tasanton
Members-
ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM
886 -
ΜΕΛΟΣ
-
ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Σχετικά με tasanton
- Ημερομηνία γέννησης 31/01/1972
Πληροφορίες προφίλ
-
Φύλο
Άνδρας
-
Τοποθεσία
Athens GR
Πρόσφατες Επισκέψεις
7.407 προβολές προφίλ
tasanton's Achievements
-
Κοίτα, η μεταξύ μας υπο-συζήτηση έγινε γιατί πιο πάνω έγραψες, λίγο απόλυτα, ότι το leasing γενικώς δεν συμφέρει. Προσπάθησα να σου πω ότι - υπό προϋποθέσεις - μια χαρά λειτουργεί. Ποιες είναι αυτές: α) να σου μειώνει αρκετά το φόρο και β) να έχεις τη φιλοσοφία ότι δεν θες δικό σου ΙΧ και ότι κάνεις χρήσης της υπηρεσίας. Στη δική μου περίπτωση φαίνεται να λειτουργεί έτσι. Το ΙΧ που είχα κάποτε μου το έκλεψαν και με τα λεφτά της ασφάλειας αναγκαστικά πήρα ένα αντίστοιχο μεταχειρισμένο. Κι επειδή τα έξοδα συντήρησης ανέβηκαν, αποφάσισα ότι δεν θέλω να "ξαναπαρκάρω" 25Κ στο δρόμο. Πούλησα το μεταχειρισμένο και μπήκα στη λογική του Leasing και μάλιστα χωρίς καν προκαταβολή. Όσο τα δεδομένα μου το επιτρέπουν, μια χαρά το βλέπω. Για την εξαγορά εξακολουθώ να διαφωνώ. Αν π.χ. είναι να πληρώσω 10Κ για να το πουλήσω 11Κ, σιγά τα ωά για να μπω σε ολόκληρη διαδικασία μεταβίβασης, αγγελίας, κλπ κλπ.
-
Έχω κάνει test ride αλλά δεν τρελλάθηκα κιόλας. Έχω συνηθίσει με 16ρηες τροχούς μπρος-πίσω και μου φάνηκε λίγο σκληρό σε ανωμαλίες. Αλλά γούστα είναι αυτά. Για εμένα το επίπεδο πάτωμα ήταν μονόδρομος οπότε τα μοντέλα είναι συγκεκριμένα.
-
Δεν με ενδιαφέρει η εξαγορά έτσι κι αλλιώς. Αν μου γίνει καλή πρόταση θα το σκεφτώ, αλλά ξαναγράφω ότι με εδιαφέρει η υπηρεσία του leasing και ό,τι παρέχει και όχι να έχω δικό μου ΙΧ πλέον. Δεν με πιάνουν τα τεκμαρτά, με σκίζει η εφορία έτσι κι αλλιώς, οπότε ό,τι μπορώ να κόψω...
-
Ίσως δεν το κατάλαβες, αλλά η σειρά πάπαλα, τέλος, over.
-
Δεν είμαι σίγουρος για κάποια που γράφεις. Εγώ ως ΕΕ με σχετικά υψηλό τζίρο, έχω leasing εδώ και 2 χρόνια (όχι επαγγελματικό όχημα). Περνώ όλο το μίσθωμα ως έξοδο (εννοώ με το ΦΠΑ, δεν εκπίπτει ο ΦΠΑ). Με το λογιστή μου έχουμε υπολογίσει ότι στην 4ετία θα έχω "γλυτώσει" περίπου το 40% του συνολικού τιμήματος λόγω της αντίστοιχης μείωσης του φόρου. Δηλαδή αφού τα δίνω που τα δίνω στην εφορία, τουλάχιστον να πιάνουν τόπο. Όλο αυτό χωρίς εξαγορά (δεν μου παρέχεται αυτή η επιλογή ως ΕΕ). Αλλά αυτό είναι επιλογή μου, να αγοράζω πλέον την υπηρεσία και κάθε 4 χρόνια, όσο με συμφέρει, να κάνω νέα σύμβαση.
-
Το επίπεδο είναι όλα τα λεφτά όμως, κουβαλάς ό,τι θες. Αλλά εσύ ξέρεις.
-
Το medley δεν έχει επίπεδο πάτωμα, είναι λίγο ανυψωμένο το τούνελ.
-
Εντάξει λίγοι υπερβολή να πούμε 9/10. Ακόμα είναι φρέσκια στο μυαλό και λογικό να υπάρχει ένας ενθουσιασμός. Προσωπικά δεν "ταυτίστηκα" κάπου ώστε να μου κάνει κλικ να τη θυμάμαι. Άψογη παραγωγή, ψιλο-άθλιος ο άγγλος ηθοποιός, ωραίο το γιαπωνέζικο πνεύμα, αλλά μέχρι εκεί. Σε 1 μήνα θα την έχω ξεχάσει.
-
Πάντως μιας και το αναφέρουμε, επειδή είχα SYM HD200i για 7 χρόνια και έχω κάνει 2-3 test ride σε SH, μπορώ να πω ότι το δεύτερο είναι "κατσίκι" σε σχέση με το SYM. Δηλαδή στους απίθανους ελληνικούς δρόμους, σου βγάζει την ψυχή, είναι πολύ σφιχτές οι αναρτήσεις πίσω. Για μένα προσωπικά, αυτός είναι ο κυριότερος λόγος επιλογής scooter. Τώρα έχω ένα Kymco People 300s που είναι ικανοποιητικό.
-
EΕγώ βλέπω τιμή 2595€: NEW SYMPHONY 200 – Sym Scooters Για την ιπποδύναμη δίκιο έχεις (έχει σε παρένθεση το σωστό νούμερο). Δεν συγκρίνω τα scooter ως ποιότητα, αλλά ο φίλος κατάλαβα ότι έχει σφιχτό budget...
-
Εγώ λίγο πλάκα κάνω φίλε μου. Δεν πιστεύω σε φύλο και οδήγηση αλλά σε χαρακτήρα. Τώρα "αλληλέγγυα συμπεριφορά", κάτσε να σκεφτώ κάγκουρες και ντελιβεράδες και δεν μου προκύπτει.
-
Γούστα είναι αυτά. Τo Honda είναι 500€ ακριβότερο αλλά νομίζω ότι έχει 4 λιγότερους ίππους.
-
SYM Symphony μονόδρομος για τα δεδομένα σου. Ιδανικά το 200 ST. ΕΠειδή πουλάει πολύ (το πιο ευπώλητο εδώ και χρόνια), λογικά θα βρεις και μεταχειρισμένα σε καλή τιμή.
-
Θα συμφωνούσα ότι η εμπειρία οδήγησης με αυτόματο μέσα στην πόλη είναι η μέρα με τυ νύχτα σε σχέση με χειροκίνητο. Από την άλλη, επειδή μου έχει τύχει σε Golf DSG και "πόνεσε", τυχόν βλάβη στο αυτόματο έχει κόστος απίθανο. Καμιά φορά η απλότητα βοηθά και την τσέπη μας.
-
Το εξήγησα πιο πάνω, οι γυναίκες τυχαίνει να οδηγούν ενώ κάνουν κάτι άλλο, π.χ. να μιλάνε με φίλη τους ή στο κινητό. Η ικανότητά τους στο multi-tasking (καρατσεκαρισμένη) τους επιτρέπει να ολοκληρώσουν όλα όσα κάνουν άνετα. Ασχέτως αν γύρω τους προκύπτει ένα χάος, δεν τις αφορά.