Προς το περιεχόμενο

sinranogenma

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    22
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

sinranogenma's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Ήδη από ότι φαίνεται οι εταιρείες ταμειακών βγάζουν καινούργιο λογισμικό σε συχνή βάση. Για να καταλάβεις στη dTEC-100 Extra ,που μίλησα πιο πάνω, έγιναν 3 updates (από τεχνικό) σε ένα μήνα για να εκτυπώσει εν τέλει επιτυχώς.Δεδομένης της παράτασης είναι θέμα χρόνου να δημιουργηθεί συμβατό λογισμικό για επιτυχημένη σύνδεση, το πρόβλημα (και η καθυστέρηση) έγκειται στα εργατικά χέρια λόγω υπερβολικού φόρτου εργασίας. Θα παραφράσω τότε: Πίστεύω ότι τα προβλήματα διασύνδεσης ορισμένων ταμειακών με POS, οφείλονται κατά κύριο λόγο σε μη ολοκληρωμένα update από πλευράς ταμειακών , δεδομένου του ελάχιστου χρόνου που δόθηκε και της απειλής προστίμων προς τις εν λόγω εταιρείες.Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει γίνει εργασία σε αυτό το μικρό διάστημα ,απλά δεν υπήρξε χρόνος για δοκιμές ποιότητας.Επίσης καταλαβαίνοντας επιφανειακώς πως δουλεύει η διασύνδεση, όλη η εργασία φαίνεται να γίνεται από την ταμειακή άρα τίθεται θέμα προγραμματισμού και συμβατότητας προς τα υπάρχοντα POS και όχι το αντίστροφο. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα αν γνωρίζει κάποιος επάυτού Μπορεί. Αν ισχύει πάντως το νούμερο που διάβασα κάπου σε αυτό το thread ότι 1 στα 2 POS είναι VX520 τότε κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, δεν αντέχουμε δυστυχώς άλλες επιβαρύνσεις και καθυστερήσεις.
  2. Καλησπέρα σας, για όσους διαθέτουν VX520 (cardlink) και dTEC-100 Extra , υπάρχει πλέον καινούργιο firmware για την ταμειακή v2.093 το οποίο συνεργάζεται με το συγκεκριμένο POS και εκτυπώνει χρέωση κάρτας. Πιστεύω ότι τα θέματα συνδεσιμότητας που προκύπτουν είναι λόγω μη ολοκληρωμένων update από πλευράς ταμειακών. Κάντε υπομονή και καλή συνέχεια
  • Δημιουργία νέου...