Προς το περιεχόμενο

me00016

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    308
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με me00016

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.794 προβολές προφίλ

me00016's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης

Πρόσφατες Διακρίσεις

448

Φήμη

  1. Ε βέβαια, τώρα μια χαρά κρατάμε την συσκευή με το ένα χέρι και κλείνουμε το ένα αυτί και οδηγάμε κιόλας, και μπορεί να στουκάρουμε πουθενά ή ακόμα και να παρασύρουμε κανένα ζώο ή άνθρωπο! Ποιος χρησιμοποιεί εξαρχής το hands free του αυτοκινήτου, ακόμα περισσότερο ποιο hands free του αυτοκινήτου όταν ο μέσος όρος ηλικίας των οχημάτων στην Ελλάδα είναι 17+; Προσωπικά ξέρω πολλούς που δεν έχουν συνδέσει το ρημάδι το bluetooth του αυτοκινήτου στο κινητό. Βλέπω ακόμα περισσότερους να οδηγούν νέα αυτοκίνητα και να κρατάνε την παντόφλα στο αυτί. ΟΤΑΝ και ΑΝ μπούμε ποτέ σε αυτήν την κουλτούρα θα αντιληφθούμε ότι η πρόταση της Infiniti δεν είναι ακριβώς "μη απαραίτητη" πολυτέλεια, αλλά ένα χαρακτηριστικό μιας, κατά τη γνώμη μου, υποχρεωτικής λειτουργίας! ΥΓ - Αυτά για τον καρκίνο τα έχω ξαναακούσει και για τα παιδάκια που πεινάνε στην Αφρική, αλλά αυτό πάει πακέτο με την εξερεύνηση του διαστήματος
  2. Συνυπογράφω για το Kensington expert! Έτη φωτός μπροστά στην εργονομία, η διαφορά με οτιδήποτε σούρνεις σε επιφάνειες είναι χαοτική!
  3. Τα παραδοσιακά προβλήματα των ICE έχουν φιλτραριστεί για τα EVs, αλλά δεν ισχύει το αντίστροφο. Ζυγίζει τα προβλήματα αναξιοπιστίας από 1-100 με αυθαίρετο τρόπο. Έτσι, το να σου χαλάσει ο θερμοστάτης και να σε αφήσει στο δρόμο με κίνδυνο να σου καεί ο κινητήρας έχει την ίδια βαρύτητα με το ότι δεν ο φορτιστής δεν ξεκινάει να φορτίζει (βέβαια με κίνδυνο πάλι να μείνεις στο δρόμο). Σε άλλα νέα το CR θάβει το ΒΖ4Χ της ΤΟΥΟΤΑ. Go figure.
  4. "Προσχεδιασμένη Απαξίωση" Συνομωσιολογία ή πραγματικότητα; Από τα καλύτερα άρθρα που έχω διαβάσει είναι αυτό. Για το θέμα την ενσωμάτωσης διαδικτυακής συνδεσιμότητας στα αυτοκίνητα προσωπικά θεωρώ ότι είναι μια εξέλιξη και όπως όλες οι εξελίξεις έχει θετικά και αρνητικά. Είναι (και αυτό) ένα δίκοπο μαχαίρι, δυνητικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ευζωία μας, ακόμα και να σώσει ζωές, όπως και για την χειραγώγησή μας προς ένα δυστοπικό μέλλον.
  5. Για την καταπολέμηση της νυχτερινή ενούρησης των μικρών μπόμπιρων χαρίζεται η συσκευή: #1 Bedwetting Alarm | Wet-Stop 3+ Bedwetting Alarm (wetstop.com) Η συσκευή είναι λειτουργική και δοκιμάστηκε, το καλώδιο ( τύπου utp) κάπου έχει κοπεί και δεν κάνει επαφή, αλλά θεωρώ ότι φτιάχνεται εύκολα.
  6. kALI linux. Θα παραμείνει πάντα στην μπάρα unknown, χε χε χε! Πόσο δίκιο. ειδικά στον τομέα της μουσικής παραγωγής! Μιλάς για το Ποσοστό_Χρηστών_Windows = Σύνολο_Χρηστών - Χρήστες_MacOs - 3% !!! Story of my life. "Η εφαρμογή θέλει Python 3.8 αλλά το σύστημα ορκίζεται στην 3.5", "Σπασμένα repos", "Στο δέκατο νήμα reddit για το ίδιο πρόβλημα βρίσκεις επιτέλους τη γραμμή κώδικα που θα σου το λύσει, αλλά ο συντάκτης (επίτηδες; έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι) έχει παραλείψει ένα slush". Στήνεις τον σούπερ real time πυρήνα για εφαρμογές midi, διαβάζεις σαν να κάνεις διπλωματική για την ALSA και το PULSEAUDIO και σου εμφανίζεται το Pipewire και φτου κι απ' την αρχή, μέχρι που τα καλύτερα (δωρεάν δεν λέω) DAW μπροστά στο Ableton Live (ή το Pro Τools) είναι για γέλια και για κλάματα! Ουφ! Όμως, ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ (κατά καιρούς, όταν ξαναβρίσκω την ενέργεια) ξαναγυρίζω και ξαναβυθίζομαι σε αμέτρητα fora, και οδηγούς και στησίματα και φτου από την αρχή σε νέα μηχανήματα και νέα projects με αμφίβολα αποτελέσματα, γιατί αυτό το open source με ελκύει τόσο πολύ όσο το φως της νύχτας τις πεταλούδες που καίγονται μόλις πλησιάσουν! LibreOffice αγαπητέ μου, το OO είναι περσινά ξινά σταφύλια...
