Προς το περιεχόμενο

sakisspahos

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    44
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

Η εμφάνιση επισκεπτών είναι απενεργοποιημένη ή δεν έχετε πρόσβαση σε αυτή.

sakisspahos's Achievements

  1. Εδώ πάλι το buyer protection είναι σύμμαχός σου(εφόσον η αγορά σου έχει γίνει με paypal),καθώς επιστροφές ελαττωματικόν προϊόντων, απομιμήσεις και γενικά οτιδήποτε διαφέρει απο την περιγραφή που έχει δώσει ο έμπορος στο site,ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΠΥΒΑΡΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ(!). Πως γίνετε αυτό;Ο έμπορος σου στέλνει ένα prepaid κωδικό μεταφορικής,το οποίο το πας στην μεταφορική εταιρία και στέλνεις το δέμα πίσω με έξοδα του αποστολέα.Σε περίπτωση που έμπορος αρνηθεί να πληρώσει τα έξοδα μεταφοράς,το αναφέρεις στο paypal, και απο εκεί και πέρα το paypal θα διευθετήσει το θέμα.
  2. Απο την στιγμή που ένας πετάγεται και λέει "Το κείμενο σου έχει ΑΠΕΙΡΑ λάθη",και δεν μπορεί να αναφέρει ούτε ένα απο αυτά...τι να πω εγώ παραπάνω Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά με την νοημοσύνη κάποιων.
  3. Δεν τα γράφω περισσότερο αναλυτικά,καθώς νομίζω πως δεν είναι απαραίτητα. Μια γενική ιδέα για το πως γίνονται η διαδικασία είναι αρκετά καλή. Επίσης,στο θέμα χρόνου,εξαρτάτε απο το ίδρυμα καρτών(Visa/Mastercard etc.),κάθε κάρτα έχει τις δικές τις προθεσμίες που κατά μέσο όρο είναι 1 χρόνος. Παρ'όλα αυτά αν η σύμβαση σου με την τράπεζα αναφέρει κάτι διαφορετικό,ισχύει αυτό απο αναφέρεται στην σύμβαση. Γνωρίζω στα σίγουρα πως στην Eurobank έχεις 45 ημέρες περιθώριο για chargeback. Στην Πειραιώς,με επιφύλαξη,αν θυμάμαι καλά έχεις 6 μήνες. Με το paypal είναι όντως τόσο απλό όσο περιγράφω
  4. Μπορώ να σου πω ότι το άρθρο είναι άριστο και δεν έχει ούτε ένα λάθος. Για πες μου,εσύ,που βρίσκεις διαδικαστικό λάθος; Καθώς όλες οι διαδικασίες περιγράφονται με απόλυτη ακρίβεια και ισχύουν κατά 100%.
  5. Επειδή δεν ξέρω σε ποια κατηγορία μπαίνει ακριβώς θα παρακαλούσα έναν admin να το μεταφέρει στην σωστή. Αρχικά,αν χρησιμοποιήσετε Paypal για πληρωμή το πρόγραμμα που σας προστατεύει λέγετε Paypal BUYER PROTECTION. ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ,ΠΡΙΝ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Π.Χ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΊΜΗΣΗ RAZER ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ. ΑΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ BUYER PROTECTION. Απο την στιγμή που έχεις λάβει προϊόν που δεν ταιριάζει στην περιγραφή(ελαττωματικό,διαφορετικό και γενικό οτιδήποτε ΔΕΝ ταιριάζει στην περιγραφή του εμπόρου(στο ebay π.χ η γενικά στο κατάστημα του εμπόρου),έχεις δύο επιλογές: Paypal Claim-Μόνο όταν έκανες τις αγορές σου μέσω paypal Chargeback-Οπουδήποτε έκανες αγορά χρησιμοποιώντας την χρεωστική/πιστωτική κάρτα σου. Εδώ να πω πως δεν είμαι 100% σίγουρος τι ισχύει για τις προπληρωμένες κάρτες,και αν οι τράπεζες δίνουν δικαίωμα chargeback όταν έχεις προπληρωμένη,οπότε δεν την αναφέρω.