Προς το περιεχόμενο

ViveCuervo12

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    30
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Γυναίκα

Πρόσφατες Επισκέψεις

567 προβολές προφίλ

ViveCuervo12's Achievements

  1. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Μου είχαν πει ότι δε θα χρεωθώ κάτι για την διακοπή εφόσον το my home online ενεργοποιηθεί και στο νέο σπίτι μετά τη μετακόμιση. Το θέμα της διαφοράς στην τιμή δεν είχε τεθεί όταν έκανα την ερώτηση οπότε θα καλέσω για να ρωτήσω ξανά τι ισχύει σε σχέση με αυτό.
  2. Καλησπέρα σε όλους! Έχω ενεργοποιήσει ΔΕΗ my home online εδώ και περίπου 4 μήνες στο σπίτι που μένω με τιμή kWh ~0.09. Είχα ρωτήσει τι συμβαίνει στην περίπτωση μετακόμισης τι συμβαίνει με τη ρήτρα και μου είχαν πει πως δε θα χρεωθώ κάτι εφόσον το ενεργοποιήσω στο νέο σπίτι. Το θέμα είναι ότι η μετακόμιση τελικά ήρθε νωρίτερα από ο,τι περίμενα και βλέπω ότι πλέον η τιμή kWh είναι στα 0.17. Γνωρίζει κάποιος τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση; Συνεχίζω το συμβόλαιο μου στην τιμή που είχα υπογράψει η ενεργοποιείται εκ νέου με τη νέα τιμή;
  3. ViveCuervo12

    Mobilepoint.gr

    Αν είναι από την αμφισβήτηση όμως γιατί η ημερομηνία είναι 9/5; Εγώ αμφισβήτηση έκανα 20/5 π.χ. Δεν έχω μιλήσει με την τράπεζα αλλά δεδομένης της ημερομηνίας θεώρησα ότι "ξεμπλόκαρε" η επιστροφή από το κατάστημα,
  4. ViveCuervo12

    Mobilepoint.gr

    Πριν λίγο είδα ότι πιστώθηκαν τα λεφτά στην κάρτα μου. Είχα πληρώσει με πιστωτική alpha bank. Και σε άλλους φαίνεται να έχουν επιστραφεί τα χρήματα, όποτε οι παθόντες ας κάνουν έναν έλεγχο
  5. ViveCuervo12

    Mobilepoint.gr

    Ανέβασε όντως και φωτογραφίες και απόδειξη. Το είδα κι εγώ. Και υπάρχουν όντως κάποιοι λίγοι που έχουν παραλάβει. Από κει και πέρα δεν είναι πολλές οι περιπτώσεις που έχουν παραλάβει ή έχουν επιστραφεί τα λεφτά τους και εφόσον από κάρτες δεν έχουμε τίποτα ακόμα προφανώς πρέπει να κάνουμε αμφισβήτηση όλοι μπας και ξεμπερδέψουμε ποτέ. Μακάρι να λέει αλήθεια, μακάρι να επιστραφούν τα λεφτά σε όλους, αλλά δε μπορούμε να βασιζόμαστε στα λεγόμενα του όποιου κύριου Γιώργου. Στην τελική αν τα επιστρέψει η αμφισβήτηση ακυρώνεται, αλλά ας είμαστε κάπως καλυμμένοι στο ενδιάμεσο.
  6. ViveCuervo12

    Mobilepoint.gr

    Στην περίπτωση των περισσότερων όμως η συναλλαγή έχει εκτελεστεί κανονικά. Οπότε κάνουμε κανονικά αίτημα αμφισβήτησης.
  7. ViveCuervo12

    Mobilepoint.gr

    Καλησπέρα! Πήρα κι εγώ στην alpha bank πάντως και μου είπαν ότι δεν ισχύει το όριο των 30 ημερών που έχει αναφερθεί κατά καιρούς. Θα μου στείλουν την αίτηση με mail εντός των επόμενων 2 ημερών και αν αφού κάνω το αίτημα μπουν τα χρήματα θα πάρω τηλέφωνο να το ακυρώσω.Η υπάλληλος μου είπε ότι δε μπορεί να δει κάτι σε εισερχόμενη κίνηση και πως θα το δει και εκείνη όταν το δω κι εγώ.
  8. ViveCuervo12

