Προς το περιεχόμενο

LongTom

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3.067
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Αναρτήσεις από LongTom

  1. Περίεργη απόφαση εφόσον και η παλιά τιμή ήταν εξωφρενική.
    Τα 15Κ είναι απλά γελοία.

    Μήπως θέλει να το σκοτώσει μέσω Πεκίνου, ιδίως όταν βλέπει την Καλιφόρνια να ετοιμάζει χοντρούς φακέλους με μηνήσεις και πρόστιμα για τον παπά του "αυτόματου";
    Δηλαδή να δηλώσει χαμηλή υιοθέτηση και να το ακυρώσει δίχως να πει στα ίσια ότι δεν γίνεται να βγει από beta;

    Πάντως οι αντίπαλοι ΟΕΜ προσεγγίζουν πολύ τα επίπεδα FSD δίχως να χρεώνουν τα μαλλιοκέφαλα τους.
    Κρίμας γιατί είχα μεγάλες ελπίδες για το εν λόγω σύστημα. Ίσως κάποιοι άλλοι μπορέσουν καλύτερα στο μέλλον.

    • Like 1
  2. 4 ώρες πριν, st2 είπε

    χαιρετε,

     

    μεχρι τωρα διαβαζω βιβλια σε tablet με το moon reader 

    το οποίο εχω σετάρει και με βολεύει πάρα πολύ

    αλλά το tablet δεν ειναι ereader που εχει ο ξαδερφος μου και καθε καλοκαιρι που τον βλεπω το βλεπω και το λιγουρευομαι 

    υπάρχει κάποιο με android στο οποίο θα μμπορούσα να βάλω το moon reader

    Βασικά έχεις μερικές επιλογές, την εξής μια:
    Onyx boox.
    Τα οποία είναι αρκετά έως πολύ ακριβές λύσεις. 
    Το φτηνότερο ξεκινάει στα 190(200φεύγα δίχως εκπτώσεις) για 6αρα συσκευή (poke 3)
    Υπάρχει και η boyue η οποία είναι η "φτηνή" λύση, αλλά είναι δυσκολότερο να τα βρεις πια και από ότι φαίνεται ήδη χρεωκόπησαν μια φορά αν και συνεχίζουν να βγάζουν συσκευές.

    Αυτό που πρέπει να καταλάβεις είναι ότι το moon reader αν και λειτουργεί αξιοπρεπώς σε ebookreaders, δεν θα δεις την ίδια ποιότητα. Επειδή δεν είναι σχεδιασμένο για epaper οθόνες. 

     

    • Thanks 1
  3. Αναφορά σε κείμενο

    χωρίς η startup να έχει κατασκευάσει στην πραγματικότητα ούτε ένα λειτουργικό επιβατηγό τζετ Overture.

    Έχουμε και λέμε:

    1. Δεν έχουν έτοιμο ούτε μακέτο. Το elevator pitch είναι κυριολεκτικά πεπιεσμένα, υπερηχητικά φούμαρα σε μίκυ μάο presentation.
    2. Δεν έχουν καμία γραμμή παραγωγής, αλλά ΘΑ φτιάξουν κάτι σύντομα®.
    3. Μεγάλες εταιρείες τους έδωσαν κουβάδες λεφτά μόνο με υποσχέσεις, σχέδια στο power point και 3Δ gif.

    Που 'σαι Σανόπουλε να δεις πως γίνονται οι μεγάλες μπίζνες με start-up!
    Θα εκπλαγώ πάρα πολύ εάν δεν αρπάξουν τα λεφτά και την κάνουν νύχτα (με κάποιους upper managers σε ΑΑ/UA να παίρνουν μερίδιο;  ).

    Υπάρχει λόγος που το Concorde αποσύρθηκε, αμφιβάλω εάν έχουν την λύση στα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα υπερηχητικά πολιτικά αεροσκάφη.
    Ελπίζω να μην είναι παπάς, αλλά όλα μέχρι τώρα τα πράματα δείχνουν δυστυχώς μάλλον λιαν ζοφερά για το πόσο αληθινό είναι.

