Προς το περιεχόμενο

maparios

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.101
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Αναρτήσεις από maparios

  1. Καλημέρα σας, φημολογείται εδώ και χρόνια απο εποχές 768kbps που ήταν το ίντερνετ, οτι οι πάροχοι ''κατασκοπευουν'' τα δεδομένα των χρηστών..

    εχω μερικές απορίες πάνω σε αυτό, αντε να το δεχτώ ότι τα παρακολουθούν τα δεδομένα,που μπαίνουμε και τι κίνηση υπάρχει που στέλνω και που λαμβάνω πακέτα..απο εκεί και πέρα όμως, τι τα κάνουν; τα πουλάνε; τα κρατάνε για λόγους ασφαλείας και σβήνονται; σκέφτομαι οτι με τις ταχύτητες που υπάρχουν σήμερα, πρέπει να υπάρχουν τεράστιοι σερβερ που ειναι κοστοβόροι και ασύμφοροι να συντηρηθούν αν δεν υπάρχει άμεσο ή έμμεσο κέρδος απο αυτό.

    όλα αυτά μου ήρθαν στο μυαλό οταν ενας συμφορουμίτης ζήτησε hardware vpn γιατι όπως αναφέρει ''όλοι μας ξέρουμε τι κάνει η wind''

    επειδή περιμένω σύνδεση wind απο μέρα σε μέρα θα ήθελα τις γνώμες σας, οχι μονο για αυτή αλλα και γενικά.

    φυσικά και δεν υπάρχει κάτι να κρύψω, αλλα και μόνο που γνωρίζεις οτι μπορεί κάποιος,κάπου, να ''κατασκοπευει'' την περιήγησή σου στο ιντερνετ ειναι το λιγότερο ενοχλητικό (και ναι ξερω πως δεν υπάρχει τρόπος να το καταλάβουμε ή να το αποτρέψουμε στο 100% , συζήτηση να γίνετε)

  2. 5 ώρες πριν, Τέρης Α. είπε

    Ανεβάστε δύο screenshot από το CPU-Z από τις καρτέλες Memory και SPD να δούμε τι χαρακτηριστικά έχει η ενσωματωμένη.

    Την ενσωματωμένη θα την ξηλωσω επειδή έχει ένα σλοτ, τουλάχιστον έτσι νομίζω από βίντεο που είδα..

    Το λαπτοπ το έχω στο γραφείο, σύμφωνα με αυτό 

    https://www.memorystock.com/memory/LenovoIdeaPadS145.html

     

    Ταιριάζει σωστά; μια επιβεβαίωση χρειάζομαι 

  3. Καλησπέρα παιδιά, χρειάζομαι μια ραμ 8αρα για το συγκεκριμένο μοντέλο.

    μπορείτε παρακαλώ να με ενημερώσετε εαν αυτή:

    https://www.e-shop.gr/ram-corsair-cmsx8gx4m1a2400c16-vengeance-8gb-so-dimm-ddr4-2400mhz-p-PER.577431

    η ραμ είναι σωστή; θα παίζει κανονικά;

    ευχαριστώ εκ των προτέρων

  4. Στις 10/3/2022 στις 9:40 ΠΜ, Boubis1411 είπε

    Λοιπόν έχω wind και ξέρουμε όλοι τι κάνει η wind... Θέλω ένα ρουτερ να παίρνει vpn και να βγαίνω από εκεί,αλλα να δουλεύει σωστά με την wind. 

     

    Υπάρχει λύση; 

    καλησπέρα φίλε, με συγχωρείς για την ασχετοσύνη μου, αλλα επειδή αγχώθηκα λίγο, τι εννοείς με το ''ξέρουμε όλοι τι κάνει η wind''?

    αν δεν γίνετε δημόσια θα σε παρακαλούσα να μου στείλεις pm ευχαριστώ και συγνώμη για το off-topic

  5. 16 ώρες πριν, Sudowoodo είπε

    Αν μιλάς για το sfbb.gr, και έχουν γίνει (ή θα γίνουν) οι εργασίες ώστε να έρχεται η οπτική ίνα μέχρι μέσα στο διαμέρισμα σου, σε ιδικό πριζάκη. Τότε ναι, θα πρέπει να πιάνεις 200/20 χωρίς απώλειες.

    εχουν γινει οι εργασιες ναι απο το 2020 και αρχες 2021, υπαρχει κουτι σε καθε οροφο απλα η απωρια μου ειναι να μου απαντησει κοσμος που πιθανων γνωριζει ΕΑΝ υπάρχουν αποσυνδέσεις στην οπτική ίνα καθώς δεν είχα ποτέ και δεν γνωρίζω, και χρειάζομαι σταθερή γραμμή στο σπίτι για λόγους εργασίας,ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση σου

  6. Στις 13/3/2022 στις 6:14 ΜΜ, lucidsteve είπε

    Τι προτάσεις έχετε για 1080p και 144hz οθόνη;

    Κύριες εργασίες: gaming, σειρές/ταινίες, προγραμματα τύπου office.

