Προς το περιεχόμενο

Akrida79

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    85
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με Akrida79

  • Ημερομηνία γέννησης 19/05/1979

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Milos Greece
  • Ενδιαφέροντα
    VMC Games - Localization, Global Beta Test Network, Live Game Operations, QA Remote Tester.

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

Akrida79's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

89

Φήμη

  1. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Μερικά screenshots από την 3.0
  2. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Δεν το λες και "pay2win" το π.χ. Caterpillar των 300$ ενάντια στο Gladius των 110$... Έτσι και την πέσει το Gladius στο Caterpillar ή ακόμα και στο Hull E (των 550$) κλάφτα τα "μεγάλα και ακριβά διαστημοπλοια". Με λίγα λόγια, έχω την εντύπωση ότι πολλοί δεν έχουν καταλάβει την ουσία του crowdfunding στην περίπτωση SC. Το κάθε Χ πόσο, 50$, 100$, 300$, 1500$ κ.α. δεν αντιστοιχεί σε κάποιο super ουάο διαστημόπλοιο. Αντιστοιχεί σε κάποιο ποσό δωρεάς προς στην ανάπτυξη του παιχνιδιου. Έπειτα, η εταιρεία θεωρεί πως αυτά τα χρήματα θα πρέπει να δοθούν πίσω στους δωρητές ως in game αντικείμενα με in game αξία ως προς το ποσό που δωρήθηκε. Αυτό είναι όλο. Αν π.χ. εγώ είμαι κάποιος Νιγηριανός πρίγκιπας με εκατομμύρια στην τράπεζα (που για κάποιο λόγο οι κληρονόμοι δεν τα δέχονται μετά από τόσα e-mail), και γουστάρω να χώσω 5000$ χρήμα στην CIG, δεν έχει καμία διάφορα από αυτόν που θα δώσει 50$. Και οι δύο το ίδιο παιχνιδι θα πάρουμε, με τα ίδια πράγματα μέσα. Μην ξεχνάμε ότι τα πάντα θα μπορούν να αποκτηθούν με in game curency. Μια διαφορά είναι ότι αυτός που έχει πολλά σκάφη, ή capital ships θα έχει και αυξημένο upkeep. Επίσης θα "χάσει" και την μαγεία του grinding για in game χρήμα με τον σκοπό απόκτησης μεγαλύτερου σκάφους.
  3. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Την 2.6.1 και είναι περίπου 32gb
  4. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Αυτά τα screenshots είναι σε 1080p.
  5. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Μπορείς να κάνεις λογαριασμό στο site χωρίς να αγοράσεις τίποτα. Από ΄κει και πέρα υπάρχει εβδομαδιαίο newsletter με όλα τα νέα, τα forums και γενικά ότι πληροφορία θες και για τα Free Fly Weeks. Αυτό το podcast λέει 2-3 πράγματα:
  6. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Τα modules είναι συνδεδεμένα στο alpha PU (Persistence Universe), απλός είναι περιορισμένα σε ένα πλανητικό σύστημα για τις δόκιμες. Ταυτόχρονα είναι και διαχωρισμένα για μεμονωμένες δόκιμες, π.