Προς το περιεχόμενο

zoid13

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    63
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με zoid13

  • Ημερομηνία γέννησης 26/10/1980

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Chios

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

zoid13's Achievements

  1. Υποτίθεται ότι με το λειζερ "χτυπάει" το σημείο του δίσκου που προεξέχει και το φέρνει στα ίσα....
  2. Καλησπέρα.... Δεν έχω καθόλου αποσυνδέσεις εδώ και 4 μέρες (από τότε που ενεργοποιήθηκε η γραμμή δηλαδή).
  3. Το πρόβλημα λύθηκε με χρήση ενός απλού Xiaomi Repeater.... Ήταν λόγω κακού σήματος WiFi , αν και φαινόταν ότι είχε 3/4 "γραμμές" .....
  4. Καλημέρα παιδιά. Οι μετρήσεις γίνανε μέσω wifi. Αργότερα που θα κοιμηθεί το "μικρό διαβολάκι" θα δοκιμάσω και μέσω ethernet. Βρίσκομαι στη Χίο. Ο τεχνικός μου είπε ότι καλό θα ήταν για να μη πληρώνω έξτρα λεφτά χωρίς λόγο, να κάνω αίτηση για υποβάθμιση του πακέτου είτε σε 30αρα, είτε σε 24αρα, επειδή τα box της περιοχής μου δεν έχουν αναβαθμιστεί. Για το ρουτερ και σχετικά με το τι δικαιούμαι δεν μου είπε κανείς τίποτα, από εσάς το έμαθα τώρα...
  5. Καλησπέρα παιδιά. Σήμερα ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου στην Cosmote, 50άρα (υποτίθεται) με ρουτερ Speedport Entry 2i. O τεχνικός που ήρθε για τις μετρήσεις μου είπε ότι θα πιάνω ταχύτητα μεχρι 20-21 Mbps. Το θέμα δεν είναι αυτό. Το ρουτερ συγχρονίζει στα 2965/21689 kbps up/down . Σε όλες τιςς συσκευές ,πιάνω πραγματι αυτήν την ταχύτητα. Στο τάμπλετ, στα 2 διαφορετικά κινητά, στο PS4 κτλ. Στο λάπτοπ όμως , η ταχύτητα είναι θλιβερά μικρότερη. Ενδεικτικά αναφέρω ότι δε διάφορες μετρήσεις σε διαφορετικά σάιτ, οι τιμές ήταν γύρω στα 4Mbps download. Δε μπορ'ω να βγάλω άκρη με τίποτα..... έχει κανείς κάποια ιδέα?Έχω κάνει εννοείται πολλά reboot , δεν υπάρχει κάποια εργασία στο λαπτοπ που να αποροφά ταχύτητα.
  6. zoid13

    Hacked PSN Account

    Ωραία .... πέσαμε μάλλον σε κύμα χακαρισμάτων Τέλος καλό , όλα καλά λοιπόν. Και εγώ έσβησα τα πάντα από τον λογαριασμό μου πλέον ,ούτε κάρτες, ούτε πειπολ ούτε τίποτα. ΚΑι εννοείται 2 step verification.
  7. Κάλεσε στο 0080044121496 .... Sony Hellas. Εγώ πριν μερικές μέρες (είχα άλλο πρόβλημα βέβαια, χακαρισμένο λογαριασμό χωρίς ανεπιθύμητες χρεώσεις) βρήκα λύση μέσα στο 5 λεπτο , ο τεχνικός με βοήθησε πάρα πολύ. Δεν είναι 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης , οπότε καλύτερα να πάρεις εργάσιμη ώρα.
  8. zoid13

    Hacked PSN Account

    Είναι τουλάχιστον υπερβολικό να χρεώνουν τέτοια ποσά χωρίς καν έστω μια ειδοποίηση. Δε ξέρω και κατά πόσο είναι νόμιμο. Εξωφρενικό ποσό για να το πάρουν στα μουλωχτά. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι έβγαλες άκρη....
  9. zoid13

    Hacked PSN Account

    Alex21121988 Σωστότατος. Τώρα που το σκέφτομαι , το μόνο που με ρώτησε ο τεχνικός από το τηλέφωνο είναι η ημερομηνία γέννησης. Ούτε PS4 S/N ούτε τίποτα. Όνομα και ημερομηνία γέννησης. Με αυτή τη λογική , οποιοσδήποτε ξέρει το όνομά μου, την ημερομηνία γέννησής μου και το μέιλ μου, έχει πρόσβαση στο ps network, με τη βοήθεια τεχνικού κιόλας! Τώρα πιστεύω ότι με το 2 step verification δε θα ξαναέχω πρόβλημα. Και password σιδηρόδρομο εννοείται.....
  10. zoid13