    Άποψη σας για αυτή;

    και εγώ είμαι σε φάση αναζήτησης νεου μονιτορ για αναβάθμιση..θέλω 27-28 ιντσες και πανω απο 60hz refresh rate.. εχει κανεις να προτείνει κάτι πέραν της samsung του lucidsteve? 200-250 budget

  7. 3 ώρες πριν, Sudowoodo είπε

    Τα πακέτα οπτικής ίνας (FTTH) δεν έχουν απώλειες, αν πας σε πακέτο 100/10 θα πιάνεις 100/10 και αν πας σε πακέτο 200/20 θα πιάνεις 200/20, (στο μέλλον αν βγει πακέτο 500/50 θα πιάνεις 500/50 κτλ).

    Αφού μιλας για αποκλίσεις στην περιοχή σου μάλλον δεν μιλάς για οπτική ίνα, αλλά για VDSL (FTTC) το οποίο οι πάροχοι στην Ελλάδα έχουν την πολύ κακή συνήθεια να το βαπτίζουν fiber. Το πιο λογικό είναι να ρωτήσεις κάποιων γείτονα στην ίδια πολυκατοικία με εσένα (που και πάλι δεν μπορείς να είσαι σίγουρος ότι θα έχεις την ίδια ποιότητα υπηρεσίας με αυτόν, αφου θα παίρνεται από άλλο χαλκό και κάρτα στην καμπίνα, αλλά θα έχεις μια ιδέα τουλάχιστον).

    Πρόκειται για το 200/20 που δίνει το κράτος επιδότηση με το κουπόνι λογικά είναι οπτική ίνα εφόσον έχουν σκάψει στη γειτονιά μου σωστά; 

  8. Καλησπέρα σε όλους, θα ήθελα κάτοχοι του πακέτου της wind 100 είτε 200 mbps οπτικής ίνας να αναφέρουν τις εμπειρίες τους, καλές ή κακές για να ξέρω στο περίπου τι να αναμένω; γνωρίζω οτι απο περιοχή σε περιοχή έχουν μεγάλες αποκλίσεις, και το κομμάτι της ταχύτητας δε με ενδιαφέρει τόσο εφόσον θα είναι πάνω απο 130πχ, αλλα απο άποψη σταθερότητας καθώς και αποσυνδέσεων τι γίνετε; ευχαριστώ εκ των προτέρων

  9. Στις 4/3/2022 στις 10:18 ΠΜ, xtatty είπε

    Καλησπέρα στην παρέα.

    Κάνω αυτό το post στην προσπάθεια μου να προστατεύσω όσους πιο πολλούς μπορώ, από το να περάσουν κάτι ανάλογο με αυτό που βίωσα εγώ. Τα παρακάτω εξιστορούν την εμπειρία μου, κατά τη διάρκεια μιας παραγγελίας για μια κάρτα γραφικών από τη γνωστή αλυσίδα Πλαίσιο (plaisio.gr). Η περίληψη των παρακάτω αναγράφεται στον τίτλο του θέματος ‘μεταχειρισμένα προϊόντα για καινούργια’!

    Το χρονικό έχει ως εξής: 

    - Στις 14 Φεβρουαρίου έκανα παραγγελία για μια κάρτα MSI RTX 3080 SUPRIM X LHR 10 GB στην τιμή των 1599,00€. Πλήρωσα μέσω τραπεζικού εμβάσματος και η παραγγελία κύλησε ομαλά.

    - Στις 16/02 παρέλαβα κάρτα. Μόλις άνοιξα τη συσκευασία διαπίστωσα πως μου έστειλαν χρησιμοποιημένο προϊόν. Οι ανεμιστήρες της κάρτας ήταν γεμάτοι σκόνη ή μάλλον χώμα τολμώ να πω και η αντιστατική σακούλα που την περιείχε σε κακή κατάσταση (φωτογραφίες θα βρείτε παρακάτω). Αμέσως τους πήρα τηλέφωνο. Μετά από την επικοινωνία μαζί τους, έβγαλα φωτογραφίες και έστειλα email το οποίο είναι στη διάθεση όποιου θέλει να το δει.

    - Αφού είδαν το email μου και διαπίστωσαν την τραγική κατάσταση της κάρτας, με κάλεσαν στο τηλέφωνο, μου ζήτησαν συγγνώμη και είπαν πως το θέμα είναι πολύ σοβαρό. Με ενημέρωσαν πως θα στείλουν την Γενική Ταχυδρομική να μου φέρει καινούργια κάρτα και να παραλάβει την πρώτη χωρίς χρέωση. Μου έστειλαν και email προς απάντηση στο δικό μου που το βεβαίωνε αυτό.

    - Στις 18/02 ήρθε η κάρτα σε αντικατάσταση της πρώτης. Την άνοιξα μπροστά στον κούριερ και σε 2 συναδέλφους μου για να έχω μάρτυρες. Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι και αυτή ήταν στην ίδια κατάσταση με την προηγούμενη! Και αυτή είχε σκόνη (χώμα) πάνω στους ανεμιστήρες και είχε και 2 γρατζουνιές στην πλάτη. Τους πήρα πάλι τηλέφωνο και έστειλα email με φωτογραφίες (φωτογραφίες θα βρείτε παρακάτω).

