Προς το περιεχόμενο

LongTom

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3.067
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Αναρτήσεις από LongTom

  1. Δυστυχώς με τα χρόνια στην tesla βγάζουν πολύ πράμα και κυρίως αισθητήρες που είναι ασφάλεια, η ΑΙ παραμένει ψιλοίδια (τουλάχιστον σε ότι αφορά τα σημαντικά για την κατηγοριοποίηση) και οι τιμές των αμαξιών την τρελή ανιούσα. Φυσικά τα 15Κ που ζητούν για το "προνόμιο" να είσαι FSD-autopilot beta tester είναι απλά γελοίο.
    Επίσης κάτι Cybertruck-roadster που ολοένα και μυρίζουν vaporware.
    Πολύ απογοήτευση από το '20 και έπειτα αυτή η εταιρεία.

    Τουλάχιστον έδωσαν λαβή στους ιστορικούς ΟΕΜ να κάνουν κάτι καλύτερο με τα ηλεκτρικά/onboard software-infotainment, κάτι είναι και αυτό.

    • Like 2
    • Thanks 1
  2. Ακούγεται ως καλό βήμα προς το σωστό IoT.
    Από την άλλη, υπάρχει τίποτα στα σκαριά να αλλάξει η τρελή τρούπα στο θέμα κυβερνοασφάλεια;
    Γιατί όλοι τώρα προσφέρουν σούπερ γουάου εφαρμογές και ικανότητες, που όμως είναι τρούπιες και οι εταιρείες παρατάν την υποστήριξη στα δύο-τρία χρόνια...

  3. 8 ώρες πριν, nzeppos είπε

    Θυμάμαι όταν είχα πάρει το πρώτο μου Paperwhite προς αντικατάσταση του Kindle 3 με keyboard, πόσο πολύ μου είχε κακοφανεί η έλλειψη φυσικών πλήκτρων. Στο παλιό Kindle μπορούσα να γράψω, να ψάξω, να σημειώσω πολύ πιο γρήγορα απ' ότι σε αυτό με τη σκέτη οθόνη.

    Με τον καιρό το συνήθισα, αλλά πάντα θα μου μείνει αυτή η φοβερή αρχική αίσθηση. Λογικά και σε πολύ ακόμα κόσμο. Ίσως γι' αυτό σε μεταγενέστερα premium μοντέλα όπως το Voyage, η Amazon έβαλε φυσικά πλήκτρα έστω για πολύ περιορισμένες λειτουργίες (αλλαγή σελίδας). 

    Το Voyage δεν έχει πλήκτρα, έχει κάτι σαν capasitive θυρίδες, πολύ περίεργο αίσθημα. 
    To Oasis έχει φυσικά πλήκτρα και πολύ καλά μάλιστα.
    Στα άλλα συμφωνώ.

    Όσον αφορά την συσκευή, η τιμή είναι πολύ ανταγωνιστική (τουλάχιστον για το γυμνό μοδέλο δίχως στυλό),
    Για σημειώσεις δεν βλέπω γιατί να πάει κάποιος σε kindle παρά σε ένα onyx air 2 που θα βγει αρκετά κοντά εάν βάλεις τα ίδια σε remarkable 2 ή kobo elipsa.  
    Θα δούμε σε καλά review τι παίζει με το λογισμικό για σημειώσεις. 

    • Thanks 1
  4. 7 ώρες πριν, Malthador είπε

    Για μένα δεν ισχύει αυτό πάντως, δεν μπορώ να αντικαταστήσω το Switch με το Deck. Αφενός το emulation του Switch θέλει πάαααρα πολύ δουλειά ακόμα για να πεις ότι φτάνει σε μέτριο προς ικανοποιητικό επίπεδο, αφετέρου όταν θέλω να κουβαλήσω κονσόλα μαζί μου εκτός σπιτιού, πάλι προτιμώ το ΝSw, λόγω βάρους και όγκου. Ίσως στο revision τα πράγματα να είναι καλύτερα για το Deck, αν και όταν βγει.

