Προς το περιεχόμενο

Vele21

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    10
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

594 προβολές προφίλ

Vele21's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

0

Φήμη

  1. Τελικά παιδιά οι Κινέζοι αποδείχτηκαν αξιόπιστοι και κατέθεσαν τα λεφτά και μιλάμε για ποσό 180 ευρώ. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και νομίζω ότι η σωστή ενέργεια είναι πρώτα να πληρώσουν και μετά να κλείσουμε το dispute στο PayPal. Όλα καλά! Με ρίσκο βέβαια.
  2. Τους πιέζω με mail αλλά μου κάνουν copy το μήνυμα παραπάνω. Υπάρχει περίπτωση να ζητήσω πληρωμή από Banggood μέσω Paypal και να επισυνάψω την αλληλογραφία μας?
  3. Την 11/11/19 παρήγγειλα ένα αναδιπλώμενο διάδρομο γυμναστικής από Bangood. Την 24 Δεκ 19 τον παρέλαβα. Διαπίστωσα ότι απο τη περιγραφή ενώ αναφερόταν ρητά ότι περιλαμβάνεται armrest για να κρατιέσαι αυτός δεν βρισκόταν στη συσκευασία. Επικοινώνησα μαζί τους, αποδέχθηκαν το λάθος τους και μου πρότειναν επιστροφή 30 ευρώ. Εγώ φυσικά αρνήθηκα καθώς ο λόγος για τον οποίο έκανα την αγορά του συγκεκριμένου προϊόντος ήταν ότι περιλαμβανόταν το armrest. Μετά μου πρότειναν 30 ευρώ και κάτι πόντους, οπότε άνοιξα dispute στο PayPal. To Paypal προτεινε να τα βρούμε και τελικά μου πρότειναν την επιστροφή του 50% της αξίας. Όταν ωστόσο τους έστειλα mail για το λόγο που αργεί το refund, μου είπαν ότι ο λόγος ήταν ότι, στο σύστημα τους βλέπαν ότι υπάρχει ακόμα ανοιχτό το dispute και ότι έπρεπε να τους εμπιστευτώ και να κλείσω το dispute. Αμέσως μετά θα προχωρούσαν σε refund. Εγώ έκλεισα το dispute και έχουν περάσει 4 ημέρες και ακόμα τίποτα. Τους έστειλα mail και μου απάντησαν We truly understand how frustrated you are when you don’t receive the refund in the estimated time as we said. For this situation, please accept our sincere apology. After checking, we find that the delay is caused by negligence of our staffs. We have pushed them to do the refund already. Please kindly wait for another few times. Thank you for your kind understanding, and if you have any other questions, please feel free to contact us. Να ανησυχώ? Αν τελικά μου παίξουν π@στιά, τι μπορώ να κάνω?
  4. Στο manual της εγκατάστασης ενος fujitsu πχ.... γραφει "Ειδικά εργαλεία για R410A" και αναφέρει την αντλία κενού. Μπορείς να απαιτήσεις την εγκατάσταση της (μιλάω για δωρεάν εγκατάσταση) ή είναι προαιρετική?
  5. Μου είπαν ότι την daikin την υποστηρίζει ένας Δημητρίου
  6. Τελικά η συντήρηση για να ισχύει η εγγύηση από εξειδικευμένο και πιστοποιημενο προσωπικό είναι απαραίτητο αξεσουάρ από όλες τις εταιρίες
  7. https://www.inventoraircondition.gr/uploads/warranty/10-years-warranty-premium-GR.pdf Εδώ βέβαια δεν γράφει κάτι τέτοιο... Πήγα Κωτσόβολο και βάλθηκε να μου βγάλει άχρηστα τα invertor και να θεοποιήσει τα Fujitsu
  8. Ισχύει το γεγονός ότι για να ισχύει η εγγύηση 10 έτη invertor πρέπει να κάνεις κάθε χρόνο συντήρηση με τεχνικό της εταιρείας?
  9. Παιδιά αξίζει η προσφορά από mediamarkt? Σκέφτομαι να περιμένω Κωτσόβολο για ΦΠΑ 24%.Σκέφτομαι για daikin
  • Δημιουργία νέου...