Προς το περιεχόμενο

LongTom

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3.067
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Αναρτήσεις από LongTom

  1. Αυτά είναι τελείως διαφορετικές μηχανές για διαφορετικά συστήματα, κοινό και βαλάντια.
    Τι ακριβώς ήθελες να επιτυχείς και τι φωτογραφίζεις συνήθως;
    Παίρνεις καθόλου βίντεο;

    Τι ακριβώς δεν σου αρέσει στην 4/3 και δοκίμασες να πάρεις καλούς φακούς και όχι του κιλού;

    Αναφορά σε κείμενο

     enthusiast - semi professional 

    Αυτά είναι 100% μάρκετινγκ, η ουσία βρίσκεται με το να κοιτάξεις πόσα έχεις να δώσεις και τι ανάγκες έχεις.
    Το τι θέλουν οι εταιρίες να πουλήσουν/πλασάρουν είναι για να κατηγοροποιήσουν (και χρεώσουν) ανάλογα, δεν πρέπει να το λαμβάνεις υπ΄ όψιν και πολύ-πολύ.

    9 λεπτά πριν, highpriest είπε

    Δεν δίνεις κάποια παραπάνω στοιχεία για το τι θες να φωτογραφίζεις οπότε θα προτείνω με βάση μετρήσιμα αντικειμενικά κριτήρια.
    Προκρίνω την Sony Α7iii επειδή είναι Full frame και επειδή σαν mirrorless έχει μέλλον σαν σύστημα και σαν mount.

    Εγώ λέω να βαστήξει λίγο πριν πάει για αγορά FF δίχως να ξέρουμε(ξέρει) τι θέλει.
    Η 7III χρειάζεται και μια σειρά φακών, οι οποίοι δεν είναι φτηνοί.
    Άσε που είναι και σώμα με...περίεργο χειρισμό.
    Πάντως όντως, αντικειμενικά είναι πολύ ανώτερη της 90D και ανάλογα την περιοχή-χώρα, κάμια χιλιάρα ευρώ έξτρα (σώμα μόνο).

    Πάντως η 90D ήταν δυνατή για την εποχή της, τώρα υπάρχουν άλλες ανάλογες APS-C mirrorless σε παρόμοια τιμή που κάνουν (σχεδόν) τα πάντα καλύτερα (βλέπε π.χ R7/R10/Sony A6600).

     


     

    • Like 3
  2. 30 λεπτά πριν, PadPoet είπε

    Και αυτό. Γενικώς οι YouTubers και όλοι αυτοί οι "photo influencers" που κάθε μηχανή που βγαίνει κάνει όλες τις προηγούμενες "άχρηστες" που λέει ο λόγος έχουν κάνει πολύ κακό. Οκ, το FF έχει το ωραίο το bokeh για πορτραίτα κλπ αλλά το χρειάζεσαι τόσο πολύ όντως. Και αυτό το πράμα με το τέρμα ανοιχτό διάφραγμα όλη την ώρα, άλλος καρκίνος και αυτός. Πήρε ο άλλος φακό 50mm F1.2 και σου λέει θα παίρνω φωτό μόνο στο 1.2 διάφραγμα, ΤΕΛΟΣ! 🤣 Στην φωτό πορτραίτου είναι in focus μόνο τα μάτια και τα αυτιά πχ και όλα τα άλλα χάνονται λες και είμαι σε όνειρο. Joke αλλά καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.

    Θυμήθηκα αυτό το έπος by the way:
     

     

    Αυτοί είναι οι τηλε-πωλητές του γιουτούμπ.
    Πληρώνονται (ή τους δίνουν πρόσβαση σε preproduction κομμάτια) με το να προωθούν τα νεότερα και να θάβουν αυτούς που δεν τους τα "ακουμπάν".
    Οι περισσότεροι μεσαίοι-μεγάλοι reviewers ηλεκτρονικών είναι έτσι.