     

    Γούστα είναι αυτά.
    Προσωπικά την πανσέτα-πλακάκι που λέγεται switch δεν την παλεύω να το χρησιμοποιώ ως φορητό για πολύ ώρα.
    Ούτε καν το lite που δεν κροταλάει κιόλας λόγω κολλημένων joycon και έχει και ψιλοαξιοπρεπή κουμπιά.
    Ιδιαίτερα άβολη και μη εργονομική σχεδίαση.
    Τέλος μόνο μερικά (κάτω των 10) παιχνίδια με ενδιαφέρουν που είναι αποκλειστικά στο μαγαζί της nintendo για το switch.
    Ότι με ενδιαφέρει, το yuzu+deck τα καταφέρνει ικανοποιητικά.
    Ότι δεν τα καταφέρνει, συνήθως το βρίσκω στην βιβλιοθήκη του wiiu που έχει 90-99% ομοιότητα στους κοινούς τίτλους και πολύ καλύτερη προσομοίωση.

     

  5. 34 λεπτά πριν, TheoAlex50 είπε

    Προσωπικά πήγα να βάλω έναν emulator και δεν τα κατάφερα. Έχετε ακολουθήσει συγκεκριμένη διαδικασία - yt video? 

    https://www.emudeck.com/

     

    Αυτό είναι το κύριο πακέτο που περιέχει τις περισσότερες "μηχανές" προσομοίωσης, αλλά έχει ψιλοπροβληματάκια.
    Σχετικά απλό να το βάλεις.

    Το άλλο είναι τo retrodeck το οποίο δεν έχω δοκιμάσει όμως.
    Λένε στα φόρουμ ότι είναι κάπως πιο πίσω από άποψη ωριμότητας, αλλά έχει καλύτερες επιδόσεις σε κάποια συστήματα.

    Τζάμπα είναι, δοκίμασε ότι σε βολεύει.

     

    • Like 1
  6. 12 ώρες πριν, AntonisGGWP είπε

    Ήρθε και το δικό μου email κατά τις 9 και αμέσως έφυγε πληρωμή 550 ευρώ στον Gaben. Δουλεύω βράδυ και ανυπομονώ να έχω αυτό το μαραφέτι στα χέρια μου. Θα παιχτεί πολύ emulation ps2 / ds / 3ds και από Pc ότι καλό προκύψει. Δυστυχώς δεν έχω aimαρει ποτέ με controller και φοβάμαι να παίξω fps τίτλους εκεί καθώς είμαι πολύ competitive. Θα παίξω όμως το borderlands χαλαρά και ευχάριστα. 

    3ds δυστυχώς είναι μικτά τα πράματα.
    Κάποια παιχνίδια είναι πολύ καλά, άλλα όχι και τόσο. 
    Όχι γιατί το μηχάνημα δεν μπορεί, αλλά γιατί το citra δεν έχει ακόμη φτάσει σε καλό επίπεδο.
    Έξτρα βλακεία ότι στο deck θέλεις λίγα κόλπα (αλλαγές από το linux και έπειτα control remapping στο steam) για να μην τραβάς τα μαλλιά σου.
    DS-DSi και ότι έπαιξα στο PS2 (όχι πολύ ομολογουμένως) είναι τελείως απροβλημάτιστα. 

    Πάντως το deck εδώ και ένα μήνα+ που το έχω στα χέρια μου είναι ότι καλύτερο έχω αγοράσει σε φορητό.
    Ποτέ ξανά πριν δεν έχω πάρει τόσα πολλά με τόσα λίγα σε φορητό.
    Switch/switch lite/PS vita/RG351p/GPi retropie/nds/3ds όλα πήγαν στο συρτάρι.
    Τώρα έχω που τα κάνει όλα.
    Eκτός ίσως όταν θέλω να παίξω σε ψευτο3D στο 3DS XL

     

  7. Αναφορά σε κείμενο

    «Dark Ovelisk», το οποίο είναι μία κάθετη ράβδος σ

    Μάλλον σαν καγκούρ μπλάκ πλάστικ κάνει αυτό το ματσούκι.

    Πάντως η όλη αισθητική στο μάρκετινγκ και branding είναι σαν να την έκανε 15αρης για εργασία στο Γυμνάσιο...

    • Like 2
  8. Αυτό είναι και ότι είδα μετά τόσα (7-8) χρόνια εμπειρίας με SSD.
    Με HDD είχα συχνά-πυκνά προβλήματα με bricked και χαμένα δεδομένα, με SSD μέχρι τώρα δεν έχω ουδένα πρόβλημα. 
    Κυριολεκτικά κανένας χαλασμένος δίσκος από την ντουζίνα+ που έχουν πέσει στα χέρια μου.

