Προς το περιεχόμενο

rosgr100

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    469
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Kerkyra

Πρόσφατες Επισκέψεις

4.212 προβολές προφίλ

rosgr100's Achievements

  1. Καλησπέρα, έχετε κάποια πρόταση για ένα λαπτοπ με τιμή γύρω στα 350€. Η χρήση αφορά κυρίως έκδοση τιμολογίων επιχείρησης. Ευχαριστώ.
  2. Καλησπέρα, έχεις κάποιος να προτείνει κάποιο αξιόπιστο κατάστημα, που αναλαμβάνει αντικατάσταση θυρων usb σε laptop Asus, στη Θεσσαλονίκη;
  3. Αν και προσπάθησα μέσω live chat εις διπλούν, δε μου έδωσαν καμιά έξτρα έκπτωση (10%)... Με παρέπεμψαν στις ήδη υπάρχουσες "προσφορές".
  4. H QN90A είναι IPS, άρα την ξεχνάς. H μόνη που είναι VA είναι η QN95A. Επειδή την έχω, ή μάλλον καλύτερα, την είχα, έχει θέματα τα οποία έχουν βελτιωθεί αλλά όχι εξαλειφθεί στα φετινά μοντέλα. Αρχικά, έχει αρκετά χαμηλωμένα specular highlights σε σχέση με μια OLED κάτι που σημαίνει πως δεν βλέπεις την πραγματική εικόνα, λόγω επιθετικού LD, που επίσης σημαίνει πως έχεις και "ξεπλυμένα" χρώματα. Σε πλήρη εικόνα η Neo Qled σαφώς έχει περισσότερη φωτεινότητα. Στην παρακάτω φωτογραφία η αμερικάνικη QN90A που είναι VA, η QN90B (VA) και η C1. Δες στο μέσο της πρώτης εικόνας πόση λεπτομέρεια χάνεται ανάμεσα στους δυο άνδρες στην 90A. Εμφανώς βελτιωμένη η 90Β. Το "περισσότερη φωτεινότητα" είναι σχετικό όπως βλέπεις. Από κει και πέρα, η QN9xA έχει τρομερό πρόβλημα με τον χρόνο απόκρισης του LD (Local Dimming) ιδιαίτερα εμφανές όταν υπάρχουν υπότιτλοι π.χ. αργεί να προσαρμοστεί η φωτεινότητα ή σε πολύ γρήγορες αλλαγές πλάνου. Κάτι που επίσης φαίνεται πως έχει διορθωθεί στις QN9xΒ. C1 και 80J είναι σχεδόν οι ίδιες τηλεοράσεις, ιδιαίτερα μετά από calibration έχουν ελάχιστες έως καθόλου διάφορες , στα Plus της Sony η υποστήριξη DTS, ενώ η LG είναι ανώτερη στο gaming. Από την άλλη, όλες οι OLED έχουν το ίδιο πρόβλημα, λιγότερα nits -τα φετινά μοντέλα (2022) είναι αισθητά βελτιωμένα) και το ABL που αν και υπάρχει και στις LED, στις OLED μειώνει δραματικά την φωτεινότητα. Έχω επιστρέψει δυο QN95A, η πρώτη με καμμένα pixel -έχω ανοίξει θέμα- και η δεύτερη με vertical banding Προσανατολίζομαι προς C1, αν και θα μου λείψουν ορισμένα καλούδια της Samsung και του Tizen όπως το PIP και η συνολική φωτεινότητα της. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις ειναι να τις δοκιμάσεις με τις ίδιες σκηνές με ένα αρχείο HDR υψηλό bitrate και να κρίνεις μόνος σου τι σε καλύπτει.