    • Like 16
    • Thanks 4
    • Sad 1
  4. 14 ώρες πριν, polemikos είπε

    Η Apple όπως είναι γνωστό ήθελε να επιστρέψουν στα γραφεία όλοι οι υπάλληλοι της, ωστόσο συνάντησε πολλές δυσκολίες και μεγάλη δυσαρέσκεια από το προσωπικό

    Και λογικό είναι. 
    Για πάρα πολλούς η εργασία από το γραφείο είναι τελείως προαιρετική με μηδενικό (ή αρνητικό) αντίκτυπο στην παραγωγικότητα. 
    Οι μόνοι που σκούζουν για επιστροφές είναι κάποιοι μάνατζερς, ιδίως του αμερικάνικου μοντέλου που θέλει "να σε βλέπω να δουλεύεις, δεν ξέρω τι κάνεις σπίτι σου".

    Από την άλλη, όντως κάποιες μέρες στο γραφείο το μήνα είναι θετικές για την ομάδα, ιδίως όταν πρέπει να δουλεύεις στενά μαζί. 
    Αλλά δεν χρειάζεται πάνω από μια με δύο κάθε δύο εβδομάδες κατ' εμέ.

     

    • Like 23
    • Thanks 3
  5. 55 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

    Οποιος οδηγήσει με αυτόματο κιβώτιο δεν γυρίζει σε μηχανικό. 

    Εδώ διαφωνούμε.
    Το μηχανικό, το καλό μηχανικό, είναι απόλαυση για όταν θέλεις να "παίξεις" και γενικά να ευχαριστηθείς οδήγηση/βόλτα.
    Νιώθεις πολύ περισσότερο ότι οδηγείς, ιδίως σε καταστάσεις/δρόμους που σου επιτρέπουν τέτοιες συνθήκες. 
    Τουλάχιστον από προσωπική εμπειρία.

    Φυσικά στην καθημερινότητα, ιδίως σε πόλη, το αυτόματο δεν συγκρίνεται.
     

  6. Με μια σημείωση για τα J. Deere.
    Στην αμερική η εταιρεία έχει πάρει δρακόντεια μέτρα (από κλείδωμα ECU μέχρι και μηνήσεις) κατά της επισκευής εκτός αντιπροσώπου και γενικά επισκευές των μηχανημάτων από τους ιδιοκτήτες (ιδίως με απάρτια τρίτων εταιρειών). Μεγάλο σούσουρο εδώ και 4+ χρόνια.
    Αυτό μέχρι τώρα δεν έχει αναφερθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά, αλλά υπάρχει σαν πιθανότητα να μεταφέρουν τις εκεί πρακτικές στην ΕΕ εάν δουν ότι περνάει.

    Εάν πας προς τα εκεί να έχεις το μυαλό σου ότι υπάρχει πιθανότητα να δεθείς χειροπόδαρα σε αυτούς (εάν δεν πας σε επιλογές crack/hack ECU/embedded λογισμικού).

    • Like 1
    • Thanks 1
  7. Στην Ελλάδα οι μάνατζερ ούτε ήθελαν, ούτε πολυνοιαζόταν για την γνώμη μας, έτσι έλεγες "ναι" σχεδόν πάντα γιατί ΔΕΝ ήταν ερώτηση.
    Πολύ σπάνια υπήρχαν αντιρρήσεις από ότι θυμάμαι.

    Εδώ στα ξένα (Σουηδία) η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική.
    Πάντα είναι συζήτηση και πάντα λέω την άποψη μου για την δουλειά, αυτό φυσικά αναμένεται και από την διεύθυνση.
    Αυτή η συζήτηση γίνεται με στοιχεία (πότε, πως και τι αντιπροτείνω εγώ σε αυτό που λέει η διεύθυνση) και όχι απλά "δεν το κάνω".
    Πάντα με συγκεκριμένη ατζέντα του τι θεωρείς ότι είναι σωστό και τι όχι και πως προτείνεις να γίνει η αλλαγή.
     

