Προς το περιεχόμενο

kariolikos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    335
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Δεν το μαρτυρώ

Πρόσφατες Επισκέψεις

6.389 προβολές προφίλ

kariolikos's Achievements

  1. Κοιτά τους σατανάδες pitch που κάνουνε Κανένα τέτοιο ζητημα δεν είχε ανακύψει δημόσια στην έκταση που δικαιολογεί την είσοδο μιας τέτοιας τεχνολογίας, όσον αφορά το σετάρισμα νέας συσκευής, τύπου λόγω προβλήματος Ενταξει, έψαχναν κλασικά δημοσιοσχετιστικα να το ρίξουν κάπου και καλά Προσωπικά δε μ αρέσει να μου κάνει με το έτσι θέλω update στο νεότερο Θέλω να το κάνω εγώ όποτε μου καπνίσει. Εξάλλου ποιος ξέρει με αυτό το σκεπτικό μπορεί να σου πει σε λίγο καιρό μόλις αλλάζει το ICloud και το id στο κινητό θα σναβαθμιζει υποχρεωτικά Δε με ψήνει
  2. 20/11-20/1 εινα η κατανάλωση το σπίτι εχει σταθερη θερμοκρασία 20 παρα κάτι βαθμούς edit: το ζεστό νερό γενικά ανεβαζει την κατανάλωση ;
  3. και εμένα το ίδιο 220€ για κατανάλωση 2 μηνών 2450kwh σύνολο στο control της Δεη με 0,50€/kwh Αναρωτιέμαι αν είναι καλά, το σπίτι είναι 100 τμ - Αθηνα και τις τελευταίες μέρες είναι σταθερά στους 20 βαθμούς ο θερμοστάτης ( μηχανικός )
  4. kariolikos

    Moulinex Masterchef 65

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 20/01/2024 10:14 πμ

    • Πώληση
    • ΝΕΟ

    Αχρησιμοποίητο Πολυμηχάνημα με όλα τα εξαρτήματα Ειναι παλιο μοντέλο αλλά είναι εντελως αχρησιμοποίητο Η συσκευασία είναι λιγο ταλαιπωρημένη

    40 €

  5. Σε εμάς που είχαμε παρόμοιο πρόβλημα με πτώση ρελε, πίνακας με υλικό schneider , δεν κατάφεραμε να το λύσουμε . Ο πίνακας ήταν πεντακάθαρος και σφιγμένος παντού,, είχαμε αλλάξει το ρελε με abb , ο ηλεκτρολόγος έψαχνε εψαχνε και δεν έβρισκε .Ερχόταν την. στιγμή της «βλάβης » ερχόταν ακόμα όταν και λειτουργούσε . Επιπλεον ενας υποσταθμός της ΔΕΗ που εξυπηρετούσε το σπίτι είχε πρόβλημα, παίρναμε στο ΔΕΔΔΗΕ (είχα μάθει τον αριθμό της παροχής απ εξω ) , λέγαμε ότι αυτό φταει.Μας ελεγε ο τεχνικός του Δεδδηε ότι δεν φταει αυτό αλλά είναι διαρροή ουδέτερου , δηλαδή ψάξε να βρεις από που .. Απομονωναμε τα δωμάτια ένα ένα παλι δεν βγάλαμε άκρη Ευτυχώς μετακομίσαμε
  6. ευχαριστώ για την εμπειρη ματιά.
  7. Καλημερα σε όλους η παροχη ειναι καινουρια μετα απο μετακομιση και ειναι ο 1ος εκκαθαριστικος. Στο καταστημα μου ανέφερε η υπάλληλος « βλέπω έχετε δώσει 243,00€ » , κοιτώντας την οθόνη της.Όμως είναι 375€ , όπως είναι εύκολο να υπολογίσει κανείς Παρ'όλα αυτά χρεώνομαι και 38,00€ στον εκκαθαριστικό για αρνητική κατανάλωση ? υγ. μονο η πληρωμη του πρωτου μηνα δεν φαινεται ....να την εχω πηδηξει ? ψιλοαποκλείεται ..
  8. θα το κάνω αύριο από το desktop
  9. Ερώτηση σχετικά με καταμέτρηση : Καταχώρησα ηλεκτρονικά τη μέτρηση του ρολογιού της ΔΕΗ παραπανω από όσο ήταν στην πραγματικότητα.Δεν είχα πρόσβαση και έβαλα στο περίπου 100 kwh παραπάνω Ηρθε ο ΔΕΔΔΗΕ κ πηρε τη σωστή μέτρηση που είναι χαμηλότερη από αυτή που καταχώρησα. Πως γίνεται να βγαίνει παλι χρεωστικός ο εκκαθαριστικός λογαριασμός , και όχι πιστωτικός ;; Στο κατάστημα δεν ξέρανε να μου απαντήσουνε, στο τηλέφωνο επίσης Έχω στείλει και στο customer
  10. οχι δεν ισχύει κάτι τέτοιο μπες δεη το γράφει ξεκάθαρα Δεν ξέρω τι εκπτώσεις μπορεί να παίξουν , θεωρώ το online μονόδρομο για κάποιον που δεν θέλει να ασχολείται κάθε μήνα με το ζήτημα ρεύμα
  11. ερώτηση αν στείλεις πρόσκληση παίρνεις το 5€ και παίρνει κ ο άλλος την δωροεπιταγή;;
  • Δημιουργία νέου...