Προς το περιεχόμενο

Mr.Isma

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    42
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Πρόσφατες Επισκέψεις

1.482 προβολές προφίλ

Mr.Isma's Achievements

  1. Προσωπικά θέλω κυρτή 27αρα αλλιώς θα την τσίμπαγα άνετα.
  2. Καλησπέρα φίλε μου! Ακριβώς στο ίδιο δίλημμα βρίσκομαι κι εγώ μεταξύ της AOC που προανέφερες και της Turbo-X. Φοβάμαι να το ρισκάρω για την turbo να σου πω την αλήθεια και όσον αφορά την Odyssey να ξέρεις ότι έχει μεγάλη καμπυλότητα και προσωπικά δεν θα με βόλευε καθόλου.
  3. Το συγκεκριμένο monitor είναι ξεκάθαρα λαχείο. Ναι μεν είναι σε σχετικά καλή τιμή για αυτά που προσφέρει (δεν έχει freesync) αλλά ο ποιοτικός έλεγχος μάλλον δεν υφίσταται καθόλου. Η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ μέτρια και προσωπικά μου ήρθε πρόσφατα με καμμένο pixel και τελείως στραβοκολλημένο το δεξί πλαίσιο με αποτέλεσμα να την γυρίσω πίσω εφόσον πρώτα το service της Samsung έκρινε ότι είναι προβληματική η οθόνη. Αν διαβάσετε τα σχόλια στο σκρουτζ θα δείτε ότι πολλοί έχουν αντιμετωπίσει αντίστοιχα θέματα. Αυτή την στιγμή είμαι ανάμεσα στην AOC που αναφέρατε πιο πάνω και στην 27αρα κυρτή Nemesis της Turbo X. Δεν την πάω σαν brand αλλά παίζει η συγκεκριμένη οθόνη να είναι αρκετά καλή.
  4. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Λόγω της αμφισβήτησης σου πιστώθηκε πίσω το ποσό. Θα σου έρθει και sms από την Πειραιώς που θα λέει ότι το αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής που είχες κάνει έγινε αποδεκτό.
  5. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Μπορεί να προκύψει κάποιο νέο κρούσμα από διαφορετικό ιό αυτή τη φορά!!!
  6. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Δεν θα περιμένεις μέχρι την Παρασκευή γιατί πολύ απλά ούτε συ θα δεις λεφτά όπως όλοι μας. Πάρε τώρα κιόλας τηλ την τράπεζά σου για να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και αύριο το πρωί πάρε τηλ στον συνήγορο του καταναλωτή για καταγγελία και μετά πήγαινε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου να κάνεις μήνυση με τα απαραίτητα στοιχεία.
  7. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Φίλε μου ακριβώς της ίδια άποψης είμαι και γω. Αν διαβάσεις τα προηγούμενα σχόλιά μου θα καταλάβεις την λογική μου. Πρέπει ναι μεν να ενεργήσουμε ατομικά αλλά ως σύνολο. Όσο μεγαλύτερη η πίεση που θα ασκήσουμε στο κατάστημα (της κακιάς ώρας) τόσο πιο εύκολο και πιθανό θα είναι να δικαιωθούμε. Προσωπικά δεν μου αρκεί μόνο να πάρουμε όλοι πίσω τα χρήματά μας αλλά να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι αυτής της απάτης.
  8. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Πρώτον τα λεφτά μας θα τα πάρουμε πίσω έστω και με τα χίλια ζόρια. Όσοι πληρώσαμε με κάρτα θα δικαιωθούμε. Δεύτερον καταγγελίες έχουν γίνει και θα συνεχίσουν να γίνονται οπότε αν δεν ξέρεις γενικότερα καλό θα'ταν να μην μιλάς. Τέλος, αν δεν σ'ενδιαφέρει το νήμα να μην το παρακολουθείς. Πάρε πάλι την alpha και απαίτησε να σου στείλουν επιτόπου την φόρμα. Μην κλείσεις το τηλ αν πρώτα δεν βεβαιωθείς ότι στην έχουν στείλει.