    Όσον αφορά την τεχνική, δεν μπορώ να κρίνω, ότι γουστάρει ο καθένας. 
    Εάν θέλει να το πάει τούρμπο f1.2 όλη μέρα, κάθε μέρα, μπράβο του.

    Προσωπικά έχω APS-C & FF, αμφότερες έχουν τα θετικά-αρνητικά που δεν αφορούν μόνο το bokeh. 
     

  3. 30 λεπτά πριν, PadPoet είπε

    Θα πω κάτι το οποίο θα με βρει απέναντι πολλών εδώ μέσα αλλά anyway. Για την ιστορία έχω κυρίως Full Frame συστήματα και φακούς (A9/A7RIII/ Canon 5D I και ΙΙ, Pentax, κλπ) αλλά πιο πολύ όταν ταξιδεύω κυρίως χρησιμοποιώ την RX100 VII πλέον, παλιά έκανα χρήση της RX100 III η οποία κάθεται σαν backup.

    Για Full Frame γνώμη μου είναι ότι είναι τρομερή υπερβολή αν δεν χρειάζεσαι Full Frame. Στο 95% των περιπτώσεων σου αρκεί και περισσεύει μια καλή APS-C μηχανή. Το ότι είναι λίγο μικρότερη σαν μηχανή, το ότι οι φακοί και αυτοί με την σειρά τους είναι λίγο πιο μικροί και σαφώς πιο οικονομικοί, νομίζει θα μετρήσει περισσότερο στην όλη εμπειρία σου και στο να ευχαριστηθείς την μηχανή.

    Για φακό πάρε έναν 24-70 ή ακόμα και 24-105. Μετά όταν καταλήξεις στο αν σου αρέσει περισσότερο το wide ή αν είσαι πχ tele τύπος (zoom δηλαδή σαν εμένα) διαλέγεις κάποιον πιο "ειδικό" φακό. Κάποιον prime πχ στα 135mm.

    Πλέον για low light μην σε ανησυχεί τίποτα. Ανέβασε το ISO στον θεό αν δεν έχεις καθόλου φως και υπάρχουν τόσα εργαλεία για να αφαιρέσεις το noise - DxO Raw για παράδειγμα - που δεν θα έχεις θέμα.

    Μην κάνεις το λάθος που έκανα εγώ και άλλοι τόσοι: Ξεκίνα με λίγα λεφτά και αν θες μετά ρίχνεις περισσότερα. Καλές λήψεις!

     

    Πολύ καλή συμβουλή αυτή.
    Ιδίως στην αρχή, είναι πάρα πολύ φτηνότερο να "ψαχτείς" με φακούς, στυλ και σώματα σε APS-C, παρά σε FF. Ιδίως όταν δεν ξέρεις τι θέλεις ακριβώς να κάνεις και δεν έχεις εμπειρία από κατασκευαστές/φακούς/τεχνικές.
    Άσε που εάν καταλήξεις σε FF σου μένει και το APS-C σώμα ως δεύτερο ή/και ως σώμα για FF σούπερζουμ εάν θέλεις να βγάζεις φωτό πανίδας.
     

    • Like 1
  4. 13 ώρες πριν, panos spain είπε

    Το έχω κάνει σε sony center μιας που είναι δίπλα στο σπίτι μου. Η αλήθεια είναι ότι το grip της a7 με βολεψε πολύ περισσότερο από αυτό της a6400 (η a6600 θα είναι το ίδιο φανταζομαι) και το βάρος δεν με ενόχλησε, αλλα ισως σε πολύωρη χρήση να γίνει κουραστικό. 

    Το βάρος είναι εξαιρετικό, μικρό και ελαφρύ και στις δύο (διαφορετικές κατηγορίες).
    Το θέμα είναι ότι αμφότερες έχουν κακή εργονομία, τουλάχιστον για μεγάλομεσαια χέρια.
     