    • Like 3
  8. 22 ώρες πριν, -WISE- είπε

    Μετά από πολύ διάβασμα (ούτε στις Πανελλήνιες τόσο  🤣) είμαι ανάμεσα στο Pocketbook inkpad 3 και Kobo Libra 2. Ο κύριος όγκος ebooks θα είναι PDF χωρίς φωτογραφιες και καλής ποιότητας. Ξέρω ότι όσον αφορά στα PDFs όσο μεγαλύτερη η οθόνη, τόσο καλύτερα οπότε από αυτή την οπτική κερδίζει το Inkpad. Με προβληματίζει, όμως, ότι το συγκεκριμένο reader είναι ήδη 3-4 χρόνια που κυκλοφορεί και φοβάμαι μήπως είναι πλέον παρωχημένο. Το Libra 2 από την άλλη,  τεχνολογικά μιλώντας είναι εξαιρετικό με μία από τις καλύτερες οθόνες (σε αυτο το εύρος τιμής) αλλά μικρότερο και ίσως όχι τόσο πρακτικό στα PDF.

    Πείτε καμία ιδέα ρε παιδιά να βγω από το δίλημμα. 

    Το inkpad 3 είναι κουβάς με τρομερά αναιμικό hardware.
    Η native εφαρμογή είναι αργή στα πάντα και το κυριότερο κρασάρει στα μεγάλα PDF .
    Με koreader καταφέρνει και ανοίγει και μεγάλα PDF, αλλά είναι πολύ αργό.
    Έχω γράψει πέντε πράγματα για το συγκεκριμένο κάμποσες σελίδες πριν εδώ.
    Με google ψάξιμο βγαίνει το review μου. 

    Το libra 2 είναι πολύ γρήγορο και ικανό, αλλά οι 7" είναι οριακά για PDF.
    Θα βγάλει δουλειά με koreader, αλλά καλύτερα να δεις για kobo forma/sage.

     

    • Thanks 1
  9. 37 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

    Ήμουν πριν 4 χρόνια στη θέση σου, είδα το space star, όμορφο δεν λέω, αλλά οι πίσω θέσεις λίγο στριμωγμένες. Μετά είδα το i10 που τελικά και πήρα και δεν το μετάνιωσα λεπτό. Τότε είχε και μια διαφορά 1000 ευρώ πιο κάτω το i10, αλλά ακόμα και αυτή να μην υπήρχε πάλι θα επέλεγα το i10. Οι χώροι του είναι απίστευτοι σε σχέση με το μέγεθος του, αξιοπιστία και πολύ όμορφο οδηγικά, 0 προβλήματα,  σε κατανάλωση ήταν γύρω στα 6.5 αυτό που είχα (δεν είχε start-stop κλπ, σε αντίθεση με το space star, πλέον έχουν τα καινούργια οπότε φαντάζομαι θα είναι στα ίδια πάνω κάτω). Τώρα το έδωσα γιατί ήθελα μεγαλύτερο, αλλά θα το ξανα έπαιρνα.

    +1 για το i10. 
    Κυρίως γιατί η hyundai έχει καλύτερη υποστήριξη και παρουσία στην χώρα.
    Η Mitsubishi μόλις 2 χρόνια πριν είχε φύγει από την ευρωπαϊκή αγορά και μόνο η συνεργασία με renault έσωσε την κάπως την κατάσταση και φέρνει μόλις 2 μοντέλα στην χώρα.

    Το space star φαίνεται τίμιο και πολύ αξιόλογο στην τιμή, αλλά η ιστορία της εταιρείας προσωπικά θα με έκανε να το σκεφτώ διπλά.

    • Like 1
  10. Πρώτο και κύριο είναι η ιστορία του συγκεκριμένου οχήματος (χλμ, σέρβις, τυχών τρακαρίσματα) και έπειτα όλα τα άλλα.
    Αυτά δεν τα αναφέρεις και αυτά θα κάνουν την διαφορά στην απάντηση του "αξίζει; "
    Η τιμή φαίνεται ψιλονορμάλ για το μοντέλο/ηλικία, ανάλογα βέβαια και την κατάσταση/εξοπλισμό/έκδοση. 