     

    • Like 6
  9. Καντάντια.
    Για να έχεις μια βατή εμπειρία, πρέπει να έχεις add-block (πολλαπλά κάποιες φορές), script blocker (ή ανάλογο), return dislike και sponsor block. 

    Όσους θέλω να υποστηρίξω τους δίνω κατευθείαν στο patreon, να πάνε να @@ οι διαφημίσεις στα ήδη κουτσουρεμένα βίντεο.

    • Like 4
  10. 13 λεπτά πριν, JonnyBoy είπε

      Έχω δει στο μετρό του Λονδίνου πολλούς επιβάτες να χρησιμοποιούν το Kindle το απλό. Όχι το paperwhite. Πολύ όμορφη η ηλεκτρονική μελάνι και πολύ ξεκούραστη για τα μάτια. Αν κυκλοφορεί ακόμα προτιμήστε το από οποιαδήποτε paperwhite έκδοση. Στο σπίτι βάλτε ένα μικρό φωτάκι από πίσω. Το γεγονός ότι εκπέμπει ελάχιστη ακτινοβολία το κάνει πολύ φιλικό για τα μάτια. Είναι σχεδόν σαν να διαβάζεις κανονικό βιβλίο. Το μόνο που πρέπει να σκεφτείτε πριν την αγορά είναι αν έχει επαρκή αριθμό βιβλίων στα Ελληνικά. Εκτός και αν σας βολεύει και κάποια άλλη γλώσσα.

    Πρέπει να πέρασαν πολλά χρόνια που το είδες, γιατί εδώ και δεκαετία το paperwhite έχει φως και το απλό από επταετίας. Δεν χρειάζεται εξωτερικό φως, η οθόνη έχει frontlight.
    Επίσης είναι κυριολεκτικά 99% οι ίδιες συσκευές, με μόνη διαφορά πια οι 0.8" της οθόνης και τα περισσότερα LED στο Paperwhite.
    Κάποτε είχαν διαφορά στα χαρακτηριστικά, αλλά εξωτερικά ήταν ίδιες.

    Πηγή: Έχω 5 kindle (από το 2010 kindle keyboard έως και το νέο paperwhite).

  11. Βλέπω αύξηση τιμής (κοντά στο paperwhite εάν πας δίχως διαφημίσεις), αύξηση μνήμης και PPI.
    Είτε θα αλλάξουν ριζικά το paperwhite, είτε θα αποσύρουν τελικά την απλή έκδοση του PW για να κρατήσουν μόνο την "λούξ" signature edition.
    Ειδάλλως δεν βγαίνει νόημα με το kindle να τρώει πολύ μεγάλο μέρος των πωλήσεων του paperwhite.

    Αναφορά σε κείμενο

     

     σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με το βασικό Kindle.


     

    Δεν ξέρω που ο συγγραφέας είδε τα "σημαντικά", αλλά κυριολεκτικά η μόνη διαφορά είναι οι 0.8" για τον σκοπό που προορίζεται η συσκευή.
    Ίσως το καλύτερο φως και η αδιαβροχοποίηση, αλλά με διαφορά τιμής που θα είναι ~30$ δεν βλέπω να προτιμούν το ακριβότερο PW που κάνει σχεδόν τα ίδια με αρκετά λιγότερα χρήματα.

     

  12. 7 ώρες πριν, Papakaliati είπε

    Από αριστοτέλειο πάντως ΗΜΜΥ απο το 2010+ περίπου παίρναμε χαρτί που ανέφερε ότι είναι μάστερ. Και έτσι και αναγνωρίστηκε στο εξωτερικό σε μένα (για Γερμανία μόνο μπορώ να μιλήσω), και σε πανεπιστημιακά ιδρύματα αλλά και από εταιρίες .

    Έγραψα ότι δεν αναγνωρίζεται παντού, όχι ότι δεν αναγνωρίζεται καθόλου.

     

  13. 5 ώρες πριν, FilipposMD είπε

    Υπάρχουν πολλά παλιότερα θέματα για την ιατρική στο φόρουμ. Αν όντως σε ενδιαφέρει, ψάξε και διάβασέ τα. Το αν αξίζει είναι εντελώς υποκειμενικό, οπότε κανείς δεν μπορεί να σου δώσει την απάντηση.

