Προς το περιεχόμενο

papaniki

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    277
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με papaniki

  • Ημερομηνία γέννησης 26/09/1990

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.384 προβολές προφίλ

papaniki's Achievements

  1. Αν έβαζα bet τα λεφτά μου, θα έλεγα Formentor! Αν το poll ηταν "Τι θα προτείνατε να πάρει ο Tsofras;" θα ψήφιζα Civic πρώτο και Countryman σαν δεύτερο. Και η τσοφριάδα συνεχίζεται Είστε ωραία συντροφιά μπορώ να πω με σιγουριά!
  2. Για δώσε λεπτομέρειες για το που κινήθηκες σε αυτά τα 860km. Έχεις το μοντέλο που είχα πάρει προσφορά και εγώ και το σκεφτόμουν. Εαν θυμάσαι, πες μας και χοντρικά τιμές για το Clio βενζίνης και πετρελαίου. Θυμάμαι μου είχε δώσει 18.000 για το βενζίνης Dynamic έκδοση και 20500 για το DCI Dynamic. Απίστευτο το πορτοκαλί του χρώμα btw. Ποτέ μη λες ΠΟΤΕ.. μια χαρά το κάνεις με οδήγηση μονο σε επαρχιακό δρόμο και μέχρι τα 110χλμ/ω. Εκτιμώ οτι το κάνεις και με το ίδιο μοντέλο με το δικό σου, αλλά βενζίνης το 1.0 100hp
  3. Όχι δεν το σύγκρινε με το 5.9, αν προσέξεις καλύτερα το σύγκρινε με το 3.6 που έγραψε κάποιος άλλος με astra diesel. 2 σελίδες πίσω. Σε αυτό το σημείο αναφερόμουν. Για τους λόγους που έχουν συζητηθεί κατα καιρούς. Το ρίσκο με τα DPF φίλτρα και την οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες πόλης. Το κόστος κτήσης που είναι συνήθως υψηλότερο (ισχύει κατα περίπτωση). Το μεγαλύτερο ρίσκο στην ποιότητα καυσίμου στα diesel. Η μεγαλύτερη μόλυνση με επιβλαβή σωματίδια πέρα του διοξειδίου ειδικά όταν είσαι στην πόλη. Τα diesel έχουν αρκετά πλεονεκτήματα και αντοχή και γιαυτό χρησιμοποιούνται κατα κόρον σε βαριά μηχανήματα/οχήματα. Φυσικά εαν κάνεις πολλά χιλιόμετρα -δηλαδή και βαριά χρήση- το diesel είναι μονόδρομος. Εαν έχεις άλλη οπτική πάνω σε αυτά, δώστη μας Νομίζω τέτοια συζήτηση βοηθάει σίγουρα τον TS καθώς αυτή είναι και η ουσία του θέματος. Και εγώ μπορεί να αναθεωρήσω κάποια πράγματα οπότε να βοηθήσεις και εμένα. Εντάξει απλά εγώ απάντησα πιο γενικά για τη δική μου επιλογή μιας και το ανέφερες σαν σύγκριση. Για κουβέντα πιο πολύ.
  4. ...θα έπρεπε να το πάρω στη βασική έκδοση(Trend) και αν θυμάμαι καλά ήταν και ελάχιστα ακριβότερο απο το St-Line... Δε θυμάμαι ακριβώς, απο 500 εως 1000 ευρώ ήταν. Λόγω έκδοσης το απέρριψα κατευθείαν. Τότε για diesel επιλογή υπήρχαν το 208 (δε με κάλυπτε γενικά) και το Clio (το οποίο και μου ταίριαζε στα υπόλοιπα κριτήρια μου). Στο Clio πάντως η διαφορά diesel με βενζίνη στην αγορά ήταν >2000 ευρώ θυμάμαι. Είχα πάρει προσφορά και για τους 2 κινητήρες θυμάμαι.
