος ) για να βγάλει συμπέρασμα μετά απο 2 βδομάδες ότι είδε ότι ειναι σκισμένη μια σίτα χιλιοστών οπότε κρίμα έχασες αν έχει πρόβλημα το τσιπάκι του μικροφώνου .... Ελλάδα 2023
  22. Καλησπέρα . Έχει κανένας πρόβλημα με ταυτότητα ελληνική που έχετε βάλει και στέλνει η Revolut ότι έχει λήξει . Η ταύτοτητα έχει εκδοθεί πριν 15 χρόνια .
  • Δημιουργία νέου...