  5. Νεα επικοινωνία σήμερα το μεσημέρι, μήπως βγάλω άκρη, για να ενημερώσω ταυτόχρονα, πως σε περίπτωση που δεν βρεθεί λύση, το απόγευμα θα επισκεφθώ το κατάστημα ώστε να υπαναχωρήσω, ενω ταυτόχρονα θα ενημερώσω και τον συνήγορο του καταναλωτή για να αναλάβει ο ίδιος. Αρχικά, ρώτησα σε ποιο στάδιο βρίσκεται το αίτημα μου, χωρίς πολλές πληροφορίες, για να δω τι θα μου πουν. Ο υπάλληλος μου λέει, βλέπω πως η Samsung έχει ζητήσει να σταλεί η τηλεόραση στην Αθήνα για να εξεταστεί από τους ίδιους. Λέω, πλάκα μου κάνετε; Η Samsung μου επέστρεψε την τηλεόραση πριν λίγες ημέρες και όπως μου ζητήσατε, σας ενημέρωσα για να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης. -Ό,τι βλέπω σας λέω. -Εγω σας λέω όμως ότι η Samsung μου επέστρεψε την τηλεόραση Αρχίζω παλι να εξιστορώ (δεν γράφω κι άλλο σεντόνι). Τέλος πάντων, ενημερώνει τον υπεύθυνο που εχει αναλάβει το θέμα και μου λέει θα επικοινωνήσει ο ίδιος. Ρωτάω πότε, το συντομότερο μου λέει. Το απόγευμα θα περάσω από το κατάστημα για υπαναχώρηση αν δεν έχει λυθεί το θέμα μου. Στις 6 με πήρε η υπεύθυνη, με ρώτησε αν θέλω άλλη τηλεόραση και με ενημέρωσε πως την Παρασκευή παραλαμβάνω την νέα. Η δικαιολογία για όλη αυτή την παρωδία ηταν πως "έπρεπε να εξεταστεί το θέμα από την αντιπροσωπεία". Στο site τους, αναφέρεται ξεκάθαρα στους όρους DOA πως, πλην λευκών συσκευών και κλιματιστικών, ειναι οι ίδιοι υπεύθυνοι για τον έλεγχο και την αντικατάσταση των υπολοίπων συσκευών και ουδεμία σχέση έχει το επίσημο service, άρα παραβίαζουν τους δικούς τους όρους και χρησιμοποιούν αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, όπως της ανέφερα. (Χαμόγελο) Καταλαβαίνω και ζητώ συγνώμη για την ταλαιπωρία.. Γερο στομάχι, γνώση των δικαιωμάτων μας ως καταναλωτές και μην τους την χαρίζετε.
  6. Παρέλαβα χθες από το τοπικό συνεργαζομενο με την Samsung service. Αρχικά, σε ερώτηση ποιος εξέτασε την τηλεόραση, μου είπε "εμείς", καλά λέω εσυ δεν μου είπες ότι πρέπει να πάει Αθήνα; Υπόψιν το ίδιο μου είπαν και στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης της Samsung. Και μου λέει "εε, ετσι νόμιζα". -Δεν μου λες (του λέω), 5 subpixel βρήκατε; -Γιατι πόσα ήταν (μου λέει); -Εγω ποσα σου έδειξα, πόσες φωτογραφίες σου έστειλα; Μήπως ήταν 6 pixel και ενα subpixel, όπως επιβεβαίωσες κι εσύ όταν παρέλαβες την τηλεόραση; Επίσης, μήπως εσυ χρειάστηκες μεγεθυντικό φακό για να τα δεις όταν στα έδειχνα; -Ε, τι φταίω εγώ, που ο τεχνικός που την εξέτασε δεν βλέπει και πολύ καλά, να φανταστείς εγώ του τα έδειχνα, ούτε φωτογραφίες δεν μπορέσαμε να τα τραβήξουμε -ΜΕ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ ΜΑΣ- αυτές που μου έστειλες εσύ στείλαμε στην