Προς το περιεχόμενο

Wine_spirit

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    61
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Wine_spirit

  • Ημερομηνία γέννησης 15/07/1974

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη - Αγλαΐας 3. 54248

ΑΛΛΑ

  • Τοποθεσία
    Θεσσαλονίκη - Αγλαΐας 3. 54248

Πρόσφατες Επισκέψεις

3.625 προβολές προφίλ

Wine_spirit's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

1

Φήμη

  1. Μα πως να σνιφάρεις τους κόκκους? Δεν γίνεται... κολλάνε στο καλαμάκι και στην μύτη.... Ε...δεν είναι πρόβλημα αυτό?
  2. Καλημέρα! Θέλω να αγοάσω μια τιμονιέρα για υπολογιστή με λειτουργικό Mac Os X 10.9. θα μπορούσε παρακαλώ κάποιος να μου προτείνει κάποια δοκιμασμένη που να δουλεύουν οι βασικοί χειρισμοί? Έψαξα λίγο στον θείο Γκούγκλη και κάπου το έχασα το πράμα. Κάποιες δουλεύουν, κάτι για force feedback αναφέρουν πως δεν δουλεύει και άλλα πολλά. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά! Ντάνιελ.
  3. Wine_spirit

    Πρόβλημα με αγγελία !

    Το βρήκα μόνος μου, άλλαξα browser.
  4. Wine_spirit

    Πρόβλημα με αγγελία !

