Προς το περιεχόμενο

LongTom

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    3.067
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Αναρτήσεις από LongTom

  1. 16 hours ago, Dr_73 said:

    Χωρίς να θυμάμαι την αιτιολόγηση από άποψη φυσικής/οπτικής, όλοι οι prime  φακοί , στην ίδια εστιακή απόσταση , φέρνουν το αντικείμενο πιο κοντά από το tele άκρο ζουμ φακού, που έχει ονομαστικά, ίδια εστιακή απόσταση με τον prime. Σε όλους τους κατασκευαστές φυσικά.

    Κάθε κατασκευαστή ο prime 400mm φέρνει το αντικείμενο πολύ πιο κοντά από έναν 100-400mm στα 400mm . 

    Αντίστοιχα και ο prime 600mm από έναν ζουμ πχ 200-600mm στα 600mm . 

    Για το Sony 200-600, η δοκιμή-σύγκριση ήταν με παρόμοιους σύγχρονους ζουμ άλλων εταιριών.
    Η διαφορά ήταν αρκετά μεγάλη.

  2. Δεν ξέρω για Canon, έχω καιρό να ψάξω, πάντως τις προάλλες είχε προσφορά εδώ (Σουηδία) σε σώματα Sony (A7RIIIA εάν δεν απατώμαι) τα οποία τα σκότωναν σε τιμές εφάμιλλες του ι-ινφ. 
    Σε φακούς, προσπαθούσα να βρω κάτι σε Fuji G mount και το e-inf απλά δεν τους είχε.
    Συμπερασματικά, πρέπει να ψάξεις για τη καλύτερη προσφορά, το ι-ινφ δεν είναι πανάκεια, αλλά είναι υπαρκτή εναλλακτική εάν θέλεις φακό/σώμα ΤΩΡΑ κάτω του MSRP.
    Αυτό προσπαθούσα να γράψω πριν. 

    BTW: Η Νίκον Ελλάς παίζει σε δικό της γήπεδο τιμολογιακά, δε συγκρίνεται.

  3. 10 hours ago, vitalogy said:

    Nαι το ξέρω ότι είναι γκρίζα αγορά και ότι δεν έχεις εγγύηση , αλλά από διάφορες πηγές διαβάζω ότι μάλλον είναι refurbished. Kαι βλέπω και πολλούς εδώ μέσα που γραφουν για ανοιγμένα κουτιά, πως λείπουν πράγματα από μέσα , και πολλες βλάβες με το καλημέρα...για αυτό ρωτάω. 

    Αυτό το βλέπεις και αλλού, όπως τα τελευταία χρόνια σε amazon. 
    Απλά σμπρώχνουν τις επιστροφές στον επόμενο δίχως σωστό έλεγχο. 

    Προσωπικά θα έλεγα να ελέγχει κάποιος τιμές e-inf έναντι τις τιμές σε νορμάλ μαγαζιά σε ΕΕ τη περίοδο εκπτώσεων. 
    Οι διαφορές κάμποσες φορές είναι λίγες δεκάδες ευρώ (ή λίγες εκατοντάδες € σε πολύ ακριβά σώματα/φακούς). 
    Τι περισσότερες φορές κάτω του 5% ή σε ορισμένες περιπτώσεις τα νόμιμα είναι φτηνότερα.
    Θεωρώ ότι αξίζει η διαφορά ώστε να έχεις και εγγύηση και επιδιόρθωση στα επίσημα ευρωπαϊκά εργαστήρια της εκάστοτε Nikon-Fuji-Canon κ.ο.κ.

    Ιδίως σε Νίκον, σε μεγάλες εκπτώσεις στην Ελλάδα από την μαμά αντιπροσωπεία, ο κινέζος είναι πιο ακριβός σε πολλά σώματα/φακούς από τιμές που βρίσκεις σε Skroutz...

     

     

    • Like 1
  4. 17 hours ago, Just_travel_everywhere said:

    Καλησπέρα στην παρέα  , μετα από 2 χρονια με μια sony a7 iv + sony 20mm f1.8 + 35mm f1.8 βγήκε ένας νέος φακός που πιστεύω αξίζει την μετάβαση ο sony 24 50 f2.8  . Εγώ περισσότερο για χρήση για μερικά τοπία τον θέλω και τον θέλω για να τραβάω πορτρέτα την κοπέλα μου και αύριο το παιδί μου τι λέτε αξίζει μετάβαση

    Εγώ πάλι αναρωτιέμαι γιατί ο 24-50 σε τράβηξε το ενδιαφέρον και όχι ο 24-70φ2.8GII ή ο 20-70φ4 που υπάρχουν εδώ και χρόνια και καλύπτουν περισσότερα mm;

     

  5. phantom-terror

    Phantom Terror Political Paranoia and the Creation of the Modern State, 1789-1848 
    Adam Zamoyski