    Πάντως υπάρχουν πολλές αναφορές για το συγκεκριμένο σε ξένα φόρουμ. 

    11 ώρες πριν, costas1973 είπε

    19000 για 12 ετών όχημα………

    Τόσο πάει σε οχήματα πολυτελείας, ιδίως σε αυτά με σήμα που πουλάει.

  11. 11 ώρες πριν, Bomber-21 είπε

    Με αυτά και με αυτά (και με τους άθλιους clickbait τίτλους του newsauto που συνεργαζεται με το Πρώτο Θέμα), ο Σαριμπαλίδης είναι ο Έλληνας δημοσιογράφος από το χώρο του αυτοκινήτου με τους περισσότερους subscribers ΜΑΚΡΑΝ. Είναι γάτα και δεν το γράφω ειρωνικά.

    Χωμένος μέχρι τα αυτιά στο σύστημα και κάγκουρακος.
    Αυτοί είναι οι λόγοι που είναι πρώτη μούρη ο Σαρις. 
    Σημαντικό μέρος (ή το μεγαλύτερο θα έλεγα) κοινό δυστυχώς ζητάει τέτοιες περσόνες και τα ΜΜΕ προωθούν τέτοιες γελοίες καταστάσεις για τους δικούς τους λόγους.

    Ως "δημοσιογράφος ειδικού τύπου" φυσικά είναι πραγματικά ανύπαρκτος.

    • Like 3
  12. 47 λεπτά πριν, RTW4ever είπε

    Κάποιο νέο για την ηλεκτροκίνηση θα πείτε σε αυτό το νήμα, αντί να τσακώνεστε ασταμάτητα μεταξύ σας; 

    Μα οι μισοί και παραπάνω έρχονται εδώ για να μας αποκαλύψουν τι ηλίθια ιδέα είναι η ηλεκτροκίνηση και τι κορόιδα αυτοί που τα αγοράζουν. Να πω ότι έχουν και νέες δικαιολογίες, να πάει στο καλό, ξαναμασάνε τα ίδια που γράφουμε εδώ και 5 χρόνια. Ξανά και ξανά και ξανά. Τα ίδια και οι απαντήσεις ξεχνιούνται μέχρι να έρθει ο επόμενος φωστήρας...

    Σε ότι αφορά νέα, έπεσε το μάτι μου σε αυτό:
     https://electrek.co/2022/08/03/volvo-group-large-scale-battery-factory-sweden-support-electric-truck-production/

    Με την Scania να προσφέρει πια ηλεκτρικά μεσαία φορτηγά, την Volvo cars να μπαίνει με φόρα στο θέμα και το volvo group να έχει σε όλες τις υποεταιρείες (ακόμη και τις μηχανές πλοίων) ηλεκτρικές επιλογές,  βλέπω πολλές μελλοντικές εξελίξεις στο θέμα ηλεκτροκίνηση να έρχονται από Σουηδία.

    • Like 5
  13. 23 ώρες πριν, tsamo2 είπε

    Δεν εννοούσα από τη Valve, αλλά γενικά στην αγορά.

    Τη Valve τη βλέπω να αργεί ακόμα, αλλά ήδη αρκετές εταιρίες έχουν αρχίσει να ετοιμάζουν handhleds με καλύτερα τσιπάκια. Για παράδειγμα η AOKZOE θα αρχίσει να κάνει shipping τον Σεπτέμβριο την δικιά της portable με τον 6800U στα 880€ και fun fact έχουν δοκιμάσει ήδη SteamOs στη συσκευή (windows 11 κανονικά).

    Πέρασε από πολλούς γνωστούς γιουτούμπερς το πρωτότυπο και φαίνεται αξιόλογο (ιδίως η οθόνη), αλλά όπως και όλα τα άλλα κινέζικα μικρό καλάθι για την διαθεσιμότητα στις ημερομηνίες που λένε, κόστος αποστολής και φυσικά υποστήριξη ακόμη και ένα εξάμηνο μετά το πέρας της έναρξης πώλησης. Επίσης τα 880 είναι η προπαραγγελία, όχι η τιμή για μετά τον Σεπτέμβρη.