    Καλημέρα! Προσπαθώ αρκετές μέρες να αναρτήσω μια αγγελία αλλά μου βγάζει συνέχεια το ίδιο μήνυμα σφάλματος : "www.insomnia.gr Driver Error There appears to be an error with the database. If you are seeing this page, it means there was a problem communicating with our database. Sometimes this error is temporary and will go away when you refresh the page. Sometimes the error will need to be fixed by an administrator before the site will become accessible again. You can try to refresh the page by clicking here ← Return to the index" Φιλικά Ντάνιελ.
  5. Ψάξε λίγο για το παρακάτω : Lenovo G500s 15.6" i3-3120M 2.5GHz, GT720 2GB, 4GB, 1TB+8GB SSHD, DVD, HDMI, WiFi, BT, HD cam, Metal Red (499€) Από Ελληνικό μαγαζί.
  6. Καλό είναι να πριν απαντήσουμε να διαβάζουμε τι γράφουν οι παραπάνω. Και δεύτερον δεν γεννήθηκαν όλοι σε αυτόν τον κόσμο γνωρίζοντάς τα όλα, όπως εσύ προφανώς αν κρίνω από την απάντησή σου. Αν επιθυμείς να βοηθήσεις κάποιον κάνε το χωρίς απαντήσεις τύπου "τόσο σκέψη θέλει?" Δεν είναι ευγενικό - αν ξέρεις τι σημαίνει η λέξη. Φιλικά Ντανιέλ.
  7. Υπάρχει λύση για εγκατάσταση από usb άσχετα αν δεν το υποστηρίζει η motherboard : http://www.plop.at/en/bootmanagers.html
  8. Απ΄όσο ξέρω τα writes είναι που "ταλαιπωρούν" τα usb sticks", όχι τα reads. Για δες παρακάτω : http://ask-leo.com/is_using_a_flash_drive_directly_for_heavy_readwrite_operations_safe.html
  9. Αυτό που ξέρω είναι πως αν το cd των windows είναι ΟΕΜ θα έχεις πρόβλημα με την εκκίνηση. Αν δεν είναι ΟΕΜ το λειτουργικό θα εγκαταστήσει τους drivers των συσκευών του υπολογιστή του φίλου σου. Οπότε αν καταφέρει να ξεκινήσει ο υπλογιστής σου (χωρίς μπλε οθόνη) θα χρειαστεί πάλι να κάνεις upgrade με κάποιο cd των windows 7 για να διορθωθούν οι drivers. Γιατί δεν κάνεις εγκατάσταση των windows από usb stick?
  10. Σωστά! Θεωρητικά άνηκα στην WIND από τις 30/07/2012 έως 07/08/2012. Από 08/08/2012 έως 22/09/2012 ήμουν... πουθενά.
  11. Θεωρητικά από τις 30/07/2012 ήμουν πελάτης της WIND, μέχρι την ημέρα που πήγα στον ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ έστειλε λογαριασμό αφού έγινα πελάτης του. Η Wind στέλνει λογαριασμούς που αφορούν ενεργοποίηση υπηρεσιών και κατάργηση υπηρεσιών. Πάντως και οι δυο πλευρές υποστήριζαν ότι δεν με είχαν πελάτη τους. Και όταν ρωτούσα αυτόν τον καιρό που έχω τηλέφωνο και ίντερνετ ποιον θα πρέπει να πληρώσω μου απαντούσαν ότι πρώτη φορά τους έτυχε τέτοια περίπτωση και δεν ήξεραν, ήταν σαν να ήμουν πελάτης φάντασμα. Αυτά μου έλεγαν.
  12. Όπως αναφέρω στο αρχικό μου ποστ τηλέφωνο είχα κανονικά και για το ίντερνετ χρησιμοποιύσα τον εξοπλισμό (ρούτερ και κωδικούς) του ΟΤΕ. Οτι είχα δηλαδή πριν ζητήσω να πάω στην WIND. Σε κάθε περίπτωση φορητότητας (σταθερό, κινητό ή ίντερνετ) απαγορεύεται κοπούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
  13. Το μεγάλο κείμενο που ακολουθεί παρακάτω αποτελεί στο σύνολό του τρεις καταγγελίες που έχω κάνει στην απαράδεκτη εταιρεία του θέματος μέσω της Ε.Ε.Τ.