  9. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Εντελώς παραδόξως σε όσους υποτίθεται ότι έχουν επιστραφεί τα χρήματα είχαν πληρώσει μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Εμείς που είχαμε πληρώσει με χρεωστική/πιστωτική κάρτα δεν έχουμε πάρει τίποτα πίσω. Το μαγαζί δείχνει να ακολουθεί μια κατεύθυνση που υποδηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν προτίθεται να μας επιστρέψει τα χρήματά μας πίσω. Κανένα σοβαρό μαγαζί που θέλει να είναι εντάξει απέναντι στους πελάτες του δεν εξαφανίζεται εν μία νυκτί από προσώπου γης. Ακόμα κι αν όντως δεν άντεξαν τον τεράστιο όγκο παραγγελιών δεν φέρθηκαν καθόλου επαγγελματικά αλλά και ανθρώπινα. Καπηλεύτηκαν την κατάσταση με τον κορονωϊό και δήλωσαν ότι δήθεν βρέθηκε κρούσμα μέσα στο κατάστημα και μετά εξαφανίστηκαν. Πραγματικά δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς έχει συμβεί αλλά όπως και να'χει όλο αυτό είναι μια μεγάλη κοροϊδία. Προσωπικά έκανα παραγγελία ενός κινητού στις 21/4 και πλήρωσα με χρεωστική κάρτα. Μου είχαν πει στο τηλέφωνο ότι το πολύ σε 10 εργάσιμες θα είχαν παραλάβει την συσκευή. Έκτοτε τηλεφώνησα ξανά 2 φορές για να ενημερωθώ για την πορεία της παραγγελίας μου. Την 9η εργάσιμη που μίλησα τελευταία φορά μαζί τους μου είπαν ότι υπήρξε μια μικρή καθυστέρηση από τον προμηθευτή τους και θα παραλάμβαναν την συσκευή μου την Παρασκευή 8/5. Είχα ζητήσει να με πάρουν τηλ για να πάω από το φυσικό τους κατάστημα να παραλάβω μιας και μένω πολύ κοντά. Φυσικά δεν με πήραν ποτέ τηλ και ποτέ δεν έλαβα κανένα κινητό. Δεν ξανασήκωσαν ποτέ το τηλ. Ξημερώματα Τρίτης μου'ρθε το κλασικό email με το δήθεν παραστατικό επιστροφής χρημάτων το οποίο έλεγε ότι η εντολή για το refund είχε δοθεί από τα ξημερώματα Σαββάτου 9/5. Χθες ουσιαστικά πέρασε και η 5η εργάσιμη μέρα κι ακόμα να δω το ποσό να πιστώνεται στον λογαριασμό μου. Έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα Πειραιώς που ανήκω και την Δευτέρα θα κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και μήνυση στην αστυνομία με τα απαραίτητα αποδεικτικά. Συνιστώ σε όλους τους παθόντες να κάνετε το ίδιο και να μην περιμένετε ως δια μαγείας να γίνει κάτι αλλά ούτε και ν'ακούτε τι λένε οι υπόλοιποι. Κάντε αυτά που σας είπα και το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα χάσετε. Κινηθείτε άμεσα. Μην περιμένετε άλλο. Ελπίζω να βοήθησα και σύντομα να δούμε όλοι τα λεφτά μας να πιστώνονται πίσω στον λογαριασμό μας.
  10. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Συμφωνώ απολύτως. Δεν θα του περάσει του αλήτη. Θα τον πολεμήσουμε με ό,τι αυτό συνεπάγεται μέχρι να δικαιωθούμε και να τιμωρηθεί. Το έχει κλείσει από την Δευτέρα το φυσικό κατάστημα.
  11. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Αν εσύ θεωρείς αβάσιμα σχόλια την αλήθεια τότε υπάρχει θέμα. Επειδή το παρακολουθώ καθημερινά, ο κόσμος έγραφε στις κριτικές την εμπειρία του με το εν λόγω κατάστημα απλά οι αλήτες προσπαθούν να μπαλώσουν την κατάσταση σβήνοντας κριτικές και φλομώνοντας στα ψέματα τον κοσμάκη με δήθεν παραστατικά για επιστροφές χρημάτων. Αυτό είναι οργανωμένο έγκλημα αλλά δεν θα τους περάσει.
  12. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Ακριβώς φίλε μου. Όλα δείχνουν ότι όλο αυτό ήταν οργανωμένο και καλά μελετημένο εξαρχής.
  13. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Παρομοίως φίλε μου. Δεν ξέρω πως αλλά κάπως κατάφεραν να απενεργοποιήσουν τις κριτικές. Δεν εξηγείται αλλιώς.
  14. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Μούφα είναι αυτό φίλε μου. Έρχεται copy-paste σε όλους. Όπως και το υποτιθέμενο παραστατικό επιστροφής χρημάτων.
  15. Mr.Isma

    Mobilepoint.gr

    Έχω ακριβώς την ίδια απορία. Μέχρι χθες το βράδυ είχε 80 κριτικές. Σήμερα έχουν εξαφανιστεί όλες αυτές κι απλά υπάρχουν 15 καινούργιες. Επίσης πλέον δεν μ'αφήνει να επεξεργαστώ μια κριτική που άφησα χθες, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι με κάποιο τρόπο τις μπλόκαραν πλέον τις κριτικές.
  • Δημιουργία νέου...