    Εξαιρετικό βιβλίο ιστορίας που δείχνει πως οι αντιδραστικές δυνάμεις της εποχής διαμόρφωσαν τις συνθήκες για πολλαπλές επαναστάσεις. 
    Ιδιαίτερη μνεία και κύριος "αντι-πρωταγωνιστής" ο γνωστός και μη εξαιρετέος Μέττερνιχ.
    Τεράστιος δολοπλόκος, εγωιστής και φανατικός υπέρμαχος της φεουδαρχίας (μίσος τρελό για τη μΠλέμπα), απέχθεια για τον Καποδίστρια που έβλεπε ως κρυφοεπαναστάτη και η μεγαλύτερη προσωπική έκπληξη ήταν το πόσο ψέκας ήταν.
    Μεγάλο μέρος της αντίδρασης του ήταν κατά της "σκιώδους ηγεσίας" των επαναστατών που έμειναν στις σκιές έπειτα την πτώση του Ναπολέοντα (κατά την ιδέα του), των Ιλουμινάτι κ.ο.κ. 
    Δολοπλοκίες, καταπίεση των "κατώτερων" και σκιώδεις οργανώσεις ήταν το πάθος, φόβος και ψύχωση του.

    Πολύ μεγάλο βάρος που βιβλίου επίσης αναλώνεται στην ψυχολογική επίδραση της Γαλλικής Επανάστασης και της φοβίας για σκιώδεις και ύπουλες επαναστατικές/αναρχικές σέχτες που πέρα από τον Μέττερνιχ, κατέτρεχε σημαντικό μέρος της αριστοκρατίας της εποχής. 

    Έπειτα τα κλασσικά για πολιτικές διώξεις, αντιδραστικές κυβερνήσεις που είχαν πάθος με κατασκόπους και καταδότες και γενικά ιστορίες πανικού και τρέλας για το τι "πταίει" και η μΠλέμπα αντιδρά.

    Το συνιστώ.

    • Like 3
  6. Προσωπικά συμφωνώ στο κάτι είδαν και άλλαξαν το τραγούδι "Πχιότητα ΜόνΟ σε ΚάνΟν φακούς".
    Είτε χαμένο market share ή πτώση κερδών λόγω αλλαγών στο που ξοδεύουν οι πελάτες στο portfolio offer της canon (π.χ. μεταχειρισμένα και refurb αντί για καινούργια ή entry αντί για L που ήθελε να σπρώξει).
    ΚΑΜΙΑ εταιρία δεν αλλάζει ρότα επειδή ψυχοπονεί τους πελάτες και θέλει το καλύτερο για τη τσέπη τους.

    Τώρα το πόσο αλλάζει πραγματικά το market share από τότε που ανακοίνωσαν τις αλλαγές από τη DSLR περίοδο, προσωπικά δε ξέρω.
    Όπως πολλά, τα πραγματικά στατιστικά είναι κλειδωμένα σε συμβουλευτικές και εταιρικές έρευνες. 
    Τα τζάμπα "στατιστικά" είναι 50-50 στο να βλέπεις blanket για όλα τα προϊόντα, μαρκετινγκ που το πήρε κάποιος πολύ σοβαρά και ευχολόγια. 
    Τελείως προσωπικά και για τους ερασιτέχνες/άτομα στα φωτογραφικά γκρουπ (κάπου 20-50 ανάλογα τη συνάντηση) βλέπω ότι για κάθε τύπο με Canon, είναι 5-10 νοματαίοι με Fuji και Sony. Μερικοί με Νικον, μερικές φορές κανένας ξεχασμένος με άλλη (olympus/Lumix ή Pentax) και - πολύ εντυπωσιακό - κάμποσοι με Leica.
    Δεν ξέρω το πόσο αντιπροσωπευτικό είναι για τη αγορά γενικότερα, αλλά αυτό βλέπω επί του πεδίου σε τοπικό επίπεδο.
    Πιστεύω ότι σημαίνει κάτι αυτό, τουλάχιστον επειδή οι ερασιτέχνες είναι αρκετά έως πολύ κερδροφόρο πελατειακό μερίδιο. Είναι αυτοί που συνήθως τα χώνουν χοντρά και συχνά για εξοπλισμού, με λίγες απαιτήσεις σε εγγυήσεις και επιστροφές λόγω έντονης χρήσης.

    • Like 3
  7. 1 hour ago, highpriest said:

    Το παραπάνω αφορά μια λεπτομέρεια που ακόμη  και άνθρωποι που ασχολούνται χρόνια ίσως να μην γνωρίζουν.
    Είναι μια αρκετά περίπλοκη ανάλυση, αλλά "μπακάλικα" θα το συνοψίσω ως: ο αριθμός σε mm κάθε φακού δείχνει την απόσταση εκείνη απο το σημείο της σύγκλισης που το εισερχόμενο φως σχηματίζει εικόνα στον αισθητήρα. Μετράει δηλαδή την απόσταση απο το σημείο σύγκλισης ως την επιφάνεια του αισθητήρα, με εστίαση στο άπειρο.
    Αυτή η απόσταση ανάλογα με την κατασκευή του φακού ανα κατασκευαστή, μπορεί να μας δώσει ελαφρώς λιγότερες ή  περισσότερες μοίρες στο κάδρο μας, σχετικά με έναν άλλο φακό. Επειδή το σημείο σύγκλισης μπορεί να είναι σε έναν φακο ελαφρώς πιο μακριά από, ή πιο κοντά στον αισθητήρα.

