Προς το περιεχόμενο

beriberi

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    34
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με beriberi

  • Ημερομηνία γέννησης 01/01/1972

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

beriberi's Achievements

  1. beriberi

    Κωδικοί iPad Pro 11” 2020

    Αν ένα παραστατικό δεν έχει πάνω ΑΦΜ του αγοραστή, δεν αφορα επαγγελματία ανεξάρτητα τι επικεφαλίδα έχει.
  2. beriberi

    Κωδικοί iPad Pro 11” 2020

    Αν και νομίζω ότι το έχουμε ξαναπεί σε παλιότερες συζητήσεις, η νομοθεσία προστασίας καταναλωτή μπορεί μεν να υπάρχει παντού στην ΕΕ βάση της οδηγίας, αλλά η κάθε χώρα την εφαρμόζει διαφορετικά. Στις περισσότερες χώρες της ΕΕ, και μέσα σε αυτές και η Ελλάδα, υπεύθυνος για να καλύψει την επιπλέον νομική εγγύηση είναι ο πωλητής. Μπορείτε να το διαβάσετε εδώ: https://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty/ Επίσημα από το site της Apple. Δύσκολο μου φαίνεται να γίνεται κάτι διαφορετικό από αυτό ανεπίσημα. Εδώ πλέον οι συσκευές παράλληλης εισαγωγής που έχουν πουληθεί στην Ελλάδα αντιμετωπίζουν πρόβλημα κάλυψης από τα εξουσιοδοτημένα service (από ότι διαβάζω τουλάχιστον...).
  3. beriberi

    Κωδικοί iPad Pro 11” 2020

    Τα ipad είναι τα ιδια. Οι διαφορετικοί κωδικοί έχουν να κάνουν με την γλώσσα των φυλλαδίων και την μορφή του φορτιστή. Η όποια επιπλέον εγγύηση προβλέπεται από την νομοθεσία της ΕΕ παρέχεται από τον πωλητή, άρα ισχύει στην χώρα που έχει γίνει η αγορά. Κοινώς αν το πάρεις από το εξωτερικό, εδώ θα ισχύει μόνο o ένας χρόνος της εγγύησης της Apple.
  4. Αν κάνεις ένα απλό search με τις λέξεις swollen battery apple, θα βρεις χιλιάδες αναφορές για το πως αντιμετωπίζεται μια φουσκωμένη μπαταρία. Συγνώμη που στο λέω, αλλά δεν θα δεις πουθενά να λέει ότι φταίει ο φορτιστής, η μητρική ή ο ανάδρομος Ερμής. Φούσκωμα σημαίνει ελαττωματική μπαταρία. Αν δεις από τα αποτελέσματα, το φούσκωμα δεν είναι αποκλειστικότητα της μαιμού μπαταρίας, μια χαρά μπορεί να συμβεί και στην οριτζιναλ. Έχει συμβεί σε άτομα του στενού μου κύκλου και σε φορητά και σε τηλέφωνα. Το θέμα είναι πως σε αντιμετωπίζει το κατάστημα που του εμπιστεύτηκες την ωραία σου συσκευή και του έδωσες τα 55 σου Ευρώ. Από ότι φαίνεται εδώ, όχι μόνο προσπαθούν να βγάλουν την ευθύνη από πάνω τους, αλλά σου κάνουν "χάρη" να πληρώσεις την μισή τιμή σε μια νέα μπαταρία. Είχαμε πρόσφατα στην οικογένεια μια αντίστοιχη με την δική σου περίπτωση, δηλαδή αλλάξαμε μια μπαταρία στα 59 Ευρώ σε ένα iphone και μέσα σε 2 μήνες έγινε διπλή. Το πήγαμε στο εξουσιοδοτημένο κατάστημα που μας την άλλαξε, το έστειλαν στην Apple χωρίς σούξου μούξου, και κάποιες μέρες μετά είχαμε μια νέα συσκευή στα χέρια μας χωρίς να πληρώσουμε τίποτα, γιατί το κάλυψε η εγγύηση της μπαταρίας. Σου εύχομαι να βρεις το δίκιο σου...
  5. Άλλαξα και γω μπαταρία στην ιδια εταιρεία και όντως πήρα μια απόδειξη που λέει επισκευή iPhone. Στο κάτω δεξιό μέρος της δικής μου απόδειξης όμως λέει αναλυτικά τι επισκευή έγινε, με τον κωδικό της μπαταρίας. Στην δική σου δεν λέει τίποτα;
  6. beriberi

