Προς το περιεχόμενο

LongTom

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3.067
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από LongTom

  1. Περίεργη απόφαση εφόσον και η παλιά τιμή ήταν εξωφρενική. Τα 15Κ είναι απλά γελοία. Μήπως θέλει να το σκοτώσει μέσω Πεκίνου, ιδίως όταν βλέπει την Καλιφόρνια να ετοιμάζει χοντρούς φακέλους με μηνήσεις και πρόστιμα για τον παπά του "αυτόματου"; Δηλαδή να δηλώσει χαμηλή υιοθέτηση και να το ακυρώσει δίχως να πει στα ίσια ότι δεν γίνεται να βγει από beta; Πάντως οι αντίπαλοι ΟΕΜ προσεγγίζουν πολύ τα επίπεδα FSD δίχως να χρεώνουν τα μαλλιοκέφαλα τους. Κρίμας γιατί είχα μεγάλες ελπίδες για το εν λόγω σύστημα. Ίσως κάποιοι άλλοι μπορέσουν καλύτερα στο μέλλον.
  2. LongTom

    E-book reader?

    Βασικά έχεις μερικές επιλογές, την εξής μια: Onyx boox. Τα οποία είναι αρκετά έως πολύ ακριβές λύσεις. Το φτηνότερο ξεκινάει στα 190(200φεύγα δίχως εκπτώσεις) για 6αρα συσκευή (poke 3) Υπάρχει και η boyue η οποία είναι η "φτηνή" λύση, αλλά είναι δυσκολότερο να τα βρεις πια και από ότι φαίνεται ήδη χρεωκόπησαν μια φορά αν και συνεχίζουν να βγάζουν συσκευές. Αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι το moon reader αν και λειτουργεί αξιοπρεπώς σε ebookreaders, δεν θα δεις την ίδια ποιότητα. Επειδή δεν είναι σχεδιασμένο για epaper οθόνες.
  3. Έχουμε και λέμε: Δεν έχουν έτοιμο ούτε μακέτο. Το elevator pitch είναι κυριολεκτικά πεπιεσμένα, υπερηχητικά φούμαρα σε μίκυ μάο presentation. Δεν έχουν καμία γραμμή παραγωγής, αλλά ΘΑ φτιάξουν κάτι σύντομα®. Μεγάλες εταιρείες τους έδωσαν κουβάδες λεφτά μόνο με υποσχέσεις, σχέδια στο power point και 3Δ gif. Που 'σαι Σανόπουλε να δεις πως γίνονται οι μεγάλες μπίζνες με start-up! Θα εκπλαγώ πάρα πολύ εάν δεν αρπάξουν τα λεφτά και την κάνουν νύχτα (με κάποιους upper managers σε ΑΑ/UA να παίρνουν μερίδιο; ). Υπάρχει λόγος που το Concorde αποσύρθηκε, αμφιβάλω εάν έχουν την λύση στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα υπερηχητικά πολιτικά αεροσκάφη. Ελπίζω να μην είναι παπάς, αλλά όλα μέχρι τώρα τα πράματα δείχνουν δυστυχώς μάλλον λιαν ζοφερά για το πόσο αληθινό είναι.
  4. Και λογικό είναι. Για πάρα πολλούς η εργασία από το γραφείο είναι τελείως προαιρετική με μηδενικό (ή αρνητικό) αντίκτυπο στην παραγωγικότητα. Οι μόνοι που σκούζουν για επιστροφές είναι κάποιοι μάνατζερς, ιδίως του αμερικάνικου μοντέλου που θέλει "να σε βλέπω να δουλεύεις, δεν ξέρω τι κάνεις σπίτι σου". Από την άλλη, όντως κάποιες μέρες στο γραφείο το μήνα είναι θετικές για την ομάδα, ιδίως όταν πρέπει να δουλεύεις στενά μαζί. Αλλά δεν χρειάζεται πάνω από μια με δύο κάθε δύο εβδομάδες κατ' εμέ.
  5. Εδώ διαφωνούμε. Το μηχανικό, το καλό μηχανικό, είναι απόλαυση για όταν θέλεις να "παίξεις" και γενικά να ευχαριστηθείς οδήγηση/βόλτα. Νιώθεις πολύ περισσότερο ότι οδηγείς, ιδίως σε καταστάσεις/δρόμους που σου επιτρέπουν τέτοιες συνθήκες. Τουλάχιστον από προσωπική εμπειρία. Φυσικά στην καθημερινότητα, ιδίως σε πόλη, το αυτόματο δεν συγκρίνεται.
  6. LongTom