χ. αν μπεις στο menu του παιχνιδιου έχεις τις εξής επιλογές: Arena Commander: Που δοκιμάζεις τα Flights Systems και έχει Multiplayer - Single - Private modes Star Marine: Που δοκιμάζεις τα FPS Systems και έχει Multiplayer - Private modes Hangars: Που δοκιμάζεις το Room Systems και Items Και τέλος το PU που είναι όλα τα παραπάνω μαζί. Υπάρχει και το Area 18 - ArcCorp το οποίο φιλοξενεί τα συστήματα των μαγαζιών και ένα δείγμα μιας planetside πόλης. Όλα αυτά υπάρχουν τώρα στην 2.6 έκδοση. Στο επόμενο update 3.0 (δεν υπάρχει ημερομηνία) θα μπουν και τα εξής: Βασικά επαγγέλματα: - Trading - Cargo Transport - Piracy and Smuggling - Mercenary - Bounty Hunter Ολοκληρωμένο το Stanton αστρικό σύστημα (αυτή την στιγμή παίζουμε γύρω από ένα πλανήτη μόνο) Μαζί με αυτό θα έχουμε και το Planetary tech οπού οι πλανήτες δεν θα είναι απλά αντικείμενα στο διάστημα, άλλα μέρη που θα μπορούμε να επισκεφθούμε, και τα πρώτα NPCs.
  7. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Για να μην υπάρχουν "παρεξηγήσεις", αν και έχει γραφτεί πολλές φορές, το Star Citizen ΔΕΝ είναι action RPG, σκέτο RPG ή μόνο PVE... Θα είναι ΜΜΟ και ότι συνεπάγεται με αυτό. Δεν θα έχει offline mode σε στυλ Elite: Dangerous. Μόνο το Squadron 42 θα είναι single player. Δεν θα υπάρχει "loot" για να αναβαθμίσεις τον χαρακτήρα σου, έτσι και αλλιώς δεν θα υπάρχει καν levelling system. Μόνο reputation θα υπάρχει με NPCs και Αστρικά συστήματα. Το μόνο είδος loot θα είναι ότι μπορείς να κάνεις salvage από κάποιο άλλο διαστημοπλοιο ή οτιδήποτε άλλο μηχάνημα, σταθμό, συντρίμμι θα υπάρχει στο διάστημα ή στους πλανήτες, ή ότι cargo μεταφέρεις - κλέβεις. Το μόνο που θα σε προστατεύει από τους πειρατές είτε είναι NPCs είτε άνθρωποι θα είναι η Advocacy - Police - Security του κάθε συστήματος ανάλογα με το level προστασίας του. Βέβαια θα μπορείς να βασίζεσαι και στους Οργανισμούς που έχουν δημιουργήσει παίχτες για αυτό το σκοπό, ή ακόμα και στους συμπαίχτες σου (ομαδικές αποστολές). Οπότε, ανάλογα το πόσο εχθρικό θα είναι το σύστημα που θα επισκέπτεσαι, ανάλογες θα είναι και οι πράξεις των άλλων. π.χ. Αν πας σε πειρατικό σύστημα, σίγουρα θα σου την πέσουν και παίχτες πειρατές και NPC πειρατές. Βέβαια εκεί το cargo σου θα έχει μεγαλύτερη αξία, ιδίως αν είναι και παράνομο. Για αυτό τον λόγο θα υπάρχει και το Spectrum (η πλατφόρμα επικοινωνίας του Star Citizen, κάτι σαν το Discord) που εκεί οι παίχτες θα δημιουργούν αποστολές. Παράδειγμα: Μπορώ να προσλάβω άλλους παίχτες ως πλήρωμα μου, και συνοδεία για μια αποστολή cargo σε Low Security σύστημα. Τέτοιο gameplay υπάρχει και σήμερα π.χ. στο EVE. Η ιδέα για το PvP slider:
  8. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Εδώ πιστεύω να σου λυθούν οι απορίες. https://robertsspaceindustries.com/getting-started Επειδή το παιχνιδι είναι υπό-ανάπτυξη (όσο και αν αυτό φαίνεται περίεργο...) έχουν δημιουργηθεί δυο game modules. Το Arena Commander που είναι ένα είδος ανταγωνιστικού flight multiplayer και co-op με AI (το ΑΙ δοκιμάζεται στο mode Swarm), πάνω στο οποίο επίσης δοκιμάζουν και τα Flight mechanics που θα μπουν αργότερα στο κορμό του κυρίως παιχνιδιού. Το ίδιο ισχύει και για το Star Marine, είναι FPS που και εκεί δοκιμάζουν τα FPS mechanics που θα μπουν αργότερα. Επίσης αυτά τα δυο modules έχουν arcade χαρακτήρα, που σημαίνει παίζεις για διασκέδαση και κερδίζεις τα RECs που είναι νόμισμα για να νοικιάζεις διαστημοπλοια και να τα δοκιμάζεις. Υπάρχει και το Hangar module το οποίο δοκιμάζουν το σύστημα των δωματίων και αντικείμενων, και το πως αντιδρούν με τον χαρακτήρα. Και το Alpha PU, το οποίο είναι μια pre-alpha περιορισμένη εκδοσή του Star Citizen για να έχουμε μια ιδέα το πως περίπου θα είναι το παιχνιδι. Και ναι έχει χιλιάδες bugs & glitches όπως κάθε παιχνιδι. 