    Αλλαγή οθόνης σε IPhone X

    Η Apple συνεχίζει και δίνει 1 χρόνο για όλα της τα προϊόντα στην ΕΕ, αλλά συμμορφώνεται με την νομοθεσία προστασίας καταναλωτή, όπως αυτή διαμορφώνεται σε κάθε κράτος μέλος. Αυτό σημαίνει ότι στην Ελλάδα ένας καταναλωτής (ένα φυσικό πρόσωπο σύμφωνα με τον ορισμό του 2018) έχει 2 έτη νομική εγγύηση (από τον πωλητή του), ενώ ένας επαγγελματίας έχει μόνο την εμπορική εγγύηση. Οι εγγυήσεις των επισκευών καλύπτονται ξεκάθαρα από την νομοθεσία στο Άρθρο 5Α που αφορά την εμπορική εγγύηση (του κατασκευαστή). Το Άρθρο 5 (νομική εγγύηση) δεν αναφέρει τίποτα.
  7. beriberi

    Αλλαγή οθόνης σε IPhone X

    Η νομοθεσία που παραθέτεις έχει τροποποιηθεί γιατί είχε ασάφειες σε κάποιους ορισμούς (πχ το ποιος είναι καταναλωτής). Η νέα νομοθεσία του 2018 είναι εδώ: http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=431 Και το άρθρο 5 σχετικά με την εγγύηση των ανταλλακτικών αναφέρεται πλέον στην εμπορική εγγύηση: "4. Σε περίπτωση αντικατάστασης του αγαθού ή ανταλλακτικού του, η εμπορική εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια της ως προς το νέο αγαθό ή ανταλλακτικό, εκτός αν σε αυτή ορίζεται διαφορετικά." Η Apple δίνει ένα χρόνο εγγύηση, άρα και το ανταλλακτικό θα έχει ένα χρόνο.
  8. Νομίζω ότι υπάρχει μια παρανόηση στο πως λειτουργεί η εξουσιοδότηση. Ας πούμε ότι είμαι μηχανικός που δουλεύω σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο αυτοκινήτων. Το συνεργείο θα με εκπαιδεύσει, και θα φροντίσει να με πιστοποιήσει αν χρειάζεται από την μαμά εταιρεία. Η μαμά εταιρεία παρέχει στο συνεργείο όλη την βιβλιογραφία και τα εργαλεία για να επισκευάζει όλα τα αυτοκίνητα της μάρκας, ανεξαρτήτως εγγύησης. Επειδή είμαι αυτός που κάνει την δουλειά, μπορώ να τα χρησιμοποιώ. Αν εγώ αύριο φύγω και ανοίξω δικό μου μαγαζί, μπορεί να είμαι πιστοποιημένος, αλλά δεν μπορώ να καλύψω καμία εγγύηση. Επίσης, επειδή σταματάει η πρόσβαση στην μαμα εταιρεία, δεν θα ξέρω τι προβλέπεται να κάνω σε ένα νέο μοντέλο που θα βγει, εκτός αν χρησιμοποιώ την μέθοδο youtube. Ακόμη και σε μοντέλα που θεωρητικά ήξερα να επισκευάζω, δεν θα γνωρίζω ότι έχει βγει ένας νέος τρόπος συναρμολόγησης, ή μια δωρεάν ανάκληση. Το ίδιο φαντάζομαι θα ισχύει και με την Apple. Αν θες εγγύηση θα πρέπει να πας στους 3 συγκεκριμένους εξουσιοδοτημένους παρόχους, οι οποίοι είναι ίδιοι τα τελευταία 10 χρόνια. Οι υπόλοιποι μπορεί να βάζουν στον τίτλο τους ότι είναι πιστοποιημένοι τεχνικοί, ή διάφορα i, αλλά για την Apple δεν υπάρχουν ως service.
  9. Η πιστοποίηση που κοιτάς δεν σου επιτρέπει να επισκευάζεις μόνος σου iPhone ή iPad (που δεν επισκευάζονται επίσημα ούτως ή άλλως) με τις ευλογίες της Apple. Από το link που ανέβασες: "Successfully completing the exams doesn't mean that Apple has authorized you to perform repairs or to conduct business directly with Apple or on Apple's behalf. Apple certifies (verifies the skills of) technicians. Apple authorizes (establishes business relationships with) service providers. These two things aren't the same."
  10. Κάπου διάβασα ότι η Apple έχει ένα ειδικό τμήμα που σχεδιάζει το πως πακετάρεται το κάθε προϊόν στο κουτί του. Είναι η ίδια Apple που εισπράττει από όλους τους άλλους σοβαρούς κατασκευαστές αξεσουάρ ένα Made For Iphone χαράτσι για κάθε καλώδιο που πουλάνε. Είναι η ίδια Apple που δεν έχει πρόβλημα να κυνηγήσει με αγωγές και μηνύσεις όποιον θεωρεί ότι παραβιάζει τις πατέντες της. Αυτή η Apple λοιπόν πουλάει bulk προϊόντα για να είναι πιο φτηνά, ή κάνει τα στραβά μάτια στους Κινέζους που τα κατασκευάζουν σύμφωνα με την πνευματική της ιδιοκτησία; Για ποιό λόγο ακριβώς να το κάνει; Μάλλον θα πρέπει να κάνεις μια συζήτηση με τον προμηθευτή σου για τον προμηθευτή του….
  11. Υπάρχει και η δυνατότητα να πάρει την τηλεφωνική υποστήριξη της Apple στο 00800 44145417, να πει ότι βρήκε ένα κλειδωμένο ipad και ψάχνει να βρει τον ιδιοκτήτη. Μια χαρά θα τον φέρουν σε επαφή.
  12. beriberi