Τ. (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοικινωνιών & Ταχυδρομείων). Αξίζει τον κόπο να το διαβάσετε γιατί οι άνθρωποι δεν χαρίζουν λεφτά αλλά είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!! Στις 12/7/2012 μέσω της εταιρείας «Ώθησης» (εταιρεία προώθησης προϊόντων – συνεργαζόμενη με την WIND), υπεύθυνη επικοινωνίας η κα Σάντρα Σταύρακα, μου προτάθηκε φθηνότερο πακέτο που αφορούσε σταθερή τηλεφωνία και Internet. Αφού αποδέχθηκα την προσφορά προχωρήσαμε στην σύνταξη αίτησης ενεργοποίησης υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και internet. Όλα έδειχναν να εξελίσσονται ομαλά. Άμεση ενημέρωση για την εξέλιξη της αίτησης φορητότητας καθώς επίσης και για την ημέρα ολοκλήρωσης της διαδικασίας. Συγκεκριμένα στις 17 – 18/07/2012 θα παραλάμβανα τον απαιτούμενο εξοπλισμό και στις 30/07/2012 θα ολοκληρωνόταν η όλη διαδικασία. Δυστυχώς τα πράγματα δεν έγιναν όπως ακριβώς μου τα περιέγραψαν. Στις 18/07/2012 τον εξοπλισμό τον παρέλαβαν οι γονείς μου στην Γαστούνη Ηλείας αντί να έρθει στην Θεσσαλονίκη (στην διεύθυνση που αναγραφόταν στην αίτηση ενεργοποίησης υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και internet). Αμέσως αφού με ενημέρωσαν οι γονείς μου για το πακέτο που παρέλαβαν τηλεφώνησα στην WIND και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για την σταθερή τηλεφωνία και internet. Αφού αποφάνθηκαν ότι το λάθος ήταν συστημικό μου είπαν κάποιος από τους δικούς μου να μου το στείλει στην σωστή διεύθυνση. Φυσικά και δεν το δέχτηκα, πως μου ζητάτε να πληρώσω εγώ το λάθος το δικό σας απάντησα, και μην περιμένετε να πω εγώ στους δικούς μου, μεγάλοι άνθρωποι, να μπουν σε αυτήν την διαδικασία. Τότε μου πρότειναν να αναλάβουν μόνοι τους την παραλαβή του συγκεκριμένου πακέτου και εμένα να μου στείλουν άλλο. Σήμερα λοιπόν 30/07/2012 έλαβα γραπτό μήνυμα από την WIND που με καλωσορίζει στο δίκτυό της και πως πρέπει να ακολουθήσω της οδηγίες εγκατάστασης του εξοπλισμού. Είχα όλη την καλή διάθεση να το κάνω αλλά χωρίς τον εξοπλισμό μου είναι αδύνατον. Τον νέο εξοπλισμό που δήθεν θα μου έστελναν δεν τον παρέλαβα ποτέ και κανένας υπάλληλος ταχυδρομικής υπηρεσίας δεν παρέλαβε τον πρώτο που εστάλει στους γονείς μου. Τηλεφωνώ κατευθείαν στην WIND και στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για την σταθερή τηλεφωνία και internet και τους ενημερώνω για τον εξοπλισμό. Ευθαρσώς μου απαντούν ότι άλλος εξοπλισμός δεν είναι δυνατόν να αποσταλεί θα πρέπει με ευθύνη των δικών μου και δική μου να βρω τρόπο να παραλάβω τον αρχικό εξοπλισμό. Τους απαντώ και εγώ άμεσα να ακυρωθεί η διαδικασία αλλαγής πάροχου και να μου δώσουν μια διεύθυνση για να τους επιστρέψω τον εξοπλισμό που παρέλαβαν οι γονείς μου. Το πρώτο που μου είπαν είναι ότι πρέπει να πληρώσω κάποια έξοδα για να γίνει η διακοπή, πράγμα που δεν δέχτηκα και ότι είναι ευθύνη του ΟΤΕ να προχωρήσει την διακοπή. Τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών του ΟΤΕ και μου είπαν ότι πρέπει ηWIND να στείλει επιστολή ακύρωσης. Στις αρχές του Αυγούστου (07/08/2012) με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι με αποδέσμευσαν από το δίκτυό τους και πως μπορώ να επιλέξω όποιον άλλον πάροχο επιθυμώ. Αμέσως τηλεφώνησα στο 13888 (τηλεφωνική υποστήριξη ΟΤΕ) για να κάνω εκ νέου αίτηση επιστροφής στον ΟΤΕ. Προς έκπληξή μου η υπάλληλος μου ανέφερε ότι ακόμη με είχε δεσμευμένο η WIND και πως θα έπρεπε να είχε στείλει ήδη επιστολή αποδέσμευσης μου από το δίκτυό της.. Παρόλα αυτά η υπάλληλος ξεκίνησε την διαδικασία επιστροφής στον ΟΤΕ χωρίς να περιμένει την έντυπη εντολή αποδέσμευσης. Σχεδόν αμέσως μου τηλεφώνησε υπάλληλος της WIND και μου ζητούσε τον λόγο που ζήτησα την επιστροφή μου στον ΟΤΕ. Της απάντησα πως ήταν αδιάβαστη, γιατί κακώς δεν γνώριζε το πρόβλημά μου αφού πολύ απλά θα μπορούσε να απευθυνθεί στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σταθερής τηλεφωνίας