Ότι γράψω παρακάτω θα ισχύει μόνο για ΧΡΕΩΣΤΙΚΈΣ/ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ κάρτες. Λοιπόν στην πρώτη,και ποιο εύκολη περίπτωση,του Paypal Claim,η διαδικασία είναι ιδιαίτερα απλή. Αρχικά,προχωράς σε DISPUTE.Με αιτιολογία "Product not as discribed",μέσω του paypal λογαριασμού σου. Προσοχή εδώ.εμείς θέλουμε CLAIM όχι DISPUTE. Το dispute είναι απλώς διαφωνία μεταξύ εσένα και τον πωλητή.Ο πωλητής μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να αρνηθεί να σου επιστρέψει τα χρήματα. Δεν θες αυτήν την επιλογή. Οπότε,αφού κάνεις το DISPUTE,επιλέγεις "Escalate this to a claim",Επιλέγοντας το dispute σου να γίνει CLAIM,δίνεις την σκυτάλη στο paypal.Απο εκεί και πέρα το paypal ΚΑΙ ΜΟΝΟ θα αποφασίσει για την πορεία του αιτήματος σου και κανένας άλλος(όχι ο έμπορος δηλαδή).Η διαδικασία διαρκεί κατά μέσο όρο 4 ημέρες.Στο 99.9% των περιπτώσεων το paypal σου δίνει την επιστροφή χρημάτων και εσύ απλά πρέπει να στείλεις το προϊόν πίσω στον έμπορο. Εδώ να σημειώσω πως αν το προϊόν είναι μικρής αξίας <35€ περίπου υπάρχει περίπτωση να μην χρειαστεί καν να το στείλεις πίσω με μία <<προειδοποίηση>> στο μήνυμα που θα στείλεις στο paypal του τύπου “if i dont receive my refund within 5 days,i will proceed to a chargeback with my bank(περισσότερα για το chargeback λίγο ποιο κάτω)",και το paypal εκτελεί την επιστροφή άμεσα. Στην περίπτωση του 0.1% που το paypal αρνηθεί την επιστροφή(πράγμα εξαιρετικά σπάνιο-σχεδόν απίθανο) προχωράς σε chargeback μέσω της τράπεζας σου. Και τώρα ερχόμαστε στον 2ο τρόπο να πάρεις πίσω τα χρήματα σου,ο οποίος έχει λίγη διαδικασία παραπάνω και παίρνει περίπου 30 μέρες να ολοκληρωθεί.Οπότε καλό θα ήταν να προτιμάτε paypal για τις αγορές σας. Αρχικά,πηγαίνεις στην τράπεζα και λες “Δεν εγκρίνω την τάδε συναλλαγή” με αιτιολογία ελαττωματικό προϊόν,η ότι μπορείς να σκεφτείς(π.χ το παρέλαβα χαλασμένο,δεν είχε τίποτα το κουτί μέσα,δεν ήταν αυτό που παρήγγειλα…ότι και να πεις αρκεί να φαίνεται πειστικό και να είναι λόγος για chargeback-Δεν μπορούν--εύκολα-- να αποδείξουν το αντίθετο[και ούτε θα μπούνε στην διαδικασία να το κάνουν]). Η τράπεζα επεξεργάζεται το αίτημα σου,και το μεταφέρει στην Visa/Mastercard/AMEX/JCB κτλ. για να το διεκπαιρεώσει. Την τελική απόφαση εδώ την παίρνει η Visa/Mastercard/AMEX/JCB κτλ. αναλόγως με τον τύπο της κάρτας σου.Η τράπεζα και ο έμπορος δεν μπορούν να κάνουν τίποτε,παρά μόνο να δώσουν τα "γεγονότα"(δηλαδή αυτά που τους είπες-τον λόγο που κάνεις το chargeback) και να περιμένουν την απόφαση της Visa/Mastercard/AMEX/JCB. Εδώ στατιστικά μας δείχνουν πως το 86% των chargebacks λύνονται υπέρ του πελάτη.) Για να είσαι 100% σίγουρος ότι το chargeback θα λυθεί υπέρ σου,βγάλε φωτο του "προβλήματος" που δήλωσες.(Π.χ άδειο κουτί,το χαλασμένο προϊόν,διαφορετικό προϊόν απο αυτό που έλαβες) Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν θα χάσεις τα χρήματα σου. Απλώς απο την μία περίπτωση στην άλλη αλλάζει η χρονική περίοδος οι οποία θα περάσει για να τα πάρεις πίσω. Όταν κάνεις chargeback στην τράπεζα σου η διαδικασία διαρκεί αρκετά(~30 μέρες). Αν όμως χρησιμοποιήσεις paypal θα σε εξυπηρετήσει σχεδόν άμεσα(~4 μέρες)(Ειδικά άμα βάλεις το μήνυμα που ανέφερα παραπάνω με την <<προειδοποίηση>> ότι θα προχωρήσεις σε chargeback δε ν υπάρχει περίπτωση που αρνηθούν. Αυτό γίνετε καθώς όταν ξεκινάς ένα chargeback,η τράπεζα του εμπόρου,και κατ’επέκταση ο έμπορος(στην περίπτωση του paypal--το paypal είναι ο έμπορος) χρεώνετε 15-25€/CHARGEBACK...