Προς το περιεχόμενο

@_@

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    33
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

1 ΑΚΟΛΟΥΘΟΣ

Σχετικά με @_@

  • Ημερομηνία γέννησης 24/08/1987

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

674 προβολές προφίλ

@_@'s Achievements

  1. Δέχτηκα και έγω να αναβαθμίσω την 24αρα γραμμή της Vodafone που έχω και πιάνω σταθερά 2,2Mbps, σε VDSL 50αρα κάπου στα 24 ευρώ και εγώ. Το θέμα είναι ότι όλη η διαδικασία έχει παγώσει και είμαι σε αναμονή 2,5+ μήνες γιατί λένε δεν υπάρχει διαθέσιμη γραμμή στο κέντρο μου. Το αρχικό συμβόλαιο μου λήγει κανονικά 6/2021. Επειδή λόγω τηλεργασίας πλέον με 2,2Mbps η κατάσταση δε παλεύεται για κανένα λόγο και αναγκάζομαι να πηγαίνω στο γραφείο να δουλεύω αντί να κάθομαι στο σπιτάκι μου, θα ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει κανονισμός της ΕΕΤΤ σχετικά με τις ταχύτητες και το συμβόλαιο παρόχου, γτ θέλω να φυγω οπωσδήποτε πια απο την εταιρεία αυτη.. Θεωρώ κοροϊδία να πληρώσω τέλος αποσύνδεσης για τα 2,2Mbps που μου παρέχουν και να είμαι σε αναμονή για το πότε και αν θα γίνει η αναβάθμιση της γραμμής.. Δεν έχω καταφέρει να βρω κάτι σχετικό όπως αναφέρθηκε πιο πριν.
  2. @_@

    Mobilepoint.gr

    Εμένα μου ήρθε sms από την Πειραιώς ότι το αίτημα αμφισβήτησης έχει γίνει αποδεκτό και να ελέγξω τις κινήσεις μου. Οπότε δε χρειάζεται να κάνεις κάτι, τό έχει ήδη δει το αρμόδιο τμήμα.
  3. @_@

    Mobilepoint.gr

    Άμεση εξυπηρέτηση! Δικαιολογημένα τα 4,9 αστεράκια στη Google...
  4. @_@

    Mobilepoint.gr

    @mariannaK91 Θα πρότεινα αρχικά αν δεν έχεις κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σου, να την κάνεις άμεσα. Είναι ο μόνος σίγουρος να πάρουμε τα χρήματα όσοι πληρώσαμε με κάρτα, έστω και με καθυστέρηση. Όσο για το "μέχρι την Παρασκευή" το ακούμε από το κατάστημα και από τον συγκεκριμένο κύριο σχεδόν μήνα τώρα, τόσο για τα προιόντα που υποτίθεται ερχόντουσαν από Παρασκευή σε Παρασκευή και τώρα για τα χρήματα που μπαίνουν "μέχρι την Παρασκευή"... Μακάρι να γίνει και να τελειώσει όλη αυτή η τραγικότητα, αλλά θεωρώ έχει χαθεί κάθε αξιοπιστία προς την συγκεκριμένη επιχείρηση εβδομάδες τώρα και ειδικότερα την στιγμή που απλά ένα βράδυ άδειασε το μαγαζί. Τη ερχόμενη Δευτέρα 25/5 που το "ύποπτο κρούσμα" δε θα είναι πλέον ύποπτο και θα έχουν περάσει οι 14 μέρες και θα πρέπει το μαγαζί να ανοίξει κανονικά, είμαι περίεργος να δω τι συμφορά θα τους βρει τους καημένους...
  5. @_@

    Mobilepoint.gr

    Απ' ότι κατάλαβα δεν είναι δύσκολο.. Ενδεικτικά λόγοι για να αφαιρεθούν κριτικές : Did your business recently receive a large number of reviews? Does the reviewer have a completely blank Google account? Do all of your reviews look and sound the same? Με λίγα λόγια θεώρισαν τις κριτικές ως spam...
  6. @_@