    Σε κάθε περίπτωση τα mm ενός φακού δεν "κλειδώνουν" το πόσες μοίρες κάδρο θα πάρεις. Είναι όμως ένας ενδεικτικός "μπούσουλας".

     

     

    Σωστός και γνωστό "πρόβλημα" για κάποιους φακούς, όπως ο sony FE200-600 που τα "600" είναι κάτι λιγότερο από αυτό που περιμένεις.

  8. Just now, highpriest said:

    Για δύο χρόνια και μέχρι την παρουσίαση της G9ii απο την Panasonic, η ΟΜ1 ήταν ο αδιαφιλονικητος βασιλιάς του συστήματος (αν εξαιρέσεις κάποια θεματάκια που είχε υποπρουποθέσεις με το af)

    Δεν τους θεωρώ δηλαδή και δύσμοιρους. Μηχανάρα πήραν
    Το κακό είναι όμως πως η OMDS απαξιώνει την επένδυση τους. Είναι γνωστό πως η Olympus έδινε ουσιαστικά updates  για 5 και 6 χρόνια μετά που έκαναν κάμερες όπως η Ε-Μ1 ii να φτάνουν σε επιδόσεις το επόμενο μοντέλο

    Κάποιος που αγόραζε Olympus είχε και αυτό στο μυαλό του σαν κριτήριο αγοράς. Τώρα το ακυρώνουν και με τέτοιο τρόπο που δύσκολα κάτοχος θα ξαναεμπιστευτεί την εταιρία. 

    Η απάντηση μου ήταν καθαρά χιουμοριστική. Φαντάζομαι οι περισσότεροι είναι πολύ ευχαριστημένοι με τη ΟΜ-1.
    Πολύ καλό σώμα, το καλύτερο για χρόνια όπως λες στο φορμάτ.

    Αλλά οι καιροί άλλαξαν και η ΟΜDS πήρε το δρόμο του αρμέγματος του IP και των λιγοστών μηχανικών που δεν έδωσαν πόδι. Άσε το "όχι σημαντικά update" αλά Sony.
    Εκεί κυρίως η ειρωνεία και εκεί βλέπω μεγάλη απογοήτευση από τους κατόχους... 

     

    • Like 1
  9. 44 minutes ago, highpriest said:

    "Συνδικαλίζονται" οι κάτοχοι ΟΜ-1 και υπογράφουν petition για να τους δώσει και αυτούς η OMDS έστω firmware, ώστε να μην απαξιωθεί η μόλις 2 ετών μηχανή τους, επειδή η OMDS αποφάσισε αντί να δώσει firmware στην πρώτη γενιά να παρουσιάζει μια "δεύτερη γενιά" με τιμή 2400€

    https://firmwarepetition.org/petition/firmware-petition-om-1-mark-i-system-camera/



    Αχ ρε Olympus...που πούλησες;😒
     

    https://www.dpreview.com/news/8620115074/om-system-om-1-autofocus-firmware-update#viewComments

    ΠΣεμΜΜαΤα! (όπως θα πει και γνωστός ΟΜακιας αλλού)😄
    Θα δώκουν φίρμγουερ απντέητ, αλλά μετά το καλοκαίρι.
    Να ξεκινήσει και η καινούργια σχολική χρονιά και να μαζέψουν δυνάμεις οι 2-3 μηχανικοί που έμειναν από την Olympus..😄

     

    Πάντως, οι δύσμοιροι κάτοχοι που τους έλαχε η ΟΜ-1, δεν μασάνε και συνεχίζουν στη διαμαρτυρία:

    Quote

    This is Michael from https://firmwarepetition.org team.
    We were delighted to learn that OM Digital Solution recognizes that firmware-based improvements to the OM-1 are indeed possible.
    But why shall such firmware updates only be released in autumn? This devalues updates considerably, because the summer season will be over and OM-1 will approach an age of 3 years.
    Does the statement “It will provide some AF performance improvements only …“, mean that the OM-1 shall not benefit from improvements related to AF reliability in other modes? Nor shall the OM-1 benefit from improvements in subject recognition, especially for human subjects? This is very disappointing, as OM Digital Solutions representatives had stated already back in 2022 that such AF-related improvements could be made at firmware level[1].
    We maintain the pleas in our petition.
    [1] https://www.imaging-resource.com/news/2022/10/07/OMDS-2022-interview-great-outlook-aiaf-vs-tracking-af-150-400-eye-candy, retrieved 21.02.2024

    https://www.dpreview.com/news/8620115074/om-system-om-1-autofocus-firmware-update#viewComments

     

    • Like 1
  10. 1 minute ago, kriosgr said:

    Τι να την κάνει την dslr την σήμερον;  Ούτε για αρχάριο κάνει, ούτε για μέτριο αλλά ούτε και για επαγγελματία φωτογράφο. Αν έχεις κάποια στην κατοχή σου σημαίνει πως ξέρεις από φωτογραφία και φυσικά ζαχαρώνεις κάποια mirrorless .  Σαν να αγοράζεις VHS player την εποχή του Blue Ray είναι  😄

    Έχεις ιδία εμπειρία με στο θέμα; 

    • Like 1
    • Thanks 2
  11. 51 minutes ago, Petraman said:

    Κάποια αξιόπιστη πρόταση πέρα απο το mpb για επιλογές εκτός Ελλάδος;

    Καταρχάς, κάνε βόλτα στα μεγαλύτερα μαγαζιά κάθε χώρας για να χαζέψεις τι μεταχειρισμένα προσφέρουν. Μέσω του αντίστοιχου sktrouz βρίσκεις ποια είναι αυτά.
    Έπειτα βλέπεις το κλασσικό ebay (το οποίο είναι Οκ έως ακριβό) και τέλος το καλύτερο είναι τα τοπικά ebay. 
    Εδώ Σουηδία παίζει το blocket.se & tradera.se. 
    Αμφότερα έχουν πολύ μεγάλη ποικιλία μεταχειρισμένων και επιλογή ασφάλισης αγοράς.

    Σε μεγαλύτερες χώρες, όπως η Γερμανία, πιστεύω θα βρεις ακόμη μεγαλύτερη συλλογή μεταχειρισμένων σωμάτων και φακών.
    Φυσικά, οι περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι με αντικαταβολές και τα λοιπά, αλλά κάρτα ή τοπική mobile pay. 

  12. 54 minutes ago, highpriest said:

     

    Η E-m10ii (και έπειτα) είναι σίγουρα μια πολύ δυνατή επιλογή πάντως και είναι παράληψη που δεν αναφέρθηκε👍
    Έχει και το πλεονέκτημα των φτηνότερων αλλά και ελαφρύτερων φακών σαν σύστημα, αν αρχίσει να χτίζει πάνω σε αυτό.

    Στα 400 ευρώ budget που αναφέρει όμως πλέον παίρνει και aps-c με ίδια χαρακτηριστικά και παρόμοιας τιμής φακούς οπότε...

    Αυτό είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει το Μ4/3 ειδικά την τελευταία χρονιά. Το στρίμωξαν τόσο τιμολογιακά, όσο και απο άποψη δυνατοτήτων τα μεγαλύτερα σε αισθητήρα συστήματα και δεν έχει χώρο να αναπνεύσει
    Ίσως πρέπει να επαναπροσδιορίσουν το μάρκετινγκ τους οι δύο μεγάλες εταιρίες του Μ4/3. 
    Επειδή όταν φτιάχνεις ναυαρχίδες στα 2400 ευρώ, τραβάει όλο το σύστημα τιμολογιακά σε καινούρια και μεταχειρισμένα προς τα πάνω. Αν ζούσαν σε μια φούσκα και η μονη επιλογή ήταν Μ4/3 θα την έβγαζαν καθαρή. Αλλά δυστυχώς πια (λόγο Sony κυρίως) υπάρχουν παλιότερα aps-c μοντέλα σαν μεταχειρισμένα που τραβάνε τιμολογιακά το aps-c σύστημα κάτω, κάνοντας το προσιτό


    Απο την άλλη έχουμε και μια δεύτερη τιμολογιακή στρέβλωση, με τις crop DSLR που αναφέρθηκαν στο πρώτο ποστ. Συχνά τις ζητάνε σε τιμές που βρίσκονται τιμολογιακά μοντέλα aps-c (κυρίως Sony) που βγήκαν χρόνια μετά. 
    Δεν γνωρίζω αν αυτή η συγκράτηση τιμών (μην πω εκτόξευση) στις μεταχειρισμένες DSLR οφείλεται στην μη διάθεση τους ως καινούριες, αλλά πλέον είναι και αυτός ένας αποτρεπτικός λόγος να πάρει κάποιος DSLR. Από την μια μπαίνει σε ένα σύστημα που δεν αναπτύσσεται πια και απο την άλλη το πληρώνει και σε τιμή ίδια για μεταχειρισμένες mirrorless νεότερες κατά 4-5 χρόνια
     

    Δεν ξέρω, αλλά σχημάτισα την εντύπωση πως οι περισσότεροι που έχουν μια παλιά μηχανή, νομίζουν πως έχουν αντίκα αξίας
    Βλέπω αγγελίες D3300, 300+ ευρώ. Τόσο είχε καινούρια πριν αλλαχτεί το μοντέλο! Μαζί με κάποιον φακό...ή και δύο!

    Μπορεί να μην το βρίσκει κάποιος στο internet προς πώληση, αλλά στο googlarisma φαίνεται στα data που κρατάει ο αλγόριθμος. Δεν είναι όλες οι παλιές μηχανές αντίκες, ούτε και έχουν όλες αξία.

