Προς το περιεχόμενο

chsam

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    574
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

3 ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ

Σχετικά με chsam

  • Ημερομηνία γέννησης 12/03/1977

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.316 προβολές προφίλ

chsam's Achievements

  1. Σε ποια περιοχή είσαι; Κάπου θα έχει έναν ηλεκτρονικό. Εγώ ξέρω ένα καλό Χαριλάου, φαντάζομαι θα μπορεί να ασχοληθεί και με χειριστήρια. Electrolab λέγεται. Δοκίμασες κανένα τέτοιο κόλπο;
  2. Ακριβώς....ήδη από την ημερομηνία αγοράς (23/11) φτάσαμε Παρασκευή 8 μέρες.....και ιδού η απάντησή τους τώρα που είναι Σκ. Καλησπέρα σας, Ζητάμε χίλια συγγνώμη για όλο αυτό και την παρεξήγηση που έγινε, εμείς κάναμε λάθος σχετικά με τις ημέρες και σας είπαμε ότι δεν γίνεται γιατί νομίζαμε πως είχε περάσει το όριο, πράγμα που δεν ισχύει εν τέλει. Εφόσον είναι εντός των 14 ημερών και δεν έχει ανοιχτεί το προϊόν μπορεί να γίνει επιστροφή του προϊόντος. Πηγαίνετε ή καλέστε ένα κατάστημα της γενικής ταχυδρομικής τους λέτε να το φέρουν σε εμάς με δική σας χρέωση και μόλις το παραλάβουμε και το ελέγξουμε θα ενημερωθεί το λογιστήριο για την επιστροφή των χρημάτων σας. Αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου την ευθύνη για το λάθος μας και σας ζητάμε και πάλι συγγνώμη και για αυτό θα θέλαμε αν γίνεται και θέλετε να σβήσετε την κριτική σας καθώς όλο αυτό οφείλεται σε μια παρεξήγηση και όχι στη μη πρόθεση μας να σας εξυπηρετήσουμε κάτι που φαίνεται και από τα μηνύματα που σας έχουμε στείλει. Με εκτίμηση. Σε όλα τα μηνύματά μου, ανέφερα ΔΙΑΡΚΩΣ τις ημερομηνίες ("σας είπαμε ότι δεν γίνεται γιατί νομίζαμε πως είχε περάσει το όριο" και "όλο αυτό οφείλεται σε μια παρεξήγηση" χαχαχαχα)......και αφού αναγκάστηκα να απειλήσω με το νόμο και έκανα αρνητικές κριτικές παντού....απλά κάνανε λάθος..... Και η δική μου: Λυπάμαι, αλλά δεν κάνατε λάθος.....σας υπογράμμισα πολλάκις τις ημερομηνίες.... δεν τίθεται θέμα "λάθους". Απλά άλλαξε ροτα ο υπεύθυνος....και αν δεν επέμενα για τα δικαιώματα μου.....θα είχε περάσει έτσι. Επίσης να μου λέτε να γυρίσω αποκλειστικά με γενική το δέμα με δικά μου έξοδα είναι κοροϊδία......να γυρίσω ένα δέμα αξίας 28€ πληρώνοντας 13€ στην αποστολή προς εσάς......;;;;;; Έστειλα και σε αυτούς, σ' ευχαριστώ για την επισήμανση.
  3. Και όχι μόνο του τσιγγούνη....και σε άλλα μέσα (facebook, google) το ίδιο είναι...
  4. Εννοείται οτι δεν θα το αφήσω, απλά ρώτησα για κάποια συγκεκριμένα βήματα από προσωπική εμπειρία κάποιου. Π.χ. 1ο βήμα συνήγορο του καταναλωτή, 2ο βήμα κτλ Σήμερα, μετά από όλα τα μηνύματά μου, μου έστειλαν για τρίτη φορά : Καλημέρα σας. Θα ενημερωθει ο υπεύθυνος και θα σας ενημερώσουμε άμεσα. Με εκτίμηση.--- Στη διάθεση σας ,
  5. Καλημέρα, στις 23/11 αγόρασα μια ηλεκτρική οδοντόβουρτσα (27 euro) για δώρο από το 24pharmacydeals. Την παρέλαβα 28/11 και την επομένη 29/11 τους έστειλα mail για επιστροφή γιατί ο χρήστης ήθελε κάτι καλύτερο. Εννοείται ότι είναι στο κουτί της και αχρησιμοποίητη. Το θέμα το αναρτώ και σαν προειδοποίηση σε όλους όσους σκοπεύουν να αγοράσουν από αυτούς (την πάτησα σαν noob μη διαβάζοντας σχόλια και κριτικές για αυτούς), αλλά και να ακούσω προτάσεις για το πως να κινηθώ αν έχει κάποιος ιδία εμπειρία. Σας παραθέτω την στιχομυθία μας μέσω mail: 1) Chris Samaras <[email protected]> Τετ 29 Νοε, 3:28 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) προς info, orders Καλησπέρα, θα ήθελα να επιστρέψω το προϊόν της παραγγελίας 1000324124. Είναι άθικτο, ήταν για δώρο, απλά δεν είναι το μοντέλο που ήθελε. 