colibre
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
14 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με colibre
- Ημερομηνία γέννησης 15/04/1986
Πρόσφατες Επισκέψεις
730 προβολές προφίλ
colibre's Achievements
-
Ακύρωση συμβολαίου Vodafone
colibre απάντησε σε θέμα του Sotgun στο Προγράμματα Fiber, VDSL, ADSL, και κινητής τηλεφωνίας
Να γνωρίζετε οτι υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης όταν δεν παρέχεται η συμφωνημένη υπηρεσία, και το δικαίωμα αυτό δεν προσδιορίζεται μονομερώς από τους όρους των εταιρειών. Όταν περνάει ένα τρίμηνο να πάρεις συμφωνημένη παρεχόμενη υπηρεσία, μπορείς να παραμείνεις και όταν επιδείξουν τον δεοντα σεβασμό σε σένα το πελάτη, να σε αποδεσμεύσουν .... βέβαια θα έχεις πληρώσει κατι μηνιάτικα νταβαντζιλικι, με όποια περαιτέρω συνέπεια στην ΕΡΓΑΣΙΑ σου. -
Ακύρωση συμβολαίου Vodafone
colibre απάντησε σε θέμα του Sotgun στο Προγράμματα Fiber, VDSL, ADSL, και κινητής τηλεφωνίας
Θα πρέπει να καταλάβετε μερικοί που κάνετε τον συνήγορο του διαβόλου, ότι δεν είμαστε στρατηγικοί κακοπληρωτές, ούτε αδαείς να μην μπορούμε να διαβάσουμε τις 60 σελίδες όρων με τα μικρούλικα γράμματα. ΑΛΛΑ όταν η εργασία σου στηρίζεται πάνω στα χαζοκούτια και ο άλλος σε αφήνει χωρίς τηλέφωνα και ιντερνετ για μέρες, και χαλάς ώρες με τα τεχνικά τμήματα στα τηλέφωνα (ααα να προσπαθήσουμε μια φορά ακόμα), ποιος αποζημιώνει αυτά τα διαφυγόντα κέρδη, πέρα από την ταλαιπωρία. Η πρέπει να είμαστε αναγκασμένοι να ανοίγουμε επικοινωνίες με ανεξάρτητες επιτροπές μέσω αλληλογραφίας που παίρνουν διαστήματα μηνών, προκειμένου να μη μας κάνει ντα η εταιρεία... Υπάρχουν και υποχρεώσεις από μέρους τους πέρα από απαιτήσεις...ας πάνε στα δικαστήρια αν τους βαστάει. -
Ακύρωση συμβολαίου Vodafone
colibre απάντησε σε θέμα του Sotgun στο Προγράμματα Fiber, VDSL, ADSL, και κινητής τηλεφωνίας
Σε εμενα υπηρξε ενόχληση στο εξαμηνο απο καποιο "δικηγορικο γραφειο" για αντιστοιχη περιπτωση (215 ευρω). Μάλιστα ήταν τηλεφωνική και η κυρία ήταν αγενέστατη, οπότε αντίστοιχο ήταν και το ύφος μου. Αφού αποείδαν οτι δεν θα εισπράξουν τπτ, μου ήρθε σήμερα από άλλο "γραφείο" (με επωνυμία αγγλικών χαρακτήρων), sms στο κινητό. Θεωρητικά αγοράζουν λίστες οφειλετών απο την βοντα, και οτι αρπάξουν. Για τόσο μικρά ποσά δεν νομίζω να κινηθούν νομικά, απλά τρομοκρατούν. -
Καλησπέρα σας φίλοι μου, Είχα πριν τριμήνου μπει στη vodafone λόγω προσφοράς, και βρήκα το μπελα μου. Αποσυνδεσεις του ρουτερ, κοβόταν η γραμμή τηλεφώνου, ώρες ατελειωτες στα τηλέφωνα με την τεχνική τους υποστήριξη, αλλαγές ρουτερ, επισκέψεις τεχνικών αλλα τα θέματα επέμεναν. Μέχρι που σηκώθηκα και έφυγα και γύρισα σε προηγούμενο παροχο, όπου βρήκα την ησυχία μου. Μεχρι και την αποχώρηση μου, ήμουν οικονομικά ενήμερος. Τώρα στείλανε από τη Vodafone τη ρήτρα βάζοντας και μήνες για τους οποίους έχω ήδη πληρώσει, χρέος 200 ευρώ το οποίο και φυσικά δε πρόκειται να αναγνωρίσω θεωρώντας ότι δεν είχα τις συμφωνημενες παρεχόμενες υπηρεσίες. Υπάρχει πιθανότητα να κινηθούν νομικά για ένα τέτοιο ποσο?