    Αγορά νέου Τρακτέρ

    Με μια σημείωση για τα J. Deere. Στην αμερική η εταιρεία έχει πάρει δρακόντεια μέτρα (από κλείδωμα ECU μέχρι και μηνήσεις) κατά της επισκευής εκτός αντιπροσώπου και γενικά επισκευές των μηχανημάτων από τους ιδιοκτήτες (ιδίως με απάρτια τρίτων εταιρειών). Μεγάλο σούσουρο εδώ και 4+ χρόνια. Αυτό μέχρι τώρα δεν έχει αναφερθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά, αλλά υπάρχει σαν πιθανότητα να μεταφέρουν τις εκεί πρακτικές στην ΕΕ εάν δουν ότι περνάει. Εάν πας προς τα εκεί να έχεις το μυαλό σου ότι υπάρχει πιθανότητα να δεθείς χειροπόδαρα σε αυτούς (εάν δεν πας σε επιλογές crack/hack ECU/embedded λογισμικού).
  7. Στην Ελλάδα οι μάνατζερ ούτε ήθελαν, ούτε πολυνοιαζόταν για την γνώμη μας, έτσι έλεγες "ναι" σχεδόν πάντα γιατί ΔΕΝ ήταν ερώτηση. Πολύ σπάνια υπήρχαν αντιρρήσεις από ότι θυμάμαι. Εδώ στα ξένα (Σουηδία) η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική. Πάντα είναι συζήτηση και πάντα λέω την άποψη μου για την δουλειά, αυτό φυσικά αναμένεται και από την διεύθυνση. Αυτή η συζήτηση γίνεται με στοιχεία (πότε, πως και τι αντιπροτείνω εγώ σε αυτό που λέει η διεύθυνση) και όχι απλά "δεν το κάνω". Πάντα με συγκεκριμένη ατζέντα του τι θεωρείς ότι είναι σωστό και τι όχι και πως προτείνεις να γίνει η αλλαγή.
  8. LongTom

    E-book reader?

    Το inkpad 3 είναι κουβάς με τρομερά αναιμικό hardware. Η native εφαρμογή είναι αργή στα πάντα και το κυριότερο κρασάρει στα μεγάλα PDF . Με koreader καταφέρνει και ανοίγει και μεγάλα PDF, αλλά είναι πολύ αργό. Έχω γράψει πέντε πράγματα για το συγκεκριμένο κάμποσες σελίδες πριν εδώ. Με google ψάξιμο βγαίνει το review μου. Το libra 2 είναι πολύ γρήγορο και ικανό, αλλά οι 7" είναι οριακά για PDF. Θα βγάλει δουλειά με koreader, αλλά καλύτερα να δεις για kobo forma/sage.
  9. +1 για το i10. Κυρίως γιατί η hyundai έχει καλύτερη υποστήριξη και παρουσία στην χώρα. Η Mitsubishi μόλις 2 χρόνια πριν είχε φύγει από την ευρωπαϊκή αγορά και μόνο η συνεργασία με renault έσωσε την κάπως την κατάσταση και φέρνει μόλις 2 μοντέλα στην χώρα. Το space star φαίνεται τίμιο και πολύ αξιόλογο στην τιμή, αλλά η ιστορία της εταιρείας προσωπικά θα με έκανε να το σκεφτώ διπλά.
  10. LongTom