    Mobilepoint.gr

    Εμένα μου έστειλαν mail πριν κανα μισάωρο, άλλα το op date είναι 9/5 στις 02:50 τα ξημερώματα. Έχω πληρώσει με πιστωτική οπότε φαντάζομαι οτι αύριο το πολύ θα πρέπει να δω την κίνηση στην κάρτα μου.
  9. ViveCuervo12

    Κινητα απο skroutz

    Αν θεωρήσουμε ότι ο αριθμός αυξάνεται με κάθε παραγγελία, έχω δει τουλάχιστον 2000 μετά τη δική μου που έγινε 16/4 πάντως
  10. ViveCuervo12

    Κινητα απο skroutz

    Μόλις είδα αυτό στο google:
  11. ViveCuervo12

    Κινητα απο skroutz

    Προφανώς και μου είπαν ότι δεν ήρθε. Η αλήθεια είναι ότι αφού πήρα χθες το απόγευμα το είχα αποδεχθεί και το περίμενα. Μου είπαν ότι μπορεί να παραλάβουν Δευτέρα, στη χειρότερη όμως Τετάρτη και ότι αυτή είναι η τελική ημερομηνία. Μου είπαν επίσης αν θέλω να περιμένω μέχρι Τετάρτη το πολύ και μετά να ακυρώσω.
  12. ViveCuervo12

    Κινητα απο skroutz

    Ενταξει, κι εγώ μετά από όλα αυτά δε νομίζω ότι θα έχουμε πρόβλημα. Περισσότερο ανυπομονησία για να πάρω το καινούριο κινητό έχω παρά άγχος. Ωστόσο είναι κακή η διαχείριση από μεριάς τους και αυτό είναι λογικό να προκαλεί μια ανησυχία. Συνήθως στο τηλέφωνο είναι απολογητικοί και καθησυχαστικοί, σήμερα όμως η υπάλληλος που πέτυχα φάνηκε να δυσανασχετεί που της είπα να καλέσω εγώ ξανά άυριο πρωί, ενώ εξήγησα οτι καταλαβαίνω πως λόγω φόρτου εργασίας οι επικοινωνίες απο μεριάς τους μπορεί να πάνε πίσω κι εγώ θα ήθελα να πάρω το κινητό μου το συντομότερο δυνατό.Το ύφος της δε μου άρεσε και δεν ήμουν σε καμία περίπτωση ειρωνική ή απότομη, ίσα ίσα. Γενικά πάντως, αφού αντιμετωπίζουν θέμα με παραλαβές, θα μπορούσαν να στείλουν ένα mass email σε όλους όσους περιμένουμε τις παραγγελίες μας και να είμαστε όλοι πιο ήρεμοι εξ αρχής. Εγώ ξέρω σίγουρα πως δε θα είχα πάρει τόσα τηλέφωνα αν είχα την οποιαδήποτε επικοινωνία από εκείνους.
  13. ViveCuervo12

    Κινητα απο skroutz

    Ναι, το έχω γράψει και κάπου πιο πάνω. Μίλησα παλι κατα τις 5+ και μου είπαν ότι ακόμα δεν έχουν παραλαβή αλλά θα γίνει σήμερα σίγουρα. Μου είπαν ότι θα με καλέσουν εκείνοι για να περάσω να το παραλάβω και τους είπα ότι φαντάζομαι ότι δε θα γίνει, οπότε θα καλέσω πάλι αύριο πρωί, εκτός και αν έχω κάποιο mail στο ενδιάμεσο.
  14. ViveCuervo12

    Κινητα απο skroutz

    Μίλησα παλι. Μου είπαν ότι ακόμα δεν έχουν παραλαβή αλλά θα γίνει σήμερα σίγουρα. Μου είπαν ότι θα με καλέσουν εκείνοι για να περάσω να το παραλάβω και τους είπα ότι φαντάζομαι ότι δε θα γίνει, οπότε θα καλέσω πάλι αύριο πρωί, εκτός και αν έχω κάποιο mail στο ενδιάμεσο.
  • Δημιουργία νέου...