Προς το περιεχόμενο

colibre

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    14
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με colibre

  • Ημερομηνία γέννησης 15/04/1986

Πρόσφατες Επισκέψεις

730 προβολές προφίλ

colibre's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Να γνωρίζετε οτι υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης όταν δεν παρέχεται η συμφωνημένη υπηρεσία, και το δικαίωμα αυτό δεν προσδιορίζεται μονομερώς από τους όρους των εταιρειών. Όταν περνάει ένα τρίμηνο να πάρεις συμφωνημένη παρεχόμενη υπηρεσία, μπορείς να παραμείνεις και όταν επιδείξουν τον δεοντα σεβασμό σε σένα το πελάτη, να σε αποδεσμεύσουν .... βέβαια θα έχεις πληρώσει κατι μηνιάτικα νταβαντζιλικι, με όποια περαιτέρω συνέπεια στην ΕΡΓΑΣΙΑ σου.
  2. Θα πρέπει να καταλάβετε μερικοί που κάνετε τον συνήγορο του διαβόλου, ότι δεν είμαστε στρατηγικοί κακοπληρωτές, ούτε αδαείς να μην μπορούμε να διαβάσουμε τις 60 σελίδες όρων με τα μικρούλικα γράμματα. ΑΛΛΑ όταν η εργασία σου στηρίζεται πάνω στα χαζοκούτια και ο άλλος σε αφήνει χωρίς τηλέφωνα και ιντερνετ για μέρες, και χαλάς ώρες με τα τεχνικά τμήματα στα τηλέφωνα (ααα να προσπαθήσουμε μια φορά ακόμα), ποιος αποζημιώνει αυτά τα διαφυγόντα κέρδη, πέρα από την ταλαιπωρία. Η πρέπει να είμαστε αναγκασμένοι να ανοίγουμε επικοινωνίες με ανεξάρτητες επιτροπές μέσω αλληλογραφίας που παίρνουν διαστήματα μηνών, προκειμένου να μη μας κάνει ντα η εταιρεία... Υπάρχουν και υποχρεώσεις από μέρους τους πέρα από απαιτήσεις...ας πάνε στα δικαστήρια αν τους βαστάει.
  3. Σε εμενα υπηρξε ενόχληση στο εξαμηνο απο καποιο "δικηγορικο γραφειο" για αντιστοιχη περιπτωση (215 ευρω). Μάλιστα ήταν τηλεφωνική και η κυρία ήταν αγενέστατη, οπότε αντίστοιχο ήταν και το ύφος μου. Αφού αποείδαν οτι δεν θα εισπράξουν τπτ, μου ήρθε σήμερα από άλλο "γραφείο" (με επωνυμία αγγλικών χαρακτήρων), sms στο κινητό. Θεωρητικά αγοράζουν λίστες οφειλετών απο την βοντα, και οτι αρπάξουν. Για τόσο μικρά ποσά δεν νομίζω να κινηθούν νομικά, απλά τρομοκρατούν.
  4. Καλησπέρα σας φίλοι μου, Είχα πριν τριμήνου μπει στη vodafone λόγω προσφοράς, και βρήκα το μπελα μου. Αποσυνδεσεις του ρουτερ, κοβόταν η γραμμή τηλεφώνου, ώρες ατελειωτες στα τηλέφωνα με την τεχνική τους υποστήριξη, αλλαγές ρουτερ, επισκέψεις τεχνικών αλλα τα θέματα επέμεναν. Μέχρι που σηκώθηκα και έφυγα και γύρισα σε προηγούμενο παροχο, όπου βρήκα την ησυχία μου. Μεχρι και την αποχώρηση μου, ήμουν οικονομικά ενήμερος. Τώρα στείλανε από τη Vodafone τη ρήτρα βάζοντας και μήνες για τους οποίους έχω ήδη πληρώσει, χρέος 200 ευρώ το οποίο και φυσικά δε πρόκειται να αναγνωρίσω θεωρώντας ότι δεν είχα τις συμφωνημενες παρεχόμενες υπηρεσίες. Υπάρχει πιθανότητα να κινηθούν νομικά για ένα τέτοιο ποσο?
  5. Φίλε πήγα λόγω προσφοράς στη vodafone και μου δώσανε το εν λόγω ρουτερ. Το wifi του χείριστο όλο αποσυνδεσεις. Μου το αντικαταστησαν πάλι τα ίδια. Στο τέλος τους χαιρέτησα και γύρισα στον προηγούμενο παροχο όπου μου δώσανε ένα zte την έχω στημένη ποτε θα πέσει αλλα τρέχει άλογο. Επανεκκίνηση κανε του μέχρι την επομένη λύση δε θα βρεις ..σάπιο
  6. colibre

    Digoo Hosa alarm

    Easy Security μπλε εικονίδιο
  7. colibre

    Vodafone H300s

    Επειδή τα προβλήματα συνεχίζουν σε περίπτωση που σπάσω το συμβόλαιο και πάω παρακάτω αυτή η Ρήτρα που θα επιβληθεί θα έχει κάποια συνέπεια αλλού?
  8. colibre

    Vodafone H300s

    Καλησπερα παιδιά, πριν λίγες ημέρες άλλαξα πάροχο και πήγα στη Vodafone σε 50αρα ταχύτητα και μου έστειλαν το router h300s. Αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα αποσυνδεσεων του wifi. Συγκεκριμένα πέφτει ανά χρονικά διαστήματα το wifi και δεν συνδέεται καμία συσκευή αν δεν επανεκκινησω το router. Έχω φάει ώρες με την τεχνική υποστήριξη και παίζουμε με αλλαγές κλειδιών , αποκρυπτογραφησεων κτλ. Μου αλλάξανε router (στείλανε πάλι το ιδιο@$@#$) το ιδιο μοτίβο προβλήματος. Επισυνάπτω και το log του router. Καμία γνώμη?
  9. colibre

    Vodafone h300s

    Καλησπερα παιδιά, πριν λίγες ημέρες άλλαξα πάροχο και πήγα στη Vodafone σε 50αρα ταχύτητα και μου έστειλαν το router h300s. Αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα αποσυνδεσεων του wifi. Συγκεκριμένα πέφτει ανά χρονικά διαστήματα το wifi και δεν συνδέεται καμία συσκευή αν δεν επανεκκινησω το router. Έχω φάει ώρες με την τεχνική υποστήριξη και παίζουμε με αλλαγές κλειδιών , αποκρυπτογραφησεων κτλ. Μου αλλάξανε router (στείλανε πάλι το ιδιο@$@#$) το ιδιο μοτίβο προβλήματος. Επισυνάπτω και το log του router. Καμία γνώμη?
  10. colibre

    Digoo Hosa alarm

    Router: vodafone h300s
  11. colibre

    Digoo Hosa alarm

    Δεν γίνεται πλέον το airlink μέσω της εφαρμογής, ενω το έχω κάνει hard reset τον συναγερμό
  12. colibre

    Digoo Hosa alarm

    Καλησπέρα σας παιδιά 'εχω και εγω τον συναγερμο hosa γυρω στα δύο χρόνια. Λειτουργεί άψογα. Επειδή έφυγα από τη wind και πήγα στη vodafone (50 vdsl) χρειάστηκε να αλλάξω router. Το νέο ρούτερ δε βλέπει πλέον τον συναγερμό. Έχει κανεις ιδεα τι μπορω να κάνω, το ρούτερ είναι το default που δίνει συνήθως η vodafone. ευχαριστώ
  • Δημιουργία νέου...