    Γνώμες για Mercedes e250 w212

    Πρώτο και κύριο είναι η ιστορία του συγκεκριμένου οχήματος (χλμ, σέρβις, τυχών τρακαρίσματα) και έπειτα όλα τα άλλα. Αυτά δεν τα αναφέρεις και αυτά θα κάνουν την διαφορά στην απάντηση του "αξίζει; " Η τιμή φαίνεται ψιλονορμάλ για το μοντέλο/ηλικία, ανάλογα βέβαια και την κατάσταση/εξοπλισμό/έκδοση. Πάντως υπάρχουν πολλές αναφορές για το συγκεκριμένο σε ξένα φόρουμ. Τόσο πάει σε οχήματα πολυτελείας, ιδίως σε αυτά με σήμα που πουλάει.
  11. Χωμένος μέχρι τα αυτιά στο σύστημα και κάγκουρακος. Αυτοί είναι οι λόγοι που είναι πρώτη μούρη ο Σαρις. Σημαντικό μέρος (ή το μεγαλύτερο θα έλεγα) κοινό δυστυχώς ζητάει τέτοιες περσόνες και τα ΜΜΕ προωθούν τέτοιες γελοίες καταστάσεις για τους δικούς τους λόγους. Ως "δημοσιογράφος ειδικού τύπου" φυσικά είναι πραγματικά ανύπαρκτος.
  12. Μα οι μισοί και παραπάνω έρχονται εδώ για να μας αποκαλύψουν τι ηλίθια ιδέα είναι η ηλεκτροκίνηση και τι κορόιδα αυτοί που τα αγοράζουν. Να πω ότι έχουν και νέες δικαιολογίες, να πάει στο καλό, ξαναμασάνε τα ίδια που γράφουμε εδώ και 5 χρόνια. Ξανά και ξανά και ξανά. Τα ίδια και οι απαντήσεις ξεχνιούνται μέχρι να έρθει ο επόμενος φωστήρας... Σε ότι αφορά νέα, έπεσε το μάτι μου σε αυτό: https://electrek.co/2022/08/03/volvo-group-large-scale-battery-factory-sweden-support-electric-truck-production/ Με την Scania να προσφέρει πια ηλεκτρικά μεσαία φορτηγά, την Volvo cars να μπαίνει με φόρα στο θέμα και το volvo group να έχει σε όλες τις υποεταιρείες (ακόμη και τις μηχανές πλοίων) ηλεκτρικές επιλογές, βλέπω πολλές μελλοντικές εξελίξεις στο θέμα ηλεκτροκίνηση να έρχονται από Σουηδία.
  13. Πέρασε από πολλούς γνωστούς γιουτούμπερς το πρωτότυπο και φαίνεται αξιόλογο (ιδίως η οθόνη), αλλά όπως και όλα τα άλλα κινέζικα μικρό καλάθι για την διαθεσιμότητα στις ημερομηνίες που λένε, κόστος αποστολής και φυσικά υποστήριξη ακόμη και ένα εξάμηνο μετά το πέρας της έναρξης πώλησης. Επίσης τα 880 είναι η προπαραγγελία, όχι η τιμή για μετά τον Σεπτέμβρη. Το κυριότερο που προσφέρει το steam deck είναι δεν είναι μόνο η τιμή αλλά και η άπταιστη υποστήριξη.
  14. Σαν κατάδικοι και έτσι; Εγώ λέω να διορθώσουμε πρώτα τα άπειρα άλλα προβλήματα της δευτεροβάθμιας ώστε να έχουμε τα βασικά και όχι μια παρωδία εκπαίδευσης όπως τώρα με φροντιστήρια και πανελλήνιες uber alles πριν εισάγουμε πιο περίεργα γούστα.
  15. Όντως, έτσι είναι και είναι στο μαγαζί η νέες ημερομηνίες και για την ΕΕ. Μεταφορά της παραγγελίας μου από το Q4 και βλέπουμε στο Q3, το οποίο είναι ήδη στον ένα μήνα μέσα, άρα Αύγουστο ή Σεπτέμβρη περιμένω την αποστολή. Για 256, παραγγελία τέλη Αυγούστου πέρσι (ή κάπου εκεί).
  16. LongTom

    Forza Horizon 5 [PC]

    Τα bots είναι όντως βατά/χαζά γενικά, αλλά σε ορισμένες φορές/κατηγορίες έχουν τρελό spike κλεψίματος οι δύο-τρεις πρώτοι. Με κάποιες φορές, όπως έγραψα, ο πρώτος να έχει warp drive και τον βλέπεις να εξαφανίζεται με διαφορά που φτάνει τα 4-5 δευτερόλεπτα ακόμη και όταν θεωρητικά έχετε τα ίδια οχήματα. Σε S1/2 είναι ακόμη πιο ορατό, εκτός του ότι είναι τελείως TRON εκεί οι αντίπαλοι και χρειάζεται να κάνεις ότι ματσαραγκιά μπορείς να νικήσεις εφόσον τα μποτς δεν ξέρουν τι σημαίνει απώλεια πρόσφυσης και over/under steering... Σε αυτό αναφέρομαι, στο 4αρι ήταν αρκετά κουλά, αλλά σίγουρα όχι τόσο χάλια.
  17. LongTom

    Forza Horizon 5 [PC]

    Είναι ιδέα μου, ή τα bots είναι χειρότερα από το 4; Δηλαδή κλέβουν παραπάνω. Ήταν που ήταν τρένα στα προηγούμενα (και σε αυτό), τώρα φαίνεται ότι σε ορισμένους αγώνες ο πρώτος κυριολεκτικά καβαλάει το millenium falcon. Κυριολεκτικά άπιαστος σε ορισμένες περιπτώσεις... Πάντως ο χάρτης είναι πανέμορφος, καλύτερος από το 4 θαρρώ.
  18. LongTom