    - Τους πήρα τηλέφωνο αμέσως μετά για να διαπιστώσω αν έλαβαν το email μου στις 15:30. Μου επιβεβαίωσαν πως έλαβαν το email μου και πως το προώθησαν στο αρμόδιο τμήμα. Έδειχναν έκπληκτοι που μου συνέβη πάλι το ίδιο! Τους ανέφερα μέσα σε όλα, πως μπορούσα να είχα πάρει την ίδια κάρτα στα 1499,00€ που την πουλούσαν στο skroutz με παράδοση 4-10 ημέρες από κατάστημα με πολλές θετικές κριτικές, αλλά επέλεξα αυτούς γιατί την είχαν ετοιμοπαράδοτη και για το όνομα και την εγγύηση που παρέχει το κατάστημα. 

    - Κάλεσα ακόμη 4 φορές την ίδια ημέρα, με τελευταίο τηλέφωνο στις 19:25. Στο τελευταίο τηλεφώνημα με ενημέρωσαν πως δεν μπορούν να κάτι γιατί έλειπε ο υπεύθυνος και πως θα μιλήσουμε από Δευτέρα.

    - Την Δευτέρα 21/02 κάλεσα πάλι εγώ, γιατί αυτοί απλά δεν ασχολήθηκαν παραπάνω. Μου πρότειναν να γυρίσει το προϊόν πίσω, να ελεγχθεί και να μου στείλουν άλλο (αλλά δεν είχαν διαθέσιμη άλλη ίδια κάρτα) ή να γυρίσει το προϊόν πίσω και να μου κάνουν επιστροφή χρημάτων. Τους ενημέρωσα πως δεν υπάρχει πλέον εμπιστοσύνη προς το κατάστημα πλέον και θέλω να γίνει επιστροφή χρημάτων.

    - Την Τρίτη 22/02 ήρθε η γενική ταχυδρομική και παρέλαβε την κάρτα.

    - Άφησα να περάσουν 2 ημέρες και τους πήρα την Πέμπτη 24/02 να δω αν την έλαβαν. Η πρώτη υπάλληλος (της οποίας έχω και το όνομα) μου είπε πως δεν την έχουν λάβει ακόμα και πως θα με καλέσουν αυτοί όταν την λάβουν. Κλείνω το τηλέφωνο και παίρνω τη γενική ταχ. Μου δίνουν το voucher της αποστολής και με ενημερώνουν πως παραδόθηκε η κάρτα την Τετάρτη 23/02 στο Πλαίσιο, δηλαδή την προηγούμενη ημέρα. Αμέσως μετά τους κάλεσα πάλι. Μετά από μισή ώρα στο τηλέφωνο και αφού μίλησα με 3 διαφορετικούς υπαλλήλους, κατάφερα να επιβεβαιώσω την επιστροφή της κάρτας και να ξεκινήσω τη διαδικασία επιστροφής χρημάτων στο λογαριασμό μου. Με ενημέρωσαν πως η διαδικασία χρειάζεται 3 εργάσιμες για να ολοκληρωθεί.

    - Την Τρίτη 01/03 στις 16:00 κάλεσα πάλι να δω πότε θα ολοκληρωθεί η επιστροφή χρημάτων γιατί ενώ είχαν έτρεχε η 3η εργάσιμη δεν έγινε επιστροφή. Με ενημέρωσαν πως θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της ημέρας και πως μάλλον θα τα έβλεπα στο λογαριασμό μου την επόμενη ημέρα. 

    - Την Τετάρτη 02/03 όντως τα χρήματα μπήκαν στο λογαριασμό μου στις 12:00.

    Το τραγικό όλων είναι πως κανένας ‘υπεύθυνος’ δεν με κάλεσε ποτέ. Μέχρι και σήμερα Παρασκευή 04/03 δεν με πήρε κανένας τηλέφωνο να μου εξηγήσει γιατί μου συνέβη αυτό. Που και γιατί είχαν χρησιμοποιηθεί αυτές οι κάρτες; Από την εμπειρία μου καταλαβαίνω πως μάλλον είχαν δουλέψει για λίγες ημέρες σε κάποιο rig για mining και έτσι γέμισαν οι ανεμιστήρες με σκόνη.

    Επίσης έχω κρατήσει τους σειριακούς κωδικούς από τις δύο κάρτες. Θα τους γράψω στο τέλος αυτού του μηνύματος. Αν οποιοδήποτε μέλος του insomnia αγοράσει το συγκεκριμένο μοντέλο και έχει αμφιβολία για το αν είναι όντως καινούργιο ή μεταχειρισμένο, ας κάνει μια διασταύρωση.

