Προς το περιεχόμενο

sariil

Members
  • ΜΗΝΥΜΑΤΑ FORUM

    224
  • ΜΕΛΟΣ

  • ΤΕΛ. ΕΠΙΣΚΕΨΗ

Σχετικά με sariil

  • Ημερομηνία γέννησης 13/09/1985

Πληροφορίες προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Τοποθεσία
    Crete

Πρόσφατες Επισκέψεις

2.775 προβολές προφίλ

sariil's Achievements

Proficient

Proficient (10/15)

  • Πρώτο Μήνυμα
  • Collaborator
  • Εκκίνηση Συζήτησης
  • 1 Εβδομάδα Μετά
  • Ένα Μήνα Μετά

Πρόσφατες Διακρίσεις

45

Φήμη

  1. sariil

    Πρόβλημα με mac book 2020

    Μου έχει συμβεί κάτι παρόμοιο στην ενεργοποίηση ενός καινούργιου iphone. Χρειάστηκε να παραλείψω πάνω από 20 διαφορετικά Apple ID. Πολύ σπαστικό, γιατί δεν ήξερα τι είναι αυτά και πότε θα τελειώσουν. Όταν έβαλα το δικό μου δεν με απασχόλησε πουθενά αλλού. Οι απαντήσεις που πήρα από το κατάστημα, (πολύ δημοφιλές), δεν με κάλυψαν 100%.
  2. Τελευταία, το magsafe δεν φορτίζει σωστά to iphone μου, ενώ δεν είχε ποτέ πρόβλημα. Το βρίσκω μισο-φορτισμένο το πρωί, με το εικονίδιο να δείχνει συνεχείς επανεκκινήσεις. Το firmware του magsafe είναι το τελευταίο 258.0.0.0 και έχω κάνει hard reset στο iphone. Έχει παρατηρήσει κανείς κάτι παρόμοιο?
  3. sariil

    Apple TV 4K COSMOTE TV

    Μια χαρά δουλεύει το Ionian TV! Και δεν φαίνεται να έχει κανένα θέμα μετάδοσης live και replay σε Apple TV, όπως ακριβώς και στα iPhone και στην σελίδα τους. Όμως ακόμα και αν υπήρχαν όλα τα υπόλοιπα κανάλια, δεν θα ήταν πρακτικό να δεις tv. Άσε που ενδεχομένως να χρειάζονται και ένα σωρό συνδρομές.
  4. sariil

    naftemporiki.app τέλος?

    Ξαφνικά το app της Ναυτεμπορικής σταμάτησε να λειτουργεί στο iPhone και επίσης εξαφανίστηκε από το App Store. Γνωρίζω ότι έχει μεγάλα οικονομικά προβλήματα, αλλά δεν φαίνεται να έχουν σταματήσει οι άλλες δραστηριότητες της. Ξέρει κανείς κάτι γι αυτό;
  5. sariil