  5. Το άφησε να εννοηθεί γιατί το σύγκρινε με το 5.9 το οποίο ήταν υποτίθεται με ταξίδι στα 130. Θεωρώ πως "ταιριάζει" καλύτερα διότι είναι ελαφρύ, μικρό αυτοκίνητο για χρήση κυρίως εντός πόλης - γενικά η κατηγορία super mini και mini. Καθαρά απο αυτή τη γωνία το λέω και είναι πολύ γενικό. Εννοείται πως κάθε άνθρωπος έχει διαφορετική καθημερινότητα στη μετακίνηση αρα και κριτήρια οπότε φυσικά και δεν σημαίνει οτι εαν το πάρεις diesel θα είναι κακή επιλογή. Επειδή ζω στην Αθήνα και συγκεκριμένα ζω τον Κηφισό σε καθημερινή βάση, για τη δική μου περίπτωση θα ήταν κακή λύση το diesel. Ή τουλάχιστον θα είχε μεγάλο ρίσκο η επιλογή αυτή. Αν ήταν διαφορετική η καθημερινότητα μου, ίσως είχα πάρει το diesel. Φυσικά δεν είναι μόνο η οικονομία ο παράγοντας επιλογής ενός αυτοκινήτου. Οπότε ήταν και άλλα πράγματα που με έκαναν να πάρω αυτή την απόφαση. Το 2020 που το πήρα btw δεν έβγαζε πλέον Fiesta με τον Ecoblue ούτε σε St-Line ούτε στην Titanium. Οπότε θα έπρεπε να το πάρω στη βασική έκδοση(Trend) και αν θυμάμαι καλά ήταν και ελάχιστα ακριβότερο απο το St-Line που τελικά και πήρα.
  6. Τρομερό εργαλείο! Καλοτάξιδος να είσαι! Εντάξει με 300 άλογα και 2 λίτρα Diesel, λογική μου φαίνεται για μέση μικτή. Το σημαντικό είναι ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ να έχεις οικονομία, και σου τη δίνει το Plug-in Μια παρατήρηση εδώ πάνω σε αυτό. Εαν είναι αυτά τα 2 αυτοκίνητα το δείγμα σου για την βενζίνη, τότε οκ λογικό να σου φαίνεται τόσο μεγάλη η διαφορά. Μιλάς με δεδομένα ατμοσφαιρικού που σημαίνει αρκετή μείωση στην αποδοτικότητα του κινητήρα συγκριτικά με έναν turbo κινητήρα. Όποιος έχει οδηγήσει 1000άρι turbo καταλαβαίνει ακριβώς τι θέλω να πω. Έχουν αλλάξει τα δεδομένα λόγω των κινητήρων αυτών. Προφανώς δεν έγιναν πιο οικονομικοί σε καύσιμο απο πετρέλαιο, αλλά έκλεισε αρκετά η ψαλίδα για τον μέσο χρήστη και τα ελαφριά οχήματα.
  7. Σίγουρα τον πρώτο ρόλο παίζουν οι συνθήκες οδήγησης. Είναι πολλές οι μεταβλητές που το επηρεάζουν - ανηφόρες, κατηφόρες, καιρός κτλ κτλ. Απλά το 3.6 μου φάνηκε μικρό με την εμπειρία που έχω για 130χλμ/ω γιαυτό και ήθελα να το ξεκαθαρίσω. Φυσικά και το diesel στην οικονομία υπερέχει και όσο μεγαλύτερη είναι η χρήση, το βάρος του αυτοκινήτου, δύσκολες συνθήκες, τόσο ανεβαίνει η ψαλίδα υπερ του diesel. Για μένα, τα βαριά αυτοκίνητα αξίζει να είναι diesel. Τους ταιριάζει. Στα πιο ελαφριά (σουπερ μινι, μινι), δεν παίζει μεγάλη διαφορά (μπορεί να είναι της τάξης του 20% όπως αναφέρθηκε σε κάποια παραδείγματα πιο πισω). Στη δική μου περίπτωση με Fiesta 1.0 125hp οπως παρέθεσα πιο πίσω, έχω 4.5 μικρότερη κατανάλωση, 7 χειρότερη και μέση 5.6 μετά απο σχεδόν 20.000 χλμ με χρήση στην Αθήνα(στοιχεία απο Fuelio - Στο trip έχει απόκλιση 0.3λ). Πόση διαφορά θα είχα εαν ήταν diesel? Εκτιμώ θα ήταν στο 20%. Plug-in Diesel ή Βενζίνη; Είναι ωραία λύση τα plugin για κάποιον που έχει τις υποδομές. Πολύ ακριβά φυσικά αλλά...