    1η GPU S/N: 602-V389-206SB2108000324

    2η GPU S/N: 602-V389-205SB2107001475

    1η μεταχειρισμένη GPU-1.jpg

    1η μεταχειρισμένη GPU-2.jpg

    1η μεταχειρισμένη GPU-3.jpg

    2η μεταχειρισμένη GPU-2.jpg

    2η μεταχειρισμένη GPU-3.jpg

    2η μεταχειρισμένη GPU-4.jpg

    αδερφε μου θλίβομαι πολυ που διαβασα κατι τετοιο, διαβασα ολο το μηνυμα σου καθως και την πρωτη σελιδα με σχολια δεν εχω χρόνο να διαβασω και τις υπόλοιπες.. απλα να σου αναφερω επειδη εχω εργαστεί σε αντίστηχη μεγάλη αλυσιδα στην Ελλάδα, πως ΔΕΝ πρόκειται να σε καλέσει κανένας για να σου αναφέρει τι και πως. και θα στο αιτιολογήσω το γιατι. οταν οι υπάληλοι σε ενα Χ κατάστημα με επισκεψημότητα 2.000 ατόμων τη μερα είναι 10, και παραγγελίες Online αλλα και παραλαβές απο το κατάστημα είναι 750 πχ *τυχαία τα νούμερα* τότε αντιστοιχεί σε καθε υπάλληλο 75 παραγγελίες.. βγάζοντας διευθυντή, υποδιευθυντή και ταμεία (δε θα ειναι δυο τα ταμεια; ) παμε στους 6. 750 συνολικα συναλλαγες με 6 υπαλληλους στο 8ωρο εχουμε 125 παραγγελίες. απο τις 125 παραγγελίες λοιπόν που αντιστοιχούν σε κάθε κακομοίρη υπάλληλο, εφτασε και η δική σου.. ο υπάλληλος, μετέφερε το πρόβλημα σου στον υποδιευθηντή, ο υποδιευθηντής, στον διευθηντή.. ο διευθηντής; αν κρίνω απο τον τοτε δικο μου στα @@ του! οπότε και ο υποδιευθηντής στα @@ του, δινουν μια εντολη επιστροφης χρημάτων και δεν θέλουν να τους ζαλίζεις πολύ πολύ. εχουμε καπιταλισμό, δεν θα κάτσουν να ασχοληθούν για μια παραγγελία, εφόσον υπάρχουν 750 κορόιδα στο 8ωρο που θα τους προτιμήσουν.. ναι μεν ειναι μεγάλο το ποσό και φυσικά σεβαστό, και για σενα αλλα και για τους περισσοτερους εδω μεσα, αλλα πιστεψε με για το πλαίσιο και το κάθε πλαίσιο είναι ψίχουλα. αυτοί παιζουν μπάλα με εκατομύρια καθε μηνα δε θα ασχοληθούν με τα ψίχουλα σου, χωρίς παρεξήγηση. ειμαι 100% με τη μερια σου, και αν θες προχωρα σε καταγγελια σε ΣΤΚ και ΣΤΠ, αν και θα σου πουν εφοσον πηρες τα χρηματα σου πισω τοτε τι παραπανω θες; 

    καταλαβαινω τη σύγχηση σου, αλλα βλέπω καθημερινά σχεδόν στο φόρουμ παράπονα απο ατομα που εκαναν αγορες και τους εβγαλαν την πιστη. δυστιχώς ετσι ειναι, δεν αλλαζει αυτό.. ολες οι μεγάλες εταιρίες δεν ασχολούντε, που και να ήθελαν τα πρόχειρα νουμερα που εγραψα πανω μιλάνε απο μόνα τους.

     συγχώρεσε με για το σεντόνι, ελπίζω να μην κουρασα πολύ. την επόμενη φορα, ΑΝ υπαρξει, απο οποιαδήποτε μεγάλη αλυσίδα παραγγελία, προσπάθησε να οπλιστείς με υπομονή καλού κακού, και προπάντων ΜΗΝ εχεις προσδοκίες, ΔΕΝ θα ασχοληθούν οσα τηλεφωνα και να πάρεις οσες καταγγελίες και να κάνεις, ακόμη και μήνυση. δαπανούν τεράστια ποσά σε δικηγόρους για αυτα ακριβώς τα θέματα, για να μην τους ''ενοχλούν'' οι πελάτες με τετοια ζητήματα.

    καλη συνέχεια!

    • Like 2
    • Thanks 1
  10. 14 ώρες πριν, Baator είπε

    Καλά, είναι δυνατόν 1. να μην ξέρεις τι σύμβαση έχεις υπογράψει και 2. να πιστεύεις ότι παίζει η σύμβαση σου απλά να αναφέρει "αυτός δουλεύει 40 ώρες";

    Δηλαδή σε έναν πιθανό έλεγχο στο κατάστημα που θα μπούνε να δούνε αν κάποιος δουλεύει εκτός ωραρίου ή σε μέρα που δεν είναι δηλωμένος, θα πούνε οι ελεγκτές "ρε τους κερατάδες, μας την φέρανε, έτσι γενικά το γράψανε στην σύμβαση, πάμε να φύγουμε".