    Ηλεκτρικά Ποδήλατα

    Σε κάποιες χώρες πάντως οι νόμοι (και κυρίως η εφαρμογή των) είναι ιδιαίτερα αυστηροί, για αυτό και τα "μικρά" πουλάνε τόσο. Εάν πας σε καταστάσεις με χειρόγκαζο (ή/και πάνω από 25km/h, 250W) είσαι υποχρεωμένος να το δηλώσεις ως μηχανή και να πληρώσεις φόρους/εισφορές/εφορία. Το οποίο πονάει και γραφειοκρατικά και στην τσέπη. Αυτό ισχύει εδώ Σουηδία και από ότι ξέρω είναι νομοθεσία της ΕΕ. Μοντιές σαν αυτές που προτείνεις είναι τελείως παράνομες (εάν τις θέλεις για όχημα που μπορείς να κυκλοφορήσεις σε δημόσιο δρόμο). Βάλε και ότι καμία εταιρία δεν θα σε ασφαλίσει. Πέρα του ότι το εργοστασιακό συνήθως >>> ad hoc μοντιες από θέμα ασφάλειας κατασκευής/ποιότητας. Φυσικά στην Ελλάδα του "ότι θέλω κάνω" και η Τροχαία πετάει αητό, τέτοια θέματα είναι οδοντόκρεμες.
  19. Εφόσον είναι μεταχειρισμένα, δεν θα είναι πολύ πιο σημαντικό το συγκεκριμένο που θα βρεις; Βέβαια εάν είναι 7 ετών και νεότερα που αναφέρεις, δεν πιστεύω να έχεις τρομακτικές διαφορές. Πάντως το yaris pre facelift/προηγούμενης γενιάς ήταν τελείως κουβάς από άποψη καμπίνας. Επίσης από ότι είδα, είναι το αμάξι που έχει το μεγαλύτερο καπέλο στα μεταχειρισμένα. Διαφορές έως +40% από αντίστοιχα στην Σουηδία....
  20. LongTom

    Μεταχειρισμένο Diesel

    Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω πως στο εξωτερικό οι τάριφ-μεν καταφέρνουν και κάνουν την δουλειά τους δίχως να βατέυουν ότι περιβαντολλογικούς νόμους υπάρχουν και την υγεία των συμπολιτών τους βγάζοντας το κύριο φίλτρο μικροσωματιδίων του αμαξιού. Μυστήριο πράμα...
  21. Ρε αλήτες γιατί κοροϊδεύετε τα σχέδια του τελευταίου Αληθινού ΕΛ; Είναι προφανές ότι Σκοτεινές Δυνάμεις έβαλαν το χέρι τους να σταματήσουν το Θεάρεστο έργο του ΣανοΠανόπουλου. Για αυτό ξαποσταίνει λίγο και ξανά προς την Δόξα τραβά! Ο καιρός γαρ εγγύς!® Οι τελευταίες Προφητείες λένε όταν ο Εξαδάκτυλος σηκώσει το Λάβαρο πάνω στα κάστρα της Πόλης.
  22. LongTom

    Αγορά αυτοκινήτου 10 - 15000

    Ανάλογα την εταιρεία, το μοντέλο και την αντιπροσωπεία (για ορισμένες OEM). Τις λεπτομέρειες θα τις μάθεις από την εκάστοτε αντιπροσωπεία, πάντως δύσκολα κάτω των 8-10 μηνών για δημοφιλή μοντέλα.
  23. LongTom

    Αγορά αυτοκινήτου 10 - 15000

    Ναι από ότι φαίνεται...
  24. LongTom

    Αγορά αυτοκινήτου 10 - 15000

    Καλό και οικονομικό. Το ερώτημα ως συνήθως είναι, μπορεί ο OP να έχει πρόσβαση σε LPG πρατήριο στην καθημερινότητα του; Το οποίο θα παντρευτεί κιόλας. Ο δαίμων του τυπογραφείου ξαναχτυπά... LPG έλεγε, όχι CNG..
  25. LongTom

    Αγορά αυτοκινήτου 10 - 15000

    Άλλη τίμια προσφορά με 5ετή εγγύηση και καλό εξοπλισμό από την βασική, αν και φαίνεται ότι έχει λιγότερες πωλήσεις Ευρώπη από το i20.
  • Δημιουργία νέου...