4 χρόνια ανάπτυξης είναι πολύ λίγα για ένα τέτοιο παιχνιδι και γενικά για οποιοδήποτε ΜΜΟ. Μην περιμένετε να βγει αύριο, δεν πρόκειται. Οπότε μην σπαταλάτε τα λεφτά σας αν περιμένετε να βγει τώρα.
  9. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Όντως, μεγάλη παράταση... "We stopped taking new builds from Crytek towards the end of 2015. So did Amazon. Because of this the core of the engine that we use is the same one that Amazon use and the switch was painless (I think it took us a day or so of two engineers on the engine team)."
  10. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Καλησπέρα και καλές γιορτές!Κατ' αρχήν τα πακέτα του παιχνιδιού. Αγοράζοντας ένα πακέτο σου εξασφαλίζει την είσοδο σου στην pre - Alpha δοκιμή του Star Citizen, (Arena Commander, Star Marine, Persistent Universe) το διαστημόπλοιο σου μαζί με κάποιους μήνες ασφάλειας (οι ασφάλειες είναι ανενεργές ακόμα), το προσωπικό σου Hangar, και 1000 EUC που είναι το "νόμισμα" του Star Citizen που αντιστοιχεί περίπου σε 1 ευρώ. Το Star Citizen δεν έχει μηνιαία συνδρομή, το αγοράζεις μια φορά. Όμως θα κυκλοφορήσουν διάφορα game modules που αν θέλεις τα αγοράζεις όπως είναι το Squadron 42, το single player story του παιχνιδιού. Για αρχή πάντα λέω σε όλους να αγοράσουν ένα Starter Pack που είναι φθηνό, είτε με το Aurora MR είτε με το Mustang Alpha, τα ίδια είναι πάνω κάτω, και αν δεις ότι σου αρέσει μπορείς με επιπλέον χρήματα να αναβαθμίσεις το πακέτο σου. Να θυμάσαι πάντα ότι ΟΛΑ τα διαστημόπλοια θα μπορείς να τα αγοράσεις in-game όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει. Για τις τιμές τώρα. Τα βασικά πακέτα κοστίζουν ΜΟΝΟ για τις γιορτές και σε περιορισμένο αριθμό: AURORA MR SC STARTER - HOLIDAY WARBOND EDITION - 39.49 ευρώ MUSTANG ALPHA SC STARTER - HOLIDAY WARBOND EDITION - 39.49 ευρώ (Όπου βλέπεις "Warbond Edition" σημαίνει ότι το αγοράζεις μόνο με πραγματικα χρήματα και δεν μπορείς να το δωρίσεις ή να το λιώσεις για να πάρεις λεφτά πίσω) Τα μη εορταστικά πακέτα: AURORA MR SC STARTER - 50,78 ευρώ MUSTANG ALPHA SC STARTER - 50,78 ευρώ (Τα παραπάνω πακέτα περιέχουν: SelfLand Hangar, Starting Money: 1,000 UEC, 3 Month Insurance, Digital Star Citizen Manual, Star Citizen Digital Download) SQUADRON 42 STANDALONE PLEDGE - 50,78 ευρώ (Τα παραπάνω πακέτα περιέχουν: Squadron 42 Digital Download, Digital Squadron 42 Manual) AURORA MR STAR CITIZEN + SQUADRON 42 COMBO - 67.70 ευρώ MUSTANG ALPHA STAR CITIZEN + SQUADRON 42 COMBO - 67.70 ευρώ(Περιέχει όλα τα παραπάνω) Αν πότε θελήσεις ένα πακέτο θα σου πρότεινα να πάρεις κάποιο με το Mustang Alpha, γιατι σου δίνει περίπου 5 ευρώ "αξία" παραπάνω στο διαστημοπλοιο αν θελήσεις πότε να το αναβαθμίσεις σε κάποιο άλλο. Πάντα να έχεις στο μυαλό σου ότι είναι παιχνίδι υπό ανάπτυξη με ότι σημαίνει αυτό, σίγουρα θα συναντήσεις εκατοντάδες bugs.