    1 ώρα πριν, vagosofron είπε

    Κυκλοφορούν άπειρα grip που βοηθάνε στο πιάσιμο

    Που όμως πρέπει να δώσεις έξτρα και να δεις εάν πραγματικά βοηθάνε. 
    Το έψαξα, είδα και demo λαβές στο μαγαζί και δυστυχώς δεν υπάρχει 1:1 λύση με το σωστό σχεδιασμό των άλλων ανταγωνιστών.
    Φυσικά, όπως τα πάντα, είναι το πόσο συμβιβάζεσαι. 
    Για κάποιους θα είναι ελάχιστη η προσαρμογή, για άλλους πολύ απλά η διαφορά θα είναι τόσο ελάχιστη που δεν θα δουν ουσιαστική βελτίωση.

  5. Εγώ λέω να πιάσεις στα χέρια σου αυτές τις κάμερες.
    Να πας σε μαγαζί με demo και να τις περιεργαστείς/δοκιμάσεις.

    Οι εμπειρίες από μακριά - και αυτά που λεν οι reviewers - είναι τελείως διαφορετικές από αυτό που θα δεις, πίστεψε με.
    Προσωπικά δεν την πάλεψα με την 7ΙΙΙ στο χέρι, καθόλου όμως.
    Με διαφορά η χειρότερη Full-Frame που έχω χειριστεί από άποψη εργονομίας.
    Μικρή, άβολη στο χέρι με κακή τοποθέτηση των κουμπιών/ρότορα. Άσε άθλιο μενού και το μέτριο EVF.
    Βέβαια άλλοι πίνουν νερό στο όνομα των A7III και γουστάρουν τρελά μικρές, έτσι γούστα αυτά και πρέπει να δεις που ανήκεις πριν αγοράσεις.

     

    • Like 1
  6. Αναφορά σε κείμενο

    Πληροφορίες αναφέρουν ότι η Apple δεν καλύπτει πάντα τις θέσεις όταν οι εργαζόμενοι αποχωρούν, γεγονός που υποδηλώνει ότι οι ενέργειες κατά του προσωπικού που δεν πληροί τις απαιτήσεις προσωπικής εργασίας είναι τουλάχιστον εν μέρει μια πτυχή της ευρύτερης στρατηγικής της για τη μείωση του κόστους,

    Αυτή είναι η ουσία. Θέλουν να διώξουν κόσμο δίχως να προσλάβουν νέους για να "μειώσουν" το κόστος.
    Τα άλλα περί "ήλθες γραφείο ή όχι", είναι PR οδοντόκρεμες να θολώνουν τα νερά.

    • Like 1
    • Thanks 1
  7. 8 ώρες πριν, Dr_73 είπε

    Αν μας ενδιαφέρει ποιότητα φωτογραφίας μόνο κοιτάμε και αξιολόγηση αισθητήρα και κατά συνέπεια  ποιότητας εικόνας (βαθμολογία imaging παρακάτω)  Πχ

    https://cameradecision.com/compare/Sony-Alpha-a6100-vs-Canon-EOS-5D-Mark-III

    Αν το κάνω  πιο εξεζητημένο , αφού πλέον D800 βρίσκεται σώμα με 550€ και με  prime όπως 35mm , 28mm , 50mm δεν ξεπερνά το όριο των 750€

    https://cameradecision.com/compare/Sony-Alpha-a6600-vs-Nikon-D800

    Αν θέλει κάποιος ντε και καλά mirrorless και sony , από μεταχειρισμένα , συμφέρει η a7 πρώτης γενιάς. Στο mpb έχει φθηνές. 

    https://www.mpb.com/en-eu/product/sony-alpha-a7

    Και εντός οικογενείας της sony, οι crop δεν αντέχουν απέναντι σε full frame.

    https://cameradecision.com/compare/Sony-Alpha-a6600-vs-Sony-Alpha-7

    Φακοί υπάρχουν αντίστοιχα

    https://www.mpb.com/en-eu/search?q=*&filterQuery[modelCategory]=Mirrorless lenses&filterQuery[modelLensMountModelSpecificationPhrase]=Sony E&sort[productPrice]=ASC

    Απλά πρέπει να έχει αποφασίσει κάποιος πρώτα από όλα, αν τολμά να αγοράσει μεταχειρισμένα .