    ειμαι χρόνια με σύμβαση αορίστου και δεν θυμάμαι ακριβώς την συμβαση όχι, απο το 2017 για την ακρίβεια.

     

    13 ώρες πριν, jimis_vts είπε

    Καλά εσύ αν δουλέψεις άστη να στη φάνε. Εμείς με το σωματείο αν τη φάνε την φάγανε από πίσω την ίδια στιγμή. Σε συλλογική σύμβαση πάντως πληρώνεται κανονικά μη τα πεις παραέξω. Επίσης αν πέφτει σε άδεια πάλι στη χρωστάει. Σε πολυεθνική είμαι τουλάχιστον εγώ δεν έχω τέτοια θέματα. 

    και εγω σε πολυεθνική είμαι, αν θέλεις για ευνόητους λόγους στείλε μου σε p.m. που είσαι να έχω μια άποψη

  11. Καλημέρα σας,

    στην εταιρία που εργάζομαι, έχω σταθερό πρόγραμμα Δευτέρα Παρασκευη με ρεπό Σάββατο. κάθε φορά όμως που πέφτει αργία πχ Καθαρα Δευτέρα είτε 25Μαρτίου για αυτό το μήνα το παράδειγμα, με βάζουν να δουλέψω Σάββατο δίχως κάποια έξτρα πληρωμή, κάνουν δηλαδή το πρόγραμμα μυο απο σταθερό σε κυλιομενο..

    οι συνάδελφοι μου που δουλευουν κυλιομενο πάντα, όταν τυχαίνει αργία, απλά ''κερδίζει'' την αργία αυτός που ήταν εκεινη τη μερα στο πρόγραμμα να δουλέψει, και την ''χάνουν'' οι υπόλοιποι, με αποτέλεσμα μερικοί να δουλευουν 4ημερο και αλλοι 5θημερο..

     

    η ερώτηση μου είναι η εξής, είναι φυσιολογικό και νόμιμο αυτό που κάνουν στην δική μου περίπτωση; να μου ''ακυρώνουν'' το ρεπό λόγο αργίας και να με κατεβάζουν Σαββάτο;

  12. Καλησπέρα σας, ανα τακτα χρονικα διαστήματα άκουγα φίλους γνωστούς κλπ να μου αναφέρουν οτι λόγο covid έχουν χάσει γευση και οσφρηση, και δεν το θεωρούσα τόσο σοβαρο.

    χθές, ήρθε η σειρά μου (δεν κολλησα covid, εχω καποιο κρυολογημα καθως εχω κανει pcr) και εχασα ξαφνικα γευση καθως και οσφρηση στο 100% !

    είναι απο τα πιο ενοχλητικά πράγματα που μπορούν να συμβούν σε εναν ανθρωπο πιστεψτε με.

    και εχω ερωτήσεις, εσεις πως το αντιμετωπίσατε ; υπάρχει κάτι που μπορούμε να κανουμε για να το επαναφέρουμε;

    δεν θελω να παω σε ΩΡΛ δεν εχω οικονομικη δυνατοτητα.

     

    διαβασα για βιταμινη Α, αλλα περαν αυτου καποια αλλη λυση;

  13. 18 ώρες πριν, kallair είπε

    Απο την στιγμη που ειναι με την επιδοτηση ftth, δεν χρειαζεται να κανεις τπτ. θα ερθουν, θα κανουν την εγκατασταση στο πολyκατοικια(αν δεν υπαρχει ηδη εγκατασταση) και θα φερουν αυτοι κουτι κ καλωδιο μεχρι μεσα στο σπιτι για το ιντερνετ. μετα εσυ θα αλλαξεις την δομη της εσωτερικης καλωδιωσης για την τηλεφωνια για να εχουν τηλεφωνο ολα τα δωματια αν θες.(μπορεις να το αφησεις και οπως ειναι τωρα μεχρι τον ιουνιο και να εχετε και τις 2 γραμμες ταυτοχρονα).

    σε ευχαριστώ πολύ!

  14. 4 λεπτά πριν, kallair είπε

    Για αρχη η προσφορα για 200αρα που εχεις, ειναι FTTH ή FTTC; Αν ειναι με το κουπονι επιδοτησης, τοτε ειναι το ftth. Στην πολυκατοικια κατοικουνται ολα τα διαμερισματα; αν οχι, τοτε θα υπαρχει σιγουρα ζευγος που θα ειναι ελευθερο για να σου φερουν την γραμμη.

    μονο σου προβλημα σε αυτη την περιπτωση θα ειναι να εχεις αποσυνδεσει την δικη σου γραμμη απο το διαμερισμα, για να σε συνδεσει ο τεχνικος που θα ερθει να κανει την τελικη συνδεση. καλο θα ηταν να εισαι σπιτι σε περιπτωση που χρειαστει, να του διευκρινίσεις την κατασταση.

    ειναι με την επιδοτηση δηλαδη FTTH, και νομιζω πως ολοι οι οροφοι κατοικουνται εκτος 2-3 στον εκτο οροφο.. επισης, εχει πολους μεγαλης ηληκιας που δεν διαθετουν συνδεση στο ιντερνετ αν παιζει αυτο ρολο.