  11. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Η μείωση ταχύτητας και το νέο FS έδωσε μεγάλο προβάδισμα στα πιο "ελαφριά μαχητικά" πλοία αφού πλέον είναι ικανά να ξεφύγουν, ακόμα και να βρεθούν πίσω από τον εχθρό με σχετική ευκολία πλέον. Παίζω και με HOTAS, και με 2 Joysticks και με mouse - keyboard και είμαι σε θέση να αντιμετωπίζω τα Sabre ακόμα και με το Avenger μου! Επίσης μην ξεχνάς ότι είναι δύσκολο να καταλάβεις τα πλεονεκτήματα του μειωμένου SCM & FS στο Arena Commander, που τα όρια του είναι πάρα πολύ περιορισμένα και είναι τίγκα στον μετεωρίτη. Και γενικά χάρηκα που το μείωσαν (στην 2.6n την αύξησαν λίγο) γιατι βαρέθηκα να βλέπω διαστημοπλοια να είναι συνέχειά μούρη με μούρη και να προσπερνάνε το ένα το άλλο σαν τα παλαβά χωρίς ουσία... Το Cruise mode θα αντικατασταθεί με κάτι άλλο στο μέλλον, άλλα αν θες να μην χαλάς καύσιμα άπλα κανε Decouple τους κινητήρες σου και έτσι διατηρείς την ταχύτητα σου. Οι ασπίδες, power plants, hull damage, όπλα και όλα τα μέρη του σκάφους ακόμα δεν έχουν τελικά στατιστικά και αριθμούς. Στη ουσία όλοι παίζουμε χωρίς να δουλεύουν όλα αυτά τα στοιχειά. Οπότε σίγουρα παίζει ο αριθμός των όπλων και όχι η ποιότητα, ακόμα και το Caterpillar πέφτει εύκολα από ένα P-52! Στο μέλλον που θα αρχίσουν όλα αυτά να μπαίνουν στο παιχνιδι θα δεις διαφορά. Το ίδιο ισχύει και για το Star Marine που μπορεί να αδειάζεις γεμιστήρες στον αντίπαλο και να μην γίνει τίποτα! Θα δείξει το πράμα μετά την 3.0 που θα μπουν και τα βασικά επαγγέλματα και αποστολές
  12. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Παρακάτω είναι η επίσημη αναφορά για την 2.6 εκδοσή. Η ημερομηνία κυκλοφορίας έχει προγραμματιστεί για τις 08/12/2016 χωρίς να είναι δεσμευτική. Από σήμερα την δοκιμάζουν οι Evocati group που είναι περίπου 300 - 800 παίχτες. (Τα fps δυστυχώς δεν έχουν διορθωθεί ακόμα στο PU) Star Citizen Alpha 2.6.0 Game Play Updates: Additional Star Marine features Updated Arena Commander Crusader map expanded content Lobby and Leaderboards totally refactored Flight Model rebalanced Core Tech: New Music Logic System Camera system updated for 3rd person 'Stay in game' without going back to the lobby Star Marine: "CitizenCon 2016 Information" New Locations 'Station Damien' - Up to 4 vs 4 'Echo Eleven' - Up to 12 vs 12 Game Modes Deathmatch Control New Content New Armor, Weapons and Grenades Tactical Visor (with Radar) Friendly player identification Looting system implemented Achievements and Ribbons A newly crafted arena custom built for FPS and Zero-G tactical combat. Remastered FPS weaponry. Improved controls and movement both on ground and in Zero-G. Newly created next-generation