    Το κυριότερο που προσφέρει το steam deck είναι δεν είναι μόνο η τιμή αλλά και η άπταιστη υποστήριξη.

    • Like 1
  14. 17 ώρες πριν, James Bon είπε

    Αναρωτιέμαι αν θα έπρεπε όλοι οι μαθητές της Γ' Γυμνασίου και Λυκείου αντίστοιχα να υποχρεούνται σε κοινωνική εργασία για να λάβουν το απολυτήριό τους. Δεν θεωρείτε ότι ένα τέτοιο μέτρο θα μπορούσε να συμβάλλει στην αναβάθμιση της συλλογικής μας συνείδησης μακροπρόθεσμα;

    Σαν κατάδικοι και έτσι;

    Εγώ λέω να διορθώσουμε πρώτα τα άπειρα άλλα προβλήματα της δευτεροβάθμιας ώστε να έχουμε τα βασικά και όχι μια παρωδία εκπαίδευσης όπως τώρα με φροντιστήρια και πανελλήνιες uber alles πριν εισάγουμε πιο περίεργα γούστα.

  15. 19 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

    Όντως, έτσι είναι και είναι στο μαγαζί η νέες ημερομηνίες και για την ΕΕ. 
    Μεταφορά της παραγγελίας μου από το Q4 και βλέπουμε στο Q3, το οποίο είναι ήδη στον ένα μήνα μέσα, άρα Αύγουστο ή Σεπτέμβρη περιμένω την αποστολή.

    Για 256, παραγγελία τέλη Αυγούστου πέρσι (ή κάπου εκεί).

  16. Τα bots είναι όντως βατά/χαζά γενικά, αλλά σε ορισμένες φορές/κατηγορίες έχουν τρελό spike κλεψίματος οι δύο-τρεις πρώτοι. Με κάποιες φορές, όπως έγραψα, ο πρώτος να έχει warp drive και τον βλέπεις να εξαφανίζεται με διαφορά που φτάνει τα 4-5 δευτερόλεπτα ακόμη και όταν θεωρητικά έχετε τα ίδια οχήματα.
    Σε S1/2 είναι ακόμη πιο ορατό, εκτός του ότι είναι τελείως TRON εκεί οι αντίπαλοι και χρειάζεται να κάνεις ότι ματσαραγκιά μπορείς να νικήσεις εφόσον τα μποτς δεν ξέρουν τι σημαίνει απώλεια πρόσφυσης και over/under steering...

    Σε αυτό αναφέρομαι, στο 4αρι ήταν αρκετά κουλά, αλλά σίγουρα όχι τόσο χάλια.

  17. Είναι ιδέα μου, ή τα bots είναι χειρότερα από το 4; 
    Δηλαδή κλέβουν παραπάνω.
    Ήταν που ήταν τρένα στα προηγούμενα (και σε αυτό), τώρα φαίνεται ότι σε ορισμένους αγώνες ο πρώτος κυριολεκτικά καβαλάει το millenium falcon. 
    Κυριολεκτικά άπιαστος σε ορισμένες περιπτώσεις...

    Πάντως ο χάρτης είναι πανέμορφος, καλύτερος από το 4 θαρρώ.

    • Like 1
  18. 20 ώρες πριν, highpriest είπε

    Έχοντας οδηγήσει και χειροποίητο με μόλις 500watt όμως με χειρόγκαζο, αλλά και test ride σε νόμιμο 250watt μόνο με υποβοήθηση χωρίς γκάζι, είναι η μέρα με τη νύχτα. Το 250άρι είναι πρακτικά ποδήλατο που αν χρειαστεί είναι σαν να έχεις κάποιον να σε τραβάει. Εκει που θα πήγαινες στην ευθεία με 10 χλμ/ώρα , πας 20χλμ/ώρα  με την ίδια δύναμη που βάζεις. Στα 25χλμ/ωρα σταματάει να σε βοηθάει.