     

    δεν εχω τεχνικες γνωσεις για να γνωριζω πως να ''ξηλωσω'' δηλαδη να αποσυνδεσω την γραμμη μου..

     

  15. 22 ώρες πριν, kallair είπε

    Δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο. Θα πρεπει να υπαρχει ελευθερο καλωδιο που να μην χρησιμοποιειται. αν ολα τα διαμερισματα εχουν ενεργη γραμμη τηλεφωνου τοτε ολα τα ζευγη που ερχονται, ειναι πιασμενα (διορθωστε με αν κανω λαθος). Σεναριο που να μην σε δεσμευουν τα καλωδια χαλκου που ερχονται στην πολυκατοικια, ειναι αν η 200αρα που θα βαλεις, ειναι οπτικη ινα μεχρι το σπιτι. FTTH δλδ.

    πως θα μπορεσω να το επαληθευσω αυτο μονος; καθως στο τηλεφωνο οι πωλητες δεν γνβριζουν οτιδηποτε εχει να κανει με τεχνικες γνωσεις (οχι πως ειναι υπόχρεοι ετσι)

  16. 2 ώρες πριν, hln3 είπε

    Το ότι έχει προπληρώσει δεν απαλλάσει από τα τέλη διακοπής - τα τέλη διακοπής εφαρμόζονται επειδή φεύγει πριν την λήξη του συμβολαίου.
    Αν π.χ τα είχε προπληρώσει απλώς γιατί έτσι βάζοντας τα λεφτά μπροστά, χωρίς ειδική συμφωνία τότε στον εκκαθαριστικό θα χρεώνοταν μεν τέλη διακοπής αλλά θα επιστρεφόντουσαν τα μη χρησιμοποιημένα πάγια

    Η προπληρωμή όμως φαντάζομαι έγινε επειδή είχε κάποια έξτρα έκπτωση, τώρα το αν επιστρέφονται τα πάγια και σε τι βαθμό σε περίπτωση αποχώρησης αυτό πρέπει να το δείτε με την φορθνετ, με τι όρους έγινε η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια της προπληρωμής.

    Αν κάνει αίτημα φορητότητας του αριθμού στην WIND τότε ενημερώνεται η φορθνετ και σταματάει την τιμολόγηση όταν η WIND τραβήξει την γραμμή.
    Αν τώρα η προσφορά της WIND για κάποιο μυστήριο λόγο θέλει νέα γραμμή και όχι φορητότητα, μπορείς να ζητήσεις νέα γραμμή από την WIND και να διακόψεις την γραμμή της φορθνετ όταν ενεργοποιηθεί της WIND (θα πρέπει εσύ να το ζητήσεις από την φορθνετ σε αυτή την περίπτωση)

    Δεν έχεις κάποιο λόγο να διατηρείς 2 γραμμές ταυτόχρονα σε λειτουργία- αυτό θα απαιτούσε και ειδική πρόσθετη καλωδιώση που συνήθως δεν υπάρχει εξαρχής.

    ευχαριστώ για την ενημέρωση, μπορώ να ενεργοποιήσω ναι μεν μια νεα γραμμη και να ''αγνωησω'' την προηγουμενη μεχρι τη ληξη του συμβολαιου; και λιγο πριν τη ληξη να τους αναφερω πως δεν επιθυμω ανανεωση;

     

    17 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

    Αν διακόψεις θα πληρώσεις πρόστιμο και ας εχεις προπληρώσει το ποσόν

    Σε ενα σπίτι μπορεις να εχεις και μια και δυο και τρεις και οσες γραμμες θελεις χωρις ο ενας πάροχος να χρειάζεται ενημέρωση απο τον αλλο.

    Η ερωτηση ειναι γιατι δεν κανεις αναβάθμιση της γραμμης που ηδη υπαρχει στο σπίτι;

    γιατι η φορθνετ δεν εχει 100αρα στη περιοχη και η wind μου δινει 200αρα , και λογο εργασιας χρειαζομαι υψηλη ταχυτητα συνδεσης

  17. Καλησπέρα στο φορουμ, επειδη μετακομιζω στην συντροφο μου και εχει 24αρα που πιανει εως 13 mbps, θα ηθελα την γνωμη σας..εχει συμβολαιο μεχρι τον Ιουνιο, εχει ΠΡΟπληρωσει για όλους τους μηνες, και της λενε απο τη forthnet πως αν διακοψει το συμβολαιο,παρολο που εχει προπληρωσει θα εχει προστιμο...αυτο εμενα μου φανηκε πολυ λαθος, η της λενε ψεμματα για να μη φυγει..