    Mobilepoint.gr

    Από τις 40 κριτικές στις 30 και απο τις 30 στις 13!
  7. @_@

    Mobilepoint.gr

    Αυτά από Δευτέρα που θα μπορεί να βγει εκτός Αττικής! Άτυχοι πάντως...να έχεις μαζέψει τόσο χρήμα και να μη μπορείς να πας εξωτερικό...
  8. @_@

    Mobilepoint.gr

    Είχα αφήσει κριτικές και στις 2 καταχωρήσεις που υπάρχουν. Δευτέρα με Τρίτη είχε 35+ κριτικές η κάθε μια και σήμερα ξαφνικά η μία έχει 15.. Τώρα αν κάποιος κάνει αγορά αυτές τις μέρες από εκεί τι να πω...
  9. @_@

    Mobilepoint.gr

    Και εγώ αυτό προσπαθούσα, να αλλάξω τη κριτική, μπας και σωθεί κανένας που θέλει να παραγγείλει ακόμα από εκει...
  10. @_@

    Mobilepoint.gr

    Σε καρτούλα θέλουμε να δούμε έστω και μια επιστροφή.. Δύσκολο μάλλον..
  11. @_@

    Mobilepoint.gr

    Παιδιά... ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΑΜΕΣΑ!!! Για ποιον λόγο περιμένετε δεν μπορώ να καταλάβω.. Εγώ έκανα τη Δευτέρα μόλις έμαθα ότι η κυρία Σοφία έπαθε κορόνα και άδειασε το μαγαζί... Αφού βέβαια μου έκανε "επιστροφή" στις 9/5, 4 το πρωί, και την ίδια μέρα 9/5 10.30 που μιλήσαμε μου είχε πει ότι η τηλεόραση μου θα έρθει τη Τετάρτη.. Άσχετα που ζήτησα την ακύρωση με μειλ 10/5... Προφανώς και δε θα έλεγε τπτ σε κανένα γτ θα πήγαινε όλος ο κόσμος από εκεί το Σάββατο που ήταν ανοικτά... Ο μόνος τρόπος να δούμε τα χρήματα είναι απο την αμφισβήτηση, όπως είπαν και νωρίτερα... Μας τα πιστώνει η τράπεζα της και την κυνηγάει δικαστικά πλέον...
  12. @_@

    Mobilepoint.gr

    Εγώ έκανα τηλεφωνικά τη Δευτέρα στη Πειραιώς, αλλά δε μου ζήτησαν τίποτα άλλο.. Μόνο κάτι ερωτήσεις μου έκαναν. Και μου είπαν και έμενα αν πιστωθούν απο το μαγαζί να κάνω και εγω ακύρωση..
  13. @_@

    Mobilepoint.gr

    Για όσους έλαβαν το αποδεικτικό επιστροφής: Βρήκα φίλο μέσα στη Cardlink, έστειλα το order ID της συναλλαγής και είδαν ότι συναλλαγή υπάρχει και έχει εκτελεστεί κίολας! Σας στέλνω και το σκινσοτ που μου έστειλαν. Οπότε υπομονή και τουλάχιστον όσοι λάβαμε το αποδεικτικό θα δούμε σύντομα τα λεφτά πιστωμένα. 😄 Εγώ προσωπικά ηρέμησα λίγο, γτ από τη Παρασκευή δε μπορώ να συγκεντρωθώ να δουλέψω τόσες μέρες με όλα αυτά...
  14. @_@

    Mobilepoint.gr

    Προσπάθησα και εγώ να μιλήσω με Cardlink με τον ίδιο σκοπό πριν από λίγη ώρα και έφαγα άκυρο γτ μόνο με εμπόρους συναλλάσσονται.. Με παρέπεμψαν στη τράπεζα... Το μόνο που μου είπαν είναι ότι αν πρόκειται για επιστροφή σε κάρτα μπορεί να αργήσουν αρκετά.. Δε ξέρω τι να πω..
  15. @_@

    Mobilepoint.gr

    Νέο μειλ και σε μένα με το word σαν attachment και ημ/νια 9/5.. Ενώ αρχικά είχαν κάνει απάντηση στο μειλ που ζητούσα ακύρωση, με το ίδιο κείμενο αλλά χωρίς κάποιο αποδεικτικό..
  • Δημιουργία νέου...