    1. Εκτός από τη θέληση πρέπει να έχεις και τις αντίστοιχες δεξιότητες. Αν πάλευες να πάρεις 12 στο λύκειο, μπορεί να μην είσαι το κατάλληλο άτομο να σπουδάσει ιατρική.

    2. Μην κοιτάς μόνο τα λεφτά που βγάζουν οι γιατροί. Κοίταζε και πόσο (και πώς) δουλεύουν για να τα βγάλουν. Κάνοντας 6 εφημερίες τον μήνα είναι σαν να κάνεις δυο δουλειές, οπότε το να βγάζεις 1,5 χιλιάρικο δεν το λες και σπουδαίο.

    3. Αν όντως σε ενδιαφέρει, βρες γιατρούς και μίλα μαζί τους. Πήγαινε έξω από ένα νοσοκομείο και πιάσε κουβέντα όταν κάνουν το διάλειμμά τους. Βρες οικογενειακούς γνωστούς. Ρώτα τους πώς είναι η ζωή τους, ποια χόμπι έχουν, πόσο κουράζονται, πόσες είναι οι χαρές και πόσες οι απογοητεύσεις κτλ. Μόνο έτσι θα καταλάβεις.

    4. Σε γενικές γραμμές, την -κλινική- ιατρική την παντρεύεσαι. Το πιο πιθανό είναι ότι θα έχεις χειρότερη φοιτητική ζωή από τους φίλους σου, μετά στην ειδικότητα θα έχεις πολύ λιγότερο χρόνο από τους γνωστούς σου για πράγματα εκτός δουλειάς, όταν κάνεις οικογένεια θα είσαι λιγότερο διαθέσιμος για τα παιδιά σου λόγω δουλειάς, θα περιορίσεις τα χόμπι σου κτλ. Σε μερικούς αρέσει, αλλά άλλοι δεν το αντέχουν.

    5. Η ιατρική έχει υψηλές πνευματικές και συναισθηματικές απαιτήσεις. Ανάλογα την ειδικότητα βέβαια, αλλά συχνά έρχεσαι σε επαφή με τις χειρότερες τραγωδίες της κοινωνίας. Από παιδάκια με καρκίνο ως άστεγους εξαρτημένους, από ζωές που διαλύονται λόγω ψυχικής νόσου μέχρι ηλικιωμένους με προχωρημένη άνοια και 18χρονους θύματα τροχαίων ατυχημάτων. Όχι τυχαία, οι γιατροί έχουν διπλάσια ποσοστά αυτοκτονιών από τον γενικό πληθυσμό. Αν δεν είσαι παθιασμένος με το αντικείμενο, δεν θα το αντέξεις.

    Ως συνήθως η καλύτερα ισορροπημένη και ρεαλιστική απάντηση σε τέτοιο θέμα.

     

  14. 3 ώρες πριν, jimis_vts είπε

    Πριν 20 χρόνια ίσως, τώρα δεν έχουν αντίπαλο (όχι σε sport σειρές) αλλά έχουν ξεφύγει και στις τιμές. Δεν γίνεται 1000αρι με 20 και 22 χιλιάρικα. Οσο ψηφιακό και να είναι. Όπως και δεν γίνεται 508 pse 70 χιλιάρικα όταν μ' αυτά παίρνεις mustang. 

    Δεν ξέρω για το "δεν έχουν αντίπαλο", αλλά όντως είναι πολύ μεγάλη η διαφορά σε όλους τους τομείς.
    Βέβαια όντως επίσης οι τιμές τους έχουν ξεφύγει επειδή θέλουν να παρουσιαστούν ως premium.

  15. 10 ώρες πριν, eyw είπε

    άσχετο: έχεις τελειώσει κοτζάμ πολυτεχνείο, το δίπλωμά σου είναι και master και Integrated master (+ κάτι που ξεχνάω), το μεταπτυχιακό τι το θες?

    Δεν αναγνωρίζονται παντού τα 5ετη ως master.
    Πολλοί έφαγαν πίκρα όταν το "ιντεγρεητετ και φουλ μάστερ" που πουλάν στα Πολυτεχνεία ήταν απλά ισότιμο με μπάτσελορ σε ιδρύματα/εταιρείες του εξωτερικού.

    Είναι και το θέμα ότι διαφορετικά μάστερ προσφέρουν διαφορετικά curriculum/γνώσεις από τα βασικά που βρίσκεις σε πολυτεχνείο (ιδίως από τεχνική άποψη).