    ας το προσπερασουμε,η ερωτηση μου ειναι η εξης..δεχθηκα προσφορα απο τη wind για ΝΕΑ γραμμη,με 29 ευρω 200mbps..και σκεφτομαι να την παρω την προσφορα, ανεφερα οτι εχω αλλο παροχο και αν γινεται να κανουμε νεα γραμμη και με ενημερωσε πως γινεται..η απορια μου, ο προηγουμενος παροχος ενημερωνετε καπως; η απλα με την ληξη του συμβολαιου δηλωνουμε οτι θελουμε να την κοψουμε εκεινη τη γραμμη και τελος; εχει τιποτα παραβολα κλπ;

  18. 2 ώρες πριν, mypagio είπε

    Πάντως με αυτά που χάνεις κάθε χρόνο (3 ευρω από τη μια, 13 από την άλλη, 5 από την τρίτη) , καλύτερα να σε κλέψουνε...

    😂😂😂😂😂😂

    Δεν θα έχω πλέον καμία επαφή μαζί τους μετά τη μήνυση (συμβουλή δικηγόρου). Ότι χρειαστεί θα μιλάνε οι δικηγοροι μεταξύ τους. Ειναι δουλειά της Δικαιοσυνης πλέον... 

    Ας μάθουν τις συνέπειες, the hard way... 

    κατι παράξενο που μου ετυχε το 2019 αν δε κανω λαθος, μπορει να το ελεγξει οποιοσδηποτε χρήστης του efood και να ενημερώσει εδώ(δεν γνωριζω εαν εχει καποια σχεση η οχι με την υποθεση σου αλλα μου φανηκε περιεργο..)

    μεσω κινητου, δοκιμάστε να κάνετε reset password μεσα στην εφαρμογη.

    μετα το reset δοκιμαστε να μπειτε στον λογαριασμο σας απο την εφαρμογη παλι με τον κωδικο που μολις κανατε reset. 99% δεν θα σας βαλει. φανταζομαι ειναι γενικο bug επειδη ετυχε και στον κολλητο μου το ιδιο πραγμα και του εκανα reset password μεσω υπολογιστη μεσω browser...

  19. Στις 22/1/2022 στις 12:04 ΜΜ, umbrella co. είπε

    Eνημερωση: Χθες το πρωϊ (21-01-2022), ως δια μαγειας, οπως εγραψε και ο filip123go (δεν το περιμενα να κινηθουν τοσο γρηγορα σε καμια περιπτωση), το προβλημα λυθηκε.

    Στην αρχη, μου εστειλαν sms απο την Αstra Service πως εγκριθηκε η αντικατασταση και πως πρεπει να στειλω εναν κωδικο σε ενα mail το οποιο μου υπεδειξαν αυτοι, προκειμενου να μου αποσταλει η εκθεση η οποια εδινε το ΟΚ για την αντικατασταση απο τον γερμανο.

    Μετα απο λιγη ωρα με καλουν απο γερμανο (χωρις να εχω στειλει ακομα την εκθεση σε αυτους γιατι δεν ειχα ελεγξει τα mail μου) 2 φορες.

    Η πρωτη ηταν για να με ρωτησουν απο ποιο καταστημα αγορασα την τηλεοραση προκειμενου να μου στειλουν εκει την καινουργια τν, οποτε και τους εξηγησα οτι 1ον: δεν θελω καινουργια τν, αλλα τα χρηματα μου πισω και 2ον: εγω εχω αγορασει απο το e-shop τους και οχι απο φυσικο καταστημα οποτε αυτο δεν γινεται.

    Μετα ηρθε το 2ο τηλεφωνημα στο οποιο ενημερωθηκα πως πρεπει να συσκευασω ξανα την τηλεοραση μου μαζι με την αποδειξη αγορας και να την στειλω με χρεωση παραληπτη στη διεθυνση που μου υπεδειξαν μεσω των elta courier.

    Η τν εσταλη σημερα το πρωϊ και τους απεστειλα στο γερμανο και το tracking number οπως μου ζητησαν.

    Οταν την παραλαβουν, τοτε θα με καλεσουν ξανα για να διευθετηθει το θεμα της αποζημιωσης μου.

    Οπως αντιλαμβανεστε ακομα δεν εχω ξεμπερδεψει εντελως, αλλα τουλαχιστον βρεθηκε μια ακρη.

    Δυστυχως και ειλικρινα μετα λυπης μου το παραδεχομαι, αν δεν τους ειχα κοινοποιησει την καταγγελια απο τον συνηγορο του καταναλωτη ακομα τα ιδια θα μου λεγανε.

    Eυχαριστω για ακομη μια φορα τους χρηστες maparios και yositosi για τις συμβουλες τους, διοτι χωρις εσας παιδια (και ολους οσους συμμετειχαν βεβαια, εστω και αν ορισμενοι ξεφυγαν απο το θεμα μερικες φορες) πιθανοτατα θα κατεληγα με μια επισκευασμενη τηλεοραση.

    Για την ιστορια (το εχω ξαναγραψει), εισαγωγεας του συγκεκριμενου μοντελου Toshiba στην Ελλαδα ειναι η Ιnfo Quest στην οποια εστειλα επισης μηνυμα αλλα μεχρι στιγμης δεν μπηκε κανεις στον κοπο να μου απαντησει.