    Αυτά τα ξέρω, για αυτό απάντησα στον άλλο φίλο ότι παλιά flagship DSLR =/= απαραίτητα κακή επένδυση.
    Με την A7 & II να είναι δελεαστικές προτάσεις εφόσον θα έχει native Ε mount και θα μπορεί να αναβαθμίσει δίχως μετατροπέα.
    Από την άλλη, η D800 (και η 850) ήταν κυριολεκτικά η επιτομή της DSRL τεχνολογίας, κάτι που δεν βρίσκεις κάτω των 3000-4000€ σε mirrorless σήμερα.
    Κρίμας να μην έχουμε καμία κατοστάρα χιλιάδες να τις πάρουμε όλες! :) 

    • Like 2
  8. 1 ώρα πριν, ub40 είπε

     

    Δε μιλάμε για ff αλλά για aps-c μια και ανέφεραν d3500
    και εφόσον θέλει και βίντεο για μένα μονόδρομος...
    Έπειτα δε χτίζεις σε παλιό σύστημα, είναι μόνο για πειραματισμό ίσως, αν θες να το δοκιμάσεις. Δεν είναι για επένδυση...

     

    Οι περισσότερες που αναφέρθηκαν ως προτάσεις ήταν παλιές/ότερες flagship-pro-prosumer FF DSLR (π.χ. 5D II / III/ 6D/ D610), οι οποίες είναι ακόμη κάτι παραπάνω από εξαιρετικά ικανές.
    Το "δε χτίζεις", είναι μάλλον άποψη σου, εφόσον μπορείς να "χτίσεις" και να μεταφέρεις τους όποιους φακούς σε αντίστοιχη mirrorless με μετατροπέα.
    Εάν και εφόσον περάσει σε τέτοια φάση που η DSLR δεν είναι πλέον αρκετή. Κάτι που οι περισσότεροι μάλλον δεν κάνουν ποτέ. 

    Για το βίντεο συμφωνώ, εκεί οι σύγχρονες mirrorless crop/ 4/3 είναι μονόδρομος.

    • Like 1
  9. 30 λεπτά πριν, ub40 είπε

    Το κόλλημα με το αρχαίο DSLR nikon/canon σύστημα πρέπει να ξεπεραστεί κάποτε... δε νομίζετε; 
    Ειδικά σε νέους χρήστες που έχουν συνηθίσει στα μικρά μεγέθη συσκευών και την ευκολία, οι mirrorless είναι το παρόν και μέλλον.
    Και αν θέλει κάποιος να κουμπώσει παλιά γυαλιά για το ρετρό της υπόθεσης υπάρχουν και οι αντάπτορες.
    Πρόταση για αρχάριο σε mirrorless λοιπόν, μια μεταχειρισμένη της sony a6xxx σειράς και για φωτογραφίες καλές τη νύχτα και για βίντεο το καλύτερο σύστημα. Κατά προτίμηση της νέας γενιάς, δηλ zve-10/a6100/a6400/a6600 ανάλογα την προτίμηση και τις ανάγκες. Ποικιλία φακών για "παιχνίδι" και ότι καλύτερο από εστίαση.
    Ούτε τσάντες μεγάλες να κουβαλάς, ούτε τα χέρια να πιάνονται και κάποιοι συνδυασμοί μπαίνουν και στην τσέπη.


     

    To "καλές" την νύχτα πως το εννοείς;
    Γιατί μια διαφορά την έχει η "φτηνή" παλιά επαγγελματική DSLR FF σε σχέση με τα αντίστοιχα "φτηνά" prosumer-entry mirrorless crop. 