2) [email protected] Τετ 29 Νοε, 3:36 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) προς εγώ Καλησπέρα σας, Δυστυχώς από τη στιγμή που έχετε παραλάβει το προϊόν δε γίνεται να γίνει επιστροφή --- Στη διάθεση σας , η ομάδα του 24pharmacy.deals 3) Chris Samaras <[email protected]> Τετ 29 Νοε, 4:29 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) προς info Τώρα μιλάμε σοβαρά; είστε το μοναδικό eshop που το κάνει αυτό......υπάρχει κάτι από το νόμο που λέγεται υπαναχώρηση εντός κάποιων ημερών. Να σας υπενθυμίσω ότι το αναφέρετε κ στην ιστοσελίδα σας, οπότε αυτό που λέτε δεν ισχύει. 4) Chris Samaras <[email protected]> Τετ 29 Νοε, 4:59 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) προς info Και παρακαλώ πολύ, επειδή γνωρίζω το νόμο και να μην καταφύγω σε αρμόδια όργανα και στον κόσμο του διαδικτύου,...να γίνει το αυτονόητο. Το παρακάτω κείμενο είναι από την σελίδα σας "Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον: α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες, β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση" Περιμένω απάντηση σας 5) [email protected] Τετ 29 Νοε, 5:16 μ.μ. (πριν από 2 ημέρες) προς εγώ Καλησπέρα σας, Θα επικοινωνήσουμε με τον αρμόδιο του τμήματος και θα επικοινωνήσουμε εκ νέου μαζί σας --- 6) [email protected] Πέμ 30 Νοε, 8:57 μ.μ. (πριν από 12 ώρες) προς εγώ Καλησπέρα σας, Δυστυχώς από τη στιγμή που το έχετε παραλάβει το προϊόν και έχουν περάσει και κάποιες ημέρες από τότε δε μπορούμε να το δεχτούμε πίσω --- 7) Chris Samaras <[email protected]> Πέμ 30 Νοε, 10:10 μ.μ. (πριν από 11 ώρες) προς info Οπότε αναιρείτε αυτό που αναγράφετε στην ιστοσελίδα σας; γιατί εκτός κ αν είμαι εγώ κ όσοι επισκέπτονται την σελίδα σας ΤΥΦΛΟΙ ....γράφετε για επιστροφή εντός 14 ημερών.... Οκ, από δω κ πέρα θα γνωρίσετε τις επιπτώσεις της καταπάτησης των νόμων. 😎 Chris Samaras <[email protected]> Πέμ 30 Νοε, 10:15 μ.μ. (πριν από 11 ώρες) προς info Καλά είστε σοβαροί κ ειδικά ο "υπεύθυνος" σας; πόσες μέρες πέρασαν; το παρέλαβα 28/11 και σας έστειλα μήνυμα 29/11!!!!! Η απόλυτη ξεφτίλα για "κατάστημα" είστε!!!!! Και δεν είναι για τα 27€, αλλά για τη νομιμότητα...... βρείτε άλλο τρόπο να εξαπατάτε κόσμο. 9) Chris Samaras <[email protected]> 30 Νοε 2023, 10:27 μ.μ. (πριν από 10 ώρες) προς info Και ένα δείγμα που αποδεικνύει την άγνοια σας .......διαβάστε.....αν ξέρετε ανάγνωση... https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/right-of-cancellation Η άγνοια σας είναι ολοφάνερη....
  6. Σκετο αλλα και με βραστο νερο να μουλιασει και μετα με ενα παλιο βουρτσακι τριψε.
  7. Ξερω οτι οι ξυλινες ειναι για.......Αλλα απο το να ειμαι με ξυλινη με παλιο κυλινδρο, καλυτερα να ειμαι με ξυλινη με εναν πιο καινουριο.Τον βασικο κυλινδρο θελω να τον αλλαξω, τωρα ειναι με εναν κυλινδρο FF απο τους προηγουμενους νοικαρηδες (με οτι συνεπαγεται αυτο).Απο πανω εχει μια χαλασμενη χωνευτη με κλειδι του σταυρου (το μονο link που βρηκα που φαινεται αυτη που εχω επανω http://www.kleidamparosou.gr/home/106-χωνευτη-κλειδαρια.html).
  8. Παιδια καλησπερα, απλα πραγματα.....cisa tekno pro η agb scudo 9000 και κατι σε αυτο το μπατζετ, αν κ ψιλοσκεφτομουν να ζοριστω για evva eps - scudo dck. Ενοικιαζομενο σπιτι με ξυλινη πορτα....
  9. chsam

    Κινητό για 11χρονο, έως 150€

    https://families.google/familylink/
  10. Υπαρχει και το family link που εχει διαφορες ρυθμισεις για περιορισμο εφαρμογων και χρονου λειτουργιας της συσκευης του παιδιου. https://families.google/familylink/
  11. Ανάλογα το ΠΕ.ΔΙ. και το φόρτο εργασίας που έχει....ή τα τζιμάνια υπαλλήλους. Εμένα έκανε μόνο μια εβδομάδα. Μέσα σε δέκα εργάσιμες λένε.
  • Δημιουργία νέου...