Προς το περιεχόμενο

maparios

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.097
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Αναρτήσεις από maparios

  1. 10 ώρες πριν, Stelaras1993 είπε

    Για να το βαλεις σε νεα τηλεοραση Κανε την διαδικασία με ανοιχτο vpn στην τουρκια. 

    να βαλω vpn στην τηλεοραση εννοεις δε καταλαβα; δεν ειναι android , ειναι samsung3

    η μηπως εννοεις να ανοιξω vpn στο κινητο;

     

  2. ενα περιεργο πραγμα, σε τηλεοραση σε σπιτι φιλου που πηγα για να βαλουμε να δουν τα πιτσιρικια κανενα παιδικο εμφανιζε σφαλμα οτι ειμαι σε λαθος region.. το λογαριασμο τον εχω και στην τηλεοραση στο πατρικο μου και στο δικο μου σπιτι, δηλαδη θα ηταν η τριτη τηλεοραση,.. το εχει αντιμετωπισει κανεις;

  3. 2 ώρες πριν, spyrosmaddoc είπε

    Συνεχίζω το πρήξιμο. Ενώ στο τελικό βήμα οι τιμές βγαίνουν σε λίρες με κανέναν τρόπο δεν ολοκληρώνεται η αγορά. Error 83.

    Με vpn και χωρίς. Σε 3 διαφορετικά Wifi και data. Σε Android και bluestacks. 

    Τι άλλο να κάνω? 

    δοκίμασες premium ή free vpn?

    αν δοκιμασες μονο φρι, πανε στο windscribe παρε premium συνδρομη custom με 2 ευρω μπες στον τριτο σερβερ που εχει διαθεσιμο για τουρκια και δοκιμασε απο την αρχη με ΤΟΥΡΚΙΚΟ gmail.

  4. 10 λεπτά πριν, spyrosmaddoc είπε

    Εχω πληρωμένο nord vpn όπως και την πρώτη φορά. Οι τιμές μου εμφανίζονται σε τουρκικές λίρες αλλά δεν δέχεται Καμία κάρτα από αυτές που βάζω 

    Συγγνώμη samsung A5 έχω για το τούρκικο 

    πιο σερβερ επελεξες;

  5. 27 λεπτά πριν, spyrosmaddoc είπε

    Δεν μπορώ να καταλάβω πως όλοι έκαναν πάλι ανανέωση χωρίς vpn και με τις ίδιες κάρτες και σκαλώνει σε εμένα. Με fups δε θέλω να μπλέκω 

    Και χωρίς vpn που δοκιμάζω πάλι τα ίδια 

    Διαβασε το πρωτο μου ποστ κατω κατω, αναγραφω ξεκαθαρα οτι θελει premium στο windscribe

  6. Παιδια διαβασα πιο πριν οτι γράφετε πως σας ''εκανε δωρο'' το disney plus χ,ψ μήνες...δεν το κανει γιατι σας συμπαθεί, αλλα επειδή έχει κανει ''παγαποντιά''. τι εννοώ με αυτό; απο τη στιγμή που έχεις κανει συνδρομη ενος χρόνου και την κόβει η πλευρα της εταιρίας, το ''φαουλ'' τους  ειναι να επιστρεψουν τα χρηματα, οπως αντιστοιχα αν την κοβαμε εμεις στη μεση και δεν βλεπαμε μεχρι το τελος θα πληρωναμε ετσι ισχυει και το αντιθετο..

    καλο ειναι αυτο για εμας φυσικα, αλλα δεν ειναι σωστη συμπεριφορα απο την εταιρία, θα έπρεπε να αφήσει να τελειώσει η περίοδος και μετα να ''εξαναγκασει'' τις αυξήσεις οπως κανει και το spotify πχ.. 

    το νετφλιξ δεν εχει συνδρομη χρονου σωστά; 

    • Like 1
    • Thanks 1
  7. update στο θέμα, αγορασα ξανα συνδρομή premium vpn απο το windscribe εβαλα την τελευταια απο τις 3 επιλογες της Τουρκιας (την ιδια ειχα βαλει και στην πρωτη αγορά) μπήκα απο ενα παλιο κινητο android με τουρκικο gmail Και ανανεωσα με 31.08ευρω για ενα χρονο (2.5 ευρω το μηνα τσαμπα βγαινει ακομη και με την αυξηση)

    συνεπως, δουλευει ακομη η ''πατεντα'' αλλα θελει ΑΚΡΙΒΩΣ του ιδιους τροπους που εγιναν και την πρωτη φορα (ιδια vpn κλπ)

     

    ΜΗΝ δοκιμασετε με windscribe free ΔΕΝ το δεχεται σαν τροπο πληρωμης, με windscribe premium το πηρε αμεσως (δεν κανω διαφημιση, απλα αυτο δουλεψε σε μενα, καλη επιτυχία)

    Μόλις τώρα, akisgd είπε

    Ο λογαριασμός έγινε σωστά, καινούργιος με όλα τα στοιχεία Τουρκικά, σύμφωνα με τον οδηγό που υπήρχε... Δεν ξέρω τι διαφοροποιεί κάποιους λογαριασμούς από κάποιους άλλους. 