Samsung. Πρέπει κι εμείς να είμαστε προσεκτικοί στο τι αναφέρουμε γιατί μετά χρεώνουν σε εμάς το ανταλλακτικό, -Ποιο ανταλλακτικό, η τηλεόραση είναι εντός DOA άνθρωπε μου, για αντικατάσταση είναι. -Ε θα στην αλλάξουν, δεν θα στην αλλάξουν; -Βγάλατε ελαττωματική τηλεόραση εντός προδιαγραφών, και με ρωτάς αν θα την αλλάξουν -Ε, κι εμείς οτι μας έστειλαν σε email, γράψαμε. -Τι εννοείς; -Οτι ειναι εντός προδιαγραφών. -Τι θεωρείται εντός προδιαγραφών, με αριθμούς, 1,5,10,20,100 καμμένα pixels, πόσα; Δεν μας είπαν. -Εντάξει, λέω κατάλαβα. Να πεις στον τεχνικό που δεν βλέπει καλά, ότι έχω ήδη υποβάλει αναφορά στην μητρική εταιρία για τα ψέματα που αναφέρατε στην έκθεση σας, θα φροντίσω ομως να προσθέσω κι οσα μου είπες. Αμέσως κάλεσα τον Κωτσόβολο, αναφέρω όπως μου είχαν ζητήσει οι ίδιοι οτι παρέλαβα, για να προχωρήσει η διαδικασία αντικατάστασης και μου λέει ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ. Απευθείας αναφέρω την προηγούμενη επικοινωνία με τα στοιχεία της, αναφέρω ολη την συνομιλία, πως η συνάδελφος του με έβαλε στην αναμονή επικοινώνησε με τα κεντρικά και με διαβεβαίωσε πως υπάρχει έγκριση αντικατάστασης και λέω οι κλήσεις καταγράφονται, θα με αναγκάσετε να κινήσω νομικές διαδικασίες, θέλω ενημέρωση σχετικά με την αντικατάσταση άμεσα. Καταγράφω όσα μου είπατε, θα ελεγχθεί το θέμα και θα επικοινωνήσουμε για να σας ενημερώσουμε. Πεντε λεπτά αργότερα με καλεί ο ίδιος και μου λέει βλέπω εδώ ένα email που λέει πως έχει εγκριθεί αντικατάσταση...από την Samsung. Ωραία λέω, πότε θα έχω ενημέρωση σχετικά με την διαδικασία. Θα μεταφέρω όσα μου είπατε στην συνάδελφο που εχει αναλάβει το θέμα σας και θα επικοινωνήσει η ίδια για να σας ενημερώσει. Πότε; Σήμερα ή αύριο, δεν μπορώ να σας πω με σιγουριά, δεν γνωρίζω αν εργάζεται σήμερα. Ακόμα περιμένω. Την Δευτέρα θα πάω από το κατάστημα και θα ενημερώσω και τον συνήγορο του καταναλωτή για την εξέλιξη ώστε να αναλάβει ο ίδιος. Υπάρχει ένας σχετικά εύκολος τρόπος αν δεν έχεις φακό που μπορεί να εστιάσει σε βαθμό pixel. Πολύ ελαφρύ χτύπημα στο μέσο της οθόνης, αν κάνει αναλαμπές, ειναι VA. Δεν πρόκειται για κολλημένα pixel. Είναι zero bright defect pixels. Μαύρα, καμμένα.
  7. Να 'σαι καλά. Αντε να δούμε. Στον Κωτσόβολο αναφέρεσαι; Αν ναι, ισως διαδραματίζει κάποιο ρόλο η αγορά της Total support "premium" υπηρεσίας (επέκταση εγγύησης) , καθώς αρχικά υπάρχει σχετική ερώτηση "για την καλύτερη εξυπηρέτηση μας".
  8. Οι κλήσεις καταγράφονται, εχουν δεσμευτεί, σε διαφορετική περίπτωση η αυριανή θα είναι η τελευταία επικοινωνία ώστε να βρεθεί λύση. Έπειτα θα αναλάβει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, καθώς έχω ήδη επικοινωνήσει.
