Προς το περιεχόμενο

james01gr

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    1.660
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

  • ΝΙΚΗΤΗΡΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ

    1

Οτιδήποτε δημοσιεύεται από james01gr

  1. προφανώς όχι όμως εάν χτυπήσεις κάποιον ή κάτι με το αυτοκίνητο, πας σε άλλη νομοθεσία. η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη πρέπει να είναι σκληρή τιμωρία. φυλάκιση εγώ λέω πως όχι αλλά αφαίρεση διπλώματος για ικανό χρονικό διάστημα τουλάχιστον και ξανά εξετάσεις για να το πάρεις.
  2. προφανώς η εγκύκλιος για τα πιστωτικές αποδείξεις υπάρχει γιατί να πάρεις ακόμη ένα pos είναι κόστος και δεν μπορεί να κατευθύνει τον κόσμο να αγοράσει και άλλο pos. θεωρητικά διασυνδέεις αυτά που έχεις χωρίς να χρειαστεί να αγοράσεις κάτι άλλο. εάν ήταν να αγοράσεις κάτι άλλο, θα έλεγαν από την αρχή πως από 1/1/2024 θα πρέπει να αντικατασταθούν τα πάντα. αλλά επειδή το κράτος δεν μπορεί να τα χρηματοδοτήσει μπαίνει σε διαδικασίες αναβάθμισης και γίνεται αυτός ο χαμός.
  3. πρέπει να διασυνδεθεί ταμειακή με pos, όχι POS με ταμειακή. δλδ εάν έχεις 5 ταμειακές, πρέπει να έχεις και 5 pos. μπορείς να έχεις ένα pos ξεχωριστά για χονδρική, δεν μπορείς να περάσεις λιανική από εκεί και δεν μπορείς να κόψεις απόδειξη για την συναλλαγή αυτή παρά μόνο τιμολόγιο. με το eshop που αναγκαστικά χτυπάω όλες τις συναλλαγές του epos ως μετρητά γιατί δεν υπάρχει άλλη λύση; για τα pos από άλλες χώρες δεν θα αλλάξει κάτι, θα συνεχίσει να είναι ακριβώς το ίδιο. γιατί αυτός που έχει pos από τρίτη χώρα, είτε δεν θα κόψει τίποτα και εάν κόψει θα είναι από μαιμού ταμειακή.
  4. εάν πρόκειται για ταξίδια με αεροπλάνο, θα πάρεις βαλίτσα που οι τροχοί δεν είναι εξωτερικά της βαλίτσας αλλά εσωτερικά. επίσης εάν δεν χρειάζεσαι το σχήμα του ορθογωνίου της βαλίτσας, πας σε σακ βουαγιάζ με ρόδες που διπλώνει εσωτερικά η χειρολαβή για να την σέρνεις. θα το έχεις για 100 χρόνια. στις πλαστικές (ή πολυκαρβονικές), σε αυτές που έχουν τροχούς εξωτερικά, κινδυνεύεις να πάθεις ζημιά και να τρέχεις. και ας πούμε πως θα αποζημιωθείς. θα σου χαλάσει το ταξίδι όμως εάν σου σπάσει ένα ροδάκι και δεν μπορείς να σύρεις την βαλίτσα σου 500 μέτρα και πρέπει να την κουβαλάς; έχω πάρει βαλίτσα υφασμάτινη no name από το Μοναστηράκι πριν από 10 χρόνια και την έχω ακόμη, δεν έχει πάθει τίποτα και κάνω τουλάχιστον 3 ταξίδια τον χρόνο με αεροπλάνο. και είχα πάρει βαλίτσα πολυκαρβονική ακριβή που σε 3 ταξίδα βγήκε off.
