Προς το περιεχόμενο

cuculos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    110
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με cuculos

  • Ημερομηνία γέννησης 21/09/1986

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.964 προβολές προφίλ

cuculos's Achievements

  1. Είναι καλύτερο μοντέλο από το προηγούμενο τον atmosphere?
  2. https://www.skroutz.gr/s/46805108/Inventor-Stardust-SD-IONINV-20L-Afygrantiras-me-Ionisti-kai-Wi-Fi-20lt.html Aυτός εδώ πάντως λέει ότι είναι inverter!
  3. cuculos

    Εγγύηση κονσολών

    Καλησπέρα σας, θα ήθελα να αναφέρω την εμπειρία μου σχετικά με το PS5 που αγόρασα από μεγάλη αλυσίδα καταστήματων με είδη τεχνολογίας και ηλεκτρικές συσκευές και τί συνέβη όταν στους 14 μήνες η κονσόλα εμφάνισε κάποια βλάβη. Προς mediamarkt Συσκευή: PS5 CFI-1016A SERIAL NUMBER: ....... Ημερομηνία αγοράς: 8/6/21 8/6/21 αγόρασα ένα ps5. Την προηγούμενη εβδομάδα εμφάνισε κάποιο πρόβλημα (σταμάτησε να λειτουργεί ξαφνικά) και η συσκευή δεν ενεργοποιείται. Αμέσως ήρθα σε επικοινωνία τόσο με τα mediamarkt όσο και με το εξουσιοδοτημένο service της Sony την cometron. Μου είπανε να στείλω την κονσόλα στην cometron μέσω courier για έλεγχο όπως και έκανα την ίδια κιόλας ημέρα Παρασκευή 26 Αυγούστου. Την Δευτέρα το service της cometron ήρθε σε επικοινωνία μαζί μου για να με ενημερώσει σχετικά με την εξέλιξη. Επιβεβαίωσαν ότι υπάρχει πρόβλημα στη συσκευή και ότι δεν επισκευάζεται αλλά χρήζει αντικατάστασης. Όμως, η Sony μου είπε ως κατασκευαστής καλύπτει μόνο ένα έτος εγγύηση και η κονσόλα έχει κλείσει 14 μήνες από την ημερομηνία αγοράς σύμφωνα με το παραστατικό αγοράς που τους έστειλα από το mediamarkt. Έτσι, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και ότι θα πρέπει να συνεννοηθώ με τον πωλητή (mediamarkt) ώστε να καλύψει το ίδιο την αντικατάσταση στα πλαίσια των 24μηνών εγγύησης. Κατόπιν, επικοινώνησα με τα mediamarkt τηλεφωνικώς, τους εξήγησα τί μου είπαν από το service της Sony και μου επιβεβαίωσαν ότι θα αναλάβει το κόστος της επισκευής ή αντικατάστασης το mediamarkt στα πλαίσια της εγγύησης 24 μηνών. Μίλησα με πολλούς εκπροσώπους τηλεφωνικά και όλοι μα όλοι μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι εντός εγγύσης 24 μηνών αρκεί να πάω την κονσόλα στο σέρβις κάποιου καταστήματός τους. Τους ρώτησα επανειλημμένα αν με καλύπτει η εγγύση 24 μηνών και η απάντηση όσες φορές επικοινώνησα μαζί τους ήταν: ΑΣΦΑΛΩΣ!!!!! Μου ζήτησαν να τους πάω την κονσόλα αλλά τους εξήγησα ότι διαμένω στην επαρχία και δεν έχω πρόσβαση ούτε σε κατάστημα mediamarkt ούτε στο service της Sony. Άλλωστε η κονσόλα βρισκόταν ήδη στο service της Sony. Με διαβεβαίωσαν ότι θα επικοινωνήσει το κατάστημα με το service για να γίνει η συνεννόηση μεταξύ τους ώστε να προχωρήσουν στα προβλεπόμενα (επισκευή ή αντικατάσταση αν χρειαστεί). Μάλιστα μου είπαν ότι το αίτημα θα γινόταν ύπο τη μορφή του κατεπείγοντος ώστε η επικοινωνία με το service της Sony να γίνει άμεσα αυθημερόν ώστε να μην χρειαστεί να επιστραφεί η χαλασμένη κονσόλα σε εμένα πάλι πίσω. Η Sony εξέτασε την