    Τα παραπάνω δεν έχουν να κάνουν με την χρηστική αξία των μηχανών. Όλες είναι πολύ καλές. Είναι καθαρά τιμολογιακό το θέμα. Αν έχεις να διαθέσεις 300- 400 -500 ευρώ είναι πάντα καλύτερο να επενδύσεις σε ζωντανό σύστημα φακών, νεότερο σχεδιαστικά και τεχνολογικά. Εκτός και αν πράγματι πρόκειται για μοντέλο με διαχρονική αξία που θα μείνει ιστορικό ορόσημο.

    Συμφωνώ με τα περισσότερα. 
    Η Ε-Μ10 ΙΙΙ είναι πολύ καλή περίπτωση για αρχική κάμερα. 
    Καλή εναλλακτική σε Sony, αν και όπως σωστά αναφέρεις το φορμάτ πάει ξεκάθαρα σε πολύ ειδικευμένες (και πανάκριβες) λύσεις. 
    Εάν πάει Μ43, θα έχει κυρίως (πολύ) παλαιότερες εναλλακτικές - ή πολύ ακριβότερες - για αναβάθμιση. Κάτι που ίσως κάνει τη διαφορά, ή όχι...

    DSLR είναι κομψί-κομψά σε αυτά που γράφεις.
    Δυστυχώς εν ελλάδι η αγορά μεταχειρισμένων είναι ψιλοαναιμική για αυτό βλέπετε τέτοιες τραγικές "προσφορές" σε entry σώματα και μάκα κιτ φακούς.
    Πάντως υπάρχουν πολύ δυνατές μηχανές/συστήματα σε λογικές τιμές εάν ψαχτείς σε ΕΕ. Το τι ακριβώς σύστημα, ανάλογα με το τι βρεις σε καλή τιμή.
    Από την άλλη, είναι όντως ψόφια mount και δεν θα δει ούτε υποστήριξη, ούτε κάτι νέο..

    Προσωπικά επιμένω σε Sony, εφόσον έχει τους περισσότερους mirrorless φακούς τη δεδομένη στιγμή, πουλάει πολύ και έχει πολύ κυκλοφορία στα μεταχειρισμένα και τέλος έχει ο χρήστης πολύ καθαρή γραμμή αναβάθμισης εάν χρειαστεί. Αυτά, με δεδομένη υποστήριξη και ανάπτυξη νέων φακών-σωμάτων στο ορατό μέλλον.  

     

  13. 11 hours ago, Dr_73 said:

    Εφόσον δεν θέλετε κάποιο καταργημένο σύστημα , όπως οι crop dslr και θέλετε ανταγκαστικά mirrorless  ,  με μικρή υπέρβαση του προϋπολογισμού 

    ή και χωρίς υπέρβαση κόστους , με μικρή υποχώρηση ως προς την κατάσταση της μηχανής

    παίρνει ένα σύνολο fuji που είναι κορυφαίο crop mirrorless. 

    Αν μιλάμε από mpb κιτ φακό

    https://www.mpb.com/en-eu/product/fujifilm-xc-16-50mm-f-3-5-5-6-ois-ii?sort[productPrice]=ASC

    και σώμα την X-T10

    https://www.mpb.com/en-eu/product/fujifilm-x-t10?sort[productPrice]=ASC

     

    Προσωπικά θα έλεγα να αποφύγει τη Fuji, ιδίως μεταχειρισμένη από το mpb. Βαράνε στα αυτιά λόγω hype και το mpb έχει γενικά μαυραγορίτικες τιμές στις fuji.
    Επίσης, η Χ-Τ10 είναι αδύναμη μηχανή, ιδίως για την 300αρα που ζητάν στο mpb. 
    Η Α6000, αν και λιγότερο γκλάμουρους μηχανή, είναι καλύτερη στα τεχνικά σημεία. 

     

    • Like 1
  14. 7 minutes ago, Petraman said:

    Οπότε κοιτάμε μόνο για mirroless.. Γενικότερα είδα ότι είναι αρκετά δύσκολο να βρεις οικονομική mirrorless ακόμα και μεταχειρισμένη δυστηχώς.
    Απο τις δυο που ανέφερα πιστεύεται αξίζει κάποια ή να συνεχίσουμε το ψάξιμο;

    1. Sony a6000 - μόνο σώμα : 290€
    2. Sony a5000, με κιτ φακό, E3.5-5.6/PZ 16-50 OSS : 180€

    Η Α5000 με το φακό είναι καλή προσφορά, αλλά η μηχανή δεν έχει EVF.

    H A6000 στα 300 για σώμα μόνο είναι αρκετά τσιμπημένη τιμή.
    Δεν ξέρω για Ελλάδα, αλλά εδώ έφυγε πρόσφατα μια στα 360, εξαιρετική κατάσταση με κιτ φακό E PZ 16-50mm f/3,5-5,6 OSS.

    Θέλει ψάξιμο και όχι βιασύνες. Δες τι παίζει και υπομονή.
     