όπως καταλαβαίνεις εδώ είναι προτιμότερο για το paypal είναι να σου δώσει το δίκαιο.). Οπότε μία σύνοψη, ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ να αγοράζετε οτιδήποτε όταν γίνεται μέσω του paypal, βασικά οτιδήποτε ακόμα και όταν το κάνετε με την χρεωστική/πιστωτική σας κάρτα άμεσα,χωρίς την μεσολάβηση του paypal,δεν έχετε να φοβάστε κάτι,καθώς και χωρίς το paypal,μπορείτε να προσχωρήσετε σε chargeback στην τράπεζα σας. Απλώς προτιμότερα για εσάς είναι το Paypal. Αυτά τα λίγα. Ελπίζω να βοήθησα. Οποιαδήποτε ερώτηση και αν έχετε,θα χαρώ να βοηθήσω!
  6. Η Forthnet είχε την φαεινή ιδέα να χρεώνει το helpdesk της... ΜΗΝ ΚΑΛΕΊΤΕ ΣΤΟ 13831 καθώς χρεώνει 0.0295... Αντίθετα,καλέστε στο 211 100 8000. Αυτό βέβαια είναι λύση μόνο για όσους είναι σε κάποιο double play έτσι ώστε να έχει λεπτά προς σταθερά. Στην περίπτωση των ατόμων που δεν έχουν double play και έχουν χρονοχρέωση...τότε αναγκαστικά 13831...Και βασικά σκεφτείτε να πάρετε κάποιο double play πακέτο...δεν συμφέρει γενικά η χρονοχρέωση. Το μήνυμα του τύπου "Η κλήση αυτή χρεώνετε 0.0295 "κτλ. θα ακουστεί και όταν καλέσετε το 211 100 8000,παρόλα αυτά δεν ισχύει.Απλώς σας συνδέει με το τηλ.κέντρο που το αυτοματοποιημένο μήνυμα ακούγετε,δεν έχετε κάποια έξτρα χρέωση καθώς καλείτε σε σταθερό.
  7. Φίλε μου απλά πάρε στο 211 100 8000.Αφού έχεις απεριόριστα σταθερά,η κλήση αυτή συμπεριλαμβάνεται.Αντί για 13831 απλώς θα καλέις το 211 νούμερο.
  8. http://s12.postimg.org/m7oceohnh/IMG_20151218_113145.jpg http://s12.postimg.org/58fdzf6fx/IMG_20151218_113148.jpg http://s12.postimg.org/a8cu7dc2l/IMG_20151218_113151.jpg http://s12.postimg.org/wcw6vqezh/IMG_20151218_113226.jpg Δεν είμαι expert στα hardware θέματα :/ Νομίζω ότι είναι ήδη 3pin το fan Ευχαριστώ πάντως. Θα πάρω καινούργιο fan και βλέπω.
  9. Δεν έχω καπάκι στο πλάι,και έτσι βλέπω όταν σταματάει ναι. H ψήκτρα ζεματάει όταν σταματάει το fan της...Αλλά όταν κάνω restart και αρχίζει πάλι να λειτουργεί μέσα σε δευτερόλεπτα κρυώνει πάλι. Αν ήταν θέμα connector,πιστεύω ότι δεν θα λειτουργούσε καθόλου...Αλλά θα το δοκιμάσω και αυτό.
  10. Γεια σας,έχω τον 8350 και πανω του μία ψήκτρα της coolermaster,και έχω ένα πρόβλημα. Το fanακι της ψήκτρας σταματάει,και για να ξαναρχίσει πρέπει να κάνω restart το pc... Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει;
  11. Aυτήν την στιγμή είμαι στον ΟΤΕ,και πληρώνω 25.90 για ίντερνετ και 250' προς σταθερά και 30' προς κινητά. Πήρα τηλέφωνο την Hol(Vodafone Home) και μου έκαναν φοιτητική προσφορά 15€ τον μήνα,μόνο ίντερνετ χωρίς τέλος ενεργοποίησης. Η προσφορά είναι πάρα πολλή καλή. Παρόλα αυτά έχω μερικές αμφιβολίες για την HOL. Αν και εδώ στην περιοχή μου λένε ότι έχουν ιδιόκτητο δίκτυο...δεν ξέρω... Έχει κανείς σας HOL;Η εξυπηρέτηση τους σχετικά με τυχόν τεχνικά θέματα που προκύπτουν είναι καλή;Απο ταχύτητες;Έχει αποσυνδέσεις;
  12. sakisspahos