  5. το πρόβλημα είναι το ''έως'' σε όλους τους νόμους. δεν μπορείς να λες έως τρία έτη και να μην έχεις ελάχιστο ή να μπαίνει ανασταλτικός χαρακτήρας στην ποινή. ειδικά το ανασταλτικό της ποινής είναι άθλια πρακτική στην Ελλάδα. επίσης η πράξη είναι επικίνδυνη έτσι και αλλιώς. δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο νόμος διαχωρίζει το ενδεχόμενο της ζημιάς από την πραγματική ζημιά μιας και όταν περνάει κάποιος με κόκκινο είναι πραγματικά θέμα τύχης εάν θα χτυπήσει κάποιον ή όχι και γνωρίζει ΑΚΡΙΒΩΣ τι κινδύνους ενέχει αυτή η πρακτική. καθώς τον τελευταίο έναν χρόνο λόγω δουλειάς κινούμαι σε πολλές διαφορετικές περιοχές της Αθήνας, κάθε φορά που πάω, δεν υπάρχει περίπτωση να μην βλέπω παραβιάσεις κόκκινου σηματοδότη. είναι πάρα πολύ συχνές σε σημείο που πλέον κρατιέμαι όταν ανάψει πράσινο γιατί φοβάμαι αυτούς που θα περάσουν με κόκκινο από την άλλη πλευρά. ειδικά όσο πλησιάζω στο κέντρο το φαινόμενο γίνεται συχνότερο. επίσης πολύ συχνά πλέον βρίσκω και την αναστροφή οχημάτων στον δρόμο επί τόπου που κλείνουν και τα δύο ρεύματα γιατί απλά βαριούνται να κάνουν έναν κύκλο δύο τετράγωνα.
  6. είχα 50. έβαλα 100 γιατί έβαλα και τηλεόραση (ανάθεμα την ώρα και την στιγμή). την έχω σχεδόν έναν χρόνο, από τότε που ξεκίνησε έχω γνωρίσει όλους τους τεχνικούς της nova. έχουν έρθει συνολικά 6 φορές, 2 φορές που έχουν αλλάξει ζεύγος στο ΚΑΦΑΟ. την τελευταία φορά μου είπε ο τεχνικός να ζητήσω να μου γυρίσουν την γραμμή στα 50, γιατί όντως στα 50 δεν είχα πρόβλημα. δίκτυο ΟΤΕ που έχει πλέον ξεκινήσει να σκάβει για οπτικές. αλλά πραγματικά, τέτοιους εργολάβους, πραγματικά που τους βρίσκουν; μιλάμε για εντελώς αδιαφορία για μέτρα προστασίας εργαζομένων, μέτρα προστασίας των πολιτών που περνάνε από τα έργα, αφήνουν στίβες με μπάζα όπου βρουν και άλλα ωραία...
  7. στην υπόλοιπη Ευρώπη, ελάχιστοι πλέον έχουν γραμμή σταθερού. ειδικά όσοι είναι νεότεροι, δεν τους απασχολεί, γνωρίζουν να δουλεύουν με άλλους τρόπους. κανένας δεν έχει σταθερό εκτός εάν πρόκειται για επιχείρηση. οι περισσότεροι έχουν κινητά, έχουν ρούτερ στο σπίτι με κάρτες κινητών και τελείωσε το πανηγύρι. με 15-20 ευρώ το μήνα έχεις σήμα καμπάνα 5g και τέλος. τα σταθερά έχουν τελειώσει σε πολλές περιπτώσεις. το καλοκαίρι που πάω Πολωνία και μαζευόμαστε 2 οικογένειες με παιδιά, με μία κάρτα κινητού έχουμε 4 μικρά να μπορούν να βλέπουν youtube ή ότι άλλο θέλουν συν 4 ενήλικες και δεν υπάρχει θέμα ταχύτητας... για πολλούς ακόμη και το vdsl είναι overkill. μία γραμμή 50άρα (το πολύ) χρειάζεσαι που να είναι σταθερή και να μην έχεις αποσυνδέσεις. αλλά 50άρα, 50άρα. πιστεύω πως για σπίτι, ελάχιστοι χρειάζονται πάνω από 50 ακόμη και 4 μέλη μιας οικογένειας βλέπουν ή κατεβάζουν συνέχεια.