κονσόλα και έβγαλε και αναφορά βλάβης την οποία μου έστειλε μέσω email και αναφέρει το πρόβλημα και ότι δεν επιδιορθώνεται αλλά χρήζει αντικατάστασης. (Το email τους το προώθησα). Κάπου εκεί χάθηκε η εξέλιξη του αιτήματος και η επικοινωνία που περίμενα να έχω από τα mediamarkt. Oυδέποτε επικοινώνησε ο πωλητής (mediamarkt) μαζί μου μέχρι που από το service της Sony και πιο συγκεκριμένα ο υπεύθυνος του τμήματος PlayStation με ενημέρωσε ότι ακόμη τα mediamarkt δεν έχουν έρθει σε επικοινωνία μαζί τους για να προχωρήσει η διαδικασία. Οπότε μου επέστρεψαν πίσω την κονσόλα ώστε να την πάω ο ίδιος σε κάποιο κατάστημα mediamakrt αυτοπροσώπως. Και από εκεί ξεκινάει ο 2ος γολγοθάς. Επισκέφτηκα ένα κατάστημα mediamarkt της θεσσαλονίκης (έκανα 300 χιλιόμετρα πήγαινε έλα για αυτήν τη δουλεία) για να τους παραδώσω την κονσόλα και να συζητήσω μαζί τους τί γίνεται από εδώ και πέρα. Άκουσα απίστευτα πράγματα από τους υπευθύνους του service του καταστήματος, μεταξύ των οποίων: π.χ. ότι μ' ενημέρωσαν λάθος όλοι οι συνάδελφοί τους από τα κεντρικά των mediamarkt (τους ανέφερα μάλιστα και κάποιο από τα ονόματα διότι κράτησα στοιχεία με όσους επικοινωνησα). Επίσης, ότι γιατί πήγα σε αυτούς αφού την κονσόλα την αγόρασα online και θα έπρεπε να την πάω στην Αθήνα.... Ακόμη, ότι θα έπρεπε να γνωρίζω ότι η sony καλύπτει με 1 χρόνο εγγύηση παρότι αυτοί στη σελίδα τους δεν αναγράφουν πουθενά ότι πρόκειται για εγγύση 1 έτους.... πράγμα το οποίο είναι εξαπάτηση διότι θα έπρεπε να αναφέρουν αν η εγγύση είναι 1 έτος, όπως επίσης και στην απόδειξη αγοράς. Η απόκρυψη αυτής της πληροφορίας για τον πελάτη τόσο στην απόδειξη αγοράς όσο και στην σελίδα του καταστήματος καθιστά εξαπάτηση. Toυς έδειξα μάλιστα και επικοινωνία που είχα με εκπρόσωπο των καταστημάτων mediamarkt μέσα από το chat της ιστοσελίδας τους, όπου είχα κάνει screenshot την συζήτηση ώστε να έχω ντοκουμέντα αν χρειαστεί. Στην επικοινωνία μάλιστα που είχα μαζί του στο chat του ζήτησα και link για να μου δείξει πού φαίνεται ότι καλύπτεται η κονσόλα με 24 μήνες και μου είπε αυτολεξεί: ότι είναι 24 μήνες!!! και ότι επείδη στα mediamarkt δεν έχουν διαθεσιμότητα αυτή τη στιγμή θα μου στείλει link από τα public όπου αναγράφεται ξεκάθαρα εγγύηση 24 μηνών. Στην ερώτησή μου αν είναι public και mediamarkt το ίδιο μου απάντησε: είναι το ίδιο!!! (σύμφωνα με τα λεγόμενά του). Αφού ανέβηκαν οι τόνοι πήραν τη συσκευή για να κάνουν όλη τη διαδικασία από την αρχή όπως μου είπαν (να την στείλουν δηλαδή πάλι στη sony κλπ κλπ να περνάει ο χρόνος...) λέγοντας μου χαρακτηριστικά ότι είναι δύσκολο να γίνει η δουλειά μου.... Τους ενημέρωσα πως την επόμενη φορά που θα έρθω στο κατάστημα θα έιναι για να πάρω την κονσόλα επισκευασμένη ή ανακατασκευασμένη ή καινούργια... Τους ανέφερα ότι η sony είναι ο κατασκευαστής/προμηθευτής και ότι μπορεί να καλύπτει 1 έτος εγγύηση αλλά εγώ την συσκευή την αγόρασα από τα mediamarkt!!! Αυτοί ειναι οι πωλητές και όχι η sony και υποχρεούνται να ακολουθούν την ευρωπαϊκή νομοθεσία δηλαδή 2 χρόνια εγγύηση (π.