    Hacked PSN Account

    Καλημέρα και πάλι παιδιά Μίλησα με Sony Hellas , στο 0080044121496 και μέσα σε 5 λεπτά λύθηκε το πρόβλημα.... Όντως ήταν χακαρισμένος ο λογαριασμός ΑΛΛΑ σύμφωνα με τα λεγόμενα του τεχνικού, όταν υπάρχουν στοιχεία κάρτας αποθηκευμένα στο PS Account , αυτομάτως γίνεται Ban ο λογαριασμός από το σύστημα όταν καταλάβει ότι εισήλθε κάποιος άλλος. Με τη βοήθεια του τεχνικού έδωσα νέο mail ( User ID sign in) , ενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός και όλα καλά.... Μου σύστησε και ο τεχνικός, όπως και τα παιδιά από πάνω να χρησιμοποιήσω το 2 step verification , με το οποίο είναι αδύνατο το χακάρισμα.... Τέλος καλό, όλα καλά λοιπόν....
  11. zoid13

    Hacked PSN Account

    Ελπίζω να έπεσα απλά σε τύπο που απλά θέλει να παιξει τζάμπα..... Και ελπίζω να βρεθεί άκρη με τη σονυ αύριο και να τελειώνει αυτή η ιστορία. Πάντως μεγάλο fail της Σονυ, να μη μπορεί να δημιουργήσει ενα ασφαλές δίκτυο. Ακριβές κονσόλες, ακριβά παιχνίδια, ακριβά περιφερειακά.... Ε κάνε και ένα δίκτυο με τις απαραίτητες βαθμίδες ασφαλείας για να προστατέψεις τους πελάτες σου....
  12. zoid13

    Hacked PSN Account

    Όντως μεγάλη χαζομάρα μου αυτό με τον κωδικό στο τσεκαουτ. Ξέρει τον κωδικό, οπότε δε μπορώ να κάνω κάτι... Εντάξει, αν χακαρει λογαριασμούς και μετά φοβάται να χρησιμοποιήσει την κάρτα, τότε μιλάμε για μεγάλο βλαξ, να μη πω τίποτε χειρότερο. Ποιος ο λόγος να μας ταλαιπωρεί τότε...?
  13. zoid13

    Hacked PSN Account

    Αυτό το βήμα παρακάμφθηκε μάλλον.... δεν έχω ίδιο κωδικό σε μέιλ και psn , άρα αποκλείεται να είχε πρόσβαση και στο μειλ μου το λαμόγιο.... Χωρίς να έιμαι σίγουρος , μάλλον το είχα ενεργοποιήσει αυτό, επειδή από τις 9 το πρωί που γράφει το μέιλ αλλαγής ID μέχρι τώρα δεν έχει κίνηση η κάρτα μου.Η λογική λέει ότι αν μπορούσαν, θα μου αδειάζανε την κάρτα στο δεκάλεπτο.... Μίλησα με την τράπεζα πριν από λίγο απλά για να έχω καινούρια και έτοιμη προς χρήση κάρτα μου είπανε ότι χρειάζονται 10 εργάσιμες... και γι αυτό τους είπα ότι θα δω αν μπορώ να βγάλω άκρη πρώτα με τη ΣΟΝΥ μέχρι αύριο....
  14. zoid13

    Hacked PSN Account

    Και εγώ εθνική έχω , έχω ήδη τσεκάρει ότι δεν υπάρχει καμία κίνηση στην κάρτα μου . Από PC ποτέ δεν έκανα αγορά για το psn... μακάρι να γίνει όσο εύκολο το λες φιλαράκι....μακάρι.... Αυτό είναι που με τρομάζει, το ότι δε θυμάμαι αν τα αποθήκευσα ή όχι! Άκουγα και εγώ για χακαρίσματα λογαριασμών κτλ κτλ , αλλά κλασσικά έλεγα "έλα μωρέ, σε εμένα θα τύχει?" Να που έτυχε.... Σελίδες για credits κτλ κτλ ποτέ δεν επισκέφθηκα, αποκλείεται να μου χακάρανε από εκεί το λογαριασμό μου.... Αν η Sony Hellas δίνει βάση σε τέτοιου είδους προβλήματα, τότε λογικά θα μπορέσουν να με βοηθήσουν αύριο μέσω τηλεφώνου. Δε νομίζω να περιμένω απάντηση μέσω μέιλ.....
  15. zoid13

    Hacked PSN Account

    Με λίγα λόγια , φθηνά τη γλύτωσες..... Εμένα με τρομάζει λίγο αυτό που μου έτυχε , επειδή δεν ξέρω αν στο PSnetwork μένουν αποθηκευμένα τα στοιχεία της κάρτας μου. Είχα αγοράσει ένα παιχνίδι πριν μερικές μέρες και δεν θυμάμαι αν τα στοιχεία αποθηκεύονται ή αν πρπεέι κάθε φορά να τα ξαναπερνάει αυτός που θέλει να κάνει αγορά. Πάντως μέχρι τώρα δεν είδα κίνηση στην κάρτα μου... Τους έστειλα και εγώ μέιλ πριν καμιά ώρα, οπότε ελπίζω αύριο να έχω απάντηση και να λυθεί το θέμα χωρίς περαιτέρω απώλειες ... Το δοκίμασα, ότι και καλά ξέχασα τον κωδικό μου και μου λέει ότι το email που βάζω δεν είναι σωστό... μπέρδεμα....
  • Δημιουργία νέου...