    BTW: H ZVE-10 είναι πολύ sub-par πιστεύω για οτιδήποτε εκτός vlogging.

     

    • Like 2
  10. 28 λεπτά πριν, highpriest είπε

    Θεωρώ πως επαγγελματίας είναι όποιος κάνει κάτι με την κάμερα του με σκοπό την πώληση. Ειδικά αν το κάνει συνειδητά και συνεχόμενα.
    Οπότε αν και μάλλον δεν το έκανες σαν συνεχόμενη εργασία, η συγκεκριμμένη πράξη ήταν μια επαγγελματική δουλειά, μιας και πληρώθηκες για αυτο.
    Το αν είναι καλή επαγγελματική δουλειά ή κακή, είναι άλλο θέμα.

    Με το παράδειγμα εννοώ ότι βγάζεις λεφτά επειδή έχεις θέμα, ανεξάρτητα ποιότητας βίντεο, κάτι σαν οπτικό enabler και όχι σαν βασικό θέμα.
    Κάτι που είναι και για τους περισσότερους σολιαλίστας, οι οποίοι πουλάν πισινούς/μπούτια/βζυγια/μούσκουλα.
    Δηλαδή, που και σε 480p κινητό ήταν δυνατό, δεν έχει σχέση το πόσο καλό βίντεο βγάζουν πια τα κινητά με το τι κάνουν οι "επαγγελματίες".

  11. 3 ώρες πριν, nickolas είπε

    Ένα μεγάλο κομμάτι επαγγελματικών (με σκοπό το κέρδος) video σήμερα γίνεται με smartphone και συγκεκριμένα Iphone.

    Γιατί? Το βάζεις όπου θέλεις, το έχεις πάνω σου, είναι ελαφρύ και εδώ και αρκετό καιρό βγάζει καλό βίντεο!

    Το παραδέχονται ακόμη και ορκισμένοι εχθροί τους όπως ο https://www.youtube.com/@mattiasburling

    Ένα πρόβλημα έχουν τα κινητά (περιλαμβανομένων των Iphone). Ότι ένα software update μπορεί απροειδοποίητα και ανεπίστρεπτα να αλλάξει τους αλγορίθμους της λήψης φωτογραφιών και εκεί που είχες συνηθίσει κάτι να πρέπει να προσαρμοστείς.

    Επαγγελματίες, όπως λέμε γιουτούμπερς, τικ-τόκερς & λοιποί socialλίστες; 
    Γιατί σε εκείνο τον τομέα η καλή ποιότητα βίντεο είναι ψιλοάσχετη, εφόσον πολλά σόσιαλ είναι capped στα 720p ή στο 1080p@30fps με χαμηλό bitrate.

    Όσον αφορά το επαγγελματικό, μεγάλη συζήτηση.
    Θεωρητικά και εγώ έβγαλα λεφτά, εφόσον πήρα πολλά βίντεο με το κινητό και έστειλα στα κεντρικά για κάποια θέματα προς συζήτηση. Είμαι επαγγελματίας με την αυστηρή έννοια, ή απλά χρήστης;  

    • Like 1
  12. Στις 28/2/2023 στις 2:37 ΜΜ, pifilos είπε

    Τα ίδια και ο Steve McCurry. Ο,τι και να δώσεις σε μερικούς δε θα τους αποτρέψει από το να δημιουργήσουν. 

    Ο τύπος πληρώθηκε - καλά φαντάζομαι - για διαφήμιση.
    Ότι και να πει είναι οδοντόκρεμες, εφόσον το σενάριο θα έχει έρθει κατευθείαν από το τμήμα μάρκετινγκ της Σιάομινγκ (ή ΚξιάομιΝγκ που λέει μια εκφωνήτρια).