    το vpn που χρισημοποιείς. εχω την εντυπωση οτι ολα τα φρι τα εχουν πατσαρει, δεν ειμαι σιγουρος ομως. παρολα αυτα αν δε θες να χανεις χρονο ακολουθησε τα βηματα που εγραψα πανω

  8. 4 λεπτά πριν, SilentVoice είπε

    Ναι!! Και εγώ είδα ενα email ακύρωσης χθες το βράδυ, με όλο το ποσό.

    Στην αρχή σκεφτηκα μήπως το έκανε η αδελφή μου καταλάθος. Τελικά φαινεται πως μας ακύρωσαν με το έτσι θέλω και γιατι μπορούν.

    Ακόμα δεν εχει φανεί η επιστροφή στην κάρτα μου με Revolut.

    Αν θυμάμαι καλά το είχα ενεργοποιήσει ετήσια κάπου τον Ιούλιο-Αυγουστο.

    το εψαξα λιγακι στο google χωρις να μπορω να δω και πολλα λογο firewall της δουλειας, απο τα ψιλα που διαβασα λεει οτι παιχτηκε κατι για πνευματικα δικαιώματα στη Τουρκια, οποτε ΙΙΙΙΙΙΣΩΣ μας κοψουν και netflix...

     

    @Ntinaras ε ναι ρε φιλε νταξ με εχουν εκνευρισει, τοσο χρονο που εχω φαει να ψαχνομαι με vpn κλπ, θα κατεβαζα τα παντα και σε real 4k οχι τις αηδιες των streaming services

    1 λεπτό πριν, ApoGal είπε

    Μια από τα ίδια, ακύρωση συνδρομής και refund στη revolut. 

    αν μαθεις κατι ενημερωσε μας, αν και εγραψα πανω τις ικασιες μου..

  9. Καλημέρα παιδιά, ανοίγω κινητό και μου έρχεται ειδοποίηση απο την revolut οτι εχω επιστροφή χρημάτων απο την disney+

    ειχα φτιαξει τουρκικο μεηλ σε τουρκικο vpn και ειχα χρησιμοποιήσει android emulator για να το κανω activation και πληρωμη σε τουρκικες λιρες..

    εκτοτε, το εβαλα στη τηλεοραση μου και στη τηλεοραση απο το πατρικο μου (Ελλαδα προφανώς) και δεν ειχα θεμα απο τον Νοέμβριο..

    σημερα το πρωί ξαφνικα με ''ακυρωσαν'' την συνδρομη.

    επειδη ειμαι στη δουλεια, θα δοκιμασω εκ νεου το απογευμα μηπως και μπορω να ξανα αγορασω συνδρομη με αλλη καρτα απο revolut.

    ετυχε σε κανεναν αλλον αυτο; ειχε κανενας αλλος θεμα με ακυρωση συνδρομής;

     

     

    **update στο θέμα μεχρι και ΑΝ μας ξανα κόψουν,το γράφω 7 Απριλίου βράδυ, αγορασα ξανα συνδρομή premium vpn απο το windscribe εβαλα την τελευταια απο τις 3 επιλογες της Τουρκιας (την ιδια ειχα βαλει και στην πρωτη αγορά) μπήκα απο ενα παλιο κινητο android με τουρκικο gmail Και ανανεωσα με 31.08ευρω (revolut mastercard) για ενα χρονο (2.5 ευρω το μηνα τσαμπα βγαινει ακομη και με την αυξηση)

    η καρτα που πληρωσα ηταν η ΙΔΙΑ που πληρωσα και τη πρωτη φορα (αυτη που μας κανανε refund δε ξερω αν παιζει ρολο απλα το αναφερω)

    συνεπως, δουλευει ακομη η ''πατεντα'' αλλα θελει ΑΚΡΙΒΩΣ του ιδιους τροπους που εγιναν και την πρωτη φορα (ιδια vpn κλπ)

     

    ΜΗΝ δοκιμασετε με windscribe free ΔΕΝ το δεχεται σαν τροπο πληρωμης, με windscribe premium το πηρε αμεσως (δεν κανω διαφημιση, απλα αυτο δουλεψε σε μενα, καλη επιτυχία)

    • Like 1
    • Sad 1
  10. 15 λεπτά πριν, endeavour είπε

    Ναι Hetzner που ειναι μπαναρισμενο forever AS24940 απο πολλούς. Η χειρότερη εταιρία μαζι με την OVH.