    13 ώρες πριν, Riveboy είπε

    Εγω πιο πολύ ρώτησα εδώ μήπως βρω κάποιο μέλος με αντίστοιχη εμπειρία. 😃
    Σε email που έχω στείλει, η απάντηση ήταν οτι δεν μπορούν να δώσουν κάποια παραπάνω διευκρίνηση.

    Εάν το Universityadmissions δεν ξέρουν, ρώτα και το πανεπιστήμιο (γραμματεία και φοιτητικές οργανώσεις) ξεχωριστά. 
    Ίσως εκεί μπορούν να απαντήσουν.

    • Like 1
    • Thanks 1
    • Confused 1
  16. 1 ώρα πριν, ChownTuen είπε

    Η εταιρεία δεν ασχολείται με το όχημα μόνο αλλά και την διαχείριση της κίνησης στην πόλη. Το να πας μια βόλτα με ελικόπτρερο δεν είναι εξωφρενικό. Έχω πετύχει εταιρεία που πρόσφερε 10 λεπτά τουριστική βόλτα με 200 ευρώ. Παρόλα αυτά ελικόπτερα πέρα από αστυνομία και νοσοκομεία, βλέπουμε και ακούμε πολύ σπάνια. Θα είχε ενδιάφερον να μας εξηγούσε τι χαρτούρα θα χρειάζονταν ένας, ώστε κάθε μέρα να μπορεί με το ελικόπτερο του να πετάει π.χ. από Σύνταγμα Μαρούσι και να γυρνάει πίσω.

    Εγώ σκέφτομαι κάτι άλλο, τα σημεία προσγείωσης. Όταν θα γίνει τις μόδας, οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα ζητάνε καλά ενοίκια. Πιστεύω για να φτάσει να λειτουργεί καθημερίνα σε παραπάνω από 5 χώρες το εγχείρημα, θα πρέπει να μιλήσουμε για 2035 και βάλε. 

    Υπάρχει πολύ σωστός και σοβαρός λόγος που απαιτείται αυστηρός έλεγχος από την πολιτική αεροπορία για όλα αυτά τα "πετούμενα".
    Έτσι δεν βλέπω να διαφέρουν ιδιαίτερα από τα συμβατικά ελικόπτερα. Πέρα από την πιθανή μείωση της ηχορύπανσης.
    Ίσως επίσης προσφέρουν καλύτερο λόγο πτητικής ώρας/τιμή λόγω ρεύματος αντί ειδικού καυσίμου, αλλά τίποτα άλλο. 

    Για τα από πάνω και επειδή τα "ιπτάμενα αστικά αμάξια/ταξί" σε λίγα χρόνια θα φτάσουν σε επίπεδο meme του "σύντομα, το πολύ σε μερικά χρόνια" που έχει η σύντηξη, θα κρατήσω μικρό καλάθι.

  17. Αυτά θα τα δεις και θα τα μάθεις από το Universityadmissions.se, όχι από ένα τυχαίο φόρουμ.
    Έτσι και αλλιώς εκείνοι θα αποφασίσουν για τα χαρτιά σου, κανείς άλλος.

    Στείλε μήνυμα και ρώτα εάν ότι βγάζει το πανεπιστήμιο σου είναι αρκετό, ή θέλουν apostille.
     

  18. Όσο "ταξί" είναι τώρα τα ιδιωτικά ελικόπτερα, τόσο θα είναι και αυτά. 
    Ίσως με μεγαλύτερο συνολικό αριθμό.
    Εάν και εφόσον βγουν σε νορμάλ παραγωγή.

    4 λεπτά πριν, svartevarg είπε

    Αν ξεμείνει από μπαταρία τι παίζει;;;

    Ότι παίζει εάν το ελικόπτερο μείνει από μπετζίνα.

    • Like 1
  19. 1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

    Δεν ψάχνει κανείς το τέλειο (ίσως δεν υπάρξει και ποτέ), αλλά το καλύτερο για τις ανάγκες του.

    Φυσικά δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες και ιδιαιτερότητες και είναι ευρέως αποδεκτό οτί υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος για να φτάσει η ηλεκτροκίνηση να καλύψει την πλειοψηφία (για διάφορους λόγους).