  8. λάθος κάνεις. πρέπει αν είναι συνδεδεμένη κάθε ταμειακή με POS. το ανάποδο όχι. τουλάχιστον αυτό μου είπε η λογίστρια όταν την ρώτηα πως θα μπορώ να δέχομαι πληρωμές από χονδρική με κάρτα τώρα που το POS είναι κλειδωμένο...
  9. εάν δεν κάνω λάθος είναι έως έναν χρωματικό τόνο νόμιμες
  10. εάν ήσουν πελάτης του προηγούμενου καταστήματος και πήραν το πελατολόγιο και το πήγαν στην νέα εταιρεία, μπαίνει στην μέση η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων άνετα.
  11. όταν κυνηγάς την ''προσφορά΄΄, που στα 1000 ευρώ που θα δώσεις να πάρεις το τηλέφωνο, σκέφτεσαι τα 60 και τα 70 που θα το βρεις φθηνότερα, τότε θα την πατήσεις κάποια στιγμή. είναι σίγουρο αυτό. όταν θέλω να ξοδέψω τόσα, δεν πάω να αγοράσω σε ένα μαγαζί από την Λάρισα, την Ελευσίνα ή δεν ξέρω και γω από που. προσπαθώ να προστατευθώ και εγώ ο ίδιος. γιατί ξέρεις κάτι; εάν το τηλέφωνο που πήρες χαλάσει, το skroutz θα σου καλύψει την εγγύηση; αμφιβάλλω σε τεράστιο βαθμό. δεν τελειώνει η πώληση μόνο όταν αγοράζεις κάτι και σου φτάνει στα χέρια. επειδή εγώ έχω κατάστημα, ποτέ δεν πρόκειται να στείλω παραγγελία αξίας αντικαταβολή. γιατί πολλές φορές είτε ο καταναλωτής παραγγέλνει από 2-3 καταστήματα και όποιο φτάσει πρώτο, είτε γιατί κάνουν πλάκα (μου έχει τύχει σε παραγγελίες να βάζουν νούμερα τηλεφώνων και στοιχεία που δεν υπάρχουν), είτε γιατί απλά αγοράζουν κάτι και μετά αποφασίζουν πως δεν το ήθελαν και το γυρνάνε πίσω. για να προστατευτώ εγώ και οι υπόλοιποι πελάτες μου (γιατί θα πρέπει να αναγκαστώ να χρεώνω έξτρα για να καλύπτω αυτά τα περιστατικά), τελειώνει η αντικαταβολή. και να γνωρίζεις πως γενικότερα η αντικαταβολή θα τελειώσει στο μέλλον. ούτε τα καταστήματα την θέλουν (περιμένουν μία εβδομάδα έως 10 ημέρες να πάρουν τα χρήματα ενώ με κάρτα τα παίρνουν την επόμενη ημέρα) ούτε οι κούριερ τις θέλουν γιατί είναι και ευθύνη και διαχειριστικό κόστος. ήδη πλέον πάνω από τις μισές παραγγελίες που έρχονται είναι με κάρτα (σε σχέση με ένα 20% πριν από 4 χρόνια). θα σου καλύψει την εγγύηση το σκρουτζ εάν κάτι χαλάσει εντός εγγύησης και το κατάστημα έχει γίνει καπνός; γιατί εγώ θυμάμαι περιπτώσεις να πετάει αετό, να κρύβει κακές αξιολογήσεις και άλλα τέτοια ωραία.
  12. εγώ λοιπόν που δεν έχω σοβαρό κατάστημα, δεν στέλνω παραγγελία 300 ευρώ αντικαταβολή γιατί απλά δεν μου περισσεύουν 20 ευρώ μεταφορικά σε περίπτωση που αρνηθεί κάποιος την παραγγελία του (συν το ότι μου δεσμεύει απόθεμα για περίπου 20 ημέρες). δεν μου τα καλύπτει κανένας. και το έχω πάθει και έχω μάθει. γιατί και τα καταστήματα δεν είναι εντάξει αλλά και οι καταναλωτές δεν είναι εντάξει.