    Νερό σε mac

    Έχεις έναν υπολογιστή (τρέχον μοντέλο) που κοστίζει καινούργιος περίπου 2500€. Σου έχουν πει ότι το top case χρειάζεται αλλαγή με το 1/5 του κόστους ενός νέου υπολογιστή. Ας πούμε ότι χρειάζεται να αλλάξεις και το logic board. Έφτασες με βάση τα νούμερα που μας έχεις πει στο κάτι λιγότερο από το μισό. Αν κατάλαβα καλά οι τιμές αυτές είναι από εξουσιοδοτημένο service. Από την στιγμή που έχει πέσει νερό στο logic, κανένας δεν πρόκειται να σου εγγυηθεί ότι θα συνεχίσει να λειτουργεί. Σίγουρα υπάρχουν περιπτώσεις που δεν υπάρχει πρόβλημα (αναφέρθηκαν κάποιες) και υπάρχουν κάποιες άλλες που μετά από κάποιο χρονικό διάστημα το logic board πέθανε. Όμως ποια εναλλακτική έχεις; 1. Αλλάζεις το top case με 550€, και αν χρειαστεί στο μέλλον και την μητρική. 2. Αλλάζεις και τα δύο τώρα προληπτικά. 3. Παίρνεις τον υπολογιστή όπως είναι, το πας σε τρίτο μαγαζί και το επισκευάζεις με λιγότερα χρήματα, με επισκευή πλακέτας, όπως ανέφεραν οι πιο πάνω. Το θέμα είναι τι εγγύηση θα έχεις ότι μετά την επισκευή θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά. Χωρίς να ξέρω αν ο υπολογιστής σου έχει ακόμα εγγύηση, αν ακολουθήσεις την 1 ή την 2, θα έχεις εγγύηση για αυτά που θα αλλάξεις από την Apple. Στην περίπτωση 3, θα έχεις εγγύηση από αυτόν που στο επισκεύασε και η Apple δεν θα το αγγίζει.
  13. beriberi

    Βραχυκύκλωμα από mac;

    Συγνώμη για τον τόνο, αλλά αν κάποιος δεν ξέρει κάτι καλύτερα να μην μιλάει. ΚΑΝΕΝΑ iMac δεν έχει εξωτερικό τροφοδοτικό οπότε αν ο φίλος ακολουθήσει τις οδηγίες σου, το πιο πιθανό να πάθει ηλεκτροπληξία.
  14. Το iPhone καλύπτεται από την Apple με εγγύηση ενός έτους. Αυτή καλύπτει και όλα τα αξεσουάρ, ακόμα και αν τα αγοράσεις χωριστά. Οτιδήποτε άλλο, περί 45 ημερών, ανάδρομου Ερμή, αναλώσιμων και λοιπών δικαιολογιών που ακούγονται από διάφορα μαγαζιά είναι μια μπούρδα γιατί απλά βαριούνται να μπλέξουν με την διαδικασία της αντικατάστασης. http://www.apple.com/legal/warranty/products/accessory-warranty-greek.html
  15. Το έχω πει και παραπάνω: Η εγγύηση του iphone είναι ετήσια. Η infoquest, η isystem και η document που είναι οι συνεργάτες της Apple στην Ελλάδα για το service (πλην πάρόχων), την καλύπτουν βάση του ΙΜΕΙ ανεξάρτητα από που το έχει αγοράσει κάποιος. Ο δεύτερος χρόνος δεν είναι εγγύηση, αλλά δικαίωμα που παρέχει ο νόμος σε καταναλωτές. Η ελληνική νομοθεσία (την έχω βάλει παραπάνω) ορίζει ποιος είναι ο καταναλωτής και ξεκαθαρίζει ότι ο επαγγελματίας ( = τιμολόγιο) δεν καλύπτεται από τις διατάξεις της.
  • Δημιουργία νέου...