-
Φίλε πήγα λόγω προσφοράς στη vodafone και μου δώσανε το εν λόγω ρουτερ. Το wifi του χείριστο όλο αποσυνδεσεις. Μου το αντικαταστησαν πάλι τα ίδια. Στο τέλος τους χαιρέτησα και γύρισα στον προηγούμενο παροχο όπου μου δώσανε ένα zte την έχω στημένη ποτε θα πέσει αλλα τρέχει άλογο. Επανεκκίνηση κανε του μέχρι την επομένη λύση δε θα βρεις ..σάπιο
-
Easy Security μπλε εικονίδιο
-
Επειδή τα προβλήματα συνεχίζουν σε περίπτωση που σπάσω το συμβόλαιο και πάω παρακάτω αυτή η Ρήτρα που θα επιβληθεί θα έχει κάποια συνέπεια αλλού?
-
Καλησπερα παιδιά, πριν λίγες ημέρες άλλαξα πάροχο και πήγα στη Vodafone σε 50αρα ταχύτητα και μου έστειλαν το router h300s. Αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα αποσυνδεσεων του wifi. Συγκεκριμένα πέφτει ανά χρονικά διαστήματα το wifi και δεν συνδέεται καμία συσκευή αν δεν επανεκκινησω το router. Έχω φάει ώρες με την τεχνική υποστήριξη και παίζουμε με αλλαγές κλειδιών , αποκρυπτογραφησεων κτλ. Μου αλλάξανε router (στείλανε πάλι το ιδιο@$@#$) το ιδιο μοτίβο προβλήματος. Επισυνάπτω και το log του router. Καμία γνώμη?
-
Καλησπερα παιδιά, πριν λίγες ημέρες άλλαξα πάροχο και πήγα στη Vodafone σε 50αρα ταχύτητα και μου έστειλαν το router h300s. Αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα αποσυνδεσεων του wifi. Συγκεκριμένα πέφτει ανά χρονικά διαστήματα το wifi και δεν συνδέεται καμία συσκευή αν δεν επανεκκινησω το router. Έχω φάει ώρες με την τεχνική υποστήριξη και παίζουμε με αλλαγές κλειδιών , αποκρυπτογραφησεων κτλ. Μου αλλάξανε router (στείλανε πάλι το ιδιο@$@#$) το ιδιο μοτίβο προβλήματος. Επισυνάπτω και το log του router. Καμία γνώμη?
-
Router: vodafone h300s
-
Δεν γίνεται πλέον το airlink μέσω της εφαρμογής, ενω το έχω κάνει hard reset τον συναγερμό
-
Καλησπέρα σας παιδιά 'εχω και εγω τον συναγερμο hosa γυρω στα δύο χρόνια. Λειτουργεί άψογα. Επειδή έφυγα από τη wind και πήγα στη vodafone (50 vdsl) χρειάστηκε να αλλάξω router. Το νέο ρούτερ δε βλέπει πλέον τον συναγερμό. Έχει κανεις ιδεα τι μπορω να κάνω, το ρούτερ είναι το default που δίνει συνήθως η vodafone. ευχαριστώ