    Αυτά με το γκαζάκι όμως και τους μεγαλύτερους κινητήρες προσωπικά τα θεωρώ πιο VFM. Δεν είναι πως γίνονται μηχανάκια, παλι ποδήλατα είναι. Ούτε και οι ταχύτητες που αναπτύσουν είναι εξωπραγματικές αν δεν ανέβεις πάνω απο 1000 watt. Αλλά πλέον οι ανηφόρες γίνονται παιχνίδι και αν τύχει και δεν μπορείς να κάνεις πετάλι (πχ χτύπησες το πόδι σου, ή απλά κόπηκε η αλυσίδα), θα σε πάνε κούτσα κούτσα με 15-25χλμ/ώρα μόνο με γκαζάκι στο σπίτι σου. Τα νόμιμα αν κοπεί η αλυσίδα δεν κάνεις πετάλι, και αν δεν κάνεις πετάλι, δεν έχεις ηλεκτροκινητήρα.

     

    Προσοχή, δεν μειώνω τα νόμιμα 250άρια που πραγματικά προσφέρουν υποβοήθηση και φαίνεται. Απλά θεωρώ πως για αυτό που προσφέρουν είναι πανάκριβα. Τα φτηνά έχουν πολύ φτηνά περιφερειακά και δεν τα βάζω καν στην εξίσωση.

    Με ένα κιτάκι 600-700 ευρώ κάνεις το παλιό σου ποδηλατάκι τούμπανο με επώνυμα μέρη.

     

    Αναφορά σε κείμενο

    Οι άλλοι όμως που θα πάνε σε ποδήλατο κανονικού μεγέθους έτοιμο με 250 watt στα 1200-1400 ευρώ, ίσως να έχουν μια καλύτερη επιλογή αγοράζοντας ένα ποιοτικό ποδήλατό στα 600 ευρώ και έναν δυνατό κινητήρα άλλα τόσα. Με τα ίδια λεφτά θα έχουν και ποιο ποιοτικό ποδήλατο αλλά και δυνατότερο και ίσως και πιο επώνυμο κινητήρα και μπαταρία.

    Σε κάποιες χώρες πάντως οι νόμοι (και κυρίως η εφαρμογή των) είναι ιδιαίτερα αυστηροί, για αυτό και τα "μικρά" πουλάνε τόσο.
    Εάν πας σε καταστάσεις με χειρόγκαζο (ή/και πάνω από 25km/h, 250W) είσαι υποχρεωμένος να το δηλώσεις ως μηχανή και να πληρώσεις φόρους/εισφορές/εφορία. Το οποίο πονάει και γραφειοκρατικά και στην τσέπη.
    Αυτό ισχύει εδώ Σουηδία και από ότι ξέρω είναι νομοθεσία της ΕΕ.
    Μοντιές σαν αυτές που προτείνεις είναι τελείως παράνομες (εάν τις θέλεις για όχημα που μπορείς να κυκλοφορήσεις σε δημόσιο δρόμο).
    Βάλε και ότι καμία εταιρία δεν θα σε ασφαλίσει.
    Πέρα του ότι το εργοστασιακό συνήθως >>> ad hoc μοντιες από θέμα ασφάλειας κατασκευής/ποιότητας.

    Φυσικά στην Ελλάδα του "ότι θέλω κάνω" και η Τροχαία πετάει αητό, τέτοια θέματα είναι οδοντόκρεμες.

     

    • Like 1
  19. 5 ώρες πριν, Teromania είπε

    Καλησπέρα παιδια ειμαι αναμεσα σε αυτα τα 3 αμαξια πετρελαιο δε με νοιαζει να πηγαινει γρηγορα να μη πληρωνω τελη να ειναι οικονομικο και να μη χαλαει ευκολα. Το polo τα εχει ολα αλλα ειναι ακριβο και παει στα 10.000€ και παραπάνω. το yaris και αυτο τα ιδια αλλα απο μεσα ειναι πλαστικο φουλ απο την αλλη εχουμε το peugeot το οποιο ειναι ομορφουλικο εχει αρκετη τεχνολογια και ειναι και το πιο φθηνο απο τα τρια αλλα δε ξερω ποσο καλο ειναι μηχανικα και αν χαλαει. ΓΝΩΜΕΣ!!