    ΥΓ. Και για να λέμε του στραβού το δίκιο, είναι ανέκδοτο να μην έχουμε αντίστοιχη αυτονομία σε ηλεκτρικά και θερμικά και να χρειάζεται στάση ανεφοδιασμού 1-2 ώρες στα πρώτα και να λέμε "έλα μωρέ δεν θα σταματήσεις ούτος ή άλλως να πιείς και ένα καφέ", έχει και το marketing τα όρια του!

    Καλύτερο για τις ανάγκες; 
    Μια χαρά καλύπτουν τις ανάγκες σε χώρες με υποδομές. 

    Στην Ελλάδα το πρόβλημα είναι οι άθλιοι μισθοί και ότι δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για σωστούς χώρους φόρτισης.
    Οι ανάγκες τώρα καλύπτονται από τα σάπια ντιζελοβενζινοκίνητα 10καιβάλεετιας της Ευρώπης. 
    Αλλά αυτό δεν σημαίνει και ότι είναι το μέλλον, ούτε αλλάζει την κατάσταση στην παγκόσμια πραγματικότητα.

    Όσο για το τελευταίο, ο μέσος Έλλην ταξιδεύει την ημέρα 5χλμ και ανά έτος στα 10Κχλμ (που είναι 5Κ κάτω από το 2000).
    Στην μεγάλη πλειοψηφία σε αστικό ιστό.
    Πολύ κάτω από τον μέσο Γερμανό π.χ. 
    Το σενάριο που εσύ και όλοι οι άλλοι αναφέρουν ως το ΚΟΛΟΣΙΑΙΟ πρόβλημα ίσως είχε βάση εάν ήμασταν Γερμανία ή κυρίως ΗΠΑ, που οι καθημερινές αποστάσεις ήταν τεράστιες (πάνω από 19χλμ και 50χλμ αντίστοιχα) και οι συχνές στάσεις ήταν όντως σημαντικός παράγοντας.
    Στην ψωροκώσταινα των 5χλμ/ημέρα για τον μέσο Έλληνα, όχι η ταχύτητα φόρτισης και η εμβέλεια δεν θα είναι ουσιαστικό θέμα.

     

    • Thanks 1
  20. 8 ώρες πριν, agnostos13 είπε

    Πάντως το οτι υπάρχει τόσος σκεπτικισμός για το θέμα και μάλιστα σε ένα forum που απαρτίζεται σε μεγάλο βαθμό από technology enthusiasts μάλλον κάτι λέει...

     

    Ναι, τεκνολοτζι ενθούσιαστς (από τα Λιντλ) γεμάτο το ινσόμνια.
    Μεγάλο μέρος του "σκεπτικισμού" είναι πράγματα που έχουν αναλυθεί, επεξηγηθεί και ποσταριστεί με λινκ/μελέτες ξανά και ξανά και ξανά και ξανά.
    Όποιος δεν θέλει να μάθει, δεν μαθαίνει και σίγουρα έχει πολλούς εδώ που κάθε λίγους μήνες μπαίνουν για να γράψουν τα ίδια και τα ίδια.
    Πέρα του ότι αρχείο υπάρχει για προβλέψεις των ενθούσιαστς.
    Π.χ. Εδώ και 3-4 χρόνια πολλοί έλεγαν ότι τα ηλεκτρικά ήταν και είναι μόδα και θα φύγει μέχρι το 202Χ.

     Όσον αφορά τα ηλεκτρικά αμάξια, δεν ήταν και δεν είναι τέλεια (όπως και τα ICE) και έχουμε δρόμο ακόμη για πλήρη εφαρμογή στην καθημερινότητα. 
    Αλλά η βιομηχανία πάει προς τα εκεί (με τις ευλογίες-εξαναγκασμό των μεγαλύτερων κυβερνήσεων), καλό είναι να χωνέψουν οι τεκνολοτζι ενθούσιαστς την νέα πραγματικότητα.

     

    • Thanks 1
  21. 16 ώρες πριν, qwertyuiop2 είπε

    Είμαι τελείως άσχετος με τα αυτοκίνητα , αλλά πρόσφατα πήρα ένα bluetooth OBD από το Αλί. Μπορώ να κάνω κάτι άλλο πέραν του να βλέπω στατιστικά οδήγησης, να κάνω ρισετ εγκέφαλο αυτοκινήτου κλπ κλπ ήδη γνωστά;  Πχ, να αλλάξω "προφίλ" οδήγησης και να κάνω πιο γκαζιάρικο ή πιο οικονομικό σε κατανάλωση ένα αυτοκίνητο;

    Υπάρχουν άλλα πράγματα , πιο ψαγμενέ, να γίνουν μέσω ΟΒΔ; Ό,τι και να ψάξω στο γουγλ, λέει ή τα τετριμμένα που ξέρω ήδη, ή είναι κάποια ΚΙΤ που και καλά αυξάνουν επιδόσεις , ροπές κλπ κλπ που δεν πολυπιστεύω.

