Προς το περιεχόμενο

outnumb

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    81
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.606 προβολές προφίλ

outnumb's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Αφοσιωμένος
  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • 10 Classifieds
  • Εκκίνηση Συζήτησης

Πρόσφατες Διακρίσεις

7

Φήμη

  1. Γεια σας παιδιά! Ενδιαφέρομαι για φόρτιση μιας εκ των καρτών - τραπεζών του τίτλου με μετρητά. Κοιτάω κυρίως για paysafe διότι δίνει αυτή τη δυντότητα. Έχει κάνει κάποιος paysafe card & account με την ταυτοποίηση? Σου έρχεται φυσική ή ψηφιακή κάρτα? Γενικά τι θα προτείνατε για φόρτιση κάποιας κάρτας με μετρητά? Να αναφέρω ότι έχω και Revolut λογαριαμό και κάρτα. Ευχαριστώ
  2. Η κατάληξη της υπόθεσης είναι η εξής: Επικοινωνώ με το φαρμακείο και τους ρωτώ, αν μπορώ να επιστρέψω το προϊόν, διότι η τιμή μου φάνηκε αρκετά υψηλή σε σχέση με την τιμολόγηση στη σελίδα τους. Μου λένε φυσικά, αλλά θα σας δώσουμε ένα σημείωμα με σφραγίδα, ότι σας οφείλουμε 6€ για μελλοντική σας αγορά ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ. Αφού πήγα στο κατάστημα για την επιστροφή, μου είπαν ότι η τιμή που είδα στη σελίδα τους "ήταν λάθος" και τα κλασικά ότι, "το φυσικό κατάστημα απασχολεί περισσότερους υπαλλήλους" και ότι "η αγορά των προϊόντων και η εξυπηρέτηση είναι πιο άμεση σε σχέση με το ίντερνετ". Λέω ΟΚ, κατανοητό. Φυσικά μπήκα στη σελίδα τους, βγένοντας από το κατάστημα και βλέπω ότι την έχουν ανεβάσει. Εδώ να προσθέσω, ότι το φαρμακείο έχει συνεργασία με το skroutz και η προυγούμενη τιμολόγηση του προϊόντος, ανέβαζε το μαγαζί στα 10 πρώτα με τη χαμηλότερη τιμή (έχω κρατήσει screenshot με την προηγούμενη και την νέα τιμή). Γενικά έχω κάνει 6-7 αγορές μέσω της σελίδας του συγκεκριμένου φαρμακείου, το οποίο έχει αρκετά ανταγωνιστικές τιμές στο skroutz και ετοιμάζει τις παραγγελίες σε 1-2 ώρες (για παραλαβή από το κατάστημα). Απλά δεν μπορούσα να δεχτώ την τιμή σχεδόν 2,5 φορές πάνω. Γι αυτό το έκανα όλο αυτό.
  3. Δεν μου αρέσει η κοροϊδία και η αισχροκερδεια
  4. Φίλε μου, πρόκειται για φαρμακείο που βρίσκεται στην πόλη που μένω. Η παραλαβή των παραγγελιών γίνεται από το φυσικό κατάστημα.. μιλάμε για λίγες ώρες.
  5. Μάλλον δεν ήμουν σαφής. Εγώ πήγα να εκτελέσω μια συνταγή με αντιβίωση μετά την επίσκεψη μου στο γιατρό. Η υπάλληλος του φαρμακείου αφού εφερε την αντιβίωση, μου πρότεινε, παράλληλα να πάρω και συμπλήρωμα με προβιοτικά. ΟΚ. Πήρα την αντιβίωση και τα προβιοτικα από το ίδιο φαρμακείο. Το συγκεκριμένο φαρμακείο όμως έχει και eshop από το οποίο έχω κάνει αρκετές παραγγελίες λόγω καλύτερων τιμών από το φυσικό κατάστημα. Αφού επέστρεψα στο σπίτι, επισκέφθηκα το eshop του συγκεκριμένου φαρμακείου και βλέπω ότι το σκεύασμα με τα προβιοτικα το έχει 2,5 περίπου φορές φθηνότερο, από ότι στο φυσικό κατάστημα. Γι αυτό το λόγο θέλω να το επιστρέψω
  6. Γειά σας παιδιά! Επαναφέρω το θέμα σχετικά με την επιστροφή προϊόντος μέσω φυσικής αγοράς σε φαρμακείο. Αφορά σκεύασμα με προβιοτικα, το οποίο μου πρότειναν στο φαρμακείο σε συνδυασμό με την αντιβίωση που είχε η συνταγή. Μπορώ να το πάω πίσω και να πάρω τα χρήματα μου πίσω? * Η πληρωμή έγινε με μετρητά
  7. Γεια σας παιδιά! Επαναφερω το θέμα σχετικά με μια απορία.. Ενδέχεται έργα που γίνονται στο δρόμο που περνάει η γραμμή, να την επηρεάζουν; παρατηρώ αρκετά FEC errors και σε μερικές ώρες κοκκινίζει το λαμπάκι του ίντερνετ.. Αναγκαζομαι να κάνω reboot για να στρώσει.. Ανέβασα και σχετικό print screen
  8. Η κάρτα είναι της revolut δηλαδή; Αναφέρομαι σε πληρωμή με κάρτα Πειραιώς απ ευθείας (όχι μέσω PayPal κλπ).
  9. Ξεθαβω το θέμα σχετικά με ένα παράξενο συμβάν σε φίλο μου. Έκανε online αγορά από το asos.com, πληρώνοντας σε λίρες με κάρτα της Πειραιώς. Πέρα από τη σχετική προμήθεια συναλλάγματος εμφανίστηκε και μια χρέωση κάπου στα 20€ από μια εταιρία και καλά για την ασφάλεια της συναλλαγής στο εξωτερικό.. Ο φίλος επικοινώνησε με την τράπεζα και με τα πολλά του είπαν, ότι αυτή η χρέωση θα επιστραφεί.. Γνωρίζει κανείς κάτι;
  10. Απορία: η κάρτα SIM παίζει ρόλο στις ανέπαφες συναλλαγές μέσω NFC; Αν κάνω τη συναλλαγή σε συσκευή χωρίς SIM θα έχω θέμα;
  11. Με Internet Explorer ενημερωνεσαι για τα νέα; 🤔
  12. Προς το παρόν δεν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης. Ίσως γίνει κάτι στο μέλλον, λόγω πολλών αιτήσεων για άυλη κάρτα από άτομα με συσκευή χωρίς NFC. Μάλλον είσαι ο μοναδικός που διαβάζω εδώ μέσα, που θες να κάνεις ακύρωση την κατάθεση για να πας σε άυλη κάρτα 😁😁
  13. Μία δοκιμή θα σε πείσει. Εγώ που δοκιμασα σε 2 αιτήσεις, στη 2η μου έβγαλε, ότι το email έχει χρησιμοποιηθεί
  14. Μετά από αρκετές προσπάθειες στον συγκεκριμένο αριθμό, έχει επιλογή ακύρωσης της αίτησης, αλλά το αυτοματοποιημένο μύνημα σου λέει , ότι δεν μπορεί να γίνει ακύρωση της αίτησης. 😂
  • Δημιουργία νέου...