     

    • Like 2
  15. Καθαρά Sony, γιατί είναι το μόνο που ανέφερες ότι δεν είναι ψόφιο σύστημα και υπάρχει καθαρή γραμμή "ανάπτυξης".
    Πάρα πολλοί φακοί, μικρά σώματα και σοβαρή υποστήριξη. 
    Προσωπικά θα έλεγα κάτι σε Α6ΧΧΧ, κυρίως γιατί έχει EVF (ηλεκτρονικό "σκόπευτρο" με what you see is what you get).
    Δυστυχώς δεν έχω εικόνα για την αγορά μεταχειρισμένων στην Ελλάδα, αλλά εδώ που είμαι (Σουηδία), βρίσκεις πολύ καλά σώματα Α6000/6100 (πολλές φορές με κιτ φακούς) κάτω των 250-300€. Άλλα 100 για έναν τίμιο κιτ φακό (ίσως από tamron/sigma/ttartisans κ.ο.κ.) και φτάνεις τα 400 που έχετε ως στόχο.

    Γενικά θα απέφευγα DSLR οποιαδήποτε εταιρίας, ιδίως σε τέτοιες τιμές που ήταν όλες entry κροπ με πολλαπλά θέματα. 
    Πέρα του ότι ως DSLR είναι δυσκολότερο να τις μάθεις (οπτικό σκόπευτρο).

    Δεν θα πρότεινα επίσης τις Canon R100, οι οποίες είναι απλά χάλια. 

     

    • Like 2
  16. 12 hours ago, Κάβουρας said:

    Καλή χρονιά στο Θέμα και ξεκινάω με τα νέα της αγαπημένης μου (όχι τόσο στο πορτοφόλι) fuji.
    Νέος φακός από Voigtlander για Fuji. Φέτος η εταιρεία λέγεται θα ανακοινώσει 3 νέες κάμερες

    1. Την x100vi
    2. Μια νέα medium format
    3. Ακόμα μία μάλλον την xpro-4 η την συνέχεια της x-e4. Πιθανόν από αυτές τις 2 σειρές να παραμείνει μόνο η μία.

    Η tamron θα βγάλει 6 νέους φακούς φέτος, 3 για aps-c με βάση τις πατέντες.

    Ai από νέα εταιρεία για Oem κινητών τηλεφώνων. Δουλεύει σαν Dxopure raw όσο είδα αλλά στο κάνει με το που τραβήξεις  την φώτο. Μακάρι για εμένα να έρθει και στις κάμερες για να μην χρειάζεται να το κάνουμε μετά.
     

     

    1. Το μόνο σίγουρο από αυτά που γράφονται, εφόσον υπάρχει επίσημο teaser. Απλά ελπίζω σε καλή παραγωγή αυτή τη φορά...
    2. GFX100SII φαντάζομαι και ελπίζω. Να ρίξει αρκετά τις τιμές σε μεταχειρισμένες 100S.
    3. Χ-Pro 4 και X-E4; Πρώτη φορά ακούω κάτι για X-E4 για τη ερχόμενη εκδήλωση. Αλλά για να δούμε γιατί η Ε3 ήταν αρκετά δημοφιλής. Το μόνο που εύχομαι, είναι να σταματήσουν το ινοβέσιο που έκαναν στις X-Pro 3 με τη LCD. Πολύ μεγάλη σχεδιαστική αποτυχία...

    Προσωπικά θέλω να δω - ιδίως από κοντά - Nikon Z6III. Εάν η Zf είναι η Z6III σε άλλο σασί όπως λέγεται, τότε θα είναι μπόμπα.
    Ακόμη, εάν η Sony A7V βγει φέτος και εάν θα έχει το νέο 44αρη "στάνταρτ" αισθητήρα.

    Τέλος εάν ο φαντομάς-Pentax K-1 III έχει επίσημη ανακοίνωση (εδώ γελάμε και κλαίμε...). 😄😪

     

     

    • Like 1
  17. images?q=tbn:ANd9GcSb54ISmCr7mKCx2s4oK7B

    Artifact Space

    Ή, η Mary Sue στο Ναυτικό. 
    IN SPACE!!!11!

    Μετά τη προηγούμενη ψιλοβαλούτα Shards of the Earth, είπα να πιάσω άλλο ένα σύγχρονο SciFi.

    Δυστυχώς πήγαμε από μέτρια σούπα σε πιάσε το αυγό και κούρευτο.
    Η όλη υποδομή του βιβλίου είναι τίμια. 
    Τίμια κοσμοπλασία, ΟΚ πλοκή και σούπα χαρακτήρες που όμως δεν είναι κακοί.
    Το τρομερά κακό σημείο είναι η ηρωίδα που είναι η Βιουγιουκλάκη Mary Sue στο US Space Navy. 
    Κυριολεκτικά αεροπλανοφόρο στο διάστημα με τύπισσα - αλεξιπτωτίστρια που μπαίνει από τη χαραμάδα και σε χρόνo dt, είναι η MVP... 
    Βάλε και το εξαιρετικά ηλίθιο - δραματικό αλά Φωσκολιάδα - exposition για το παρελθόν της.
    Κατατρεγμένη, αλλά από Άξια Γενιά που την αδίκησε η ζωή και οι φθονεροί ΠεΛούσιοι - που πίνουν Πίνα Κολάδα. και θέλουν να εκμεταλλευτούν τη ιστορία της Γενιάς της...
    Βάλε και ένα Μεγάλο Μυστήριο που ο συγγραφέας χώνει ως κύριο μέρος της πλοκής (που η Μέρι Σου θα λύσει στα λοιπά βιβλία®©), έρχεται και δένει.