    Εγώ λέω ότι δεν είναι πολύ συνετό να πειράξεις firmware/λογισμικό (με third party patch/updates/unlocks) σε ECU εάν δεν ξέρεις πολύ καλά τι κάνεις.
    Πολύ ακριβό σπορ και εν δυνάμει πολύ επικίνδυνο. 

     

     

  22. 14 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

    Συμφωνώ με το ότι μετά την παύση πώλησης καινούριων βενζινοκίνητων (και diesel) και την πώληση μόνο ηλεκτρικών , θα έχουν αυτοκίνητα όσοι είχαν το 1950 . Γιατί δεν θα είναι μόνο πανάκριβα, θα έχουν και μικρή διάρκεια ζωής. Ένα αυτοκίνητο των 15.000€ του 2005,  μπορούσε κάποιος να το κρατήσει 30 χρόνια , αν έκανε λίγα χλμ . Τα ηλεκτρικά, θα είναι και πανάκριβα , το αντίστοιχο που σε βενζινοκίνητο το 2005 έκανε 15.000€ , ηλεκτρικό το 2022 κάνει 35.000€ , αλλά θα είναι και για πέταμα σε 6 χρόνια ή 160.000 που έχουν εγγύηση οι μπαταρίες. 

     

    Ε; Αυτό που το είδες;
    Ξέρεις ότι ήδη κυκλοφορούν ηλεκτρικά πάνω από 6 ετών και (πολύ) πάνω των 160Κ χλμ;

     

    BTW: Είδα τις νέες επίσημες τιμές στα νέα Fiesta & Focus και με έπεσε το σαγόνι.
    Ξεκινάνε από 240.000 SEK (περί τα 22500€) για την τελείως βασική Fiesta και 321 900 SEK (30K€) για την τελείως βασική του Focus.
    Δεν ξέρω τι να πω.
    Είτε έκανε λάθος και έβαλε έξτρα ένα ψηφίο κάποιος, είτε είναι φτηνό το ουίσκι εκεί στα κεντρικά της Ford.

    • Like 1
  23. 14 ώρες πριν, ILiDAN είπε

    Καλησπέρα σε όλους! Είμαι κάτοχος του Ayn Odin pro και σκέφτομαι να το πουλήσω και να πάρω το Steam deck. Θα ήθελα να κάνω κάποιες ερωτήσεις μόνο αν μπορεί κάποιος να μου απαντήσει. Λέω να πάρω την έκδοση στα 550€

    1) έχει κόστος μεταφορικών; Έχει έξτρα κόστος τέλη ταχυδρομείου;

    2) το θέλω σχεδόν αποκλειστικά για emulation. Από NES ως όσο πιο πολύ μπορώ να το πάω. Ποιο σύστημα είναι το καλύτερο;SteamOS; Windows ;Batocera;

    Bonus ερώτηση:

    3)Πέρα από ebay έχει κανείς ιδέα που θα μπορούσα να πουλήσω το Odin;

    Πως το είδες το Pro; 
    Αξίζει; 
    Γιατί είναι το αγαπημένο πολλών στο γιουτούμπ και αναρωτιέμαι πόσο είναι αλήθεια και πόσο είναι για τα βιους και τα τζάμπα από την AYN.

    1. Όχι, δεν έχει μεταφορικά. Ότι τιμή βλέπεις, δίνεις. Μάλιστα σου δίνουν και τα λεφτά, 4€, της προπαραγγελίας πίσω.

    2. Emudeck. Από ψάξιμο που έκανα, έχει τα περισσότερα. Δες κάτω. Βέβαια για κάποια συστήματα, ίσως πρέπει να ψαχτείς λίγο παραπάνω και να χρησιμοποιήσεις τρίτες εφαρμογές για τα καλύτερα αποτελέσματα, ανάλογα πάντα τα γούστα σου και πόσο "ρεαλιστικό emulation" θέλεις.