    μπαναρισμενο για πιο λογο; σορι για το οφ τοπικ αν μπορεις στειλε μου προσωπικο μηνυμα

    • Like 1
  11. Καλησπέρα σας , εικάζω πως το section των gadgets είναι το καταλληλότερο για αυτό το θέμα, αλλα εδώ θα το δουνε περισσότερα άτομα και θα ήθελα τη γνώμη του κόσμου, οποτε παρακαλώ μην το μετακινήσετε.

     

    φοράω το redmi watch 2 lite εδώ και περίπου 4-5 μήνες, στο πρώτο μήνα είχα μια μικρή κοκκινίλα σαν ερέθισμα στο δεξί μου χέρι αλλα δεν έδωσα σημασία έφυγε μόνη της μετα απο 1-2 βδομάδες. αλλάζω χέρι ανα τακτά χρονικά διαστήματα γενικά, και δεν ειχα κανενα θέμα έκτοτε.

    προχθές, πήγα στη θάλασσα (κανω χειμερινή κολύμβηση) το φορούσα και κατα την επιστροφή μου βλέπω μια έντονη κοκκινίλα σαν έκζεμα (επισυνάπτω εικόνα)

    προφανώς και θα μου πείτε να πάω σε γιατρό αλλα δεν έχω ουτε το χρόνο ούτε τα χρήματα αυτή τη στιγμή. δεν ειναι κατι ανησυχητικό, απλα ήθελα να ρωτήσω αν εχει τύχει σε άλλον εδω στο φόρουμ και πως το αντιμετώπισε.

    ευχαριστώ εκ των προτέρων

     

    IMG_20230313_141446.jpg.c6bbd6f61873443aa68ab7efd6d42ebd.jpg

    *τοποθέτησα επιτηδες τη θεση του ρολογιου πιο κατω για να φανει η κοκκινίλα*

  12. Μόλις τώρα, iliata2410 είπε

    εμενα μου ηρθε μυνημα,οτι ειναι ετοιμη και μολις μπαινω και παταω για κωδικο ταυτοποιησης,δεν μου ερχετε sms τι εχει συμβει αραγε;εχετε υποψη οτι ηδη ειμαι πελατης της eurobank κανω εισοδο με κωδικους username και password ,αλλα εκει στο ebanking σε pc δεν μου εμφανιζετε καμια καρτα 

    Και δε θα σου εμφανίσει, πρέπει να ακολουθήσεις το σύνδεσμο του μεηλ πρώτα 

  13. 32 λεπτά πριν, PedroG είπε

    Ελλάδα χώρα της αναβολής.. κοροϊδεύουν ακόμη και εδώ.

    ας παρουμε για παράδειγμα την revolut.. βγάζεις κάρτα κυριολεκτικά σε δευτερόλεπτα, εφόσον υπάρχουν τα χρήματα μέσα..

    γιατι να μην γινοταν κατι αντιστοιχο και με τις Ελληνικές τράπεζες;; θα μου πεις μερικοι δεν εχουν καν e-banking..ε ας καθυστερούσαν αυτούς...

    τελοσπαντων λες και θα σωθουμε με τα 22 ή τα 44 ευρώ, κλαυσιγελος η κατάσταση ...

    ευχομαι να τα παρουν αμεσα αυτοι που τα εχουν αναγκη!

    • Like 5
  14. καλο μηνα, και με συγχωρειτε για το bump, αλλα μου ηρθε και αλλη σκεψη στο μυαλο.

    μηπως στο pc χρησιμοποιείς μη-ενημερωμένο browser και επισκέπτηκες , εστω και καταλάθος τίποτα περίεργες σελίδες; πλέον τα malware έχουν πολύ ευκολο τρόπο να παραβιάσουν το pc σου, ακομη και με antivirus ακομη και με ad blocker..

  15. topicstarter:

    μου φαίνεται πολύ περίεργο που σε τεχνολογικό φόρουμ δεν σου έχουν ρωτήσει ακόμη τόσα άτομα μια πολύ βασική ερώτηση..στον προσωπικό υπολογιστή σου, έχει κάνει χρήση/εγκατάσταση εφαρμογών/παιχνιδιών με κρακ απο τον ''θείο'' ;

    ή μήπως εχεις βάλει σπασμένα windows pre-activated ή μηπως τα εκανες activate με αμφιβόλου προελευσεως activator τύπου ''kms-givemeyourpasswordpico''?