  8. Το 3.6λ/100χλμ στην 116D είναι με ταξίδι στα 130χλμ/ω; Γιατί στο trip βλέπω μέση ταχύτητα 71.4χλμ/ω. Το οποίο σύμφωνα με τη δική μου εμπειρία σημαίνει ταξίδι με 90-100χλμ/ωρα. Τα δικά μου κοντινά παραδείγματα στην ίδια κατηγορία αυτοκινήτων λένε κάπου 4.5-5.5 λ/100 για ταξίδι με 120-130χλμ/ω (A-Class 2016, 116D 2021, Focus Diesel 2021). Νούμερα 3.5-4 έχουν δει μονο σε επαρχιακούς με 70-90χλμ/ω - που και εκεί τα σύγχρονα βενζίνης έχουν <5λ/100χλμ. Το λεω γιατί θεωρώ πως διαφορές σαν αυτές 20-30% στην κατανάλωση συνήθως ισχύουν στις ακραίες περιπτώσεις (πολύ χαμηλές ταχύτητες<50χλμ/ω ή πολύ υψηλές ταχύτητες >140χλμ/ω) και υπερτερεί το Diesel. Btw μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ μεταβλητή που πρέπει να βάζουμε είναι ο τρόπος οδήγησης. Στο ίδιο αυτοκίνητο θα δεις μεγάλες διαφορές(ίσως μεγαλύτερες των 2λ/100χλμ) σε 2 διαφορετικούς οδηγούς.
  9. Ο καλύτερος τρόπος είναι να κάτσεις κάτω και να δεις τι διαδρομές πρόκειται να κάνεις έστω στο 80% της χρήσης του. Έτσι θα μπορέσεις να κρίνεις τι είναι καλύτερο για εσένα. Κάποια tips και συμπεράσματα δικά μου μετά απο 8 χρόνια χρήσης diesel (Smart 800cc) και 2 χρόνια βενζίνης(Fiesta 1.0 125hp): 1. Εαν κάνεις πολλά χιλιόμετρα >15Κ το χρόνο συμφέρει την τσέπη σου το πετρέλαιο ακόμη και κοστίσει ακριβότερα η αγορά του (σε λογικά πλαίσια η διαφορά <2000 ευρώ). 2. Εαν κάνεις πολλά χιλιόμετρα αλλά εντός πόλης, πάλι συμφέρει το πετρέλαιο ΑΛΛΑ μεγάλη προσοχή, θα χρειαστεί να το οδηγάς σωστά και θέλει περισσότερη συντήρηση(συχνότερα ανοίγματα, καθαριστικά) - ρώτα ένα μηχανικό για λεπτομέρειες. 3. Τα turbo αυτοκίνητα θέλουν την απαραίτητη προσοχή και συντήρηση - ανεξαρτήτου καυσίμου (σωστό ζέσταμα-κρύωμα, σωστές αλλαγές λαδιών). 4. Ένα πετρελαιοκίνητο θα κάψει αρκετά λιγότερα σε απρόσεκτο οδηγό απ'οτι να είχε το ίδιο αυτοκίνητο σε βενζίνη. Το πετρέλαιο αναλογικά δε "ρουφάει" τόσο με βαρύ πόδι. Μεγάλη κουβέντα. Ενα παράδειγμα δικό μου με το Fiesta σε βενζίνη. Είμαστε 3 φίλοι που έχουμε 2 ST-Line 125 και ένα Titanium 100hp. Το ένα ST-Line έχει μέση 5.6λ/100χλμ, το άλλο 7.5λ/100χλμ και το Titanium 7λ/100χλμ. Εγώ με τα 5.6λ προσέχω πολύ το πόδι μου. Εννοείται απολαμβάνοντας την οδήγηση. Θα μπορούσα να έχω και χαμηλότερα αλλά δεν θέλω. Θέλω να απολαύσω το αυτοκίνητο που αγόρασα αλλιώς δε θα έπαιρνα αυτό το μοντέλο με το στήσιμο του κτλ. Μεγάλη κουβέντα όπως είπα. 5. Ενα πετρελαιοκίνητο θέλει πιο μεγάλη προσοχή στην ποιότητα καυσίμου απ'οτι ένα βενζινοκίνητο - στον γενικό κανόνα. 6. Ενα πετρελαιοκίνητο μολύνει περισσότερο απο ένα βενζινοκίνητο συνολικά (ακόμα και αν είναι κατασκευασμένο το 2022 με adblue κτλ) - μην κοιτάτε μόνο το CO2. 7. Τα σύγχρονα τούρμπο βενζινοκίνητα σύμφωνα με τους κατασκευαστές θέλουν ίδια συχνότητα συντήρησης με τα πετρελαιοκίνητα (κάθε 30Κ) - εγώ δεν το ακολουθώ (μπορεί να κάνω και βλακεία) και κάνω πιο συχνά. Το ίδιο έκανα και με το Smart - κάθε 5 χιλιάδες εαν τα έκανα μονο πόλη ή 10 χιλιάδες το πολύ εαν δεν έκανα μεγάλη χρήση σε πόλη. Βάζω και εγώ κάποια Screenshots απο το Fuelio που κρατάω στοιχεία για τα 2 αυτοκίνητα που οδηγούσα. Το Smart είναι του 2008 μαμά και το Fiesta είναι του 2020 μαμά εννοείται.