character avatars. Arena Commander: "CitizenCon 2016 Information" New Virtual Ship customisation interface New Pirate Swarm arena Persistent Missiles Reload from pickups dropped by kills Full Scoring Rebalance Most ships now available for use in Private Matches SCM - Flight and combat improvements. Improved camera modes. New Flight-ready Ships: Drake Interplanetary Caterpillar Contrary to the current Schedule Report, CIG is aiming to make this ship flyable in Alpha 2.6.0 instead of Alpha 3.0.0 (this is subject to change) Origin Jumpworks GmbH 85X, Contrary to the current Schedule Report, CIG is aiming to make this ship flyable in Alpha 2.6.0 instead of Alpha 3.0.0 (this is subject to change) DRAKE Herald AEGIS Vanguard - Hoplite Drop Ship. H 3.0 δεν έχει ημερομηνία κυκλοφορίας. Τα περιεχόμενα της πολύ περιληπτικά είναι: Debut of Planetary Tech Expanding the Stanton System -ArcCorp -Hurston -Microtech -Crusader -Delamar -New space stations, moons and asteroid belts Basic Professions -Trading -Cargo transport -Piracy -Mercenary -Bounty hunting Βεβαία όλα αυτά μπορεί και να αλλάξουν.
  13. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Δηλαδή επειδή βλέπω ψύχραιμα ένα project, και έχω δώσει και κάποια χρήματα είμαι fanboy και βλέπω φαντάσματα; Ok, όπως το βλέπει ο καθένας. Το αν ξέρω κάποια πράγματα παραπάνω για κάτι δεν πρόκειται να σου δώσω τον λόγο το πως και γιατι. Και θα συμφωνήσω μαζί σου, ότι δεν αλλάζει κάτι αν έχεις δώσει 1000 ευρώ ή έχεις δώσει 40 ευρώ στο SC. Το ίδιο παιχνιδι θα πάρεις. Επίσης δεν διαφώνησα με τον Snoob, άπλα έτυχε το post μου να βρίσκεται κάτω από το δικό του και έγραψα την γενική μου γνώμη που μπορεί να έχει αποδέκτες ένα κάρο κόσμο που λέει ότι το Star Citizen θα αποτύχει. Όπως γράφεις το Limbo, Skyrim, και εκατοντάδες ίσως άλλα παιχνίδια δεν ήταν κονσέρβας και δεν απέτυχαν, το ίδιο παίζει να ισχύει και για το SC. Από το 2012 και το Kickstarter του Star Citizen ΟΛΟΙ γνώριζαν ότι το Star Citizen και το Squadron 42 (και επίσης το Arena Commander και το Star Marine) ήταν game modules που θα πωλούνταν ξεχωριστά. Αργότερα το Arena Commander και το Star Marine μπήκαν μέσα στο Star Citizen ως ingame modules με arcade χαρακτήρα, χωρίς έξτρα χρέωση. Μέχρι το 2015 μπορούσες να πάρεις κάποιο πακέτο του Star Citizen μαζί με το Squadron 42 στην τιμή των 40 - 45 ευρώ. Έπειτα μπορείς αν θες να το αγοράσεις μόνο του. Υπάρχουν ακόμα πακέτα μαζί με το SQ42 στην τιμή των ~67 ευρώ για όσους θέλουν. Τι πήγε περίπατο; Να δεχτώ ότι αρνητικό θέλεις, με υπόσταση. Έχει χάλια frame rate το PU; Ναι έχει. Έχει καθυστερήσεις το project; Άπειρες. Δηλαδή αν παραδεχτώ τα μείον ενός τίτλου θα νιώσεις καλύτερα; Δεν μπορώ όμως να δεχτώ ανακρίβειες. Και αν νομίζεις ότι είναι απάτη το παιχνιδι, μην το αγοράσεις, απλό.
  14. Akrida79

    Star Citizen - alpha

    Σίγουρα θα υπάρχουν microtransactions. Και αργότερα μπορεί να βγει και άλλο Campaign story που να μπορείς να το αγοράζεις.
  • Δημιουργία νέου...