  13. εγώ πραγματικά απορώ που θεωρείτε πως το skroutz είναι ο υπερασπιστής και ο εξασφαλιστής πως θα παραλάβετε το προϊόν. μιλάμε πως η σελίδα αυτή υποτίθεται πως ελέγχει διεξοδικά τους συνεργάτες της πριν την έναρξη της συνεργασίας και υπάρχουν τόσες περιπτώσεις τα τελευταία χρόνια σε μαγαζιά που δουλεύουν μαζί τους και είναι απατεώνες. δλδ το σκρουτζ δεν γνωρίζει πως το κατάστημα καθυστερεί τις παραδόσεις; είμαι 100% σίγουρος (γιατί μετράει με στατιστικά τι παραλαμβάνει και τι όχι) πως γνώριζε επακριβώς πότε έστελνε και εάν έστελνε το κατάστημα τις παραγγελίες. όμως έπαιρνε καλές προμήθειες (γιατί το μαγαζί έχει πολλές πωλήσεις) και όλα καλά.
  14. δε νομίζω να σου στείλει κάποιος κάτι πάνω από 300 ευρώ με αντικαταβολή. έχω κατάστημα και πίστεψέ με, σε τέτοιες παραγγελίες εάν είναι με αντικαταβολή και ογκώδη, το τριπλοτσεκάρω. αν και συνήθως τέτοια ποσά είναι προπληρωμένα. πιστεύεις πως κάποιος θα σου στείλει το iphone 15 με αντικαταβολή;
  15. εσύ πιστεύεις στον ΟΕ είναι αυτός μέλος; μήπως τα μέλη της ΟΕ είναι κάποιοι που δεν έχουν απολύτως τίποτα στο όνομά τους; και ανοίγει νέα εταιρεία και θα είναι ο ίδιος πιστεύεις μέλος/διαχειριστής; και προφανώς κοιμάται τα βράδια γιατί απλά δεν ενδιαφέρεται. υπάρχουν πολλοί γύρω μας που δεν έχουν απολύτως κανέναν φραγμό, δεν έχουν ηθικούς κανόνες και είναι παραβατικοί. άλλοι λιγότερο (πχ μικροκλοπές, υπεξαιρέσεις), άλλοι λίγο παραπάνω (όπως ο κύριος αυτός) και μετά είναι οι ποινικοί (διακινητές, δολοφόνοι κτλ). κανένας από αυτούς δεν έχει ενοχές γιατί απλά εάν είχε, δεν θα το έκανε. τα περισσότερα πρόστιμα δεν εισπράττονται καν. όταν έριξαν πρόστιμο σε κανα δυο eshop στην περιοχή μου, αυτά είχαν ήδη κλείσει. το πρόβλημα είναι πως ο κρατικός μηχανισμός αργεί πάρα πολύ. γιατί είμαι σίγουρος πως εάν ψάξουν στα βιβλία του θα βρουν πολλές ακόμη παραβάσεις, όχι απλά πως δεν παρέδιδε παραγγελίες. δεν υπάρχει περίπτωση οι κλοπές που έκανε ο τύπος να είναι 150κ. αυτός εκτός από τα χρήματα που έφαγε, θα τρώει πιθανότατα και από τον ΦΠΑ κτλ κτλ. τα 150κ φαντάσου είναι 150 τηλέφωνα. είμαι 100% σίγουρος πως αυτός πούλαγε τόσα κινητά την ημέρα. do the math και θα καταλάβεις για τι ποσό ακριβώς μιλάμε. εάν έχει κλείσει την εταιρεία, έχει φάει και το ΦΠΑ του προηγούμενου τριμήνου ενώ δεν ξέρεις πότε πλήρωσε τελευταία φορά ΦΠΑ. επίσης εάν έκλεισε την εταιρεία, σιγά μην πληρώσει και φόρο για το 2023. εγώ πιστεύω πως η κομπίνα είναι πάνω από μύριο τουλάχιστον. εάν αποδείξει κάποιος κακοδιαχείριση, πως ο διεθύνων σύμβουλος υπεξαιρούσε χρήματα κτλ, τότε αλλάζουν τα πράγματα. αλλά πρέπει να αποδείξεις δόλο. η πληρωμή με κάρτα είναι κάτι που σε εξασφαλίζει. γιατί μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και κατά πάσα πιθανότητα θα δικαιωθείς. οι τραπεζικές καταθέσεις δεν επιστρέφονται με τίποτα παρά μόνο με νομικά μέσα...