    Paysafecard σε Paypal

    Δεν καταλαβαίνω ποιο site δίνει 100% ποσό της paysafecard για μεταφορά χρεώνοντας μόνο 1 Ευρώ. Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνεις σχετικά με την paysafecard,όταν ένα κατάστημα υπογράφει συμβόλαιο με την paysafecard,όταν ένας πελάτης κάνει μια αγορά h paysafecard κρατάει προμήθεια 2.9%.Πως γίνετε λοιπόν ένα site να δίνει παραπάνω απο αυτά που παίρνει;Δεν σου ακούγετε λίγο περίεργο;Σε ποιο site αναφέρεσαι,αφού λες οτι δεν είναι καζίνο.
  13. sakisspahos

    Paysafecard σε Paypal

    Ακόμα δεν απαντάς σε κάτι αρκετά βασικό. Που κάνεις την κατάθεση 100%; Αφού επρόκειτο για καζίνο τότε ναι,θεωρείτε ξέπλυμα γιατί ουσιαστικά τα βάζεις και μετά τα βγάζεις,αν το κάνεις 2-3 φορές στον έκλεισαν τον λογαριασμό.
  14. sakisspahos

    Paysafecard σε Paypal

    Στην αρχή,επιλέγεις πρώτα paysafecard και μετά paypal,οπότε το email εννοείτε ότι είναι του Paypal. Τηλέφωνο το χρειαζόμαστε αν έγινε απο την μεριά σας κάποιο λάθος στο email να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Και φυσικά το PIN της κάρτας. Δεν καταλαβαίνω γιατί σου φαίνονται αυτές οι πληροφορίες ανεπαρκής.
  15. Πολύ καλός στα μαθηματικά βλέπω. Οι χρεώσεις του Paypal είναι χρεώσεις του Paypal,δεν έχουμε καμία σχέση με το τι χρεώνουν αυτοί.
  • Δημιουργία νέου...