  9. VA. Υποτίθεται πως, προς στιγμήν τουλάχιστον γιατί με την Samsung υπάρχει ένα συνεχές panel lottery, όλες οι QN95 φέρουν VA panel.
  10. Ακόμα περιμένω να μου αποσταλεί από την Samsung, το κείμενο που αναφέρει ποιο θεωρείται ανεκτό όριο μαύρων η κολλημένων pixel στις τηλεοράσεις τους, πόσο δε μάλλον στην κορυφαία σειρά τους Neo Qled και στο κορυφαίο 4k μοντέλο τους, την QN95. Αντιθέτως μου απέστειλαν ένα κείμενο με ψεύδη. Λίγο αργότερα επικοινώνησαν μαζί μου από το τοπικό service για να μου παραδώσουν την τηλεόραση, προφανώς, όπως είχα ενημερώσει και νωρίτερα, αρνήθηκα να παραλάβω και επικοινώνησα ξανά με τον Κωτσόβολο. Στην πρώτη επικοινωνία, μόλις ανέφερα κωδικό πελάτη, ειπώθηκε από την εξυπηρέτηση, πως έχει καταγραφεί άρνηση επισκευής από την πλευρά μου. Σε προϊόν εντός διαστήματος DOA, επισκευή... Μόλις ξεκίνησα να αναφέρω τους όρους που οι ίδιοι αναγράφουν στην ιστοσελίδα τους αλλά και πως εντός διαστήματος DOA το κατάστημα (ο πωλητής) οφείλει να προβεί σε αντικατάσταση καθώς η επισκευή -που ουδέποτε μου αναφέρθηκε σε προηγούμενες επικοινωνίες- δεν προβλέπεται πουθενά, άρα παραβιάζουν τους όρους τους, μπήκα στην αναμονή για έλεγχο του θέματος, και λίγο αργότερα το τηλέφωνο έκλεισε. Περίμενα μήπως με καλέσουν ξανά αλλά δεν, οπότε επανήλθα με νέα κλήση. Ανέφερα την προηγούμενη συνομιλία, το πρόβλημα, άρχισα να αραδιάζω περι ευρωπαϊκής νομοθεσίας, προστασίας καταναλωτή, όρους DOA, καθώς και τι αναφέρεται στην ιστοσελίδα του Κωτσόβολου οπότε και αυτή την φορά -από την ομολογουμένως πολύ πιο εξυπηρετική τηλεφωνήτρια σε σχέση με την προηγούμενη- μπαίνω ξανά σε αναμονή. Αυτή την φορά, σχεδόν άμεσα, επανέρχεται και μου λέει πως έχει εγκριθεί αντικατάσταση από τους ίδιους. Αφού παραλάβω την τηλεόραση, θα πρέπει να επικοινωνήσω εκ νέου μαζί τους ώστε να προχωρήσει η διαδικασία. Ζήτησα να μου αποσταλεί γραπτώς η έγκριση αλλά μου επισημάνθηκε πως δεν χρειάζεται καθώς καταγράφεται η επικοινωνία. Επικοινώνησα με το τοπικό service της Samsung και αύριο θα παραλάβω την ελαττωματική QN95, έπειτα θα καλέσω την εξυπηρέτηση του Κωτσόβολου όπως μου είπαν οι ίδιοι. Ίδωμεν.