  10. Καλησπέρα. Για ηλεκτρικό έχεις σκεφτεί; Πάσχουν λίγο από τελική ταχύτητα βέβαια. Υπάρχουν όμως τα Horwin SK3(4300€ - 90χμλ/Ω τελική - Αυτονομία 80χλμ με 1 μπαταρία ) ή Super Soco CPX(3800€- 90χλμ/Ω τελική - Αυτονομία 70χλμ με 1 μπαταρία) ή NIU NQI GT EVO (5200€- 100χλμ/Ω τελική - Αυτονομία 80χλμ με 1 μπαταρία). Δεν έχω οδηγήσει κανένα από αυτά βέβαια και γενικά ηλεκτρικό. Λένε ότι οι επιδόσεις τους είναι απαιχτες. Προσωπικά με scooter 150cc έχω εμπειρία-του αδερφού μου- αλλά σκέφτομαι και εγώ ίσως να έκανα αυτή την περίεργη-μαλλον μετάβαση. Απλά δεν αναφέρθηκε γι'αυτό το αναφέρω μήπως βοηθήσω δίνοντας μια άλλη όψη. Και άμα κάνεις καθημερινά 50χλμ θεωρώ θα κάνεις απίστευτα γρήγορα απόσβεση.
  11. Θα το σκεφτόμουν ναι. Προϋποθέσεις για να κάνω τέτοια κίνηση θα ήταν οι εξής: Αν η συσκευή ήταν "καλή" και "άντεχε" πάνω απο 10 χρόνια. "Καλή" = Secure με πολύ καλό/άριστο user experience. "Άντεχε" = Απίστευτα υλικά για ελάχιστο HW degradation οσο περνάει ο χρόνος, συχνές αναβαθμίσεις για 10++ χρόνια . Μπορεί να το κάνει αυτό; Εαν το έκανε οποιοσδήποτε ΧΧΧΧ κατασκευαστής, θα το σκεφτόμουν σοβαρά. Αν δεν ισχύει έστω κάποιο απο τα 2, τότε είναι λίγο αστείο και δεν έχει νόημα να σχολιάσω
  12. Και εγώ εδώ και 2 χρόνια περίπου έχω καταργήσει σχεδόν τελείως πλαστικό καλαμάκι στο σπίτι(έχω πάρει 5 γυάλινα και 2 μεταλλικά) και έξω προτιμώ καφετέριες που έστω έχουν χάρτινο ποτήρι το οποίο εκτός απο (πιο) οικολογικό, μου αρέσει και πιο πολύ σε αίσθηση. Γενικά η ιδέα των re-usable προϊόντων είναι σημαντική. Μόνο καλό κάνεις. Σίγουρα βέβαια ακόμα δε μπορούμε να αποφύγουμε 100% τη χρήση του πλαστικού αλλά οκ, μια μικρή προσπάθεια απο όλους μας ατομικά αξίζει!
  13. @tsofras Αν δεν έχεις απορρίψει ακόμα την ιδέα μικρού hatchback με μπαγκαζιέρα οροφής, ας σου βάλω λίγο ψύλλους στα αυτιά.. Ford Fiesta ST-Line 5-Θυρο 1.0L mHEV 155hp στα 19500 απο Αύγουστο διαθέσιμο στην Ελλάδα. Όμορφο, γρήγορο, ήπιο υβριδικό, 8 χρόνια εγγύση. Εντάξει οκ, μικρό Απλά επειδή έπεσαν κάποτε στο τραπέζι τα Clio πχ. Λογικά και το Focus θα έρθει, αλλά πιστεύω στα 24000 περίπου (δε ρώτησα για Focus. Αλλά αν το πας αναλογικά κάπου τόσο υπολογίζω για το ST-Line).
  14. Καλοτάξιδο @tsofras!! Πολύ όμορφο! Όσον αφορά το Redmi, δοκίμασε να περάσεις άλλη έκδοση του android auto απο το apkmirror. Είναι γνωστό πρόβλημα σε πολλά αυτοκίνητα που δεν είναι συμβατα. Υπόψιν οτι κατα πάσα πιθανότητα δεν έχει έρθει Ελλάδα επίσημα το Android Auto και γιαυτό δε σου ανοίγει. Αλλά αν κάνεις sideload άλλη version απο το apkmirror ίσως το καταφέρεις να παίξει. Φίλος με Pure Android έχει το ίδιο θέμα σε Corsa, και με αρκετές δοκιμές έπαιξε. Να το χαρείς εύχομαι! Και στα δικά μας όταν και αν
  • Δημιουργία νέου...