  16. σήμερα πάντως κάποια στιγμή κόλλησε το σύστημα, για κάποιον λόγο το POS με την μηχανή δεν έβλεπε το ένα το άλλο. μετά από επικοινωνία με τον τεχνικό μου είπε πως είχε πρόβλημα το POS σε επικοινωνία με την τράπεζα (με βάση τον κωδικό σφάλματος που έβγαζε η μηχανή). και είχα τον πελάτη γύρω στην μισή ώρα να προσπαθήσει να πληρώσει και ενώ είχε πρόβλημα και το IRIS νωρίτερα. τελικά έκανε την παραγγελία μέσα από την σελίδα του καταστήματος και πλήρωσε μέσα από εκεί. εάν για κάθε πελάτη χρειαζεται τέτοια μανούρα, άστα να πάνε. δεν υπάρχει χρόνος να ασχολούμαστε με αυτά συν ότι υπάρχει περίπτωση να χάσουμε πώληση για τις διασυνδέσεις;
  17. να σου κάνω μία ερώτηση; πόσο νόμιμο είναι να πληρώνεις από τον επαγγελματικό σου λογαριασμό σούπερ μάρκετ, και αγορές γενικότερα; να πληρώσεις ΔΕΚΟ για το κατάστημα/επιχείρηση οκ, να πληρώσεις ΦΠΑ οκ. Αλλά να πληρώσεις ΕΝΦΙΑ, ΔΕΚΟ για το σπίτι πχ; στην δική μου ταμειακή, δεν υπάρχει επιλογή (ή τουλάχιστον δεν γνωρίζω) να περάσω κάποια είδη με κάρτα και κάποια με μετρητά και μετά να βγει σύνολο. εάν πατήσω κάρτα ή μετρητά, το σύνολο της απόδειξης πάει αντίστοιχα κάρτα ή μετρητά. incotex 133 μοντέλο.
  18. εάν δεν κάνω λάθος στην εστίαση πρέπει στο τραπέζι να βρίσκεται και η απόδειξη. επομένως πρέπει να έχει κοπεί εκ των προτέρων με βάση τον τρόπο πληρωμής... δεν έχουν καταλάβει οι καταναλωτές πως πολλά προϊόντα θα αυξηθούν λόγω των προμηθειών και των διασυνδέσεων. δεν έχει βγει κάποιος να τους το πει. ειδικά όσα προϊόντα είναι μικρής αξίας όπως πχ καφές...
  19. μπάχαλο γιατί εάν έχει κάποιος πάροχος τηλεφωνίας βλάβη και είναι Σάββατο ας πούμε (ή κάνει κάποιες ημέρες να διορθώσει την βλάβη), θα πρέπει να τρέχεις Κυριακή να στείλεις τα δεδομένα για να μην φας πρόστιμο. ή εάν έχεις τριήμερο μπροστά σου. και με ποιον τρόπο να στείλεις τα δεδομένα ειδικά που τώρα οι ταμειακές είναι κλειδωμένες; όπως μπάχαλο είναι πως εάν θέλει κάποιος με τιμολόγιο να πληρώσει με κάρτα, θα πρέπει να του κόψεις απόδειξη κανονικά για ενεργοποιηθεί το POS και μετά να ακυρώσεις την απόδειξη αυτή. μιλάμε για μεγαλείο σκέψης.