    Apple TV 4K COSMOTE TV

    Αν ο αριθμός των ενεργών χρηστών Apple tvOS στην Ελλάδα, ήταν αρκετός ώστε να έχει εμπορικό ενδιαφέρον για την Cosmote, τότε δεν τους ένοιαζε το κόστος και θα έβρισκαν τον τρόπο για να αναπτυχθεί η σχετική εφαρμογή. Πιστεύω ότι είμαστε πολύ λίγοι, (συγκριτικά με iOS, android tv, smart tv OS κα.), αυτοί που χρησιμοποιούμε την συσκευή Apple TV. Παρόλα αυτά, όντας συνδρομητές της Cosmote, δηλαδή πληρώνοντας ένα όχι τόσο ευκαταφρόνητο ποσό κάθε χρόνο, έχουμε κι εμείς δικαίωμα για μια τόσο χρήσιμη υπηρεσία. Ιδίως τώρα που έχει καταργήσει τις online υπηρεσίες από τον αποκωδικοποιητή. Έκανα και εγώ παρόμοιο review χτες, (17 Οκτώβρη 2022, δεν έχει όμως δημοσιευθεί ακόμα). Ίσως αν κάναμε οι περισσότεροι που χρησιμοποιούμε την συσκευή Apple TV, κι άλλα reviews, να το έβλεπαν λίγο πιο «ζεστά» οι κύριοι της Cosmote.
  6. Εκτός από τα διάφορα τηλέφωνα που τους έχω κάνει, γνωρίζεις εσύ κάποιον άλλο τρόπο να πιέσω; Μήπως να πιέσουν κι άλλοι εκτός από μένα; Έχεις να προτείνεις κάτι;
  7. Από τότε που άρχισε να καταργείται το 3G, η κάλυψη του ίντερνετ της κινητής πάει από το κακό στο χειρότερο. Μεγάλες κατοικημένες περιοχές έχουν μείνει χωρίς ίντερνετ και πολλές από αυτές χωρίς καν τηλέφωνο. Στην ανατολική Κρήτη που ζω, η κατάσταση είναι τουλάχιστον εκνευριστική. Πολλά χωριά, που είχαν έστω κάποιο σήμα πριν, τώρα δεν μπορείς να πάρεις ούτε τηλέφωνο. Το πρόβλημα ξεκίνησε με την Cosmote και στην συνέχεια με Vodafone. Για Wind δεν συζητάμε, δεν είχε σήμα έτσι και αλλιώς σ' αυτές τις περιοχές. Η απάντηση της "εξυπηρέτησης πελατών", είναι η ίδια κάθε χρόνο: " Αναβαθμίζουμε συνέχεια το δίκτυο"! Αντ' αυτού, ανακαλύπτω και άλλες περιοχές χωρίς κάλυψη. Τι να τις κάνω τις προσφορές και τα δωρεάν πακέτα, αν δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω. Σαν κοροϊδία ακούγεται. Πρέπει με κάποιο τρόπο να πιεστούν να κάνουν αυτές τις αναβαβαθμίσεις επιτέλους, διότι δεν φαίνεται να φιλοτιμούνται από μόνοι τους.
  8. Μίλησα μόλις με Document και τους εξήγησα τι είχε συμβεί με την info quest. Μου είπαν ότι, αν όντως είχε διαγνωστεί η συσκευή με υγρασία, θα μου δώσουν κι αυτοί την ίδια απάντηση. Είναι πολιτική της Apple να μην επισκευάζει τίποτα αν υπάρχει και κάποιο άλλο πρόβλημα. Παρόλο που η συσκευή λειτουργεί κανονικά, ακόμα κι αν συναινώ και υπογράφω για την ευθύνη. Άρα τζάμπα τα έβαλα με την Info Quest. Και θα αναγκαστώ να βάλω κάποια ιμιτασιόν οθόνη τελικά.
  9. Είναι το Xs. Αλλά τι σημασία έχει πιο μοντέλο είναι; Είναι εκτός εγγύησης και φυσικά θα πλήρωνα γι’ αυτό. Μάλιστα τους είπα ότι αναλαμβάνω την ευθύνη αν συμβεί κάτι.
  10. Έστειλα με κούριερ στην Info Quest, ένα πλήρως λειτουργικό iPhone, για αλλαγή σπασμένης οθόνης και μου επιστρέφεται με την διάγνωση: πήρε υγρασία και δεν επισκευάζεται. Έτσι αντί επισκευής, πλήρωσα 20 ευρώ την διάγνωση τσάμπα! Μου έκαναν και μία "προσφορά" ενός νέου, (ίδιου μοντέλου, ίδια τιμή!!!), που φυσικά και δεν την αποδέχτηκα. Πόση προσβολή της νοημοσύνης μου να ανεχτώ! Υπάρχει ποτέ περίπτωση να μην περάσει η ατμοσφαιρική υγρασία, (όχι νερό), σε μία σπασμένη οθόνη; Δηλαδή, θεωρητικά δεν πρέπει να επισκευαστεί ξανά, καμία σπασμένη οθόνη και αντ' αυτού να παίρνουμε καινούργια συσκευή! Και επαναλαμβάνω, η συσκευή, ήταν και παραμένει πλήρως λειτουργική. Τι μπορώ να κάνω τώρα, εκτός από το να βάλω κάποια μαϊμού οθόνη;
  11. Απ’ ό,τι βλέπω έχουν την ίδια τιμή με την σειρά 6, η οποία αποσύρεται και μένει μόνο το στοκ που έχουν ήδη τα καταστήματα. Δεν έχει σχεδόν καμία διαφορά με την σειρά 6. Όλοι οι αισθητήρες είναι οι ίδιοι, ακόμα και ο επεξεργαστής, που απλά του έχουν δώσει άλλο όνομα. Εγώ λέω να περιμένω την σειρά 8, μήπως και προσθέσουν θερμοκρασία σώματος ή ακόμα και μέτρηση ζαχάρου.
  12. Έφτασε το 15.0.1 και έλυσε το πρόβλημα με το "iPhone Storage Almost Full", ελπίζω σε όλους.
  13. Το ίδιο αντιμετωπίζω και εγώ. Αμέσως μετά την αναβάθμιση μου πέταξε ένα, "iPhone Storage Almost Full", (χωρίς βέβαια να συμβαίνει κάτι τέτοιο) και δεν μπορώ να το ανοίξω. Σε iPhone 12 Όμως δεν θέλω και δεν έχω χρόνο να κάνω restore! Μάλλον θα περιμένω την επόμενη αναβάθμιση. Εκτός κι αν βρεθεί ωστόσο κάποιο workaround.
  14. sariil

    iOS / iPadOS 15 Beta - Ερώτηση

    Εγώ αντιμετωπίζω ένα bug. Αμέσως μετά την αναβάθμιση μου πέταξε ένα, "iPhone Storage Almost Full", (χωρίς βέβαια να συμβαίνει κάτι τέτοιο) και δεν μπορώ να το ανοίξω. Σε iPhone 12
  15. sariil

    Service Apple γερμανος COSMOTE

    Απ’ ότι ξέρω και εγώ, ο Γερμανός συνήθως αναλαμβάνει να τα στείλει για σέρβις. Εγώ έχω εξυπηρετηθεί άμεσα από την infoquest. Αν πρόκειται για οθόνη, ενδεχομένως να το πάρεις και αυθημερόν.
  • Δημιουργία νέου...