χ. δείτε τί αναγράφει ένα άλλο γνωστό κατάστημα στα προϊόντα της apple που πουλάει! 1 χρόνο εγγύηση από apple + 1 χρόνο από το κατάστημα!!!!!!!) Εννόειται πως αν δεν γίνει επισκευή ή αντικατάσταση θα κινηθώ με σύνηγορο του καταναλωτή και νομικά με δικηγόρο. Αναμένω ενημέρωση για την εξέλιξη από το κατάστημα. Στη συνέχεια θα ενημερώσω και εδώ για να γνωρίζει ο κόσμος, αναλόγως αποτελέσματος, πού αφήνει τα χρήματά του ειδικά αυτούς τους δύσκολους καιρούς και τί συμπεριφορά και τί aftersale τον περιμένει αν προκύψει κάποια βλάβη. Η συνέχεια λοιπόν προσεχώς.... Υ.γ.: οποιαδήποτε πληροφορία ή συμβουλή καλοδεχούμενη
  4. Καλησπέρα παιδιά, αυτό το διάστημα παίζω το demon’s souls remake στο PS5. Έχει τερματιστεί και το προσπαθώ τώρα για πλατίνα. Εαν κάποιος παίζει το ίδιο παιχνίδι αυτό το διάστημα ή έχει όρεξη να το φρεσκάρει εν όψει του Elden ring και το ψήνει για co op παιχνίδι ας στείλει κανένα μήνυμα να το κανονίσουμε ώστε να κάνουμε και κάποια trophies που χρειάζονται multiplayer.
  5. Παιδιά καλησπέρα, τους πόντους από αγορά τηλεόρασης στα MediaMarkt (30% επιστροφή) μπορώ να τους χρησιμοποιήσω για αγορά του ps5 από το ίδιο κατάστημα;
  6. Τη σύγκρινες με τις premium led της Samsung Q80T - Q90T και Sony xh9505? Να τη χαρείς! Χωρίς να την έχω δει από κοντά είμαι σίγουρος ότι είναι εξαιρετική!
  7. Το μόνο που με τρομάζει είναι μη τυχόν έχουμε θέμα με το burn in στις oled. Προσωπικά δεν παίρνω τιβι για 2 χρόνια αλλά θέλω να μου βγάλει 7-8 χρόνια πόσο μάλλον δε όταν αυτή κοστίζει πάνω από 1000ρικο. Περιμένουμε εντυπώσεις φιλε μ.
  8. Φίλε μου, καλησπέρα. Έχω και γω το ίδιο δίλημμα. Με ταβάνι τα 900-1000 ευρώ κοιτάζω την Samsung q80, sony xh9505 και Lg oled Bx. Αυτό που με προβληματίζει είναι η χαμηλότερη φωτεινότητα της Bx και το burn in. Δυστυχώς είμαι από επαρχία και δε μπορώ να πάω στα μεγάλα καταστήματα της πόλης και να τις τσεκάρω ιδίοις όμμασι. Εσύ μπόρεσες να δεις κάποιες από αυτές από κοντά να μας πεις εντυπώσεις; Μήπως η q80 κ xh9505 λόγω full array panel δίνουν πιο εντυπωσιακή και ζωντανή στα χρώματα εικόνα και ας μην έχουν το μαύρο για 10αρι των oled; Επίσης η 5ετη εγγύηση που δίνουν στα public καλύπτει το burn in (άκουσα ότι δεν καλύπτει);
  9. Kαλησπέρα, μία γνώμη μεταξύ sony xh9505 49" στα 949 ευρώ και samsung q80t 50" (60hertz) στα 830, ποιό από τα δύο μοντέλα θα προτιμούσατε; Η tv προορίζεται για netflix και ps5.
  10. cuculos

    The Last of Us Part II [PS4]

    Παίδες αξίζει η special edition με το steelbook και το mini artbook στα 90 ευρώ; Ή να προτιμήσω την απλή στα 55; Αξιζει τόση διαφορά για το steelbook; Το artbook θα είναι της προκοπής;
  11. Έχω κάνει test drive και τα δύο. Ανώτερο το Polo με καλύτερη ποιότητα κύλισης. Αλλά αρκετά πιο ακριβό και φοβάμαι αυτά που λένε για την αξιοπιστία του group. Επίσης σκέφτομαι και το yaris
  12. Παιδιά καμιά γνώμη για polo tsi 1.0 115hp? Ή swift hybrid glx?
  13. cuculos

    Days Gone [PS4]

    παίδες μία ερώτηση, είναι δύο trophies (μου λείπουν για την πλατίνα) που έχουν σχέση με πλαγιολίσθηση και νίτρο. Τί ακριβώς πρέπει να κάνεις;
  • Δημιουργία νέου...