  20. ο τεχνικός μου, μου ανέφερε πως έχουν συμφωνήσει πολλοί τεχνικοί να μην δέχονται voucher. δεν έχουν πληρωθεί τα προηγούμενα και το κράτος τους ζητάει να αποδώσουν τον ΦΠΑ από τα voucher. τα οποία δεν τους τα έχει πληρώσει. και για αυτόν τον λόγο δεν δέχονται τα voucher. σχετικά με την διασύνδεση, εάν δεν υπάρχει σύνδεση στο διαδίκτυο, τότε πρέπει με δική του μέριμνα ο επιχειρηματίας εντός μίας ημέρας να τα διαβιβάσει στην ΑΑΔΕ. μιλάμε για απίστευτο μπάχαλο.
  21. σε ποιον πάροχο έχεις το α80; δε νομίζω να μην συνδέεται πάντως...
  22. απλά για την κουβέντα, η νομοθεσία σε καλύπτει να μην έχεις αρχείο μετά την 5ετία εφόσον έχεις αποκλειστικό πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
  23. φαντάσου πως είχα πάρει ασύρματο POS γιατί ήθελα να το έχω μαζί μου σε παραδόσεις (γιατί κάποιοι ζήταγαν POS να πληρώσουν) και πλέον θα το έχω αναγκαστικά στο κατάστημα γιατί δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω για την δουλειά που το πήρα. και το πλήρωσα ακριβότερα για να έχω αυτήν την δυνατότητα εγώ αυτό που βλέπω είναι πως για κάποιον (άγνωστο προς το παρόν) λόγο υπάρχει μία ''πρεμούρα'' να περάσουν πολλά νομοσχέδια τώρα λες και έρχεται το τέλος του κόσμου. μιλάμε πως σε 4 μήνες έχουν περάσει τόσα λες και θα αλλάξει η κυβέρνηση και έχουμε εκλογές σύντομα... το θέμα είναι το εξής. ο καθένας για τους λόγους του έχει κάποιες συνεργασίες. είτε λόγω γνωστών, είτε έχει πετύχει κάποια καλή συμφωνία. εφόσον ΟΛΟΙ λένε πως υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης, δεν είναι λογικό να χαλάσεις συνεργασία απλά για να ''παίξει΄΄ κάτι και να χάσεις χρήματα. έτσι και αλλιώς, δεν υπήρχε απολύτως καμία πρόβλεψη, δεν υπήρχε χρόνος αντίδρασης για να δούμε τι δουλεύει και τι όχι. τρέχουμε όλοι σαν τρελοί. ακόμη και τα ρουτεράκια δημιουργούν προβλήματα στις διασυνδέσεις. πολλοί έχουν παλιά ρούτερ που οι εταιρείες δεν τα έχουν αλλάξει και δημιουργούν προβλήματα...
  24. δεν πρόκειται να κάτσω να ασχοληθώ και να πληρώνω και προμήθεια για να τυπώνω αποδείξεις. απλά το αναφέρω γιατί αυτό μου είπε ο τεχνικός. δεν μιλάμε για χρέωση των τραπεζικών προμηθειών. και επειδή το έψαξα, η συνδρομή είναι 28 + ΦΠΑ (με προσφορά από τα 56!!!) πληρώνεις στην primer τον μήνα συν την χρέωση στην τράπεζα. με τις υγείες μας. 336 + ΦΠΑ για να τυπώνω αποδείξεις; μα σοβαρά μιλάμε τώρα;
  25. 4% έχει προμήθεια χώρια την χρέωση της υποστήριξης. και κάτι ακόμη. δεν μπορείς να διαφημίζεις μία τράπεζα από την στιγμή που τα έχει κάνει χάλια στις υπόλοιπες διασυνδέσεις.
  • Δημιουργία νέου...