    Το κινητό έχει θέση στην φωτογραφία και βγάζει καλά αποτελέσματα δεδομένων των πολλαπλών περιορισμών, αλλά να μας πουλάν ότι οι επαγγελματίες το έχουν ψωμοτύρι στην δουλειά, είναι 100% παπάς.

    • Like 2
  13. 9 ώρες πριν, Snorky.GR είπε

    χαχα...καλά κάνεις και διαφωνείς........αλλά πέταξε μακρυά το φυσερό .....🤣

    " ....Μην ρωτάς πως το έμαθα.....".... οκ δεν θα ρωτήσω 🙂

    Στην εταιρία που δούλευα κατασκευάζαμε φακούς οι ίδιοι, και καθαρίζαμε όλη μέρα σένσορες......είχαμε και clean-room,  αλλά και τεχνικές και εκπαίδευση+ εμπειρία, πολύ προχωρημένες......Πίστεψε με δεν είναι τόσο απλή υπόθεση, όσο την περιγράφουν κάποιοι φωστήρες στα διάφορα youtube video's( έχει γιομίσει καi βρωμίσει το youtube από δαύτους)....

    Ααααα και που είσαι?....είναι δύσκολο όταν κάτι που το νομίζαμε χρόνια για σωστό, ξαφνικά ανακαλύπτουμε ότι ήταν ακριβώς το αντίθετο.......το φυσερό να πετάξεις 😜

    P.S. Για να ανακαλύψεις νέες στεριές, πρέπει πρώτα να βρεις το κουράγιο, να χάσεις το λιμάνι από τα μάτια σου.( δεν είναι δικό μου αυτό.....αλλά thx που μου το θύμησες! )

    Εάν και όταν να αποδειχτεί ότι είναι λάθος το φυσερό θα το πετάξω, μέχρι τότε προσωπικά για την δική μου χρήση και για το δικό μου εξοπλισμό, λειτουργεί καλά.
    Φυσικά δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας για κάτι τέτοιο.
    Γούστα αυτά και καθείς παίρνει τα ρίσκα του.
     

    • Like 1
  14. 2 ώρες πριν, Snorky.GR είπε

    Να συμπληρώσω εδώ ότι δεν φυσάμε ούτε και στις ενώσεις στα ενδιάμεσα των δαχτυλιδιών του φακού...πάντα με το πινέλο και πανάκι δουλεύουμε σε αυτά τα ευαίσθητα σημεία.....ποτέ μα ποτέ Φύσημα!!!

    Αν χρειάζεται μεγαλύτερη ανάλυση για την σκόνη και στην τεχνική απομάκρυνσης της( είναι μεγάλο το κεφάλαιο...), ρίξε το στο chat-box, από δίπλα , και το συζητάμε εκεί  live με mic.

    Επιμένω , πετάξτε μακρυά τα φυσητηράκια, όσοι έχετε πιστέψει έτσι αμάσητα τις εξυπνάδες του μάρκετινγκ.

    Πάλι διαφωνώ, εφόσον η εμπειρία μου σε εξοχές/δάση/λίμνες/χιόνια και τα λοιπά έδειξε ότι το φυσερό κάνει δουλειά για φακούς. Πάντα με καλής ποιότητας φακούς, κυρίως L series της canon. Λογικό εφόσον είναι σχεδιασμένοι για τέτοιες χρήσεις.
    Προσωπικά εφόσον 100% οι συνθήκες θα είναι μη-ιδανικές όταν χρησιμοποιώ φακούς, τότε αποδέχομαι το ρίσκο.
    Πήρα μηχανή και φακούς για την εξοχή, όχι για το στούντιο-εργαστήριο.

    Όσον αφορά τα πινελάκια, είναι πολύ καλά για το σπίτι όταν γυρνάς και έχουν στεγνώσει τα πάντα, όταν είσαι δίπλα στην λίμνη με ομίχλες και παγωνιές, μόνο σουρμίζουν τις σκόνες γύρω-γύρω, ενώ το φυσερό κάνει κατά τι καλύτερη δουλειά (όχι τέλεια φυσικά).
    Μην ρωτάς πως το έμαθα.