    Παρακαλω τους moderators να μην κλεισει ακομη το θεμα διοτι θα ενημερωνω για την εξελιξη της οδυσσειας μου μεχρι να μου επιστραφουν τα χρηματα, επειδη δεν τους εμπιστευομαι για απολυτως τιποτα μεχρι να δω τα 199 ευρω ξανα μεσα στο λογαριασμο μου.

     

     

    αναμένουμε να μας ενημερώσεις πως όλα πηγαν καλά και πήρες τα χρήματα σου πισω, και άλλη φορά ούτε απέξω!

    • Like 1
  20. 11 λεπτά πριν, umbrella co. είπε

    Ενημερωση: Τηλεφωνω σημερα το πρωι στο 2108006000 (γερμανος) και ζηταω υπαναχωρηση συμβασης, με ρωτουν εαν ανοιχτηκε το προϊον και απαντω ναι, οποτε με πληροφορουν πως δεν γινεται κατι τετοιο επειδη η συσκευασια ανοιχτηκε και δεν μπορουν να το ξαναπουλησουν για καινουργιο και ειναι ανενδοτοι πανω σε αυτο.

    Στο καταστημα που αγοραστηκε δεν μπορει να επιστραφει για κανενα λογο. Επισης, ο γερμανος μου δηλωνει πως δεν μπορει να πιεσει την Astra Service και να επικοινωνησω εγω μαζι τους. Τελικα με τα πολλα, μου εχουν ανοιξει φακελο στο γερμανο, πηρα και το ονομα της υπαλληλου στο τηλεφωνο, και μου δηλωσε πως δεν προκειται να χαθει το DOA ακομα και εαν περασουν οι 14 ημερες, ενω παραλληλα πρεπει να κανω υπομονη μεχρι τη δευτερα προκειμενου να βγαλουν καποια ακρη μεταξυ τους.

    Εγω ξεκινω και τις καταγγελιες γιατι πλεον η κατασταση ξεφυγε εντελως.

    καλημέρα φίλε μου και καλά ξεμπερδέματα.. επέτρεψε μου να σου λύσω μερικές απορίες καθώς στο παρελθόν εργάστηκα σε αντιστοιχη εταιρία, δεν εχει σημασία ποια, μια απο τις μεγάλες..ήμουν στο τεχνικό τμήμα και μου έφερναν τηλεοράσεις και λόγο φόρτου εργασίας εκτός απο το οτι δεν προλάβαινα να τις διαχειριστώ (να καλω το εκαστωτε επισκευαστικο να ερθουν να τις παρουν να ετοιμασω χαρτια κλπ κλπ λογο ελειψης προσωπικού) όσο χαζο και αν σας ακούγεται ειλικρινά δεν είχα χρόνο για όλα αυτά. απείλησα τον προσιτάμενο μου οτι θα φύγω ή θα μου φέρει δευτερο άτομο, και τι εκανε; μου λεει οταν σου έρχονται τηλεοράσεις, μην ασχολείσαι , θα δίνεις το τηλέφωνο του εκάστοτε επισκευαστικού και θα τους λες να καλεσουν εκει. αν κανουν παραπονα μα μου σου του, δε θα ασχολεισαι και θα εισαι ανενδοτος, αν θελουν να κανουν επιστροφη προιοντος θα την αποφευγεις σαν τον διαολο! (αυτα ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ) τα λογια του χωρις υπερβολες.

     

    Τα επισκευαστικά, για κάθε επισκευή βγάζουν ενα Χ,Ψ ποσό! οπότε δεν τα συμφέρει να γίνει αλλαγή, αλλα επισκευή προιόντος.. θεωρητικά και με επισκευή δεν θα εχεις θεμα θα τρέχει κανονικά η εγγύηση για μελλοντικά προβλήματα, αλλα για το γ@μώτο κυνήγησε το όσο δε πάει!

     

    και φτανουμε στο δια ταυτα.. 8 στις 10 περιπτωσεις που εκαναν καταγγελια βρήκαν το δικιο τους (οι 2 περιπτώσεις ήταν βλ@μένοι πελάτες οι οποίοι απλά ήθελαν να επιστρέψουν την τηλεόραση γιατι δεν τους άρεσε είτε γιατι πχ δεν έχει blutooth ενω το ηξεραν απο πριν, και δε τους χαρακτιριζω ετσι γιατι ηθελαν επιστροφη, αλλα γιατι με εβριζαν και με απειλουσαν λες και ειχα εχω καποια δικαιωδοσια σαν υπαλληλος να λειτουργήσω αυθαιρετα και δε τους εξυπηρετούσα!)

     

    αυτα απο μενα, προχώρα αβέρτα σε καταγγελίες, στέλνε μειλ σε γερμανο με επισυναψη γγκ,στκ  και λοιπά...

     

    θα βγει ακρη να ξέρεις! εχει τύχει σε πελάτη μου να του πάει σπασμένη τηλεόραση...εκαναν 20 μέρες περίπου, αλλα του έδωσαν καινουργια απο την εταιρία που εργαζόμουν..

    • Like 3
    • Thanks 1
  • Δημιουργία νέου...