    • Αναφορά σε κείμενο

       

      • 2D Gaming: Genesis, SegaCD, Sega32x, PC Engine, WonderSwan, SNES, Mame, FBNeo, NES, Master System, Dreamcast, Neo Geo, etc.
      • Super Nes Widescreen & Genesis Widescreen
      • Gameboy, Gameboy Advance, Neo Geo Pocket, GameGear, NDS, 3DS, PSP, etc.
      • Nintendo 64, Wii, GameCube, Playstation 1, Playstation 2, Playstation 3, Wii U, Switch
      • Special Steam input support form Cemu and Citra

       

       

    • Like 1
  24. Εχθές ήλθε.
    Πήγα από το Q4 σε Q3 τέλη Ιούλη.
    Τρομερή συσκευή, πολύ ποιοτικότερη από τα switch μου.

    Το μόνο θέμα ήταν ότι περίμενα 4+μέρες έπειτα από την πληρωμή για να το στείλουν (όχι παραλαβή).
    Από Πέμπτη σε Τρίτη.
    Μόνο όταν έστειλα email την Τρίτη πρωί στην υποστήριξη το έστειλαν.
    Από ότι είδα είναι πρόβλημα για αρκετούς.

    Τώρα ξεκινά η διαδικασία για ψάξιμο emu & ROMs.

    • Like 3
  25. Έπειτα από 4 ώρες εχθές και σήμερα, θα έλεγα ότι είναι απλά εξαιρετική δουλειά.
    Διόρθωσαν μια τεράστια γκάμα προβλημάτων και θεμάτων, ενώ ταυτόχρονα έβαλαν πολύ περιεχόμενο με το DLC (το οποίο πήρα με 30% έκπτωση). Καλό DLC, υπερτιμημένο στην κανονική τιμή, αλλά στο 70% που το πήρα είναι ΟΚ. Εισάγει αρκετά καλά πράγματα στο chaos και εμπλουτίζει τα units και gameplay mechanics.
    Ο χάρτης λειτουργεί καλά και είναι απλά τεράστιος. Χρειάζεται δουλειά ακόμη για ειδικά κτήρια και περιοχές ενδιαφέροντος, αλλά πιστεύω στο μέλλον θα γίνει καλύτερο. 
    272 αρχικοί "πολιτισμοί", αλλά οι turns είναι στα 20-25 δευτερόλεπτα.
    Το καλύτερο είναι ότι η διπλωματία.
    Είναι άλματα καλύτερη από το ΙΙ και όταν βγήκε στο ΙΙΙ, όχι φυσικά σαν το three kindoms, αλλά λειτουργεί πολύ ικανοποιητικά δεδομένο τι είχαμε από το '16 έως πριν λίγο καιρό...
    Εξαιρετικές βελτιώσεις επίσης σε UI και QoL.
    Μίκρυναν και το αρχείο κατά 40Gb!


    Δεν είναι τέλειο, αλλά τα bugs είναι λιγοστά, το περιεχόμενο τεράστιο (όταν έχεις τα πάντα) και όλα λειτουργούν.
    Κάτι που έπρεπε να είχαμε πει όταν βγήκε το ΙΙΙ, το οποίο προφανώς κάποιοι αποφάσισαν να βγάλουν νωρίς...

    Τώρα αναμένω τους Chorfs (με dogs of war, ind, araby και άλλους; ) για να ολοκληρωθεί το μεγαλύτερο total war παιχνίδι μέχρι τώρα.

    7 ώρες πριν, Gilmaru είπε

    Μόλις εχθές βγήκε, έχω παίξει ελάχιστα. Από μεριάς performance πάντως δεν βλέπω ιδιαίτερη βελτίωση στο παιχνίδι. To (ομολογουμένως παλιό) CPU μου ψήνεται.

    Εδώ διαφωνώ. 
    Η βελτίωση είναι δραματική σε σχέση με όταν βγήκε. Στις μάχες και κυρίως στον χάρτη.
    Στην αρχή γονάτιζε το μηχάνημα, τώρα είναι 2Κ με όλα high ή ultra σε ~60FPS σταθερά.
    Δεν είναι τέλειο, αλλά τώρα προσεγγίζει πολύ την εξαιρετική απόδοση του ΙΙ.

    • Like 5
  • Δημιουργία νέου...