    Γενικά, ένα τίμιο βιβλίο που χαντακώνεται από την ηρωίδα και το πως ο συγγραφέας δένει ΟΛΗ τη πλοκή γύρω από αυτή...
    Φυσικά, δεν θα διαβάσω τα άλλα, η αρχή είναι τόσο μάπα που δεν τη παλεύω.
    Δε το συστήνω. 

    • Like 1
  18. Shards of Earth
    51qQfODziQL.jpg

    Επειδή έπειτα από πάρα πολύ καιρό ήθελα κάτι SciFi που δεν ήταν από τα "κλασσικά" χρόνια του Χάινλαιν και Dune, είπα να πιάσω ένα από τα σύγχρονα hyped.

    Το εν λόγω είναι το off-brand Warhammer 40K από τα Lidl.

    Έχεις space marines, αλλά είναι γυναίκες, έχεις immaterium με διαβολικά πλάσματα, αλλά το λέει unspace, έχεις psykers navigators, αλλά τους αλλάζει λίγο το όνομα, έχεις τεχνοκομμουνιστές tau, αλλά τους έχει κάπως λιγότερο οργανωμένους και λίγο προς το αναρχικό, έχεις imperium of man, αλλά είναι πιο φλου και λιγότερο αυταρχικό κ.ο.κ.
    Όλα αυτά με μια σούπα πλοκή και ήρωες. 

    Εάν είχε ονόματα αλά warhammer codex, δεν θα έβρισκα καμία διαφορά με rogue trader space opera νουβέλα. 
    Δεν είναι τελείως μάπα, αλλά δεν είναι και κάτι καλό. Μια νουβέλα (τριλογία φυσικά, για να πωλήσουμε) επιπέδου βιπερ. 
    Πολύ αδιάφορη και δεν θα κάνω τον κόπο να πάω στα άλλα.

    • Like 1
  19. 55 minutes ago, kriosgr said:

    Έχω μάθει πια να βγάζω σωστές φωτογραφίες.  

    Επ' αυτού, να πω ότι δεν έχω μια κάποια αμφιβολία (με τα λοιπά γραφόμενα) θα πω ψέματα.

    Quote

    ΤΡΙΠΟΔΟ Το sentio τρίποδο που έχω δεν το είχα αγοράσει. Μας το δώσανε δώρο με την Sony A5000 παλιά 😄 Δεν είναι καθόλου σταθερό, Ακόμα και με το κόλπο με τα 2 δευτερόλεπτα καθυστέρηση καταφέρνει και κουνιέται. Βρήκα ένα καταπληκτικό βίντεο από έναν Έλληνα youtuber που τα εξηγεί όλα για όλων των ειδών τα τρίποδα. Το κακό είναι πως θα πρέπει να πας στο μαγαζί για να το φτιάξεις όπως θέλεις εσύ (custom).  Παρήγγειλα αυτό το manfrotto . Παίρνει και κινητό, έχει αλφάδι, έχει και λεβιέ. Το μόνο που με χαλάει είναι το 1,6m μέγιστο ύψος που έχει. Όταν ανέβω Αθήνα θα πάω σε μαγαζί να φτιάξω ένα με κεφαλή μπίλιας στα μέτρα μου. 

    Αυτό φαίνεται ultralight τρίποδο (δηλαδή αρκετά ασταθές) κυρίως για βιντεογραφία και αρκετά κοντό. 
    Είσαι σίγουρος ότι είναι αυτό που ψάχνεις;
    Τέλος, γιατί θα μοντάρεις ένα manfrotto που δεν σε κάνει και δε κοιτάς να αλλάξεις τη παραγγελία για κάτι που σε ταιριάζει; 
    Υπάρχουν κομμάτια από αυτή και άλλες εταιρίες που προσφέρουν ότι ζητάς, δίχως να τρέχεις σε τρίτους.

     

  20. On 23/01/2024 at 09:45, Chrisxxx said:

    Για μενα, κανει μικρη κοιλια το υφαντο αλλα διαβαζεται ευχαριστα. Αρκετα κοντα στον αρχοντα, δανειστηκε αρκετα ο Kay. Και τα υπολοιπα του Kay ειναι δυνατα μεχρι τους πολεμιστες του Λυκοφωτος. Πιο ωριμο για μενα The Sarantine Mosaic. 

    To wheel of time ειναι 12000 σελιδες, θελει να επενδυσεις πολυ χρονο. Δεν εχω τολμησει να το αρχισω. 