  11. Στις 7/2 παρέλαβα την 55QN95 από τον Κωτσοβολο, μετά από έλεγχο, την ίδια ήμερα, διαπίστωσα -αρχικά- την ύπαρξη 6 ZDF pixel (μαύρα), ενώ αργότερα ανακάλυψα πως υπάρχει και ενα dead subpixel. Την επόμενη ήμερα, επικοινώνησα με τα κεντρικά του Κωτσόβολου ώστε να αναφέρω το πρόβλημα, εξυπηρετικότατοι -αρχικά- προχώρησαν την διαδικασία αντικατάστασης μετά από την αποστολή φωτογραφιών, όπως μου ζήτησαν, οι οποίες αποδείκνυαν το πρόβλημα. Για άγνωστο λόγω, ενώ η ελαττωματική Samsung QN95 ήταν ακόμα εντός διαστήματος DOA και ενώ με επιβεβαίωσαν από τον Κωτσόβολο πως θα γίνει αντικατάσταση καθώς αναγνώρισαν το πρόβλημα, προχώρησαν την διαδικασία μέσω της Samsung. Έπειτα από αρκετές μέρες (~7) και χωρίς καμία προγενέστερη ενημέρωση, το πρωί με καλούν από το τοπικό συνεργαζόμενο κατάστημα Service της Samsung, ώστε να έρθει τεχνικός για έλεγχο και παραλαβή της ελαττωματικής QN95 μετά από δυο ώρες. Δέχομαι και ο τεχνικός με επισκέπτεται, του δείχνω το πρόβλημα, προσπαθεί και ο ίδιος να το φωτογραφίσει μεσώ κινητού το οποίο όμως αδυνατεί να εστιάσει σωστά στο panel, οπότε μου ζητά να του στείλω τις φωτογραφίες που είχα τραβήξει, τις ίδιες με αυτές που έστειλα στον Κωτσοβολο και επιβεβαίωσαν το πρόβλημα. Ο ίδιος επιβεβαιώνει πως το πάνελ είναι ελαττωματικό -έκπληκτος μάλιστα με ρώτησε πως γνώριζα τόσες λεπτομέρειες και πως προέβην σε τόσο ενδελεχή έλεγχο για πιθανά προβλήματα- την συσκευάζει και την παραλαμβάνει. Μετά από δυο ημέρες χωρίς να έχω ενημέρωση, επικοινώνησα με την Samsung άλλα δεν είχαν κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία για την αντικατάσταση, καθώς όπως με ενημέρωσαν η τηλεόραση πρέπει να πάει από την Κέρκυρα στην Αθηνά ώστε να ελεγχθεί από τεχνικό του κεντρικού service, οπότε επικοινώνησα με τον Κωτσόβολο για να μου δώσουν μια ημερομηνία. Από εκεί με ενημέρωσαν πως είναι τυπική διαδικασία, να μην ανησυχώ, να κάνω λίγη υπομονή και θα λυθεί το θέμα, καθώς θα γίνει σίγουρα αντικατάσταση. Ζήτησα να μου δώσουν ένα χρονικό διάστημα αλλά αυτό δεν ήταν εφικτό. Σήμερα, επικοινώνησαν μαζί μου από τον Κωτσοβόλο, για να με ενημερώσουν εκ νέου σχετικά με την διαδικασία και μου ζήτησαν να κάνω λίγες ημέρες υπομονή, διαβεβαιώνοντας με ξανά πως θα γίνει αντικατάσταση. Ταυτόχρονα με κάλεσαν από την Samsung και εκεί ξεκινάει η παρωδία. Με ενημέρωσαν λοιπόν από την Samsung, πως τα 6 Zero Bright Pixel (μαύρα) και ένα dead subpixel είναι εντός προδιαγραφών της QN95, ενός εκ των κορυφαίων τους μοντέλων για το 2021, καθώς δεν φαίνονται από απόσταση θέασης αλλά μόνο από κοντά, ενώ ο τεχνικός για να τα δει χρειάστηκε λέει μεγεθυντικό φακό -εγώ πάντως δεν χρειάστηκα-, από την πλευρά μου ρώτησα που αναφέρεται πως θεωρείται λογικό και εντός του ανεκτού ορίου το συγκεκριμένο πρόβλημα κι η απάντηση