και να ενημερωθεί . Αν τώρα οι υπάλληλοι δεν «θυμούνταν» δεν υπάρχει πρόβλημα αφού όλες οι τηλεφωνικές συνδιαλέξεις με την εξυπηρέτηση πελατών τους καταγράφονται. Αφού της δήλωσα πως η απόφασή μου ήταν οριστική και αμετάκλητη έκλεισα το τηλέφωνο. Εκεί που πίστευα ότι ξεκαθάρισε το ζήτημα στις 22-08-2012 έλαβα λογαριασμό από την WIND για το σταθερό μου τηλέφωνο συνολικού ποσού 79,26€ που αφορούσε την περίοδο 30/07/2012 έως 06/08/2012. Αμέσως απευθύνθηκα σε κατάστημα WIND και ζήτησα την ακύρωση του συγκεκριμένου λογαριασμού. Πράγματι ο υπάλληλος αφού τον ενημέρωσα σχετικά με το τι ακριβώς έχει μεσολαβήσει, προχώρησε άμεσα στην σύσταση αιτήματος πίστωσης (του οποίου έχω και αντίγραφο με αριθμό 37-1246519806). Δεν πέρασαν δυο μέρες ξανά τηλέφωνο από την WIND. Ξέρετε κύριε επειδή κάνατε αίτηση διακοπής στις 22/08/2012 μετά από ένα μήνα θα αποδεσμευτείτε από εμάς. Κράτησα την ψυχραιμία μου και της είπα ότι κάνει λάθος. Στις 22/08/2012 δεν έκανα αίτηση διακοπής αλλά ακύρωσης λογαριασμού. Η κυρία επέμενε γιατί λέει έτσι αναγράφεται στο σύστημα. Και της απαντώ και εγώ αν το σύστημά σας ήταν σοβαρό τότε ο εξοπλισμός δεν θα απέκλινε 570 χιλιόμετρα και εγώ θα ήμουν πελάτης σας τώρα. Μέσα σε όλα αυτά έχω και τον ΟΤΕ ο οποίος από τις 10/08/2012 προσπαθεί να με κάνει πελάτη του. Άλλος Γολγοθάς! Μια δεν τον αφήνει η WIND, μια στην αίτηση περάστηκε άλλη διεύθυνση και ο τεχνικός πήγε σε άλλη διεύθυνση, μια ήρθε ο τεχνικός αλλά στην αίτηση αναγραφόταν ότι ζητούσα αλλαγή αριθμού (κάτι που δεν ισχύει και δεν δέχτηκα την σύνδεση) φτάσαμε σήμερα στις 17/09/2012 και εγώ προσπαθώ να συνδεθώ στον ΟΤΕ. H WIND έστειλε κι άλλον λογαριασμό (114,24€ συμπεριλαμβανομένων και των προηγούμενων 79,26€ και αφορούν την περίοδο 30/07/2012 έως 5/9/2012). Παραδόξως έχω τηλέφωνο και INTERNET (με τον εξοπλισμό που είχα πριν ζητήσω να πάω στην WIND). Ενώ έλαβα επιστολή από την αρ. καταχώρησης 37-1236791151/7.8.12 που αναγνώριζε ξεκάθαρα το λάθος της, ωστόσο εξακολουθεί να με κοροϊδεύει στέλνοντας κι άλλον λογαριασμό. Πρόσφατα έλαβα νέο λογαριασμό (254,41€ συμπεριλαμβανομένων και των προηγούμενων 114,24€ και αφορούν την περίοδο 6/9/2012 έως 5/10/2012). Να σημειωθεί ότι από τις 22/9/2012 ανήκω στον ΟΤΕ. Ο νέος λογαριασμός στην πραγματικότητα είναι ρήτρα (χρέωση αποσύνδεσης όπως χαρακτηριστικά περιγράφεται στον λογαριασμό) επειδή ζήτησα την διακοπή των υπηρεσιών της και κατήγγειλα την μεταξύ μας σύμβαση. Ενώ λοιπόν αναφέρει ξεκάθαρα στην επιστολή της πως αναγνωρίζει το δικαίωμά μου καταγγελίας της σύμβασης (Γενικοί όροι άρθρο 5.3) εντός 30 ημερών απαιτεί χρέωση αποσύνδεσης. Επίσης στην ίδια επιστολή από την WIND, ξεκάθαρα αναφέρει, στην προτελευταία παράγραφο, τα παρακάτω : «Βάσει των παραπάνω, κατόπιν της ολοκλήρωσης του τερματισμού των υπηρεσιών και της έκδοσης του εκκαθαριστικού λογαριασμού, η εταιρεία θα προβεί σε ολική πίστωση των λογαριασμών, η οποία θα εμφανιστεί σε πιστωτικό τιμολόγιο. Κατόπιν της έκδοσης του εν λόγω πιστωτικού τιμολογίου δεν θα υπάρχει καμία οφειλή του συνδρομητή προς την εταιρεία για την εν λόγω τηλεφωνική σύνδεση.» Επίσης θέλω να επισημάνω ότι σε ΟΛΑ τα πεδία των αιτήσεων – δικαιολογητικών που συνέταξα για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών της WIND η διεύθυνση αποστολής ήταν η σωστή. Αναγνωρίζω το ανθρώπινο λάθος από μεριάς WIND αλλά όχι ότι είχαν συμπληρωθεί λάθος από εμένα. Τα συμπεράσματα δικά σας! Ντανιέλ.
  • Δημιουργία νέου...