    • Like 2
  15. 16 ώρες πριν, Snorky.GR είπε

     

    Υ.Γ. πεταξε μακρυα το φυσητηρακι απο τα εργαλεια σου........

     

    Συμφωνώ για το σώμα, διαφωνώ για το συμπέρασμα.
    Το φυσητηράκι είναι εργαλείο που κάνει πολύ καλά την δουλειά του, εφόσον δεν το έχεις για πανάκεια για τα πάντα όλα.
    Πολύ χρήσιμο επί του πεδίου όταν η σκόνη από τους φακούς είναι εντονότερη και φεύγει ευκολότερα.

    Για τα άλλα προσωπικά έχω πανάκι και πινέλο μακιγιάζ.
    Το σώμα μόνο λίγο ανάποδα για να φύγει ότι μπορεί. 

     

    • Like 1
  16. Στις 11/3/2023 στις 6:29 ΜΜ, georgezita είπε

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ, Eερώτηση. Φεύγω σύντομα για Αμερική και καθώς είμαι γκατζετακιας , και το hobby μου φωτογραφία  ,θα ήθελα την γνώμη σας τυχόν φωτογραφικό gadget  οικονομικό και χρήσιμο που να μην έχει κυκλοφορήσει στην Ελλάδα ( διότι αν υπάρχει και εδώ τότε μάλλον ίδια τιμή θα έχει) Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    Όλα είναι φτηνότερα στην αμερική λόγω μικρότερης φορολογίας.

  17. Στις 23/2/2023 στις 8:25 ΜΜ, highpriest είπε

    Προσωπικά έχω silica bags μονο στις τσαντες που παίρνω όταν πάω για φωτογραφίες σε λίμνες και ποτάμια και θάλασσες.

    Ωστε στο εσωτερικό της τσαντας να έχει πάντα αφύγρανση.

    Αλλά με το που γυρνάω σπίτι και βγάζω τους φακούς απο την τσάντα και στην θέση τους, δεν κάνω κάτι παραπάνω απο ένα καθάρισμα (αν χρειάζεται)

    Χμμ, προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα λειτουργήσει. Η δική μου τσάντα ανοίγει πολλές φορές και μένει ημι-ανοικτή για να αλλάζω φακούς και τα του drone.
    Σήμερα π.χ. μόνο την είχα ξάπλα στο χιόνι δίπλα στην παγωμένη λίμνη και άλλαζα φακούς, έτσι ήταν ξάπλα με απλά το φλαπ κλειστό (όχι κανονικά) το 90% του χρόνου.
    Την έκλεινα κανονικά όταν άλλαζα-περπατούσα στο επόμενο σημείο φωτογράφισης. 
    Έτσι, δεν νομίζω να έχει καμία διαφορά εάν έχω μέσα σακουλάκια ή όχι.
    Εφόσον είναι κυριολεκτικά ανοικτό.

    Πήρα δοκιμαστικά ένα 8λιτρο τάπερ (θεωρητικά ερμητικά κλειστό με το καπάκι) και θα τους έχω εκεί με τα σακουλάκια σιλικόνης όταν δεν τους χρησιμοποιώ.
    Ελπίζω να είναι αρκετό. 

    BTW: Τώρα που έρχεται η άνοιξη και ο ήλιος επιτέλους θα είναι μέρος της ζωής μας, έρχεται το ερώτημα ND vs Polarizing για τοπία και γενικά φωτογραφίες δίχως να μας νοιάζει το skin tone και βίντεο; 
    Και τι να προσέξουμε;

    Ξέρω ότι για ωραία-τρισδιάστατα σύννεφα πάμε σε polarizing, αλλά έχει μια ατελείωτη λιτανεία επιλογών στα μαγαζιά (πόσο δε στο amazon που έχει κι τους κινέζους). 
    Άλλοι λένε ότι κάνεις δουλειά και με ND. Ισχύει ή είναι μόνο για να κατέβει το shutter speed και να έχεις επιλογές;
    Δυστυχώς τα περισσότερα ενημερωτικά-reviews στα γιουτουμπ είναι είτε για πορτραίτα, είτε για βίντεο...