ήταν "Σας το λέω εγώ κι ο τεχνικός", ανταπάντησα πως δεν με ενδιαφέρει τι λένε οι ίδιοι και ζήτησα γραπτώς το κείμενο που αναφέρεται πως θεωρείται λογικό και εντός προδιαγραφών, καινούργια τηλεόραση να έχει 6 zero bright pixel και ένα dead subpixel. Η απάντηση της κυρίας ήταν πως δεν μπορεί να μου κοινοποιήσει τέτοιο έγγραφο καθώς "δεν νομιμοποιείται", μετά από πίεση και με τα πολλά μου ζήτησε email για αποστολή του κειμένου. Ακόμα το περιμένω, 10 ώρες μετά. Επικοινώνησα εκ νέου με τον Κωτσόβολο, από εκεί με ρώτησαν γιατί απευθύνθηκα στην αντιπροσωπεία ενώ το προϊόν βρίσκεται εντός διαστήματος DOA και σύμφωνα με την ημερομηνία αγοράς πρέπει να γίνει αντικατάσταση, από το κατάστημα. Εξήγησα ξανά ότι απευθύνθηκα αρχικά στους ίδιους, καθώς γνωρίζω πως λειτουργεί η διαδικασία DOA και πως οι ίδιοι ήταν αυτοί που απευθύνθηκαν στην αντιπροσωπεία μετά από την από πλευράς τους επιβεβαίωση του προβλήματος. Εφόσον έγινε επιβεβαίωση των λεγομένων μου, μέσω των προηγούμενων καταγραφών, έγινε εκ νέου καταγραφή του θέματος και μου ζήτησαν να περιμένω για να εξεταστεί το θέμα από την αρμόδια που έχει αναλάβει το θέμα. Από πλευράς μου, έχω ενημερώσει και τις δυο εμπλεκόμενες εταιρίες πως δεν πρόκειται να παραλάβω το ίδιο ελαττωματικό προϊόν και αναμένω. https://i.imgur.com/8lk2PTE.jpg https://i.imgur.com/XPSlQq1.jpg https://i.imgur.com/DVFJs41.jpg https://i.imgur.com/FR3QQZU.jpg https://i.imgur.com/2TmBSka.jpg https://i.imgur.com/UOPDNh4.jpg https://i.imgur.com/A1mnd3T.jpg
  12. Ναι το ξέρω, ψάχνω, ψάχνω και δεν βρίσκω τίποτα. Το έχω δει το συγκεκριμένο στο ebay, έστειλα μήνυμα στον πωλητή πριν δυο μέρες αλλά δεν μου έχει απαντήσει. Ευχαριστώ για την βοήθεια!
  13. Καλησπέρα, γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κανένα μαγαζί στην Ελλάδα που να πουλάει FDD 5.25";
  14. H WD οντως βγαζει τους 2.5 με proprietary usb. Σχετικα με τον Seagate: https://mtekk.us/archives/reviews/hardware/seagate-5tb-backup-plus-portable-2019-edition/ Conclusion With the 2019 refresh, Seagate has significantly increased the build quality of the Backup Plus Portable. Unlike the previous version, the enclosure requires a little work to open. However, like the previous version, there is a 15mm tall, 2.5″ SATA drive sitting in the enclosure. Thankfully, Seagate still uses a slim USB to SATA adapter, making the Backup Plus Portable 2019 shuckable.
  15. Σωστά, εχω παραγγείλει και τους δυο, μου έστειλαν sms για αποστολή στις 30/11 λόγω φορτου! Έναν από τους δυο θα τον ακυρώσω μάλλον Ακόμα προσπαθώ να βρω στοιχειά για τον WD άλλα δεν βρίσκω πολλά. Κλείνω προς WD λόγω εταιρίας. Τον άλλον τον εχω από την περσινή προσφορά, ο πρώτος μου έμεινε στα χεριά μετά από δυο μήνες και αλλαχθηκε, ο επόμενος ακομα λειτουργεί!
  • Δημιουργία νέου...