  7. Γενικώς η ηλεκτροκίνηση έχει κάνει άλματα, ακόμα και στην Ελλάδα, ακόμα και η "αντιπαθέστατη και αδιάφορη" TOYOTA, αλλά στο Insomnia διαβάζω τους ίδιους "τεχνολογόφιλους" να γράφουν τις ίδιες εξυπνακίστικες ατάκες με το 2015!!! Για όσους πραγματικά ενδιαφέρεστε να μάθετε για αυτόν τον διαφορετικό τρόπο μετακίνησης, δίνω μια συμβουλή: μπείτε σε αντίστοιχα fora, με εξειδικευμένους ανθρώπους και εμπειρίες από πραγματικούς χρήστες. Όλα τα άλλα είναι αμπελοφιλοσοφίες καφενείου από άσχετους, ή ημιμαθείς στην καλυτερότερη... Σε άλλα νέα, σε αυτόν τον δρόμο ταχύτητας, αδιαφιλονίκητο φαβορί ήταν και παραμένουν οι Κινέζοι: NIO adds solid-state pack to user manuals, 930 km range imminent (electrek.co)
  8. ... είπε ο Μπάσκης ο τουίτερ... Την ανακοίνωσε την έκανε την προηγούμενη Τρίτη. Είναι νέα εξέλιξη στις SSB σε ένα δρόμο που όποιος κόψει το νήμα πρώτος θα πάρει τη μερίδα του λέοντος. Κράζουμε όταν η εταιρεία θάβει την ηλεκτροκίνηση. Κράζουμε όταν η εταιρεία υπό νέα διοίκηση προωθεί την ηλεκτροκίνηση. Νισάφι πια!
  9. Καλά είναι, αλλά είναι τόσο περιορισμένα σε αριθμό που δεν καταλαβαίνω το νόημα της συνδρομής...
  10. Βεβαίως και υπάρχουν όρια. Μάλλον εννοείς ότι τα όρια είναι γελοιωδώς μεγάλα: δες εδώ. Στο θέμα. Φαίνεται ότι ο Μασκ δεν 'τσιγκουνεύεται' να δώσει τα λεφτά στις δισκογραφικές. Έχει την δικιά του άποψη περί πνευματικών δικαιωμάτων και προφανώς ο μοναδικός με την επιφάνεια και την δύναμη να δημιουργήσει πιθανότητες να του 'περάσει' το δικό του. Μέσα από την διαδικασία προβάλλεται ξανά (προς συμφέρον του), δημιουργεί συζήτηση στο διαδίκτυο (ξανά προς συμφέρον του), ίσως θα επιτύχει μια αναθεώρηση του απαρχαιωμένου νομοθετικού πλαισίου κλπ. 300 θα δώσει, 1000 θα πάρει. Ο άνθρωπος είναι επιχειρηματική διάνοια και κάθε του σκέψη εξαργυρώνεται σε $.
  11. Hey mercedes, έλα να με πάρεις από του Ψυρρή και όπως έρχεσαι φέρε δυο κιλά πανσέτα γιατί το βράδυ θα ψήσω για τα φιλαράκια. Aber! Aus und vorbei!
  12. Η εταιρεία δείχνει τιμή λιανικής από 37572€. Αυτή είναι προ επιδότησης. Από που έβγαλες αυτό το συμπέρασμα δεν μπορώ να καταλάβω.
  13. Καθίστε βρε παιδιά να το δούμε λίγο από άλλη σκοπιά γιατί αυτά που διαβάζω μόνο τεχνολογικό αναλφαβητισμό δείχνουν! Καταρχήν υπάρχει η επιδότηση των 8k και η τιμή πέφτει κάτω από τα 30 χιλιάρικα. Μετά πρόκειται για premium όχημα πόλης, άρα τα περί οικονομίας, αυτονομίας, μικρού χώρου και φτωχού εξοπλισμού είναι αλλού παπά ευαγγέλιο και άκυρα σχόλια. Η φόρμα SUV νομίζω ότι πρωτίστως εξυπηρετεί άσχετες ανάγκες μας (μόστρα, αισθητική κ.ά.) από τις ουσιαστικές που μας δίνουν τα πλεονεκτήματα αυτών των αυτοκινήτων.
  14. "Πάτερ ημών .... γεννηθήτω το θέλημά σου, ως εν ουρανώ και επί της γης..". Ο Ποιητής της γνωστής προσευχής προφανώς και δεν αναφερόταν το 30 μ.Χ. στην αγαθοεργία των αστροναυτών. Όφελος μπορεί να έχουν με την εξέλιξή μας, κατά αντιστοιχία του οφέλους που έχουμε εμείς όταν εκπαιδεύουμε τις χώρες εκτός Eυρώπης για να φτάσουν τα ευρωπαϊκά standard. Επίσης θα μπορούσαν απλά να είναι φιλάνθρωποι σε συνέχεια του παραπάνω σχολίου . Γιατί να μας κάνουν σκλάβους αν έχουν τέτοια τεχνολογία που τα κάνει όλα εύκολα και τόσους πόρους;
  • Δημιουργία νέου...