    Και καπου εδω πρέπει να μιλήσουμε για τον Αμπερκρομπαρο που παιζει μεγαλη μπαλιτσα με τις σειρες https://joeabercrombie.com/books/

    image.png.e8673df5b8977a38ad060c66f245700a.png

    Οι 2 τριλογίες είναι εξαιρετικες οπως και τα standalone. 

    Για μενα ειναι must. Επίσης εξαιρετικα τα audiobook, οτι καλυτερο εχω ακουσει από τον stephen paisley

     

    Ο Αμπερκόμπις έχει κάποια καλά, αλλά έχει και πολύ μάκα και αυτός. 
    Το first law, ξεκινάει καλά, αλλά έπειτα πέφτει με τα μούτρα στο κριντζ.
    Γενικά δεν με εντυπωσίασε σε πολλά του. 
    Πολύ σπιρούνι, "μπιστόλι" και ψευτομαγκιά οι ήρωες του.
    Εάν θέλεις φάνταζι σαν σπαγκέτι ουέστερν, είναι ο πρώτος.

    Δεν έχω διαβάσει την τελευταία του σειρά όμως, ίσως βελτιώθηκε πρόσφατα...

  21. 11 hours ago, kriosgr said:

    Αρχές της εβδομάδας που μας έρχεται λογικά θα την παραλάβω.  Προς το παρόν διαβάζω άρθρα και βλέπω βιντεάκια για να είμαι ψιλοπροετοιμασμένος 😊 

    Τους πήρα τηλέφωνο και μου επιβεβαίωσαν ότι έρχεται όπως το περιέγραψες με τον βασικό φακό 18-45mm.  Μια από τις πρώτες χρήσεις που θέλω να κάνω είναι να βγάλω real estate φωτογραφίες. Δηλαδή ευρυγώνιες φωτογραφικές λήψεις  εσωτερικών χώρων.  Απ'ότι έχω καταλάβει όσο λιγότερα τα χιλιοστά (mm) του φακού τόσο πιο ευρύ είναι το οπτικό πεδίο. Βλέπω τον RF 16mm f/2.8 STM . Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αν τα 2mm λιγότερα που έχει από τον βασικό κάνουν διαφορά στο οριζόντιο άνοιγμα/ οπτικό πεδίο. Δηλαδή πόσες μοίρες άνοιγμα έχει ο 18-45mm φακός και πόσες ο 16mm.  Φυσικά θα δω πρώτα αν με καλύπτει ο 18-45 .  

    Για φωτογραφίες εσωτερικού χώρου, θέλεις τρίποδο πιστεύω.
    Δεν έχει η μηχανή IBIS("σταθεροποίηση") και οι φακοί που κοιτάς είναι "αργοί". 
    Όσον αφορά το τι χρειάζεσαι ή με τι θα κάνεις δουλειά, δε το ξέρω να πω την αλήθεια. Έχω βγάλει πολλές φορές κτήρια μέσα-έξω, αλλά ποτέ για πούλημα.
    Προσωπικά θα έλεγα ότι τα ~25mm με 28mm full-frame equivalent, είναι στενά για κοντινά σε κτήρια. Με τη Pentax K-1, έχω τον 15-30φ2.8 για τέτοια κόλπα και εκεί σχεδόν πάντα είμαι στα 15-20.
    Για κροπ φακό, θέλεις κάτι σε Canon RF-S 10-18mm F4.5-6.3 IS STM Lens, ο οποίος είναι αρκετά αργός, αλλά τουλάχιστον έχεις 16-29mm ffequiv και είναι "φτηνός" (για κανον).

    Πάντως, μόνο με τη χρήση θα δεις τι σου είναι χρήσιμο και τι λείπει από τον εξοπλισμό σου. Δοκίμασε μια φορά με το κιτ πριν πας αλλού. 
    Ο prime που βάζεις, είναι στα 30mm ffequiv, δεν είναι τόσο ευρυγώνιος ώστε να σε κάνει μεγάλη διαφορά με το κιτ.

    • Like 2
  22. 37 minutes ago, James Bon said:

    Αναφέρομαι πρωτίστως στην ικανότητα ενός τυπικού ενήλικα να βγάζει και να επεξεργάζεται φωτογραφίες, σ' ένα τουλάχιστον ικανοποιητικό επίπεδο για τα δεδομένα της αγοράς.

    Ως χομπίστας του χώρου, θα έλεγα ότι ο "τυπικός ενήλικας" δεν ξέρει να βγάζει φωτογραφίες. 
    Όσον αφορά την επεξεργασία, εάν εννοείς τα "μαγικά" του κινητού που γίνονται (ημι)αυτόματα, τότε δεν είναι επεξεργασία.
    Είναι πολύ διαφορετικό το να παίζεις στα δάκτυλα PS & LrC από το να βάζεις φίλτρα στο τικτοκ και ινσταγραμ...

    Πάντως, αυτό που χρειάζεται κυρίως, όπως όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, είναι να ξέρεις πως να στήσεις επιχείρηση και να προσελκύεις πελάτες. 

    • Like 2
  • Δημιουργία νέου...