     

    τέλος, δοκιμασε να βάλεις το free πρόγραμμα:

    https://www.anvir.com/

     

    και τσέκαρε τι ''τρέχει'', αν εχεις κάτι περιεργο,κανε restart σε safe mode , κανε force delete το αρχειο, και οταν μπεις σε κανονικο windows mode κανε και disable το '' περίεργο'' task που τρέχει.

     

    hint: μερικοί ιοί έχουν γίνει τόσο έξυπνοι που ''τρυπώνουν'' μέσα στο windows scheduler με αποτέλεσμα να ''ξεκινάει'' μια διεργασία με το που ανοίγει ο υπολογιστης (πχ Mining,keyloging ή οτιδήποτε άλλο)

     

    αν δεν μπορεις να τα βγαλεις περα η δεν εχεις τις γνώσεις, γράψε μας εδω περα(ή ανεβασε ενα screenshot απο το anvir να δουμε τι τρέχει στο παρασκήνιο) να σε βοηθήσουμε-και παράλληλα να βοηθήσουμε αντίστοιχο μέλος στο μέλλον.

  16. Στις 19/2/2023 στις 6:26 ΜΜ, HateMe είπε

    Γενικά η Nova τον πελάτη τον έχει γραμμένο σε σχέση με τις άλλες εταιρίες. 

    Απλά πουλάνε αυτό που έχουν όσο σκατά κ αν είναι να στο πω απλά. 

    Παράδειγμα: ΔΕΝ αφήνουν τους τεχνικούς στα call center να λύσουν κάποιο πρόβλημα που μπορούν, μόνο και μόνο για να κερδίσουν χρόνο στο κέντρο και να τσιμπήσουν τα λεφτά απ τον τεχνικό πεδίου που θα στείλουν, για τον έλεγχο που θα γίνει στο σπίτι.
    Αν πάει ο τεχνικός εκεί πχ και δεν βρει το πρόβλημα, πάλι θα χρεωθεί ο πελάτης 20κάτι ευρώ για "άσκοπη μετάβαση" όπως το λένε. 
    Απ αυτά βγάζουν λεφτά.

    Και δεν τα λέω επειδή "κάπου τα διάβασα"

    Τα λέω επειδή τα έζησα από πρώτο χέρι όσο ήμουν στην εξυπηρέτηση. 

    Μέγα σκουπίδια σε σχέση με τους υπόλοιπους. 

    Άπειρες οι περιπτώσεις που βοήθησα ένα σωρό πελάτες με το πρόβλημα τους και μου την είπαν, χωρίς καν να περάσουν 3 λεπτά στο τηλέφωνο.

    Κάθε φορά το ίδιο "Υπάρχουν τεχνικοί πεδίου που πρέπει να πάνε πρώτα να ελέγξουν, δεν χρειάζεται να τα κάνεις εσύ"

    ΜΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΡΕ ΣΙΧΑΜΑ TEAM LEADER ΑΠ ΤΑ LIDL, ΔΕΝ ΜΕ ΠΗΡΕΣ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΩ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΩ ΤΕΧΝΙΚΟ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. 

     

    κατα πόσο αυτό είναι νόμιμο όμως; εγω πχ που έχω την τεχνογνωσία και γνωρίζω οτι το κάνουν επίτηδες, μπορώ να τους καταγγείλω σε ΕΕΤ/συνήγορο ; ή βασίζονται σε...''γρίζο παραθυράκι'' στον νόμο;

    είναι σαν να λες πχ ''δώσε μου κωδικούς για να αλλάξω κατι ρυθμίσεις στο ρουτερ'' και να σου απαντάνε ''ααα πρεπει να ερθει ο τεχνικος να ελεγξει τι προβλημα υπαρχει στη γραμμη''

  17. Καλησπέρα παιδιά, έλαβα πριν λίγο το μεηλ :

     

    Update your YouTube payment method to avoid service disruption
    Due to a recent change in Visa's processing policies in Argentina, payments may be declined if your card was not issued by an Argentine Bank. If you use an international Visa credit card or debit card, payments may fail and your subscription may be suspended.
    To avoid a disruption in your membership and other purchases, please add an Argentinian-issued credit card to your payment methods as a primary or as a backup payment method.
    2.
    Click Manage membership
     
    3.
    Click EDIT next to your existing payment method.
     
    4.
    Click the down arrow newdown.png next to your payment method.
     
    5.
    Select another payment method or add credit or debit card
     
    6.
    If applicable, enter your card information
     
    7.
    Click SUBMIT
     
     
    Αυτό σημαίνει μπορώ να βάλω πχ ελληνική mastercard ή τελείωσε το πανηγύρι και πρέπει να βρούμε τρόπο να το γυρίσουμε Τουρκία; 
  • Δημιουργία νέου...