    • Like 1
  18. Για την αποθήκευση των φακών, χρησιμοποιεί κανείς silica bags; 
    Κυρίως αυτοί που ζουν σε μέρη με υγρασία.
    Αγόρασα μια 20αδα silica φακελάκια και τώρα αναρωτιέμαι το πως και πότε να τα χρησιμοποιώ με τους φακούς.

  19. Εφόσον δεν θέλεις "επαγγελματικά", έχεις δει-σκεφτεί τις Sony A6XXX series; 
    Εξαιρετικές aps-c με πολύ καλές τιμές, φτηνοί φακοί και μεγάλη ποικιλία σωμάτων-τιμών και φακών.
    Βέβαια η χειρολαβή είναι ψιλομάπα, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα...

  20. 10 ώρες πριν, nickolas είπε

     

    Άλλο ένα ηλίθιο βίντεο που το συμπέρασμα είναι: "ΓΟυΑοΥ!!11ΟΝΕ, το Άη φΌνι είναι τόσο γΚαλό όσο μια DSLR!1!! *"
    *Όταν το αντικείμενο είναι τοπίο ή πορτραίτο σε άριστες συνθήκες φωτός, με απολύτως καμία κίνηση στο frame, δίχως crop και με την μέγιστη δυνατή επεξεργασία ώστε όλα να είναι το ίδιο.

    Είναι διαφήμιση της apple ή τουλάχιστον βίντεο-γλύψιμο για περισσότερη υποστήριξη στο κανάλι του; 
    Πιθανότατα.
    Είναι τελείως άχρηστο βίντεο για τον μέσο ενδιαφερόμενο;
    Σίγουρα.

     

    • Like 5
  21. Στα μήκη/βάρη, δοκίμασες να βάλεις την τιμή σε gr ή εκατοστά; 

    Το ύψος φαντάζομαι του κατασκευαστή φαντάζομαι.
    Εμβέλεια επίσης η μέγιστη; Γιατί ο νόμος λέει για LoS, κάτι που αλλάζει σύμφωνα με τις συνθήκες ορατότητας.
    Σταθμός εδάφους δεν νομίζω να είναι για εσένα.
    Εφόσον υπάρχουν τέτοιες επιλογές για drone, π.χ. matrice 30,  αλλά δεν αφορά την κατηγορία που ανήκει το 2, μάλλον γράφεις όχι;

    Παθητική ταυτοποίηση σίγουρα έχει (αυτοκόλλητο και μέσω της εφαρμογής στο χειριστήριο), αλλά το eID ως ενεργητική στο 2αρι;
    Εδώ μπερδεύομαι.

  22. 22 λεπτά πριν, babisskg είπε

         Δεν ήθελα να πω πως είναι κάτι κακό , δεν είναι χρήσιμο να μπει κάποιος σε τέτοια διαδικασία για κάτι που δεν επηρεάζει άμεσα την λειτουργία του σώματος και φυσικά μπορεί να ζήσει και χωρίς αυτό .

    Δεν πειράζει ιδιαίτερα να δοκιμάσει εφόσον μπορεί να το διορθώσει.
    Έστω και μια στις χίλιες να είναι αξίζει.

    Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν έχεις DSLR και όχι mirrorless και θέλεις το viewfinder να δώσει καλύτερη εικόνα.
    Μπορείς να ζήσεις όντως, αλλά κρίμας να μην δοκιμάσει.

     

    • Like 1
  • Δημιουργία νέου...