    Εφόσον είναι μεταχειρισμένα, δεν θα είναι πολύ πιο σημαντικό το συγκεκριμένο που θα βρεις;
    Βέβαια εάν είναι 7 ετών και νεότερα που αναφέρεις, δεν πιστεύω να έχεις τρομακτικές διαφορές.
    Πάντως το yaris pre facelift/προηγούμενης γενιάς ήταν τελείως κουβάς από άποψη καμπίνας.
    Επίσης από ότι είδα, είναι το αμάξι που έχει το μεγαλύτερο καπέλο στα μεταχειρισμένα.
    Διαφορές έως +40% από αντίστοιχα στην Σουηδία....

     

  20. 9 ώρες πριν, G.bar είπε

    Δεν τα βγάζουν απλά...το θεωρούν και λογικό να τα βγάλουν, γιατί αλλιώς θα πρέπει να είναι στο συνεργείο κάθε τόσο με τα χιλιόμετρα που κάνουν καθημερινα τα αυτοκίνητα.

    Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω πως στο εξωτερικό οι τάριφ-μεν καταφέρνουν και κάνουν την δουλειά τους δίχως να βατέυουν ότι περιβαντολλογικούς νόμους υπάρχουν και την υγεία των συμπολιτών τους βγάζοντας το κύριο φίλτρο μικροσωματιδίων του αμαξιού.
    Μυστήριο πράμα...

  21. Ρε αλήτες γιατί κοροϊδεύετε τα σχέδια του τελευταίου Αληθινού ΕΛ; 
    Είναι προφανές ότι Σκοτεινές Δυνάμεις έβαλαν το χέρι τους να σταματήσουν το Θεάρεστο έργο του ΣανοΠανόπουλου.
    Για αυτό ξαποσταίνει λίγο και ξανά προς την Δόξα τραβά! Ο καιρός γαρ εγγύς!®

    5 ώρες πριν, Bomber-21 είπε

    Έχουν περάσει πάνω από 2 χρόνια από το αρχικό ποστ. Ξέρετε πότε θα βγουν τα Chaos, το Apeiron, τα ηλεκτρικά και τα υδρογονοκίνητα οχήματα;

    Οι τελευταίες Προφητείες λένε όταν ο Εξαδάκτυλος σηκώσει το Λάβαρο πάνω στα κάστρα της Πόλης.
     

     

  22. 40 λεπτά πριν, gsisr είπε

    γνωρίζετε πως πάνε από διαθεσιμότητες οι παραπάνω εταιρείες; βέβαια θα το μάθω μόλις τις επισκεφτώ αλλά εν πάσει περιπτώση

    Ανάλογα την εταιρεία, το μοντέλο και την αντιπροσωπεία (για ορισμένες OEM).
    Τις λεπτομέρειες θα τις μάθεις από την εκάστοτε αντιπροσωπεία, πάντως δύσκολα κάτω των 8-10 μηνών για δημοφιλή μοντέλα.

     

    • Like 1
  23. 2 ώρες πριν, liakinen είπε

    Αν θέλουμε απλά να κάνουμε την δουλειά μας και οικονομία, λύσεις υπάρχουν.

    https://www.newsauto.gr/renault-dacia-lpg/dokimi-dacia-sandero-streetway-1-0-tce-100-ps-lpg-2/

    Καλό και οικονομικό.
    Το ερώτημα ως συνήθως είναι, μπορεί ο OP να έχει πρόσβαση σε LPG πρατήριο στην καθημερινότητα του;
    Το οποίο θα παντρευτεί κιόλας.

    Ο δαίμων του τυπογραφείου ξαναχτυπά...

    LPG έλεγε, όχι CNG..

  • Δημιουργία νέου...